רליס Zendikar בפריק - חמישי 8/10

מידע על טורנירים עתידיים, ליגות אזוריות ותחרויות ארציות; דיונים על טורנירים קודמים

מנהלים: Orb, Ward

chaosblack
מארגן טורנירים
הודעות: 889
הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי chaosblack » 10/10/2009 , 15:14

אז אין בכלל דיון. אתה צודק וזהו. אני מקווה שזה משמח אותך ומאחל לך בהצלחה בהמשך דרכך...

הדוגמא שלך מניחה מראש שמגיע לשחקנים עוד בוסטרים, כמובן שאם היינו עושים את זה ישר הייתם מתלוננים שלא מחלקים את כלל הפרסים שמגיע לכם.

כן שיחות טלפון בשעות מאוחרות אחרי יום עבודה זה לא תענוג גדול במיוחד מלקוח שחושב שמגיע לו משהו שלא באמת מגיע לו. אני בטוח שכשאתה תמצא עבודה מסודרת תשמח לענות לכול נודניק שמתקשר אליך ב21:30 בשביל להסביר לו למה הוא טועה אחרי יום עבודה של 12 שעות.

וכן סידור השולחנות רלוונטי לנושא היות ויובל היה היחיד שהיה פנוי לטפל בו נכון לאותו רגע. מה לעשות היינו צריכים לעשות עוד דברים. יודע מה, ניתן לך. 15 דקות עיקבתי את הטורניר כי היה לי עוד עבודה דחופה לעשות. צתערת, זה היה המצב. כול דקת עיקוב נוספת מעבר לזה היא מעבר לשליטתו של כול אדם בודד היות והיו מעורבים בה אנשים משני צידי המתרס.

TrUnks
Solemn master
הודעות: 10683
הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
מיקום: הוד השרון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי TrUnks » 10/10/2009 , 15:23

איך אתה אומר שהדוגמא שלי מניחה שישר מגיעה לשחקנים עוד בוסטרים? מה הקשר בכלל?

מה שאני אמרתי(וחוזר על עצמי שוב ושוב) זה שהייתם יכולים להגיד בהתחלה פשוט מאוד שיש מחלוקת\בעיה בכמות בוסטרים לפרס\חלוקת בוסטרים ובינתיים נחלק X בוסטרים ותבדקו אם מגיעה לשחקנים עוד בוסטרים לפרס ותודיעו בהמשך ומצטערים על הבלאגן(זה משהו דרך אגב חשוב כי כ-ן זאת בעיה שלכם\בלאגן שלכם אתם לא יכולים לבוא בסוף הטורניר ולהגיד "יש פחות בוסטרים תאכלו את זה" אז את המינימום להגיד שאתם מצטערים על הבלאגן אפשר להגיד)
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm

חבוב
Mr. Dude
הודעות: 1381
הצטרף: 20/11/2006 , 0:32
מיקום: רעננה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי חבוב » 10/10/2009 , 15:45

אם האנשים קנו את הבוסטרים אחרי הסיבוב השני, איך בכלל נודע לשחקני הטורניר עליהם ולמה קיבלנו את הרעיון שעוד בוסטרים מתווספים לפרס? זה דבר שלא צריך לקרות אם הם פשוט קנו בוסטרים בחנות והלכו.
It’s practically a rule that a ssason is awesome in Limited - LSV, Avacyn set review

chaosblack
מארגן טורנירים
הודעות: 889
הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי chaosblack » 10/10/2009 , 15:49

מישהו נכנס לחנות כשספרנו בוסטרים או משהו. גם לי לא ברור למה חושבים שהבוסטרים הנ"ל צריכים ללכת לפרס.

ולמה זה יגרום לבעיה שציינתי? מה שבקשת שיעשה הוא בערך הודאה באשמת החנות שאתם לא מקבלים את הבוסטרים "שמגיעים" לכם.
אולי לא לך, אבל יש שחקנים שישמחו לעשות את ההיקש הזה. ואפילו די בקלות. יש הנחת יסוד בניהול שירות לקוחות (בורב המקרים, לא נתקלתי בקורס שלא עוברים בו על זה). אתה מצטער אתה לא מתנצל. התנצלות מניחה אשמה הצער לו. מה לעשות, פסיכולוגיה אנושית.

TrUnks
Solemn master
הודעות: 10683
הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
מיקום: הוד השרון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי TrUnks » 10/10/2009 , 16:18

כן ויש משהו שנקרא יחסי אנוש,שמקום שיש לו יחסי אנוש טובים אז אנשים ירצו לחזור אליו,כנראה לא לומדים את זה באוניברסיטה אלה צריך שזה יהיה בבן אדם? כנראה אין את זה לכל אחד מה לעשות.
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm

chaosblack
מארגן טורנירים
הודעות: 889
הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי chaosblack » 10/10/2009 , 16:25

אתה ממשיך להשפריץ את הנושא הזה של יחסי אנוש.

באופן מפתיע לחנות יש המון לקוחות חוזרים, אז אנחנו כנראה עושים משהו נכון...

מצד שני תמיד לשחקי המג'יק יש תלונות שדופקים אותם או שלקחו להם משהו. אז אולי הבעיה היא לא אצלנו? מה דעתך? יש סיכוי?

ryoga
MTGil Wizard
הודעות: 5191
הצטרף: 18/9/2006 , 16:11
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ryoga » 10/10/2009 , 16:29

באמת שזה שיש המון לקוחות חוזרים לא אומר שהחנות עושה משהו נכון חוץ מלקנות את המוצרים שאנחנו רוצים...
תמונה
On the Play/On the Draw
https://www.facebook.com/pages/MTG-MADN" target="_blank ... 5548217210

TrUnks
Solemn master
הודעות: 10683
הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
מיקום: הוד השרון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי TrUnks » 10/10/2009 , 16:46

chaosblack כתב:אתה ממשיך להשפריץ את הנושא הזה של יחסי אנוש.

באופן מפתיע לחנות יש המון לקוחות חוזרים, אז אנחנו כנראה עושים משהו נכון...

מצד שני תמיד לשחקי המג'יק יש תלונות שדופקים אותם או שלקחו להם משהו. אז אולי הבעיה היא לא אצלנו? מה דעתך? יש סיכוי?
ובמפתיע יש בפריק תמיד בעיה כלשהיא,זאת לא פעם ראשונה והיי המדהים הוא שאני לא היחידי שחושב כך אל היחידי שמוכן להתווכח על כך...

ומצחיק שבכל פריריליס אחר לא הייתה תלונה,תאמת שלא היו תלונות הרבה זמן כנראה שהדברים פשוט רצים טוב? חוץ מפריק.
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm

chaosblack
מארגן טורנירים
הודעות: 889
הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי chaosblack » 10/10/2009 , 16:55

המון זמן לא היו תלונות... בערך מאז הריליס של M10... בכמה דחו אז את השיחרור? אני לא זוכר...

בקיצור תקלות יש תמיד, ותמיד יש מישהו שימצא על מה להתלונן, מבנה פרסים, כמות פרסים, זמן אירגון, ענישה שהוא קיבל ולא נראית לו, ועוד מליון דברים אחרים.

ואיך שהוא הם תמיד מגיעים מכאן ולא מאף מקום אחר...

אני מתחיל להבין למה הומלץ לי בעבר לא להגיב כאן אף פעם... כנראה שהעסק תמיד טועה ושחקן המג'יק תמיד צודק... זה ויכוח עקר. אתה לא מוכן להשתכנע שמה שאתה אומר יכול להיות מוטה (אפילו לא טעות, רק חלקית לא נכון).

אז כמו שאמרתי אתה צודק, תהנה, אני הולך לעשות משהו יותר מועיל עם הזמן שלי ממלחמות מקלדת...

TrUnks
Solemn master
הודעות: 10683
הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
מיקום: הוד השרון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי TrUnks » 10/10/2009 , 16:58

כן הכוונה לתלונות שיש מקום לוויכוח,לא כמו שהיה שם,דוגמא גרועה בהחלט כל הכבוד.

אני לא מוכן להשתכנע בכך שהיחס שקיבלתי מחנות היה בושה,כן מצטער שככה מתנהגים אלי כצרכן...

בקיצור אלון יש לך המון מה ללמוד על יחסי אנוש,קוראים לזה להיות נחמד לאנשים במיוחד שהם הלקוחות שלך ולא להגיד "זה המצב eat it" כמו שעשית בטורניר שהיה מגעיל בטירוף.
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm

ryoga
MTGil Wizard
הודעות: 5191
הצטרף: 18/9/2006 , 16:11
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ryoga » 10/10/2009 , 16:59

כן, הלקוח תמיד צודק, זה ידוע.
נכון שתמיד יש על מה להתלונן ותמיד מתלוננים, עדיין, יש דרך להתמודד עם כל דבר, ואין שום תירוץ לאיחור של 40 דקות.
תמונה
On the Play/On the Draw
https://www.facebook.com/pages/MTG-MADN" target="_blank ... 5548217210

Nir_Kap
MTGil Wizard
הודעות: 1082
הצטרף: 29/12/2004 , 14:58
מיקום: ניר-צבי
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Nir_Kap » 10/10/2009 , 17:06

אלון, אני מניח שאתה עובד עכשיו בפריק, אז בתור עסק שמשרת לקוחות על בסיס קבוע המינימום של המינימום זה לנהל שיח עם הלקוחות בנוגע לתלונות שלהם, ככה שלהגיד שהמליצו לך לא להגיב כאן ואתה מבין למה זאת רק ראייה נוספת ליחס הלוקה בחסר שפריק מקנה ללקוחות שלה.

לא נכחתי בארוע אז אני לא אגיב על המקרה הספציפי כי אין לי את כל הנתונים, אבל אני רק אגיד שבאמת פריק זה ה"מארגן" הכי בעייתי שאני זוכר, כמעט תמיד יש תלונות על שיטת הארגון והיחס כלפי השחקנים ולא פעם נפגעתי מזה בעצמי, וזאת אחת הסיבות העיקריות שבגללן הפסקתי לבוא לדראפטים השבועיים שם, וגם כנראה שלא הייתי בא ל2HG אם הייתה לי אלטרנטיבה. אולי אם אני אשמע שהיחס הכללי השתנה לחיוב אני אשקול לחזור, אבל כרגע נראה שיש יותר סיכוי שאני אפתח ancestral recall.

אז לסיכום, אם פריק באמת רוצה לשמר את הלקוחות שלה ואולי גם חס וחלילה למשוך לקוחות חדשים, הגישה שהצרכן עושה לכם טובה כשהוא בא לארוע צריכה להפסק ומהר, כבר נמאס שמשתינים עלינו בקשת וכשיש תלונה ישר תוקפים אותנו, הלקוחות, במקום לעשות בדק בית וללכת לקראת הלקוח, כמו כל עסק שמכבד את עצמו. בהצלחה.
Bringing down the heaven

Orb
Moderator
הודעות: 3566
הצטרף: 23/7/2007 , 11:57
מיקום: ת"א
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Orb » 11/10/2009 , 16:37

דיברתי עם פריק בנושא.
דעותיי על כל מה שקרה:
1. אני הבנתי מפריק שהגיעו אנשים מתישהו באמצע הטורניר כדי לקנות בוסטרים והציעו להם, כדי לבוא לקראתם, את המבצע של הרליס, מבחינת מחיר. הווה אומר שלא מגיע לשחקנים תוספת לפרסים כמובן, כי לאותם שחקנים שקנו בוסטרים אין שום קשר לטורניר עצמו.
2. העיכוב הוא כמובן לא סביר ולא תקין. הוא מתחלק ל-2 לפי מה שהבנתי:
א. עיכוב שנוצר בגלל שצוות החנות היה עסוק בדברים אחרים והייתה ציפייה מצידם שיובל צור, השופט, יחלק את הפרסים. יובל כנראה לא ידע שזה מצופה ממנו, ובגלל חוסר תקשורת ואי הבנה, חלוקת הפרסים התעכבה עד שיובל יסיים לקפל את כל הציוד.
ב. זיו נכנס לחנות על מנת להתווכח עם צוות החנות לגבי הבוסטרים הנוספים, שהשחקנים האמינו שמגיעים להם. כל עוד צוות החנות הועסק בויכוחים עם לקוחות הם לא התפנו לטפל בחלוקת הפרסים.

2 הסעיפים אשר גרמו לעיכוב כמובן עדיין לא היו צריכים לקרות. היה צורך להסדיר מראש מול יובל מי אחראי על מה, ולא לעכב את חלוקת הפרסים בגלל קיפול הציוד. לגבי סעיף העיכוב השני, היה צריך לחלק מיד את הפרסים שמגיעים בודאות, ואז להתפנות להתווכח עם מי שרוצה להתווכח, על הבוסטרים הנוספים.
הסיבה שאני מנסה לפרט את הסיבות לעיכובים, כפי שאני הבנתי אותן מתוך שיחותיי עם הנוגעים בדבר, היא להראות לקהילת השחקנים שלא עיכבו בכוונה את הפרסים כי לא היה איכפת לצוות החנות מלקוחותיה, אלא קצת עומס יתר על צוות החנות, משולב עם אי הבנה ואולי שיקול דעת קצת לא נכון.

דיברתי עם אורין אשר הצטער לשמוע על העיכוב והסכים שאין מקום לתקריות כאלה ובתקווה יגיב כאן גם בעצמו על מנת לבאר את המצב ולתת הסברים ותשובות לשחקנים.

אדבר עם הגורמים הנוספים המעורבים בפריק על מנת לאפשר מניעת תקריות כאלה בעתיד וטורנירים שירוצו חלק יותר.

הבנתי שפרט לתקרית הזו (שאיני מתייחס אליה כקטנה או פוטר אותה), היה סה"כ טורניר כיפי ומוצלח, כך שמקווה שזה יהווה שיקול מספיק עבור שחקנים להמשיך להגיע לפריק, בשילוב עם נכונותה של החנות, כפי שעלה כרגע בשיחה ביני לבין אורין, להטיב ולשפר את הקשר עם הלקוחות.

אור.
מוזמנים להשתתף במכירת החיסול שלי:
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank

פריק פנטזיה
מארגן טורנירים
הודעות: 408
הצטרף: 27/10/2008 , 9:32
מיקום: ויצמן סיטי, ויצמן 14, קומה 1-
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי פריק פנטזיה » 11/10/2009 , 18:01

שלום לכולם,

מעולם לא התנסחתי בצורה הטובה ביותר על דפי אתרים/ פורומים. כך שתסלחו לי מראש אם החמצתי משהו.

ראשית - תודה אור,שמסר את עיקרי הדברים כבר ובכך הקל עליי.

עזבתי כחצי שעה לפני סיום האירוע כל שאני לא יודע בדיוק מדוע היה העיכוב (ולמען האמת זה לא משנה) - צוות פריק ואני מתנצלים על העיכוב המיותר ונפעל לכך שהוא לא יישנה.
כפי שנאמר העיכוב הוא תוצאה של חוסר תקשורת ושורה של אי הבנות כתוצאה ממספר גורמים, זוהר נוטש אותנו לאנחות (בהצלחה רבה בלימודים :) זוהר) ודברים שברורים מאליהם לי ולו לא הועברו הלאה, זה לא בשום צורה ביקורת על יובל הוא עשה עבודה נפלאה לאורך כלל האירוע פשוט העובדה שהוא כה מנוסה ולא דורש שום פיקוח או תמיכה ממני + יום עבודה של 12 שעות רצוף על הרגלים שכלל גם קייטנה וגם טורניר יוגיה של 38 איש גרם לי לשכוח מדגשים והסברים לו ולאלון עם התוצאה הפחות מאופטימלית הזו. לכל מי שנפגע אני מתנצל במלוא הכנות.

יחסי אנוש / תלונות / תפיסות של אנשים - אני קצת מתקשה לענות פה בגלל שלדעתי יש פה סלט של טענות והאשמות הדדיות לא לגמרי ברורות (עבורי) אני ינסה לפצל אותם לכמה נושאים ובשאיפה לענות לכולם על הכל.

השתתפו בטורניר 21 זוגות היו 42 בוסטרים לפרסים זה היה המצב מסיבוב 1.5 + לא פרסמו כמות פרסים וחלוקה, מכיוון שחלוקה המתוכננת פורסמה בפורום וכפי שאמרתי מבחינתי והצוות הנושא היה ברור – כפי שכבר שאמרתי בהחלט דברים שברורים מפה לא ברורים משם. אני לא יודע למה/ מי / מה אנשים ידעו או חשבו שמגיע יותר או אחרת מניסיוני והתפיסה שלי זה היה המצב במידה ואנשים חולקים עלי (לגיטימי) הם מוזמנים לדבר איתי וכל אחד יוכל לנסות לגרום לי לשנות את דעתי/ דעתו. ללא קשר הוויכוח הנ"ל בהחלט לא במקום אחרי סיום הטורניר (בטלפון, שאני לא שם, ואנשים ממתינים) כך שהוא יגרום לעיכוב לשחקנים הממתינים וכפי שכבר אמרתי ואני חוזר על דבריי ואני מתנצל שכך זה קרה.

תלונות – במידה ויש בעיה, טענה, קושי, כל דבר במהלך האירועים שלנו או בכלל אנו נשמח לשמוע, לראות מה הסיבה ולראות האם נוכל להשתפר, זה תקף להכול. במידה ואין תלונות בטורנירים אחרים ויש אצלנו נשמח לדעת מה תרצו שנשפר – אין לי את האפשרות להתחייב לתקן את הבעיה אך לשמוע ולנסות אני בהחלט יכול.

יחס אנוש – אנו מנסים לתת מענה והתנהלות טובה וחברותית לכל הלקוחות שלנו, במידה וההתנהגות של מי שהוא מצוות החנות הייתה שלא בהתאם לכם אני מתנצל שוב זה לא היחס והאופי שאנו מנסים ליצור ולפעול לפיו. מה שכן יחס גורר יחס ואם 20 איש יצעקו עלי במשך 20 דקות אחרי יום עבודה ארוך אני מאמין שגם אני לא יהיה מתוק וחביב (לא אומר שזה היה הסיטואציה רק מציין דוגמא על החשיבות של הנהגות נאותה משני צידי המתרס) .

לסיכום,
נשמח לשמוע ממכם כיצד להשתפר & ומה לעשות בכדי שתיהנו יותר מהחוויה האישית שלכם בפריק, אני מצטערים על הכשלים הנקודתיים באירוע.

בברכה,
אורין – מנהל פריק.
פריק - פנטזיה של חנות
וייצמן 14, מרכז וייצמן (קומה 1-) טל: 03-6961826
www.freak.co.il

שלח תגובה