ת'רד יצירת קלפים החדש

בפורום זה ניתן לדון בנושאים הקשורים למג'יק שלא מכוסים על ידי אחד הפורומים האחרים. לדוגמה: שמועות על סטים עתידיים, דיון במוצרי מג'יק חדשים, דיונים על נציגים ישראליים בטורנירים בין לאומיים וכולי.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

שלח תגובה
Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul »

אפילו עם החסרונות שתארת אני עדיין חושב שהוא חזק. הרשה לי להסביר:

זה שהיצור אגדי זה אמנם חיסרון, אבל לא גדול כל-כך, בייחוד כשהקלף עושה כל-כך הרבה בעצמו.

החוסר ב-evasion פחות מפריע, כי מנקודת המבט שלי הוא מכונה להשמדת יצורים ולנעילה של הקרב. הוא יותר משמש כקלף קונטרול או אלפא פינישר כמו Overrun. קלף דומה הוא Nacatl War-Pride.

הטענה של הצבא של 1\1 לא מדוייקת. כגודל הצבא כך גודל היצורים שהוא יכול להתמודד מולם. אם כמות היצורים שחוסמים הוא X צריך X*X+3 נזק כדי להשמיד אותו. אם למשל יש חמישה יצורים שיכולים לחסום, אז כל יצור 5\5 ומטה יפסיד ועדיין צריך עוד 3 נקודות של נזק כדי להשמיד אותו. ואפילו אם הוא יושמד היריב עדיין עלול לאבד הרבה יצורים, זה הופך לסוג של:
When this attacks, if defending player doesn't have a removal, destroy up to X target creatures with toughness of X or less, where X is the number of creatures that player controls
העובדה שיש לו הייסט דורשת מהיריב להתמודד מולו מהרגע שהוא נכנס, או לאבד הרבה יצורים ולהיפגע משאר היצורים התוקפים שהפכו להיות "לא חסימים". אפילו שניתן לטרגט אותו, הוא סוג של קלף שאם אתה לא מטפל בו מוקדם הנזק שהוא מספיק לעשות גבוה.

למרות כל האמור, יש משהו מעניין בקלף בזה שהוא חזק מאוד נגד אגרו ומיד-רנג' אבל מפסיד לקונטרול ששופע ברמובלים ואוהב לסיים עם כמות קטנה של יצורים גדולים.

אפילו אם תוסיף שהוא חייב לחסום זה עדיין לא יספיק לדעתי, כי עיקר הבעיה היא שכשהוא תוקף, אולי אם תוסיף את זה אבל תוריד את ההייסט זה יעזור לאזן קצת ואפילו יוסיף חיסרון מעניין (אם הוא סתם ישים אותו היריב יתקוף עם יצור גדול מספיק כדי לחסל אותו), אבל גם אז הוא ירגיש לי חזק מידי.

על ה-vigilance הייתי מוותר לא רק בגלל החוזק אלא כיוון שזה חוסך לשחקן את הדילמה שבין התקפה להגנה ונראה לי חבל כשמדובר באפקט חזק שכזה.
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

אפשר לבטל את ההייסט והוויג'ילנס ולהוסיף שהוא חייב לחסום, אבל אז נראה לי שהוא יהיה חלש מדי. לפי דעתי אפשר להוריד את הנ"ל אבל הוא לא חייב לחסום. זה יהפוך אותו לקלף מעניין, אם כי חלש באופן משמעותי מהמקורי, שאגב אני עדיין לא משוכנע שהוא באמת שבור. אבל אין טעם לטחון על זה יותר מים.

סייקל נחמד שלא היה לי כח לרנדר או לחשוב על שמות:
White :w:
Artifact-Equipment (U)
Equipped creature has vigilance.
Equip :0:

Blue :u:
Artifact-Equipment (U)
Equipped creature has hexproof.
Equip :0:

Black :b:
Artifact-Equipment (U)
Equipped creature has deathtouch.
Equip :0:

Red :r:
Artifact-Equipment (U)
Equipped creature has haste.
Equip :0:

Green :g:
Artifact-Equipment (U)
Equipped creature has trample and reach.
Equip :0:
הירוק קיבל 2 כי לפי דעתי עם כל אחד מהם בנפרד הוא היה פשוט חלש מדי.
תמונה תמונה
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

Trample נחשבת לרוב יכולת חזקה יותר מאשר Vigilance.

אני יכול לראות auras בעלויות האלו, אבל equipment? ספציפית, האדום כמעט מקביל ל-Fervor וגם האחרים חזקים מדי. העלות ל-equip צריכה להיות 1/2 בהתאם לסט.
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

אבל טרמפל רק רלוונטי ליצורים גדולים. ויג'ילנס תמיד רלוונטי. ופרבור זה שיט רר. ובתור אאורה/אקוויפ יותר מ0 לא ישחקו אותם אפילו בלימיטד.
תמונה תמונה
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

Vigilance זו יכולת שימושית כשיש לך יצור שיכול לתקוף את היריב בצורה רווחית וגם להגן, מה שלא קורה לעתים קרובות מדי. למעשה, את האחד הזה אני עוד יכול לראות בעלות הנוכחית שלו. האחד שנותן Trample/Reach נראה לי יחסית חזק בגלל שהוא משחק שני תפקידים - נותן לתוקפים שלך לעבור ומקשה על התוקפים של היריב לעבור - וזה לא עולה כלום להעביר אותו מהיצור המגן לתוקף וחזרה. Hexproof/Deathtouch אלו יכולות חזקות להפליא ב-limited (ראה ערך Gorgon Flail המטורף) והיכולת להעביר אותן חופשי בין היצורים שלך היא סיוט ליריב. ו-Fervor זה אולי shit rare, אבל זה בגלל שהוא עולה 3. בעבר היו חבילות תחרותיות שניצלו את Concordant Crossroads כדי להשריץ יצורים כמו BoP ולבסס mana base ענק כבר בתורות הראשונים והיצירה שלך משיגה בדיוק את אותו אפקט - באופן חד-צדדי לחלוטין. וזה בלי להתייחס לעובדה שב-limited היא נותנת haste לרוב היצורים שלך, החל מתור שני. וברמת ה-uncommon. שבור.

שורה תחתונה - equip cost של לפחות 1 והם עדיין יהיו קלפים חזקים (חוץ מהלבן). equip cost של 2 והם עדיין יהיו קלפים שחיקים ב-limited (חוץ מהלבן והאדום). אפשר כמובן לשחק עם זה - להשאיר את הלבן חינם, להעלות את האדום והירוק ל-1 ולהעלות את השחור והכחול ל-2.
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

אני מוכן להסכים איתך בקשר להכל חוץ מהאדום. אתה חושב שLightning Greaves קלף שבור? כי את הקלף שלי אפשר לשחק רק אם יש לך מאנה אדומה והוא לא מביא שראוד.
תמונה תמונה
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

אני חושב ש-Lightning Greaves קלף שבור ואני מתקשה להאמין שמישהו לא יסכים איתי לגבי זה. מצד שני, הוא יצא בסט שבו artifact hate היה פחות או יותר האפקט החזק ביותר שאפשר לרצות מה שהקטין את האפקטיביות שלו. לעומת זאת, Swiftwind Boots (שהוא אפילו יותר חזק בזכות hexproof) כן עולה מאנה לצייד, ואני חייב לומר שמצאתי שזה מחליש את הקלף במידה משמעותית בהרבה מקרים - בגלל שאתה מאבד טמפו בשביל להשתמש בו ביעילות.

מעבר לזה, ההשלכות של Fervor שעולה 1 על constructed הן, כאמור, מרחיקות לכת.
squirrel
MTGil Apprentice
הודעות: 98
הצטרף: 22/5/2003 , 14:23
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי squirrel »

אני גם חושב שההשלכות של Fervor שעולה 1 על constructed הן מרחיקות לכת מאוד ואני חושב שאני אפרוש ממג'יק סופית אם דבר כזה חלילה וחס יקרה.

אני לא בטוח שאני ארדם בלילה.
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

דבר ראשון אם אתה מוריד יותר מיצור אחד בתור זה לא פרבור.
דבר שני, Mass Hysteria הוא לא כזה קלף ישן והוא לא שבר כלום.
תמונה תמונה
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

כמו Concordant Crossroads, שהזכרתי קודם, Mass Hysteria נותן גם ליצורים של היריב haste, מה שיכול להפוך את האסטרטגיה מאד לא-כדאית. לקלף שלך אין את החסרון הזה.
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

אז סבבה, זה קלף חזק. ממתי וויזארדס לא מדפיסים קלפים חזקים? לפי דעתי קלף לא יכול להיחשב שבור אם הוא לא שובר את המשחק. למשל Skullclamp. כשהוא היה חוקי או שכל הדקים שיחקו אותו, או ששיחקו קלפים כדי להשמיד אותו. הקלף המסכן שלי היה גורם לכזה אפקט? אין מצב בחיים. השם "שבור" נובע משבירת משחק. קלף שלא שובר את המשחק הוא לא שבור.



תמונה
תמונה תמונה
Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul »

היה יכול להיות מעניין לראות מה ה-equipment האדום היה גורם אילו היה מודפס באמת, או גרסה זולה יותר של fervor.

@Ember Elemental
מזכיר לי Hatred שהוא קלף בעייתי. בלי דרישת מאנה זה מקל על דקים שמבוססים על burn או life gain לסיים את במשחק עם הקלף הזה לבד אם יש לך יותר מפי 2 חיים מהיריב. תוסיף לו lifelink או Furnace of Rath וזה הופך להיות אחד לאחד. תוסיף את שניהם וזה קומבו מנצח. מרגיש לי קל מידי. אפשר להשוות את זה גם ל-Reckless Assault עם אפקט דומה אבל עדיין דורש מאנה כדי להפעיל את היכולת.

אני מוכרח להודות שיש לך רעיונות מעניינים לקלפים, מעניין מה היית עושה אילו היית מנסה לבנות סט שלם standalone (אעפ"י שזה הרבה יותר קשה).
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

בניתי כבר סט שלם... http://forums.mtgsalvation.com/showthread.php?t=31333
אבל הסט הזה עשיתי לפני 6 שנים ורובו לא מאוזן בצורה מטורפת.
מצד שני יש עוד סט שעשיתי, לפני 3 שנים, והרבה יותר מאוזן ומעניין (לפי דעתי): http://community.wizards.com/go/thread/ ... um=10&pg=1 יש בו רק 90 קלפים כי קיבלתי באן לפני שהספקתי להשלים אותו
תמונה תמונה
Ib halfheart
goblin tactician
הודעות: 235
הצטרף: 08/9/2011 , 19:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Ib halfheart »

חשבתי על סייקל של קלפים ששחיקים אך ורק בקומנדר (כי הם עולים המון - 12 כל אחד). הם sorceries ולכולם יש אפקט שרלוונטי רק במולטיפלייר.

טוב, אז הנה הסייקל -

Operation: extraplanar cleansing
sorcery 8wwww
mythic rare

for each opponent, search that player's library for X cards, where X is the number of creatures that player controls, and exile them. that player shuffles his or her library.
exile this card.





Operation: drain knowlege
sorcery
8uuuu
mythic rare

each player discards his or her hand. you draw caeds eqal to the total number of cards discarded this way. you have no maximum hand size for the rest of the game. exile this card.


Operation: planetary anihilation
sorcery
8bbbb
mythic rare

target opponent loses the game.(בהתחלה חשבתי לכתוב Destroy target player). then, you gain life eqal to that player's life total and divide that much damage evenly, rounded up, between all other players.
exile this card.



Operation: very big explosion!!
sorcery
8rrrr
mythic rare

operation: very big explosion!! deals damage to each creature and each player damage eqal to the number of lands in the battlefield, then destroy up to 10 target lands. exile this card




operation: scout ahead!!

search your library for X basic land cards, when X is the total number of lands two target players conrol plus 1. put 1 into your hand and the rest onto the battlfield tapped. then shuffle you libraries. exile this card.

שכחתי לציין שכל הקלפים האלה .can't be countered
מה דעתכם?
שינתי שם משתמש - הייתי charge

Everybody but me - CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGE!!!!
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

הלבן נראה די בינוני, בהתחשב בזה שליריב עשויים שלא להיות הרבה יצורים במגרש, ואז הוא לא עושה הרבה - וגם אין לו השפעה על שדה הקרב עצמו. הירוק נראה לא מעניין כשכבר יש לנו קסם שמכפיל את האדמות שיש לך במגרש בעלות הרבה יותר נורמלית.

לא ברור לי למה אלו קלפים ל-multiplayer, קלף שהורג את היריב הורג את היריב גם ב-1 על 1.

בשורה התחתונה, נראה שאתה מנסה ליצור קלף שיסיים את המשחק בכוחות עצמו ובצורה בלתי נמנעת (לפחות עבור שחקן אחד אם לא כולם) והסייג היחיד שהצבת, עלות, הוא משהו שכמעט כל חבילת EDH שאי פעם ראיתי מסוגלת להשיג במהלך משחק רגיל. זה לא נשמע כיף ואני מתאר לעצמי שרוב קבוצות המשחק היו אוסרות על שימוש בקלפים כאלו.
Ib halfheart
goblin tactician
הודעות: 235
הצטרף: 08/9/2011 , 19:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Ib halfheart »

הם לקומנדר כיוון שהם עולים 12!! חבילה רגילה תהרוג אותך עד אז!! ובנוגע ללבן, חשבתי לשנות ל - nonlasnd permanents. ואפשר להוריד את הבלתי ניתנות לקינטור.
שינתי שם משתמש - הייתי charge

Everybody but me - CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGE!!!!
jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee »

קומנדר זה לא תמיד מולטיפלייר
זה הרגע להזכיר שפורום המג'יק הישראלי מתנגד לכל צורה של עבדות.
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

אני ממשיך לחלום שוויזארדס יחזרו לקאמיגאווה. עד אז, החלטתי לעשות 2 נינג'ות עם קיוורד חדש:


תמונה

תמונה

כן, אם אתה משתמש בתכונה אתה יכול לחסום איזה יצור שאתה רוצה (אלא אם כן אי אפשר לטרגט אותו כמובן).
תמונה תמונה
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

כפי שהיא מנוסחת, היכולת שלך כנראה לא תמנע ממנו למות. עדיף להשתמש בנוסחה המוכרת של prevent damage, יש עליו מספיק יכולות מסובכות גם בלי זה.
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

עד כמה שידוע לי SBE לא נבדקים באמצע פתירה של יכולת.
תמונה תמונה
שלח תגובה