Shadowmoor SPOILER thread

זה המקום לכל נושא שאינו מתאים לאף פורום אחר, כולל דיונים בנושאים שאינם קשורים למג'יק.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

שלח תגובה
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 08/4/2008 , 9:10

אז ה-Fireherd אפילו לא אגדי בשלב הזה, למרות שרק ההמולה שהוא מקים הולכת כנראה לנצח הרבה משחקים.

Spell Syphon הוא קאונטר אולי ללימיטד, בקושי. זה ממש לא עוזר לחבילות constructed שלא מחזיקות יותר מדי permanents כחולים עד לשלב שיש להן שליטה במספר, והרבה פעמים גם אז לא. אפילו פיות לא ירצו את זה.

אני מנסה להבין אם Conspire מגביל את השכפול לפעם אחת. טוב נו, נדע כשנקבל את ה-FAQ.

xlniar
MTGil Wizard
הודעות: 828
הצטרף: 30/4/2007 , 20:53
מיקום: נשר
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי xlniar » 08/4/2008 , 9:29

You may pay a spell's conspire cost only once. (If a spell has multiple instances of conspire, you may pay each conspire cost only once.)
הם מכוונים שכול עוד שיש לי יצורים אני יכול להפעיל או מה? (נלקח מהאתר שויזארדס)

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 08/4/2008 , 9:40

לא, אם זה מה שהם אומרים אז אתה יכול להעתיק את הקסם פעם אחת. רק אם לקסם יש יותר מ-Conspire אחד, אז אתה יכול לשכפל אותו פעם אחת על כל Conspire שיש לו אם יש לך מספיק יצורים.

Prismatic
MTGil Wizard
הודעות: 2825
הצטרף: 11/6/2003 , 20:50
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Prismatic » 08/4/2008 , 12:45

אני חייב לומר שבנתיים אני פשוט מתעב את הסט הזה.
My phone number: 0522816213

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 08/4/2008 , 12:51

וכי למה?

Prismatic
MTGil Wizard
הודעות: 2825
הצטרף: 11/6/2003 , 20:50
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Prismatic » 08/4/2008 , 12:58

מכניקות מופלצות וחוסר איזון.
My phone number: 0522816213

MORNING DRAGON
MTGil Wizard
הודעות: 1062
הצטרף: 05/1/2005 , 16:55
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי MORNING DRAGON » 08/4/2008 , 13:02

רן, בסלביישן imp mischeif שם תמונה של של הקלף שמקבלים בבוסטרים שלפעמים יש חוקים/תמונת טוקן עליו, והיה שם את חוקי conspire

לפי מה שנכתב כל קסם conspire יכול לעשות רק copy אחד כי את הcopy אתה כבר לא "משחק מהיד" או משהו כזה

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 08/4/2008 , 13:15

כן, xlniar כבר ציטט את העובדה הזו מתוך מאמר באתר הראשי.
מכניקות מופלצות וחוסר איזון.
בקושי ראינו רבע מהסט, כך שאיפה חוסר האיזון? אני מודה שהמכניקות שראינו עד עכשיו הן מאד creature oriented, אבל ככה רוב המשחק.

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 08/4/2008 , 13:16

Prismatic כתב:אני חייב לומר שבנתיים אני פשוט מתעב את הסט הזה.
סוף סוף מישהו מסכים איתי.
תמונה תמונה

Wraith
Wraithinator
הודעות: 403
הצטרף: 11/9/2003 , 16:57
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Wraith » 08/4/2008 , 13:28

אני חושב שהוא סתם משעמם ויש יותר מדי קלפי הייבריד עם יכולות של מולטיקולור

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 08/4/2008 , 13:31

כן, נראה שהם שכחו את חוק "מה שעושה קלף הייבריד אמור להיות אפשרי בכל צבע לכשעצמו" והם בינתיים דרכו על הקולור פיי יותר מדי פעמים.
תמונה תמונה

MORNING DRAGON
MTGil Wizard
הודעות: 1062
הצטרף: 05/1/2005 , 16:55
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי MORNING DRAGON » 08/4/2008 , 13:35

אני אישית חושב שזה אחד הסטים היותר מענינים דווקא לאחרונה, הוא מזכיר לי במראה ובהרגשה את ראבניקה, שהיה אולי הבלוק הכי אהוב עליי, אני אוהב את ההייבריד, הוא נותן הרבה אופציות חדשות לשחק איתם :)

Chipmunk
Legendery Pest
הודעות: 2080
הצטרף: 29/9/2007 , 20:05
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Chipmunk » 08/4/2008 , 14:22

Navidshi כתב:אז ה-Fireherd אפילו לא אגדי בשלב הזה, למרות שרק ההמולה שהוא מקים הולכת כנראה לנצח הרבה משחקים.

Spell Syphon הוא קאונטר אולי ללימיטד, בקושי. זה ממש לא עוזר לחבילות constructed שלא מחזיקות יותר מדי permanents כחולים עד לשלב שיש להן שליטה במספר, והרבה פעמים גם אז לא. אפילו פיות לא ירצו את זה.

אני מנסה להבין אם Conspire מגביל את השכפול לפעם אחת. טוב נו, נדע כשנקבל את ה-FAQ.
אזז צדקתי לגבי הקסם והטוקנים!!

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 08/4/2008 , 15:28

אמרת שזה יכניס טוקן אחד גדול, ויהרוס ליריב יצורים ואדמות?

Chipmunk
Legendery Pest
הודעות: 2080
הצטרף: 29/9/2007 , 20:05
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Chipmunk » 08/4/2008 , 16:18

Navidshi כתב:אמרת שזה יכניס טוקן אחד גדול, ויהרוס ליריב יצורים ואדמות?
לא. אנשים חשבו שזאת ישות לג'נדרי. אני אמרתי שזה קסם ושזה יביא טוקנים.

maverick42
MTGil Wizard
הודעות: 342
הצטרף: 12/2/2007 , 19:10
מיקום: Tel-Aviv
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי maverick42 » 08/4/2008 , 16:56

Prismatic כתב:מכניקות מופלצות וחוסר איזון.
אני חייב לא להסכים איתך. אני ממש מחכה שהסט הזה ייצא. נראה לי שייצאו ממנו כמה דקים מאוד מאוד מעניינות. חוץ מזה - לי הוא נראה ממש כיפי בינתיים.
The general rule for people on the internet - attractive, single, mentally stable: choose two

yoni277
MTGil Wizard
הודעות: 703
הצטרף: 27/1/2008 , 17:31
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי yoni277 » 08/4/2008 , 17:01

הייתי קצת משועמם אז ניכנסתי לORB של שדוומור, וכתבתי 'OF', וכמה יצא? 186פעמים! ביותר מחצי הסט מופיע OF!!! :lol: :lol:
תינוק שנולד לפני הזמן - פג. תנוק שנולד אחרי הזמן - פג תוקף

Chipmunk
Legendery Pest
הודעות: 2080
הצטרף: 29/9/2007 , 20:05
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Chipmunk » 08/4/2008 , 17:11

yoni277 כתב:הייתי קצת משועמם אז ניכנסתי לORB של שדוומור, וכתבתי 'OF', וכמה יצא? 186פעמים! ביותר מחצי הסט מופיע OF!!! :lol: :lol:
לא... בוא נמציא קלף לדוגמה:
Lord of Idiots 3UU
Legendery Creature - Elemental Shaman
Elemental Offering.
When Lord of Idiots comes into play, each player puts 1454038 tokens named Lord of Idiots into play under thier control, then plays all spells name Lord of Idiots in thier liabrary, hand and graveyard.
Q: Lord of Idiots gets +1/+1 until end of turn.
It came out of the night, offering money to all who asked
מובן?

rif-raf
MTGil Wizard
הודעות: 2635
הצטרף: 13/12/2006 , 13:18
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי rif-raf » 08/4/2008 , 17:18

זה רק פועל על מילים שלמות OFFERING לא יפעל...
תמונה

Chipmunk
Legendery Pest
הודעות: 2080
הצטרף: 29/9/2007 , 20:05
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Chipmunk » 08/4/2008 , 17:19

rif-raf כתב:זה רק פועל על מילים שלמות OFFERING לא יפעל...
לא משנה. קח לדוגמה דמיגוד אוף ריבנג'.. אני זוכר 3 פעמים עליו...

שלח תגובה