שאלה לגבי נזק ל -PW

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
yoni277
MTGil Wizard
הודעות: 703
הצטרף: 27/1/2008 , 17:31
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שאלה לגבי נזק ל -PW

שליחה על ידי yoni277 » 29/2/2008 , 18:43

שאלה זו נובעת מבילבול שיש לי לגביהם
אם בדרך כלשהי אני עושה (במכוון או שלא, בהקשר הזה אין זה משנה) לעצמי נזק, האם אני יכול להעביר את הנזק לPW שלי?
תינוק שנולד לפני הזמן - פג. תנוק שנולד אחרי הזמן - פג תוקף

Phoenix of Ice
MTGil Wizard
הודעות: 277
הצטרף: 07/3/2007 , 15:13
מיקום: over the hills and far away
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Phoenix of Ice » 29/2/2008 , 19:05

לפי מה שהבנתי אז לא...

העברת הנזק זה משהו שרק היריב יכול לעשות ורק למקורות נזק שהוא שולט בהם.
בראשית ברא אלוהים את השמים ואת הארץ - ואז נח.
אחר כך ברא אלוהים את האדם - ואז נח.
אחר כך ברא אלוהים את האישה - מאז, לא אלוהים ולא האדם מצליחים לנוח לרגע.

PopperThingi
Dragon Food
הודעות: 2002
הצטרף: 09/8/2007 , 16:51
מיקום: בנימינה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי PopperThingi » 29/2/2008 , 19:12

תשובה לא נכונה. Y.

אם אתה מטיל על עצמך שוק, אתה יכול להחליט להעביר את הנזק ל-PW שלך.
אם אתה חוטף נזק ממאנה ברן או נזק דומה, אתה לא יכול להעביר אותו ל-PW שלך.
אתה לא יכול להעביר נזק ל-PW ממקורות שעושים נזק ל-All, כמו Sulfurous Blast.
הקיוב שלי ב-CubeTutor נסו בעצמכם!

Y
מנהל טכני
הודעות: 10415
הצטרף: 27/5/2003 , 10:58
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Y » 29/2/2008 , 19:12

לא. רק אם אתה גורם נזק ישיר שהוא לא נזק קרב ליריב, אתה יכול לבחור להעביר את הנזק. אין לך אפשרות להעביר נזק שיגרם לך ל-PW שלך.

yoni277
MTGil Wizard
הודעות: 703
הצטרף: 27/1/2008 , 17:31
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי yoni277 » 29/2/2008 , 22:27

תודה!
יונתן
תינוק שנולד לפני הזמן - פג. תנוק שנולד אחרי הזמן - פג תוקף

PopperThingi
Dragon Food
הודעות: 2002
הצטרף: 09/8/2007 , 16:51
מיקום: בנימינה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי PopperThingi » 29/2/2008 , 22:29

Wulby כתב:תשובה לא נכונה. Y.

אם אתה מטיל על עצמך שוק, אתה יכול להחליט להעביר את הנזק ל-PW שלך.
אם אתה חוטף נזק ממאנה ברן או נזק דומה, אתה לא יכול להעביר אותו ל-PW שלך.
אתה לא יכול להעביר נזק ל-PW ממקורות שעושים נזק ל-All, כמו Sulfurous Blast.
מה לא נכון בזה, אם מותר לי לשאול?
הקיוב שלי ב-CubeTutor נסו בעצמכם!

Y
מנהל טכני
הודעות: 10415
הצטרף: 27/5/2003 , 10:58
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Y » 29/2/2008 , 22:36

Wulby כתב:אם אתה מטיל על עצמך שוק, אתה יכול להחליט להעביר את הנזק ל-PW שלך.
זה לא נכון. אתה יכול לבחור להעביר נזק רק אם הוא יגרם ליריב, ורק ל-PW שלו. אין לך אפשרות למנוע נזק מעצמך.
Wulby כתב:אתה לא יכול להעביר נזק ל-PW ממקורות שעושים נזק ל-All, כמו Sulfurous Blast.
גם זה לא נכון. אם אתה שולט במקור של הנזק והוא יעשה ליריב, אתה יכול להעביר אותו ל-PW שלו. אין הגבלה לנזק שיגרם לשחקן בלבד.

עוד שאלות?

maverick42
MTGil Wizard
הודעות: 342
הצטרף: 12/2/2007 , 19:10
מיקום: Tel-Aviv
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי maverick42 » 29/2/2008 , 23:33

אני חושב שהנושא הזה עלה בגמר של אליפות העולם עם אורי, כשהוא רצה להעביר נזק שנגרם לו מעצמו (לא זוכר ממה... נראה לי מ painland) לגארוק שלו... ואמרו לו שאי אפשר.
The general rule for people on the internet - attractive, single, mentally stable: choose two

yoni277
MTGil Wizard
הודעות: 703
הצטרף: 27/1/2008 , 17:31
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי yoni277 » 01/3/2008 , 12:56

מי כל מה שאמרתם עד עכשיו לא הבנתי הרבה (חשבתי שהבנתי אבל לא ממש...)
אז אני חוזר ושואל: האם אפשר או אי אפשר? אחרי הכל אני ה owner של הקסם, ולכן אני יכול להעביר נזק לPW לא? מצד שני אמרתם שזה לא נכון...
אז אולי פשוט תענו לי בכן ולא?
תינוק שנולד לפני הזמן - פג. תנוק שנולד אחרי הזמן - פג תוקף

Y
מנהל טכני
הודעות: 10415
הצטרף: 27/5/2003 , 10:58
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Y » 01/3/2008 , 13:12

אם אתה שולט במקור הנזק, אתה יכול להעביר את הנזק?
נזק שיגרם לך - להעביר ל-PW שלך: לא.
נזק שיגרם לך - להעביר ל-PW של היריב: לא.
נזק שיגרם ליריב - להעביר ל-PW שלך: לא.
נזק שיגרם ליריב - להעביר ל-PW שלו: כן.

שלח תגובה