הצטרפו ל MTGiL, פורום המג'יק הישראלי
ברוכים הבאים ל-MTGiL, פורום המג'יק הישראלי - כאן תמצאו מידע על המשחק, אירועים וטורנירים, עצות לבניית חפיסות וכל דבר אחר שקשור למג'יק בישראל.
אחרי ההרשמה תוכלו לפרסם הודעות, לשלוח ולקבל הודעות פרטיות, למכור ולקנות קלפים, לחפש אירועים לשחק בהם ועוד!
הרשמה לפורום || התחברות לחשבון

split cards and sunforger

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
knight of the rose
MTGil Wizard
הודעות: 861
הצטרף: 14/5/2005 , 22:11
מיקום: hanita
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

split cards and sunforger

שליחה על ידי knight of the rose » 04/5/2006 , 23:32

האם אני יכול להשתמש בשני הצדדים של הספליט קארדס עם הסאנפורג'ר?

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 05/5/2006 , 0:05

אתה חייב לבחור אחד מהם - אבל אתה יכול לבחור איזה מהם אתה רוצה.

Sunforger אומר "חפש קלף אדום או לבן עם CMC 4 או פחות"; אם אחד מהצדדים של split card הוא instant שמכיל לבן או אדום בעלות שלו, ואם העלות של אותו צד היא 4 או פחות, אתה יכול למצוא אותו.
עכשיו הוא אומר "שחק את הקלף בלי לשלם את העלות שלו". כיוון שזה split card, אתה יכול לבחור איזה מהצדדים שלו אתה רוצה לשחק ולשחק אותו בלי לשלם את העלות שלו. Sunforger מעוניין בצבע של הקלף רק בשלב החיפוש.

החלק הראשון של התשובה לא לגמרי נכון.

Y
מנהל טכני
הודעות: 10415
הצטרף: 27/5/2003 , 10:58
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Y » 05/5/2006 , 0:31

התשובה של נאבידשי לא לגמרי נכונה (החלק הראשון שגוי).

כאשר אתה מפעיל את היכולת, אתה מחפש קלף שהוא אינסטנט אדום או לבן עם CMC 4 ומטה.
כאשר אתה בודק פרמטרים של ספליט קארד, אתה בודק כל אחד מהצדדים ואם אחד מהם לפחות מתאים למה שאתה מחפש, כל הקלף נחשב כבעל התכונה.

מה זה אומר בעצם?
הנה דוגמא:
מצאת ספליט קארד אחד בחבילה ואתה רוצה לבדוק אם הוא חוקי. אתה מבצע שלוש בדיקות.
האם הקלף הוא אינסטנט? מספיק שצד אחד יהיה אינסטנט והקלף הוא אינסטנט.
האם הוא אדום או לבן? מספיק שאחד הצדדים יהיה אדום או לבן והקלף הוא אדום או לבן.
האם ה-CMC היא 4 ומטה? אם צד אחד אומר כן - אתה בסדר.

לא כל התכונות צריכולת להיות על אותו הצד. מה שחשוב זה שבסה"כ הקלף הכולל (חיבור של שני הצדדים ביחד) יענה על כל הקריטריונים.

Research_//_Development, למשל, מתאים. אפילו שהצד האדום עולה יותר מ-4.

אחרי שכבר מצאת את הקלף, אתה יכול לשחק איזה צד שאתה רוצה ולא משנה אם הוא לא עונה על אף אחד מהקריטריונים.

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 05/5/2006 , 0:55

meh, הייתי צריך לדעת שזה ככה. בכל מקרה, החלק הראשון של ההסבר לא נכון. החלק הראשון של התשובה
אתה חייב לבחור אחד מהם - אבל אתה יכול לבחור איזה מהם אתה רוצה.
היה נכון לחלוטין - אתה לא יכול להשתמש בשני החלקים של הקלף אם הבאת אותו עם Sunforger :)

Arie
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 4472
הצטרף: 20/3/2003 , 21:46
מיקום: באר שבע
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Arie » 05/5/2006 , 10:54

רן, אולי לא הבנתי נכון את השורה האחרונה שכתבת, אבל אתה יכול לשחק איזה מהצדדים שאתה רוצה אחרי שאתה מביא את הקלף, ולא רק את זה שעונה על הדרישה על המחיר.

knight of the rose
MTGil Wizard
הודעות: 861
הצטרף: 14/5/2005 , 22:11
מיקום: hanita
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי knight of the rose » 05/5/2006 , 11:01

תודה רבה לכולם.

יחי סנפורג'ר בלוק!

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 05/5/2006 , 13:02

Arie כתב:רן, אולי לא הבנתי נכון את השורה האחרונה שכתבת, אבל אתה יכול לשחק איזה מהצדדים שאתה רוצה אחרי שאתה מביא את הקלף, ולא רק את זה שעונה על הדרישה על המחיר.
בחייך אריה, זה בדיוק מה שכתבתי, ויובל כבר תיקן את כל הדרוש תיקון :roll:

Arie
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 4472
הצטרף: 20/3/2003 , 21:46
מיקום: באר שבע
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Arie » 05/5/2006 , 16:58

אתה לא יכול להשתמש בשני החלקים של הקלף אם הבאת אותו עם Sunforger
אמרתי שכנראה שלא הבנתי נכון אבל יכולת לכתוב יותר מובן, ואני עדיין לא מבין איך זה אומר את אותו דבר.

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 05/5/2006 , 17:29

אוקי, שיעור בהבנת הנקרא :)
אתה יכול להשתמש רק באחד מהחלקים. אתה יכול לבחור באיזה חלק אתה רוצה להשתמש ובאיזה חלק לא, אבל אתה לא יכול לשחק את שני החלקים, רק אחד מהם.

Arie
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 4472
הצטרף: 20/3/2003 , 21:46
מיקום: באר שבע
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Arie » 05/5/2006 , 17:43

אוקי, תן לי לנסות

אתה לא יכול לשחק Darksteel Colossus בחינם אם שלפת אותו בתחילת התור.
משפט גאוני.

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 05/5/2006 , 17:59

אבל אתה יכול להכניס אותו למשחק בחינם אחרי ששלפת אותו בתחילת התור אם עשית tap ל-Elvish Piper :roll:
馬鹿言うな
אנחנו לא מדברים כאן על הטלה של קסם כרגיל, אלא על שימוש בקלף דרך יכולת של קלף אחר. השאלה המקורית הייתה "האם אני יכול להשתמש בשני הצדדים של ה-split card?" התשובה היא, "אתה יכול להשתמש באחד מהם לבחירתך, אבל לא בשניהם", והיא עונה על השאלה בצורה מדויקת. ההסבר שלי לא היה מדויק, ויובל תיקן את זה. אני מקווה שהבנת עכשיו את מה שלא הבנת במקור.

Arie
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 4472
הצטרף: 20/3/2003 , 21:46
מיקום: באר שבע
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Arie » 05/5/2006 , 18:06

סבבה, לא נכנס לזה. הבנו אחד את השני.


שלח תגובה