שאלה לגבי חוקים, מה קורה אם יש לי שני Gutter Grime במגרש

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
stoler
MTGil Apprentice
הודעות: 29
הצטרף: 16/8/2011 , 21:12
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שאלה לגבי חוקים, מה קורה אם יש לי שני Gutter Grime במגרש

שליחה על ידי stoler » 27/9/2011 , 17:27

מה הפאוור והטאפנס של היצור אותו הוא מזמן?

RocketLauncher
Dead On Craft
הודעות: 979
הצטרף: 14/12/2007 , 17:36
מיקום: תל אביב
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי RocketLauncher » 27/9/2011 , 17:39

ה-P\T של כל טוקן נקבעים לפי כמות הקאונטרים על ה-Gutter Grime שיצר אותו.
kabanist כתב:אתה נוהג בזמנך הפנוי לקרוא את דפי זהב? אם כן, אל תספר לי את הסוף!

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 27/9/2011 , 18:14

באופן כללי, כשקלף מזכיר את השם של עצמו בטקסט, הכוונה היא "הקלף המסוים הזה" ולא קלפים אחרים, גם אם יש להם אותו שם. בשביל שהקלף ישפיע על או יושפע מקלפים אחרים באותו שם צריך להיות כתוב "cards named X" ולא רק את שם הקלף.

שלח תגובה