הקרבת force of savagery

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
maverick42
MTGil Wizard
הודעות: 342
הצטרף: 12/2/2007 , 19:10
מיקום: Tel-Aviv
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

הקרבת force of savagery

שליחה על ידי maverick42 » 03/7/2007 , 12:32

האם אני אוכל להקריב את ה force of savagery שלי לאיזשהו אפקט (נגיד יש לי enchantment שנותן לי להקריב יצורים תמורת מאנה או משהו) לפני שהוא מת כתוצאה מזה שיש לו toughness 0?

אני די בטוח שלא, אבל רק רציתי לוודא....

Itay Winkler
MTGil Wizard
הודעות: 3529
הצטרף: 26/1/2003 , 12:46
מיקום: Tel aviv
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Itay Winkler » 03/7/2007 , 13:46

לא, כאשר ליצור יש 0 טאפנס ומטה הוא מת כתוצאה מSBE, ככה שמה שקורה זה : פורס נכנס למשחק, המשחק בודק SBE ואומר לפורס "אתה מת". הפורס הולך לבית הקברות ואז אתה מקבל חזרה את הקדימות.
"Mori’s fourth-turn play was handshake, targeting Peleg."

שלח תגובה