דיווח פרי-ריליס Dissension

מידע על טורנירים עתידיים, ליגות אזוריות ותחרויות ארציות; דיונים על טורנירים קודמים

מנהלים: Orb, Ward

Duppleganger
MTGil Wizard
הודעות: 174
הצטרף: 27/8/2001 , 2:00
מיקום: Haifa
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

דיווח פרי-ריליס Dissension

שליחה על ידי Duppleganger »

דיווח פרי-רליס Dissension

הערה קטנה – בטורניר הזה רשמתי פחות הערות משאני רושם בד"כ על המשחקים, כך שנאלצתי בדיווח להסתמך בהרבה על הזכרון שלי. יתכן ויש אי-דיוקים בדיווח על המשחקים עצמם. אם אתם רואים משהו שלא קרה כמו שכתוב, פשוט תודיעו לי כאן.
נו, אז נכון שלפרי-רליס האחרון לא הגעתי, כתוצאה מעומס לימודים גדול, אבל אי אפשר להתחמק משני פרי-רליסים ברצף. וכך יצא שביום שבת קמתי ב- 7 (!!!) בבוקר ויצאתי מקיבוץ עברון בדרך לחיפה. כמובן שהשער של הקיבוץ לא הסכים להיפתח בפני, ונאלצתי להעיר גם את החברה שתבוא לפתוח אותו. וכמובן שגם לה הוא סירב להיפתח, והיא נאלצה להעיר את שומר הלילה שיבוא לפתוח אותו. וכשהוא לא הצליח לפתוח אותו, נאלצנו להעיר את הטכנאי שיבוא ויחלץ אותנו מתוך הקיבוץ. במפתיע, הוא גם הצליח במשימה.
דו"ח מצב עד כה : שעה אחת לאחר ההשכמה, 3 אנשים עם שנאה תהומית בעיניים כלפי, רובם עם האנג-אובר כבד.
הנסיעה עברה בקלות והגעתי לטורניר ב- 9 בדיוק. בדרך הספקתי ללקט צמחים ופרחים כדי לחלק לגילדת הסימיק, שעמדתי בראשה (החלטתי שקורס ומעבדה בהנדסה גנטית הכשירו אותי לתפקיד). הצמחים היו בעלי הברית הסימביוטיים של כל שחקן בגילדה שלי, והעלים והקוצים שלהם סיפקו לנו קאונטרים לשים על יצורי הגראפט שלנו.
בקניון פגשתי את מנהיגי שאר הגילדות. שפר, עורך דין במקצועו, יצג את האזוריוס. יובל כהן, חייל ירקרק, הנהיג את הסלסניה. יוני אשל הנציח את זעמו למ"כ הטירונים שלו בבוחרו ברקדוס, השד הזועם ביותר שמצא. רן, מתרגם וחובב סרטי אנימה, נבחר להיות מנהיג הבורוס, שאוצר המילים שלהם אכן דומה לזה של דרגון-בול-Z. גרג, הפסיכולוג, החליט להתעניין במנהגי הנקרופיליה של הגולגרי. ואני, כמו שכבר אמרתי, בחרתי את הסימיק.
היו למעלה מ- 80 איש במקום, ולמרות זאת לא היתה מהומה גדולה מדי. אנשים עזרו לסדר את השולחנות והכסאות, וחידשתי היכרות באותו זמן עם יובל שחף, אביעד (הוא לא שייך לבאר שבע?) וליאור זומרפלד – שחקן מן העבר שיצג את ישראל באליפות אירופה לפני 4 שנים – ואז התגייס. נקווה כולנו שהוא יחזור למשחק, כי כמה שיותר אנשים כמוהו בסביבה, יותר טוב.
הרישום נגמר בסביבות 10, ואז הושיבו את כולנו והגישו לנו את החבילות. פתחתי את שלי, ונתקלתי מיד ב Plague Boiler פויל. ואז פתחתי את כל שאר החבילה, ונתקלתי ב Build הקשה ביותר שאי-פעם התלבטתי לגביו.

הקלפים :
שחור :
Nihilistic Glee
Last Gasp
Nettling Curse
Vesper Ghoul
Delirium skeins
Macabre waltz
Golgari thug
Keening banshee
Mortipede
Roofstalker wight
Thoughtpicker witch
Demon's jester
Clinging Darkness

לבן :
Beacon Hawk
Azorius herald
Suppression field
Haazda Exonerator
Steeling Stance
Screeching Griffin
Aurora Eidolon
Caregiver
Nightguard patrol
Guardian of the guildpact
Stoic ephemera

אדום :
2x Kill-suit cultist
Incite Hysteria
Cackling Flames
Surge of zeal
Ignorant bliss
Stormscale Anarch
Ogre gatecrasher
Torpid moloch
Kindle the Carnage
Dogpile
Seismic spike
Galvanic Arc
Fiery conclusion

ירוק :
Verdant eidolon
Street savvy
Carven caryatid
Sundering vitae
2x Simic Ragworm
elves of deep shadow
Elvish skysweeper
Simic initiate

כחול :
Tattered Drake
Vedalken Dismisser
Induce paranoia
Belltower Sphinx
Ocular halo
Quickchange
Silkwing Scout
Dizzy spell
Mnemonic nexus
Peel from Reality
2x Writ of passage
helium squirter
Muddle the mixture

זהב/היבריד :
Guardian of vitu-ghazi
Wrecking Ball
Boros recruit
Rackdos ickspitter
Lyzolda, the Blood Witch
Shambling shell
Selesnya evangel
Razia, Boros Archangel
Azorius ploy
Plaxcaster frogling
2x Azorius First-wing
Vigean hydropon
Overrule
Azorius Guildmage
Centaur safeguard

ארטיפקטים :
Cyclopean Snare
Azorius Signet
Rakdos Signet
Voyager Staff
Leashling
Plague Boiler
Bottled Cloister

אדמות :
Ghost quarter
Prahv, Spires of Order
Duskmantle, House of Shadow
Simic Growth Chamber
Selesnya Sanctuary
Boros Garrison

רוצים להשתפר?
קחו כמה דקות ותעברו על הרשימה. נסו לחשוב איך אתם הייתם בונים את החבילה הזו. זה לא קל – אני ביליתי כמעט שעה בנסיון להחליט עם איזה צבעים לשחק ומה להוציא – אבל זו הדרך הכי טובה להשתפר. כשתסיימו, תחזרו ותראו איך אני בניתי את החבילה.

החבילה הסופית :
צבעים : כחול-לבן-שחור-אדום

1cc :
-

2cc :
Rakdos Signet
Azorious Signet
2x Azorious First-wing
Peel from Reality
Last Gasp
Macabre waltz
Roofstalker wight
Azorious guildmage

3cc :
Plague Boiler
Rackdos ickspitter
Lyzolda, the Blood Witch
Silkwing Scout
Galvanic Arc
Kindle the Carnage
Azorious herald
Vesper Ghoul

4cc :
Keening banshee
Cackling Flames
Stormscale Anarch
Wrecking Ball
Screeching Griffin

5cc :
Tattered Drake
Belltower Sphinx

8cc :
Razia, Boros Archangel

אדמות :
Boros Garrison
5x Swamp
4x Island
3x Mountain
3x Plains

סה"כ 16 אדמות, 41 קלפים.

הבחירה באדום ובשחור היתה ברורה. כמות הרמובלים שיש לשני הצבעים האלה ביחד היא מגוחכת. השאלה היתה האם לשחק ירוק ולבן, כדי להכניס את רזיה, אוונג'ל, ויטו-גאזי וכו', לשחק ירוק וכחול, או כחול ולבן. בחרתי שלא לשחק ירוק, ובמקום זה השתמשתי בכוחות המעופפים המצויינים של לבן וכחול. יש לי 10 יצורים מעופפים/בלתי-ניתנים-לחסימה בדרך זו, וכמעט כל שאר הקסמים שלי הם רמובל. גם חלק מהיצורים הם רמובל בפני עצמם, כמו הבנשי המצויינת או ליזולדה שהפתיעה מאד לטובה. הסיגנטים משמשות לפיצוי על ארבעת הצבעים, כמו גם ה Boros Garrison.
באורח פרדוקסלי במקצת, מהרגע שהחלטתי במה לשחק, הייתי צריך להוציא הרבה מאד קלפים מצויינים. 4 צבעים מאפשרים לך מבחר גדול של קלפים טובים. למשל :
Clinging Darkness. אני מאד אוהב את הקלף, אבל הוא טוב בעיקר בחבילות איטיות. שלי מנסה להרביץ מהאוויר, וממילא יש לי מספיק רמובלים טובים יותר.
Demon's Jester – הוא 2/2 מעופף ב- 4 מאנות, והוא עדיין קלף טוב. אבל היו לי מעופפים יעילים יותר, והיכולת שלי להגיע ל Hellbent היתה למעשה לא קיימת.
Beacon Hawk – קלף טוב יותר משהוא נראה, אבל דורש לבן כדי להגיע למקסימום פוטנציאל.
Stoic Ephemera – קלף שטוב בעיקר נגד שחקנים רעים. החבילה שלי יכולה לנצח בקלות שחקנים רעים.
Seismic Spike : הייתי שמח לשחק איתו, כי הרגשתי שרוב השחקנים ישחקו 3 צבעים, והשחקנים הטובים יגלשו גם לארבעה. אבל מכיוון שלי עצמי לא היה בסיס מאנה טוב כל כך, העדפתי שלא לערער אותו עוד יותר עם קלף שעולה 2 מאנות אדומות.
Fiery Conclusion : כאן כבר קיצצתי בבשר החי. זה רמובל -=מעולה=-. אבל היו לי יותר טובים ממנו.
Vedalken Dismisser : עוד קלף מצויין שנאלץ להיחתך.
Induce Paranoia : 2 מאנות כחולות הן בעיה רצינית לקלף שהוא פסיבי באופיו.
Ocular Halo : היצורים שלי נועדו לתקוף. לא רציתי להסתמך על הלבן שנדרש להפעלת ה Vigilance, וממילא האמנתי שיש יותר מדי רמובל בפורמט הנוכחי (סטרטר ו- 3 בוסטרים) מכדי לסמוך על Aura.
Helium Squirter : בחבילת גראפט הקלף הזה יכול לנצח את המשחק. בחבילה שלי, כולם מעופפים גם ככה.
Azorious Ploy : יקר מדי, צבעוני מדי.
Overrule : קלף פאסיבי מאד ויקר מאד בצבעים שלו.
Bottled Cloister : עוד קיצוץ בבשר החי. זה קלף מעולה שיכול להביא יתרון של ממש במשחק.
Voyager staff : טוב, אני לא באמת מתחרט שלא שיחקתי אותו...
Duskmantle House of Shadow : היו לי מספיק בעיות עם הצבעים והעדפתי שלא להכניס אדמה שלא מפיקה מאנה צבעונית, ושהיתרון שלה הוא שולי במשחק.
Prahv, Spires of Order : כנ"ל.

קלפים שאהבתי :
Razia : לא חשבתי שהיא תשרוד יותר מתור. בד"כ היא לא שרדה, אבל כשהיא הצליחה להישאר בחיים (או חזרה עם Macabre Waltz) היא ניצחה את המשחק.
Lyzolda, The Blood Witch : בחבילה אדומה שחורה היא פצצה מדהימה. בחבילה שלי ציפיתי שהיא תהיה יצור 3/1 שיכול להקריב את עצמו כרמובל ושליפת קלף. היא עשתה בעיקר את זה, אבל גם זה היה חזק מאד. אלמנט ההפחדה שלה גם הכריח את היריב כמעט מייד לשרוף עליה רמובל.
Kindle the Carnage : התלבטתי הרבה אם להכניס את הקלף הזה, ובסוף החלטתי שכן. מזל שכך, כי הוא ניצח לי כמעט לבדו 4 משחקים.
Macabre Waltz : יתרון קלפים איכותי ויעיל.

כמו שאמרתי, בניית החבילה לקחה כמעט שעה. הזמן הרשמי היה חצי שעה, ואז הכריזו על 20 דקות הפסקת אוכל, ואיפשרו לכל מי שרצה להגיש את החבילות בסוף ההפסקה. לאחר חצי השעה הראשונה -=אף אחד=- לא הגיש עדיין את החבילה. הרמה של הסט מאד גבוהה וההתלבטות מאד קשה בבניה. בסוף 50 הדקות סיימנו לרשום את החבילות, הגשנו וקיבלנו את הפיירינגס.

סיבוב ראשון : שרון קייסר, בן 18 מקריית אתא, משחק אדום-שחור (שייך לליגת הבורוס)

משחק 1 : שרון משחק חבילה שחורה-אדומה עם יצורים קטנים ושניים-שלושה Eidolons. בתור הראשון הוא מטיל Boros Recruit, מניח עליו Taste for Mayhem ותוקף עם יצור 3/1 first strike בתור השני. בתור הרביעי שלו, לפני שהספקתי להניח יצור, הוא מטיל Squealing Devil ותוקף אותי לעוד 5 נזק. בתורי אני מגיע לארבע אדמות ומזמן בנשי שהורגת את הגובלין ויכולה לחסום את השדון. הוא מזמן איקספיטר, אבל אני מטיל איקספיטר משלי ומטיל Galvanic Arc עליו, שהורגת את הספיטר שלו. השיקול כאן הוא אסטרטגי, מכיוון שלשחור-אדום יש הרבה יצורים עם הגנה של 1 או 2, שיכולים להיות מאד פגיעים לספיטר. Stormscale Anarch מגיע למשחק, והוא עושה טרנסמיוט ל Dimir House Guard כדי להביא Wrecking Ball ולהרוג לי אותו. ליזולדה נכנסת למשחק בצד שלי, הורגת לו יצור ושולפת לי קלף. Tattered Drake מגיע, ואז Macabre Waltz קורא לליזולדה ול Stormscale Anarch בחזרה ליד שלי. משם המשחק פשוט מתגלגל קדימה והיצורים המעופפים שלי ביחד עם הרמובל המצטבר ויתרון הקלפים הורגים אותו.

משחק 2 : הוא לוקח שליטה על המשחק בעזרת ספיטר עם Magewright Stone. כמעט כל היצורים שלי הם עם הגנה של 2, ואני לא יכול להוריד אף אחד מהם למשחק. אין לי אפילו Swamp אחת כדי להטיל את ליזולדה או את הבנשי שביד שלי. הוא מוריד יצור נוסף ואני יורד ל- 12 חיים לפני שאני מצליח להביא ספינקס שיחסום לו את ה Gobhobbler Rats. הספינקס אמור למות ל Wrecking Ball לאחר שעיכב את הצבא שלו תור שלם, אבל Peel from Reality מציל אותו ומחזיר את הספיטר ליד של שרון. כשאני מגיע ל- 8 חיים אני מקבל את ה Swamp הנחשקת ומיד מטיל את ליזולדה ומקריב אותה על הספיטר. כל היצורים שחיכו לי ביד יורדים למשחק – 3 גריפונים ודרייק אחד. כולם תוקפים בשמחה רבה, וכשהוא ב- 12 חיים, רזיה מצטרפת למסיבה וכולם ביחד עושים לו 12 נזק לראש.

סיבוב שני : עידו היימן, בן 15 מחיפה, משחק R/U/B (שייך לליגת האזוריוס)

משחק 1 : אני לוקח מוליגאן ונשאר עם אדמה אחת, אבל עם לחשים זולים יחסית. הוא, לעומת זאת, מתפתח מהר עם ספיטר, Snapping Drake, Strands of Undeath על הספיטר ומתחיל לתקוף. הוא מוריד אותי ל- 7 חיים לפני שאני מקבל את האדמה השלישית שלי, ואז אני מחליט לסיים את השמחה ומטיל Kindle the Carnage. הקלף הזה הוא גירסה מוחלשת של Wrath of god, אבל, לעזאזל, זה לא אכפת לי. אכפת לי שכל היצורים שלו מתו, ושאני זרקתי רק קלף אחד בשביל ההשפעה הזו. אכפת לי גם שהוא לא ידע שהוא צריך להפעיל את יכולת הרגנרציה של הספיטר בתגובה לקלף עצמו (למרות ששאלתי אותו מספר פעמים אם הוא רוצה להגיב לקלף) ולא בתגובה לגרימת הנזק (הרזולוציה). אבל בזה נגמר לי התור, ובתורו הוא כבר מטיל Belltower Sphinx. אני בתורי מוריד Plague Boiler, מתוך תקווה עמומה לשרוד עוד שלושה תורות. בתורו הוא מזמן Nuijen Mages, ואני מטיל עליהם Galvanic Arc ו Last Gasp לפני שהוא עושה אנטאפט ומסוגל להשתמש בהם.
קאונטר אחד. אני ב- 5 חיים.
בתורו הוא מטיל Stinkweed Imp ותוקף עם הספינקס.
קאונטר שני. אני ב- 3 חיים.
תורו. הוא תוקף עם שני היצורים ומושיט לי את היד ללחיצה. אבל לכלבים זקנים יש עוד הרבה טריקים, ו Crackling Flames משחית את האימפ. אני יורד לנקודת חיים אחת.
קאונטר שלישי. הלוח מתרוקן. אני מטיל Silkwing scout ו Roofstalker Wight. הוא מטיל Nettling Curse על ה Scout שלי ומושיט את היד שוב. אני מסרב ללחוץ לו אותה, מזמן את ליזולדה ומקריב את הסייר המקולל שלי לפני שהוא יאלץ לתקוף. בשלושת התורות הבאים הוא שולף רק אדמות, ואני תוקף עם ליזולדה וה Wight לנצחון (עם Wrecking Ball ביד לכל מקרה שלא יהיה).
אני לא מאמין שניצחתי את המשחק הזה, ולפי הבעת הפנים שלו גם הוא לא. ולצער שנינו, המשחק השני לא מוצלח בכלל. הוא נקלע ל Mana screw של שתי אדמות, בזמן שאני מטיל גריפון בתור השני, Vesper Ghoul בתור השלישי וספינקס בתור הרביעי. רזיה נוחתת בתור השביעי, והפעם כשהוא מושיט את היד, אני לוחץ לו אותה לחיצה אחרונה.

אני חושב שבנקודה הזו עצרו את הטורניר לתחרות טריוויה בין הגילדות. כל גילדה התאספקה בשולחן משלה וקיבלה דפים לרשום עליהם את התשובות לשאלות. היו שאלות קלות יותר (נקוב בשמותיהם של כמה שיותר אלופי ישראל) וקלות פחות (מיהו הדרקון הזול ביותר במג'יק? איזה קלף מציג את תמונתו של זוכה פרס נובל? ומה היתה התגלית עליה קיבל אותו אדם את פרס הנובל?). בכל מקרה, התחרות היתה מהנה מאד וערכנו בגילדה סיעור מוחות רציני כדי להגיע לתשובות שלנו.
בסוף הטריוויה נתלים הפיירינגס של הסיבוב השלישי ואנו ממשיכים.

סיבוב שלישי : נעם פורת, בן 14.5 מטבעון. משחק B/R/W/G (שייך לסלסניה)

משחק 1 : נעם אמנם קטן בגיל ובגודל, אבל הוא משחק היטב. הוא חושב לפני כל מהלך ומבצע מספר מהלכים יפים במשחקים בינינו. במשחק הראשון הוא מקבל יתרון מוקדם גדול מאד עם אלפים, עכברושים ועכביש גראפט. אני, בזמן הזה, לא הורדתי עדיין אפילו יצור אחד. אני נאנח מכל הלב ועושה פרצופים עצובים. אחד מהחברים בגילדה שלי שעובר בסביבה כמעט בוכה יחד איתי. נעם מתפתה להוריד יצור נוסף, ופתאום נמחק הלוח ע"י Kindle the Carnage, אני שמח וטוב לב שוב, עם 10 חיים והיד שלו כמעט ריקה. משם המשחק אקדמי בלבד, וכל היצורים שהיו לי ביד יורדים למשחק ומנצחים, כשהרמובל הנקודתי שלי מכחיד כל נסיון שלו לחזור למשחק.

משחק 2 : אני כבר לא זוכר מה הלך כאן בדיוק, אבל ניצחתי יחסית מהר (10 דקות. זה ממש מהר עבורי). ליזולדה היתה כלי אינסטרומנטלי במשחק הזה. היא הרגה את הספיטר שלו, בתגובה לכך שהוא הפעיל עליה Seal of Fire (טעות, לדעתי. הוא היה צריך לירות עם הספיטר עליה ולאלץ אותה להקריב את עצמה). שנינו שולפים הרבה אדמות, אבל אני לא שולף את המישור שיאפשר לי להטיל את רזיה. בסוף, לאחר 10 תורות של שליפת Islands, swamps, and mountains, אני שולף את ה Plains שהייתי צריך ומביא את רזיה למשחק, ביחד עם ספינקס שכבר נמצא שם. רזיה מספיקה לתקוף פעמיים, אבל נעם משתמש ב Vigor Mortis כדי להביא למשחק Slaughterhouse Bouncer, מטיל עליו Crackling Flames, ומכיוון שהיד שלו התרוקנה ה Flames הורגות את ה Bouncer שעושה -3/-3 לרזיה האומללה שלי. המהלך הזה הציל אותו, אבל הוא השקיע בו שני קלפים, רוקן את היד שלו, והיד שלי עודנה מלאה. הספינקס מטפטף לו מנקודות החיים, וכשהוא נשאר בנקודת חיים אחת אני מטיל Macabre Waltz לליזולדה ומקריב אותה עליו.

סיבוב רביעי : עמוס און, בן 16.5 מחיפה. משחק U/B/R/G

משחק 1 : הוא משחק חבילת Hellbent. הוא מזמן מיד את שני העכברושים שלו, ספיטר ועכביש גראפט. בנשי מטפלת בספיטר, ו Galvanic Arc ו- Last Gasp מטפלים בכל מה שמאיים עלי. המעופפים שלי מסיימים את המלאכה.

משחק 2 : כמעט בדיוק אותו הדבר. יש לי הרבה יותר מדי רמובל ויצורים יעילים. ליזולדה נכנסת למשחק שוב ומוכיחה את עצמה בגדול – ורזיה מסיימת את המלאכה.


תחרות הגילדות האמיתית נכנסת עכשיו להילוך גבוה. אני בוחר ארבעה אנשים מהגילדה – אחד לכל תחרות גילדות. התחרות הראשונה היא Booster fight של Apocalypse בסינית. התחרות השניה היא Booster fight של 9th edition, שעבורו בוחרים את השחקן הצעיר ביותר בליגה. התחרות השלישית והרביעית היא Jungle Speed, אחת לצעירים ואחת לבוגרים. אני בוחר את עצמי כנציג הבוגרים ב Jungle Speed. למי שלא מכיר, זה משחק של מהירות מחשבה ומהירות ידיים, שאני מתמחה בו. אני מקווה לנצח את כל שאר נציגי הגילדות, עד שמצטרף למשחק נציג הגילדה השביעית והסודית – הגילדה שאינה קיימת – טובי השוחט. טובי מהיר יותר ממני, חושב יותר מהר ממני, והידיים שלו גדולות משלי כמעט פי שתיים. יש לו נטיה לרסק אצבעות שנקרות בדרך אל הטוטם (המקל שצריכים כולם לתפוס) והרגל מגונה במיוחד : אם מישהו כבר תפס את הטוטם והוא עומד למשוך אותו אליו, טובי פשוט יחבוט לו בגב כף היד עם האגרוף, מה שיגרום לו לעזוב את הטוטם ולצרוח בקול. כדי לנצח את טובי השוחט, אתה צריך גם לחשוב יותר מהר ממנו ולשלוח את היד קדימה, וגם לחטוף את הטוטם מהר מספיק כדי שהוא לא יספיק לשלוח את היד שלך למחלקת גיבוס וחומרי בניין בביה"ח כרמל.
בדרך לא דרך אני מספיק לחטוף את הטוטם מתחת לאצבעות שלו מספיק פעמים כדי לנצח לפני כולם, וחוזר בדיוק בזמן כדי לראות את תוצאות ה Booster fight של Apocalypse, שם ג'ני מפסיד לחבילה הכמעט Constructed של מיכאל. מיכאל משחק Fire/Ice, Goblin Legionnaire, Squee's Embrace, Anavolver וכו'. הוא אפילו יודע מה חלק מהם עושים. בשאר המקרים, שני הצדדים נאלצים לנחש מה כל יצור שלהם ומה כל קסם עושה. השופט לא מרחם, לא נותן רמזים ומעניק Warnings ו Game loss בנדיבות לכל מי שטוען שקלף עושה משהו שהוא לא עושה.
כשנגמרת כל ההמולה, אנחנו מגלים שגילדת הסלסניה מובילה, כפי שעשתה לאורך כל הטורניר.

סיבוב חמישי : יואב אמיר, בן 20 מקרית ביאליק, משחק W/G/U

משחק 1 : יואב שחקן טוב, ובמשך זמן לא קצר הרייטינג שלו ב Limited ו Constructed באונליין היה מעל 1800. אני כבר יודע שזה לא עומד להיות קרב קל.
הוא מוריד שלושה יצורים קטנים, תוקף, ובתור החמישי מטיל Siege Wurm. אני, כמובן, מטיל Kindle the Carnage (רואים תבנית במשחקים?), זורק שני קלפים והורג לו את כל הצבא. הוא ממשיך להתפתח, ואני מוריד את ליזולדה בלי מאנות להשתמש בה, מתוך אמונה שהקלף היחיד שיכול לטפל בה הוא Faith's Fetters. ובכן, צדקתי, אבל הוא שולף בדיוק את הקלף הזה ומטפל בה. אני מביא למשחק Stormscale Anarch, אבל משתדל להשתמש ביכולת שלו בצורה מינימלית כדי להשאיר את Razia ביד (שאמורה לנצח את המשחק אם היא תרד, כי לכחול-לבן-ירוק לא אמורים להיות רמובלים עבורה). רזיה אכן יורדת לאחר שני תורות, אבל היא מספיקה לתקוף פעם אחת בלבד לפני שהיא מנוטרלת בדרך שאני לא זוכר, לצערי. הוא פשוט מוריד יצורים בלתי חסימים כמו ה Azorious Herald ומעופפים אחרים, ומנצח.

הפסד ראשון בטורניר... לא נורא. זמן לנקום!

משחק 2 : שוב הוא מטיל יצורים. הפעם הוא תומך בהם עם Priviliged Position, שחוסם לי 10 קלפים בחבילה, שחמישה מהם נמצאים ביד שלי. אני נאלץ להשתמש ב Kindle the Carnage כדי לשרוף לו את כל הצבא (עולה לי ב Peel from Reality ו Galvanic Arc שממילא לא היו עוזרים לי). אני מוריד ספינקס ואת רזיה, אבל הוא משתמש ב Helium Squirter כדי לחסום את רזיה, וב Seeds of Strength כדי לנפח אותו. אני לא יכול להשתמש ביכולת של רזיה על היצורים שלו, כך שהספינקס סופג קצת נזק לטובת הקבוצה, אבל רזיה עדיין מוכה שוק על ירך ונשלחת לבית הקברות כלאחר כבוד. מכאן אנחנו נכנסים למצב של עצירה, שבו הוא מוריד Drift of Phantasms ו Assault Zephelid כדי לחסום את המעופף שלי. אני שולף את שני הגריפונים הקטנים, אבל מעדיף שלא להוריד אותם, כדי לשמור תחמושת במקרה ש Plague Boiler יגיע. מיד לאחר מכן אני שולף Silkwing Scout ואז אני מוריד את כולם ומתכונן להתקפה האחרונה. הוא מצליח לשבש את מהלך האירועים בעזרת Master Warcraft, אבל נשארים לי מספיק מעופפים כדי לתקוף אותו בתור הבא לנצחון.

המשחק השני נגמר בתור השני של חמשת התורות האחרונים, כך שאנו מסיימים את הסיבוב בתיקו.

סיבוב שישי : פיני שכטר... ואנחנו עושים תיקו ועולים אוטומטית לטופ 8.


סיכומו של יום :

הגעתי למקום שמיני וקיבלתי 7 בוסטרים. זה שכר זעום עבור יום עבודה, כמו שמספר שחקנים הזדרזו לציין בפורומים שונים, אבל זה לא היה יום עבודה. זה היה יום של הנאה ואתגר עבורי ועבור כל הנוכחים. אני בטוח שכל מי שהיה שם נהנה מאד. תחרות הגילדות הוסיפה המון לטורניר וגרמה לאנשים להתעניין באיך הקבוצה שלהם מצליחה ולא רק בהצלחה הפרטית שלהם. אני חושב שבפרי-ריליס הבא כדאי מאד לעשות משהו דומה, אפילו אם לא יהיו גילדות. אני מכיר גם לפחות שני אנשים שאמרו לי שהסיבה היחידה שהם באים לפרי-ריליס בחיפה ולא בת"א היא תחרות הגילדות.
הסימק הגיעו למקום הרביעי מתוך 6 גילדות. הסלסניה ניצחו במלחמה וקיבלו Booster box שלמה לחלק ביניהם. כל שחקן שלהם קיבל 3 בוסטרים. לא נורא – בפעם הבאה נכבוש אותם.

ביולוגים לנצחון!

דופ.
kukumuku
Hell's Caretaker
הודעות: 1073
הצטרף: 26/10/2004 , 17:18
מיקום: עמיקם
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kukumuku »

כל פעם דיווח מצוין, כל הכבוד רועי! :) .
angel of haste כתב:ממתי שלישיית אורז היא טייפ 2?
Orb
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Orb »

ברשותך הוספתי לינקים לקלפים.

הערותיי לגבי הדק:
הייתי משחק על עוד דאבל לאנד גם אם הוא רק על אחד הצבעים שלך.

אני גם אגיד מה שאמרתי לנטע על הדק שהוא בנה - הדק שלך בנוי בצורת 4 צבעים יחסית שווים (לפחות לפי האדמות). הייתי מנסה יותר לבסס 2 צבעים עיקריים ו-2 ספלאשים, מה שאמור לעזור להפחית screw-ים.
Clinging Darkness. אני מאד אוהב את הקלף, אבל הוא טוב בעיקר בחבילות איטיות. שלי מנסה להרביץ מהאוויר, וממילא יש לי מספיק רמובלים טובים יותר.
דווקא בחבילה שמנסה להרביץ מהאוויר יש לקלף הזה שימוש כי הוא עוצר יצור קרקע שתוקף אותך, וזה שהוא הופך ל-wall לא מטריד אותך כי אתה תוקף באוויר.

קלפים שהייתי מכניס לדק:
clinging - ראה הסבר מקודם.
dismisser - פשוט קלף חזק מאוד.
Helium Squirter - יצור 3/3 פליינג ב-5 מאנה זה מספיק חזק גם אם הוא לא נותן למשהו אחר פליינג.
Bottled Cloister - אין שום סיבה להשאיר את הקלף הזה בחוץ, אף פעם.

קלפים שהייתי מוציא:
peel - יש לך רק CIP אחד. קלף טוב, אבל לא מספיק טוב בדק עם כזה power level.
plague boiler - אני חושב ש-plague boiler בלי היכולת לשים עליו קאונטרים או להסיר אותם הוא לא קלף שראוי למשחק.
screeching griffin - לדעתי helium squirter או demon's jester עדיפים עליו.

דיווח טוב, היה כיף לקרוא.
דרך אגב, למה לעשות תיקו בסיבוב האחרון? רק הטופ 8 קיבלו פרסים או משהו? סה"כ 6 סיבובים, נראה לי חבל על ה-IDs, עדיף לשחק.

אור.
Yoav
מארגן טורנירים
הודעות: 3184
הצטרף: 30/9/2002 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Yoav »

עשית קצת עירבובים בין משחקון 1 ל-2 אצלי. למשל במשחקון הראשון ה-fetters הונח על ראזיה ובמשחקון 2 על גריזלדה, אבל זה לא באמת משנה.
אני רק רוצה לציין, בלי להעליב אף אחד, רק נגדך באמת יצא לי לשחק על רמה. נגד כל שאר היריבים שלי לא ממש היו דברים מעניינים פשוט תקפתי וניצחתי בלי הרבה מאמץ.
אבל נגדך באמת היו שיקולי כוחות גדולים. הסיבוב היחידי שבאמת היה לי כיף לשחק בגלל שזה היה מאתגר.
כמו תמיד אחלה דיווח יוגי :wink:

הפרסים לטופ 1-8 היו 7-8 בוסטרים ולמקומות 9-16 משהו 4-2 בוסטרים נדמה לי. זאת הסיבה לתיקו סיבוב אחרון.
מיצי מיאו
Orb
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Orb »

אני רק רוצה לציין, בלי להעליב אף אחד, רק נגדך באמת יצא לי לשחק על רמה
ככה זה בפרי רליסים..
kukumuku
Hell's Caretaker
הודעות: 1073
הצטרף: 26/10/2004 , 17:18
מיקום: עמיקם
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kukumuku »

Yoav כתב:עשית קצת עירבובים בין משחקון 1 ל-2 אצלי. למשל במשחקון הראשון ה-fetters הונח על ראזיה ובמשחקון 2 על גריזלדה, אבל זה לא באמת משנה.
אני רק רוצה לציין, בלי להעליב אף אחד, רק נגדך באמת יצא לי לשחק על רמה. נגד כל שאר היריבים שלי לא ממש היו דברים מעניינים פשוט תקפתי וניצחתי בלי הרבה מאמץ.
אבל נגדך באמת היו שיקולי כוחות גדולים. הסיבוב היחידי שבאמת היה לי כיף לשחק בגלל שזה היה מאתגר.
כמו תמיד אחלה דיווח יוגי :wink:

הפרסים לטופ 1-8 היו 7-8 בוסטרים ולמקומות 9-16 משהו 4-2 בוסטרים נדמה לי. זאת הסיבה לתיקו סיבוב אחרון.
אני לא באמת מבין מה ציפית מאירוע שהמטרה שלו היא השקת סדרה חדשה עם רמת שיפוט נמוכה.... :-?
angel of haste כתב:ממתי שלישיית אורז היא טייפ 2?
Yoav
מארגן טורנירים
הודעות: 3184
הצטרף: 30/9/2002 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Yoav »

מה שלא ציפיתי שיהיה לי סיבוב באמת מעניין כמו שהיה לי מול רועי. זאת הייתה הכוונה. המשחקים נראו כמו 2 חבילות דראפט ולא כמו חבילות seald.
מיצי מיאו
Clayman
King of the Neverhood
הודעות: 3304
הצטרף: 29/4/2004 , 17:21
מיקום: תל אביב
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Clayman »

אחלה דיווח...
אהבתי את הקטע של הגילדות...
אני רק רוצה להבין... בוסטר פייט בסינית, ולא אומרים לשחקנים מה הקלפים עושים?
מה הולך? נשמע מגניב לאללה.... :P
Mastery is archived when "telling time" becomes "telling time what to do."
Duppleganger
MTGil Wizard
הודעות: 174
הצטרף: 27/8/2001 , 2:00
מיקום: Haifa
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Duppleganger »

תודה. נהניתי לכתוב את הדיווח :>

אור :

תודה על הלינקים לקלפים. איך עושים את זה?

לגבי ההערות שלך -
יתכן והיה כדאי להכניס דאבל-לנד נוספת. גם בשביל היעילות וגם בשביל ה Plague Boiler, שאני נאלץ להסכים שלא עשה הרבה בלי המאנה הירוקה להפעלתו.

Clinging Darkness - אני מודע למה שאתה אומר, ומסכים איתך. הבעיה היא שהיו יותר מדי קלפים טובים אחרים, ש Darkness לא הגיע לרמה שלהם.

Dismisser - קלף חזק, אבל החבילה צפופה גם ככה.

Squirter - נכון. זה Oversight שלי שהתעלמתי ממנו

לגבי Peel from Reality - יש סיכוי טוב שאתה צודק והוא היה צריך להישאר בחוץ. לגבי ה Screeching Griffin אני לא מסכים, בוודאי שלא לעומת Demon's Jester. הגריפון הוא למעשה 2 נזק כל סיבוב, ללא אפשרות לחסימה, אפילו אם יש ליריב מעופפים משלו.

שמח שנהנית לקרוא.

ולמה לעשות תיקו? זה העלה אותי ואת היריב שלי אוטומטית לטופ 8. אם הייתי משחק ומפסיד, הייתי מחוץ לטופ 8, אז למה לא לעשות תיקו?
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

כדי לעשות לינק, אתה מסמן את שם הקלף (highlight) ואז לוחץ בתפריט למעלה על הכפתור "cn" :)
Orb
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Orb »

ולמה לעשות תיקו? זה העלה אותי ואת היריב שלי אוטומטית לטופ 8. אם הייתי משחק ומפסיד, הייתי מחוץ לטופ 8, אז למה לא לעשות תיקו?
לטופ 8 יש פחות חשיבות כשאין cutoff ל-playoff אז אני אישית מעדיף לשחק, כי סתם נחמד לי לשחק את כל הסיבובים ולהתחרות עד הסוף, אבל כל אחד והעדפותיו.
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

ההבדל הוא בפרסים - 7-8 בוסטרים לעומת 2-4 בוסטרים. את המשחק עצמו אפשר תמיד לשחק בשביל הכיף אחרי שמכריזים על ID.
מצד שני, ID באמת משאיר מנסיוני הרגשה כלשהי של החמצה :-:
TrUnks
Solemn master
הודעות: 10683
הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
מיקום: הוד השרון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי TrUnks »

in my opinion bottled cloister is a nice card in limitd saw it in action(and played with it) its a nice card drawing machine and not alot of stuff to get rid of it(not in main that is)
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm
AVIV
Master of Disaster
הודעות: 4281
הצטרף: 19/9/2005 , 14:09
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

כשיש לך.....

שליחה על ידי AVIV »

כשיש לך רזיה בדק קשה להפסיד..... (תמיד לי לא יוצא אותה)
Duppleganger
MTGil Wizard
הודעות: 174
הצטרף: 27/8/2001 , 2:00
מיקום: Haifa
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Duppleganger »

יואב :
לא נתקלתי בחבילה אחת באותו יום שהיתה בנויה נכון. הסתכלתי על בערך 5 חבילות ועל הסיידבורד שלהן, וראיתי ש :
א) אנשים בחרו את הצבעים הלא נכונים, או
ב) אנשים שיחקו בצבעים הנכונים הראשיים, אבל לא הספלישו צבע או שניים נוסף שהיו מקפיצים את החבילה שלהם בחוזק, ו/או
ג) אנשים לא הכניסו את הקלפים הנכונים לחבילות והשאירו קלפים מאד חזקים בחוץ - אפילו כשהם היו מהצבעים שלהם.

שחקן מקצועי אחד אמר ב Magicthegathering.com שפרי-ריליס גילדפאקט היה מהקשים ביותר שהוא חווה מבחינת בניית החבילה. הוא אמר שאף אחד לא בנה את הבניה הנכונה של החבילה שלו, ומי שחושב שהוא בנה את הבניה הנכונה הוא או שקרן או טיפש. ובאמת ראיתי את זה בפרי-ריליס הנוכחי. אתה כבר לא יכול לחלק את הקלפים שלך לפי צבעים, לזרוק את הזבל ולסדר לפי העקומה. אתה חייב לראות בראיה כוללת יותר את סה"כ המכניקות שיש לך בקלפים, את כל האינטראקציות שיש להם זה עם זה, ואת שילובי הצבעים האפשריים, כי עכשיו לכל קלף זהב יש 'צבע' משלו.

Angel of Haste :
לא, לא נכון. תלוי רק נגד מי אתה משחק אותה ובאיזה שלב במשחק.

דופ.
Orb
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Orb »

אין ספק שהפרי רליסים של גילדפאקט ושל דיסנשן היו מאוד קשים, גם מהסיבות שצוינו וגם מסיבה נוספת, לוגיסטית, קצת מצחיקה, אבל עליי זה מאוד מקשה:
אי אפשר לחלק את הצבעים ל-5 ערימות. צריך לחלק לאיזה 13 ערימות או משהו, ועליי זה מאוד מקשה לראות באמת מה הולך.
Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer »

לפי מה שהבנתי אמור להיות PTQ Sealed שכזה, אז אני הפרדתי את הקלפים בצורה הפשוטה ביותר - 5 צבעים + artifacts + golds ליצורים וללחשים בכל אחד. אחרי שניפיתי את הברורים מאליהם והפרדתי את ה-signets ואת הגילדות בזהב והייתה לי תמונה ראשונה. במצב הזה יש לך מושג אילו קלפים יותר חזקים בכל פיילה ואיזו גילדה נתמכת יותר או פחות ומשם קל יותר לעבוד - עוברים ליצורים ולחשים (לחוד) לפי CMC (כמובן, אחרי שהחלטת מהם הצבעים העיקריים כאשר (רק) אח"כ אתה מחליט על ספלאשים).

שפר :}

נ.ב.
אני יודע שקשה טיפה לראות את זה מול העיניים, אבל זה עובד
Raging Asaf
MTGil Wizard
הודעות: 2203
הצטרף: 25/2/2004 , 21:04
מיקום: קרית טבעון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Raging Asaf »

ה-Selesnya זכו ב-2 בוסטרים כל אחד, לא שלושה.
דיווח מעולה.
knight of the rose
MTGil Wizard
הודעות: 861
הצטרף: 14/5/2005 , 22:11
מיקום: hanita
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי knight of the rose »

עברון זה באזור נהריה לא?
אני גר באזור, אז אם אתה נוסע לטורניר אני מאוד אשמח להתלוות אליך.

היה פרירליס נהדר, המשחק בינך לבין יואב היה משעשע ביותר, הפוזישנס חיסל לך את רוב הדק..
ושברתי את הראש בהתחלה כשאריאל טען שאתה יכול להציל את רזיה..
DeathCrush
Pure Darkness
הודעות: 720
הצטרף: 28/3/2006 , 16:13
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי DeathCrush »

לול, אני מכיר את עידו היימן.
פאק, אני זכיתי מקום אחרון, אבל יהיה לי קאמבק אדיר, ואני אקרע לכולם את הצורה עם הUWG שלי :>.

אני מקווה שמי ששיחק נגדי בסיבוב הראשון נמצא כאן.

אם אתה פה, אני מאור דוד, הזה שאיבד את כל הקלפים ומצא אותם שוב, ואת השם שלך אני לא יודע, אתה השתמשת בGB אני חושב.
אני רוצה Rematch!
שיפרתי את הדק.
שלח תגובה