דחיית הפריריליס - הסבר קצר
-
- Master of Disaster
- הודעות: 4281
- הצטרף: 19/9/2005 , 14:09
- מיקום: חיפה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
מה אתה אומר? עם כזאת העלאת מחירים אתה רוצה להגיד לי שהוא לא עושה על זה קופה? לא נשמע לי סביר במיוחד.nurielyap כתב:אאף אחד לא עושה עליך קופה.באמת.AVIV כתב:עם כל הקופה שאתם עושים על השחקנים בארץ אתם לא יכולים לדאוג למישהו שיסדר הכל עם המכס בשביל שלא יקרו כאלה מצבים?
TheCheat כתב:_.~'`'~._.~ כוכבי כסף - כוכבים בלעשות עליך כסף! ~._.~'`'~._
לא אמרתי שזה אשמתם שהמכס דופק אותם, אמרתי שזה אשמתם שהם לא יודעים להתמודד עם זה, אין כזה דבר "הכל אשמת המכס" או "הכל אשמת ויזארדס", אם הכל הולך על ויזארדס והמכס אז אין צורך בכלל ביבואן, היבואן הוא הגורם המקשר, והוא עשה את העבודה שלו בצורה לא טובה.nurielyap כתב:איך זה שהמכס דופק אותם זה באשמתם?החולצות זה באמת פאשלה שלהם(בתור מי שהיה אמור לקבל 3 כאלו)אבל זה שהם יצעקו יותר לא ממש יעזור.זה דבר מגעיל לכתוב, כי זה כן באשמתכם, זה לא רק באשמתכם, אבל זה באשמתכם.ראשית, אנחנו מצטערים על הדחיה. אנחנו לא מתנצלים עליה, כי היא לא באשמתנו, אבל אנחנו כן מצטערים עליה מאד.
כן, המכס מטומטם, זאת עובדה, אבל יש דרך להתמודד עם דברים, תמצאו אנשים שיודעים לצעוק יותר חזק, או שיותר רוצים, או שיותר יודעים להסביר.
יכלתם למנוע את זה, זה אומר שזה באשמתכם.
.
הם צריכים אנשים בעלי יכולת, במקום אנשים חסרי יכולת, שככה הם מצטיירים כרגע.
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 246
- הצטרף: 19/3/2010 , 11:17
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 889
- הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
- מיקום: רחובות
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
שכחת את המע"מ וגם את הכניסה לאירופה ואת המעבר מדולר ליורו ועוד דברים.shtcukhe כתב:מכס לוקחים על זה 10% רק.וגם מה הבעיה ש WOTC ישלחו את זה כ GIFT ???
למיטב ידיעתי אתה לא עמיל מכס ומעולם לא עסקת ביבוא סחורות בצורה גדולה, הייתי מציע לך להניח לנושא כי פשוט חסר לך מידע שדופק את החישובים.
אולי עדיף שתשאיר את הנושא המקורי של העץ ולא תנסה לשנות אותו ל"כמה כסף עושים על חשבוני"
-
- Moderator
- הודעות: 4442
- הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
- מיקום: קרית חיים
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
אני חושב שתגובת היבואן לא מספקת.
אני לא רואה בתגובה הזאת הבנה אמיתית לעגמת הנפש שנגרמה לשחקנים.
אני לא רואה בתגובה הזאת קמצוץ של הפקת לקחים לעתיד.
אני לא רואה בתגובה הזאת אפילו הזכרה של פיצוי כלשהוא לשחקנים, שלחלקם (ואני בינהם) נגרם נזק כלכלי כתוצאה מהדחיות הללו, יש אנשים שהפסידו משמרות בעבודה, ועוד נזקים שונים.
מה שאני רואה זו הפניית אצבע מאשימה וגלגול האחריות על המכס. אם נשכרו שירותיו של עמיל מכס, אם אני הייתי היבואן הייתי תובע אותו. גם עמיל מכס לא מוריד דבר וחצי דבר מאחריות היבואן.
מעבר לכל זה, הודעה על תאריך חדש לפרי רליס לפני שהסחורה הגיע ליעדה הוא שוב, לפחות בעיני, זלזול בי כלקוח.
כשאור החליט לעזוב את הנושא הבנתי שמבחינה כלכלית זה לא שווה את הבלגאן. כשהתחלף היבואן היתה בי תקווה אמיתית שהמג'יק בארץ יעלה מדרגה. אני יכול לומר בפה מלא שהתקווה הזאת נגוזה.
אני רק מקווה שהיבואן יחשוב קצת מה הוא יוכל לעשות בעתיד על מנת שמקרים כמו אלו לא יחזרו על עצמם. אני רואה את האחריות עליו בלבד, לא על וויזארדס ולא על המכס.
האינסטינקט הראשון שלי היה פשוט לוותר על הטורניר. אבל אני חושב שזה גול עצמי. אם אנשים לא יגיעו לטורניר זה יוריד את ההכנסות של היבואן ועוד יותר יוריד לו את החשק להתעסק עם המוצר בעייתי והקהילה הטורדנית הזאת.
אז כנראה שאני אגיע, יחד עם זאת העובדה שאנחנו לקוחות שבויים היא לא סיבה לדפוק אותנו ולצפות שנגיד תודה.
אני באמת מצפה לשמוע איך היבואן מתכוון לפצות אותי על חוויית השירות הגרועה מאוד שהוא סיפק לי.
אני לא רואה בתגובה הזאת הבנה אמיתית לעגמת הנפש שנגרמה לשחקנים.
אני לא רואה בתגובה הזאת קמצוץ של הפקת לקחים לעתיד.
אני לא רואה בתגובה הזאת אפילו הזכרה של פיצוי כלשהוא לשחקנים, שלחלקם (ואני בינהם) נגרם נזק כלכלי כתוצאה מהדחיות הללו, יש אנשים שהפסידו משמרות בעבודה, ועוד נזקים שונים.
מה שאני רואה זו הפניית אצבע מאשימה וגלגול האחריות על המכס. אם נשכרו שירותיו של עמיל מכס, אם אני הייתי היבואן הייתי תובע אותו. גם עמיל מכס לא מוריד דבר וחצי דבר מאחריות היבואן.
מעבר לכל זה, הודעה על תאריך חדש לפרי רליס לפני שהסחורה הגיע ליעדה הוא שוב, לפחות בעיני, זלזול בי כלקוח.
כשאור החליט לעזוב את הנושא הבנתי שמבחינה כלכלית זה לא שווה את הבלגאן. כשהתחלף היבואן היתה בי תקווה אמיתית שהמג'יק בארץ יעלה מדרגה. אני יכול לומר בפה מלא שהתקווה הזאת נגוזה.
אני רק מקווה שהיבואן יחשוב קצת מה הוא יוכל לעשות בעתיד על מנת שמקרים כמו אלו לא יחזרו על עצמם. אני רואה את האחריות עליו בלבד, לא על וויזארדס ולא על המכס.
האינסטינקט הראשון שלי היה פשוט לוותר על הטורניר. אבל אני חושב שזה גול עצמי. אם אנשים לא יגיעו לטורניר זה יוריד את ההכנסות של היבואן ועוד יותר יוריד לו את החשק להתעסק עם המוצר בעייתי והקהילה הטורדנית הזאת.
אז כנראה שאני אגיע, יחד עם זאת העובדה שאנחנו לקוחות שבויים היא לא סיבה לדפוק אותנו ולצפות שנגיד תודה.
אני באמת מצפה לשמוע איך היבואן מתכוון לפצות אותי על חוויית השירות הגרועה מאוד שהוא סיפק לי.
אני הדורבן שקולע בזמן !
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 270
- הצטרף: 13/9/2006 , 13:27
- מיקום: קריית טבעון
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
"ראשית, אנחנו מצטערים על הדחיה. אנחנו לא מתנצלים עליה, כי היא לא באשמתנו, אבל אנחנו כן מצטערים עליה מאד."
אני חייב להגיד שזו חוצפה לא נורמלית ואתם פשוט מביישים את עצמכם ורק מעצבנים אותנו כשאתם אומרים דבר כזה...
מה זה לא מתנצלים? תגידו לי?! אתם התחייבתם לתאריך מסוים, אוקיי ביטלתם פעם אחת על "סיבות שלא בשליטתכם" שזה כבר מבאס, מעצבן ומזלזל, אבל פעם שנייה ועוד בטיעונים של זה לא אשמתנו זה בגלל המכס המטומטם, נשבע לכם אתם נשמעים כמו ילדים קטנים... זאת פשוט חוצפה, מבחינתי שאחד מכם יצא לרוץ מרתון עד להולנד או לארה"ב או לכל מקום אחר שמייבאים או מייצרים בו מג'יק ייקח את הסחורה וירוץ חזרה כי ברגע שאתם מתחייבים פה לכל הקהילה המילה שלכם צריכה להיות שווה יותר ממסטיק בזוקה... (שאני כרגע מעדיף את המסטיק על המילה שלכם).
עכשיו אני רוצה לתת לכם קצת חומר למחשבה, אתם לא עמדתם בהתחייבויות שלכם פעמיים אז למה שאנחנו נעמוד בשלנו? שנשלם מחיר מלא? אני לא מבקש אלא דורש פיצוי, ולא פיצוי סמלי מעפן אלא משהו שיהיה שווה משהו ויראה התחשבות.
אם לא יהיה פיצוי אני אומר פה ולי יש מילה בניגוד אליכם כ"כ, אני לא אגיע לטורניר אם לא יהיה איזשהו פיצוי, אני קורא גם לכל מי שקורא את ההודעה הזו לפעול בצורה דומה וכך אולי הם יבינו שאנחנו לא סתם אנשים שהם באו לעשות עליהם כסף קל....
אני חייב להגיד שזו חוצפה לא נורמלית ואתם פשוט מביישים את עצמכם ורק מעצבנים אותנו כשאתם אומרים דבר כזה...
מה זה לא מתנצלים? תגידו לי?! אתם התחייבתם לתאריך מסוים, אוקיי ביטלתם פעם אחת על "סיבות שלא בשליטתכם" שזה כבר מבאס, מעצבן ומזלזל, אבל פעם שנייה ועוד בטיעונים של זה לא אשמתנו זה בגלל המכס המטומטם, נשבע לכם אתם נשמעים כמו ילדים קטנים... זאת פשוט חוצפה, מבחינתי שאחד מכם יצא לרוץ מרתון עד להולנד או לארה"ב או לכל מקום אחר שמייבאים או מייצרים בו מג'יק ייקח את הסחורה וירוץ חזרה כי ברגע שאתם מתחייבים פה לכל הקהילה המילה שלכם צריכה להיות שווה יותר ממסטיק בזוקה... (שאני כרגע מעדיף את המסטיק על המילה שלכם).
עכשיו אני רוצה לתת לכם קצת חומר למחשבה, אתם לא עמדתם בהתחייבויות שלכם פעמיים אז למה שאנחנו נעמוד בשלנו? שנשלם מחיר מלא? אני לא מבקש אלא דורש פיצוי, ולא פיצוי סמלי מעפן אלא משהו שיהיה שווה משהו ויראה התחשבות.
אם לא יהיה פיצוי אני אומר פה ולי יש מילה בניגוד אליכם כ"כ, אני לא אגיע לטורניר אם לא יהיה איזשהו פיצוי, אני קורא גם לכל מי שקורא את ההודעה הזו לפעול בצורה דומה וכך אולי הם יבינו שאנחנו לא סתם אנשים שהם באו לעשות עליהם כסף קל....
-
- Phyrexian Praetor
- הודעות: 347
- הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- Phyrexian Praetor
- הודעות: 347
- הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
אני מצטער אבל לנסות להעליב את מי שיגש לטורניר כדי לגרום לא לא לגשת זה ממש טיפשי. וכאמור חרם המוני רק יפגע יותר במצב.kogi3 כתב:אני מסכים איתך
אבל בוא ניקח מצב רגע בסדר: אתה מאגן הברזה כיתתית, תמיד יש את החננה האחד שחייב להתחנף למורה ולהראות שהוא בסדר נכון?
למה שכאן זה יהיה שונה?
לצורך העניין לדעת כל ההתקפה ההמונית הזו על היבואן גם לא ממש עוזרת. אני לא מאמין שיהיה פיצוי כלשהו וכל העלאת רעיון הפיצוי רק גורמת ליותר עצבים שלנו כשאחר כך לא תהיה אליו התייחסות. אקיצר, היבואן עבר כרגע תסכול רציני למדי בעבודה שלו. הוא כנראה רק מאבד כסף עם הירידה בהשתתפות בטורנירים, אי השגת סחורה לדראפטים, אי קבלה של מוצר במכס וכדומה והוא חדש והוא מותקף בפורום בכל הזדמנות אפשרית. אני חושב שעד כמה שכרגע הוא לא מרשים הוא עדיף על כלום, ואם כל הבעיות וההצקות של הפורום יעלו מעל רף מסוים הא עלול פשוט לפרוש וזה משאיר אותנו עם די כלום. אז תרגעו, אם אתם מרגישים צורך להעיר (ויש צורך), תבדקו אם מישהו כבר אמר את מה שיש לכם להגיד, אל תגידו דברים שהם לא נכונים/לא חשבתם/חישבתם אותם לעומק וכו'. ונקווה לטוב.
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 270
- הצטרף: 13/9/2006 , 13:27
- מיקום: קריית טבעון
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
תראה רפי לדעתי חרם המוני האמת יותר יעזור מאשר יפגע... אני חושב שיש סיבה מוצדקת לגמרי לתקוף את כ"כ... לא יודע מה איתך אני ראיתי הודעות שלהם עם הבטחות והתחייבויות מפה ועד הירח... במבחן התוצאה הם נכשלו בצורה ענקית, אף אחד מההבטחות וההתחייבויות שלהם לא התקיימה (חוץ מהעלאת המחירים) וכדי לגרוע הם גם פרסמו את התגובה הילדותית והמסכנה הזאת.
כ"כ אני אומר את זה בכוונה אליכם, אני לא רוצה לשלוח מייל אלא אני רוצה שהדיונים יהיו פומביים.
אני התכוונתי לכל מה שאמרתי ופניתי אליכם, כדאי לכם מאד להתייחס בצורה רצינית לעניינים האלו ולא להתחיל לבכות אנחנו מסכנים אין לנו מה לעשות אלא תעבדו קשה ותמצאו פתרון... לא ממש מעניין אותי איך... פשוט תסדרו את זה... ואני עדיין לא אגיע אם לא יהיה פיצוי הולם מאחר ואני חושב שהשירות שאתם מספקים לנו נפגע ולא שווה את 160 השקלים...
כ"כ אני אומר את זה בכוונה אליכם, אני לא רוצה לשלוח מייל אלא אני רוצה שהדיונים יהיו פומביים.
אני התכוונתי לכל מה שאמרתי ופניתי אליכם, כדאי לכם מאד להתייחס בצורה רצינית לעניינים האלו ולא להתחיל לבכות אנחנו מסכנים אין לנו מה לעשות אלא תעבדו קשה ותמצאו פתרון... לא ממש מעניין אותי איך... פשוט תסדרו את זה... ואני עדיין לא אגיע אם לא יהיה פיצוי הולם מאחר ואני חושב שהשירות שאתם מספקים לנו נפגע ולא שווה את 160 השקלים...
-
- Solemn master
- הודעות: 10683
- הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
- מיקום: הוד השרון
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
ואז אנשים שואלים אותי למה חשבתי לפרוש ממג'יק...
כוכבי\זיו\לא יודע מי מנהל שם את העניינים,מצטער שום תירוץ לא מתקבל על הדעת,100% הייתם יכולים לפתור את זה,אם זה להזמין עוד סחורה מויזרדז ולחתוף את ההפסדים(כמו שחברה נורמלית שהצרכנים מעניינים אותה הייתה עושה) או כל דרך אחרת שהייתה עולה לכם לראש אם הייתם חושבים טיפה.
מצטער,מה שהלך פה זה פשוט בזיון,ניהול גרוע ביותר,יחס על הפנים,פשוט בזיון
כוכבי\זיו\לא יודע מי מנהל שם את העניינים,מצטער שום תירוץ לא מתקבל על הדעת,100% הייתם יכולים לפתור את זה,אם זה להזמין עוד סחורה מויזרדז ולחתוף את ההפסדים(כמו שחברה נורמלית שהצרכנים מעניינים אותה הייתה עושה) או כל דרך אחרת שהייתה עולה לכם לראש אם הייתם חושבים טיפה.
מצטער,מה שהלך פה זה פשוט בזיון,ניהול גרוע ביותר,יחס על הפנים,פשוט בזיון
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm
http://www.twitch.tv/nivshm
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 328
- הצטרף: 03/6/2009 , 16:12
- מיקום: חיפה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
מסכים ב-100% אחוז, בטוח היה פתרון כלשהוא אפילו אם הוא היה גורם לכם להפסדים, ולדחות PR פעמיים כי אתם לא יודעים להתעסק עם המכס זה פשוט ביזיון.TrUnks כתב:ואז אנשים שואלים אותי למה חשבתי לפרוש ממג'יק...
כוכבי\זיו\לא יודע מי מנהל שם את העניינים,מצטער שום תירוץ לא מתקבל על הדעת,100% הייתם יכולים לפתור את זה,אם זה להזמין עוד סחורה מויזרדז ולחתוף את ההפסדים(כמו שחברה נורמלית שהצרכנים מעניינים אותה הייתה עושה) או כל דרך אחרת שהייתה עולה לכם לראש אם הייתם חושבים טיפה.
מצטער,מה שהלך פה זה פשוט בזיון,ניהול גרוע ביותר,יחס על הפנים,פשוט בזיון
גם אני מאמין שצריך להיות פיצוי ולא סמלי, משהו כמו הנחה של 20-25 שקלים לפרירליס...
-
- Phyrexian Praetor
- הודעות: 347
- הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
רפי אני לא מסכים איתך.
מג'יק יכול להיות עסק מאוד רווחי ליבואן.
כרגע מג'יק לא משתלם כלכלית, לא ליבואן ולא לשחקנים. בערך כמו קניון לב המפרץ לדוגמא לפני שהיה סינמול.
בא יבואן חדש (משקיע במקרה של הקניון), השקיע כספים, מיתג ועשה לו מוניטין של משהו טוב, באו לקוחות חדשים והיום מרוב ההצלחה סגרו כבר קולנוע אחד בצפון כי כולם באים לסינמול.
איך זה מתקשר אצלנו אתם שואלים?
היבואן היה צריך להשקיע כספים (ולא על ידי העלאת מחירים), מאמצים, זמן ויחסי ציבור כלפי הלקוחות שלו וכלפי שחקנים חדשים בשביל להרים פה את הקהילה בארץ.
כרגע, המצב לא נראה ככה.
תירוצים תמיד יש אין מה לעשות. אבל לוקחי אחריות קשה למצוא.
על אף ההפסדים של היבואן, אני מאמין שמגיע פיצוי לקהילה, לקיחת אחריות וחדשות יותר טובות.
איפה כל המאמצים שהובטחו? למה הייתה עליית מחירים? למה אין עתיד וורוד באופק?
מג'יק יכול להיות כלכלי בצורה לא נורמלית, הנורמה פה זה לקוחות שרק מתחננים לטורנירים.
פשוט מצב אבסורדי שהלקוח רוצה לשלם בשביל שירות טוב אבל אין למי, חבל שזה ככה בארץ.
אני עדיין מאמין שיכול להיות יותר טוב, רק צריך לרצות יותר. באמת. עצוב
מג'יק יכול להיות עסק מאוד רווחי ליבואן.
כרגע מג'יק לא משתלם כלכלית, לא ליבואן ולא לשחקנים. בערך כמו קניון לב המפרץ לדוגמא לפני שהיה סינמול.
בא יבואן חדש (משקיע במקרה של הקניון), השקיע כספים, מיתג ועשה לו מוניטין של משהו טוב, באו לקוחות חדשים והיום מרוב ההצלחה סגרו כבר קולנוע אחד בצפון כי כולם באים לסינמול.
איך זה מתקשר אצלנו אתם שואלים?
היבואן היה צריך להשקיע כספים (ולא על ידי העלאת מחירים), מאמצים, זמן ויחסי ציבור כלפי הלקוחות שלו וכלפי שחקנים חדשים בשביל להרים פה את הקהילה בארץ.
כרגע, המצב לא נראה ככה.
תירוצים תמיד יש אין מה לעשות. אבל לוקחי אחריות קשה למצוא.
על אף ההפסדים של היבואן, אני מאמין שמגיע פיצוי לקהילה, לקיחת אחריות וחדשות יותר טובות.
איפה כל המאמצים שהובטחו? למה הייתה עליית מחירים? למה אין עתיד וורוד באופק?
מג'יק יכול להיות כלכלי בצורה לא נורמלית, הנורמה פה זה לקוחות שרק מתחננים לטורנירים.
פשוט מצב אבסורדי שהלקוח רוצה לשלם בשביל שירות טוב אבל אין למי, חבל שזה ככה בארץ.
אני עדיין מאמין שיכול להיות יותר טוב, רק צריך לרצות יותר. באמת. עצוב
מיצי מיאו
-
- Dead On Craft
- הודעות: 979
- הצטרף: 14/12/2007 , 17:36
- מיקום: תל אביב
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
לכל מי שמתכנן חרם על ה-PR: בuאו נניח שהצלחתם, ורק כמות מזערית של אנשים תגיע. מהמצב הזה יש שתי אפשרויות:
א. כל האנשים הנכונים יבינו את הטעות שלהם (אני בכוונה לא מציין שמות כי לפי כל מה שנאמר פה אני לא מאשים אף אחד ב-100%). יעשו מירב המאמצים שה-PR הבאים יתקיימו כמתוכנן. השינוי: ממצב שבו הסחורה לא מגיעה בקצב קבוע, למצב הסטנדרטי שבו כולם מצפים שנהיה.
ב. היבואן אומר "אני לא מסוגל להילחם במכס פעם אחר פעם, ולצערי גם לא הרווחתי מהאירוע שכן התקיים בסוף. אני מודע על פרישה מהיבוא". השינוי: ממצב שבו הסחורה לא מגיעה בקצב קבוע, למצב שבו אין יבוא מג'יק לארץ, אין PR, אין PTQ, אולי יהיו טורנירים מקומיים עם פרסים לא עדכניים, וגם זה עד שיגמרו הבוסטרים.
אני חושב שזה פשוט סיכון שלא שווה לקחת. אני לא אומר שצריך להשלים עם המצב, אבל חרם זה ממש לא הפיתרון.
ולכל מי שטוען ש"מרוויחים עליו קופה": כבר היו מספיק דיונים על זה, ותתפלאו לשמוע כמה מעט כסף מארגן מרוויח על טורניר. והסיבה שהמחירים עלו ל-30 ש"ח ואין תשלומים בבוסטרים היא שלחנויות לא השתלם לתת את השירות שנתנו לפני. מה לעשות שהחנויות רוצות להרוויח על השירות שהן נותנות.
שאלה אחת שאני מפנה ליבואן / זיו / כל מי שיודע: אם כל העיקובים זה בגלל החולצות, שמגיעות כל PR, איך זה שהתעקבו רק שלושה פרה-רליסים עד עכשיו?
א. כל האנשים הנכונים יבינו את הטעות שלהם (אני בכוונה לא מציין שמות כי לפי כל מה שנאמר פה אני לא מאשים אף אחד ב-100%). יעשו מירב המאמצים שה-PR הבאים יתקיימו כמתוכנן. השינוי: ממצב שבו הסחורה לא מגיעה בקצב קבוע, למצב הסטנדרטי שבו כולם מצפים שנהיה.
ב. היבואן אומר "אני לא מסוגל להילחם במכס פעם אחר פעם, ולצערי גם לא הרווחתי מהאירוע שכן התקיים בסוף. אני מודע על פרישה מהיבוא". השינוי: ממצב שבו הסחורה לא מגיעה בקצב קבוע, למצב שבו אין יבוא מג'יק לארץ, אין PR, אין PTQ, אולי יהיו טורנירים מקומיים עם פרסים לא עדכניים, וגם זה עד שיגמרו הבוסטרים.
אני חושב שזה פשוט סיכון שלא שווה לקחת. אני לא אומר שצריך להשלים עם המצב, אבל חרם זה ממש לא הפיתרון.
ולכל מי שטוען ש"מרוויחים עליו קופה": כבר היו מספיק דיונים על זה, ותתפלאו לשמוע כמה מעט כסף מארגן מרוויח על טורניר. והסיבה שהמחירים עלו ל-30 ש"ח ואין תשלומים בבוסטרים היא שלחנויות לא השתלם לתת את השירות שנתנו לפני. מה לעשות שהחנויות רוצות להרוויח על השירות שהן נותנות.
שאלה אחת שאני מפנה ליבואן / זיו / כל מי שיודע: אם כל העיקובים זה בגלל החולצות, שמגיעות כל PR, איך זה שהתעקבו רק שלושה פרה-רליסים עד עכשיו?
kabanist כתב:אתה נוהג בזמנך הפנוי לקרוא את דפי זהב? אם כן, אל תספר לי את הסוף!