pariah + stuffy doll
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 342
- הצטרף: 12/2/2007 , 19:10
- מיקום: Tel-Aviv
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
pariah + stuffy doll
pariah על ה stuffy doll שלי זה יפה ונחמד. אבל מה קורה אם אני מטיל pariah על ה stuffy doll של היריב שלי? אני נכנס למעין לופ אינסופי... :
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 333
- הצטרף: 18/9/2002 , 2:00
- מיקום: גן שמואל
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
לא לופ אינסופי. זה ימשיך עד שתמות.
I will fight only the way nature intended- and nature intended us to win.
Fallen Sword - Great web-based RPG
Fallen Sword - Great web-based RPG
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 277
- הצטרף: 07/3/2007 , 15:13
- מיקום: over the hills and far away
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
הוא לא ימות כי הוא לא חוטף נזק.
מה שקורה זה הנזק נעשה לstuffi של היריב במקום לו ואז stuffi מחזירה את זה עליו ושוב זה חוזר עליה במקום לפגוע בו. נוצרת ככה לולאה אינסופית שאלא אם מישהו מצליח לעצור אותה המשחק נגמר בתיקו
מה שקורה זה הנזק נעשה לstuffi של היריב במקום לו ואז stuffi מחזירה את זה עליו ושוב זה חוזר עליה במקום לפגוע בו. נוצרת ככה לולאה אינסופית שאלא אם מישהו מצליח לעצור אותה המשחק נגמר בתיקו
בראשית ברא אלוהים את השמים ואת הארץ - ואז נח.
אחר כך ברא אלוהים את האדם - ואז נח.
אחר כך ברא אלוהים את האישה - מאז, לא אלוהים ולא האדם מצליחים לנוח לרגע.
אחר כך ברא אלוהים את האדם - ואז נח.
אחר כך ברא אלוהים את האישה - מאז, לא אלוהים ולא האדם מצליחים לנוח לרגע.
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 342
- הצטרף: 12/2/2007 , 19:10
- מיקום: Tel-Aviv
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- Solemn master
- הודעות: 10683
- הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
- מיקום: הוד השרון
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
אם יש לופ אינסופי באונליין עד כמה שידוע לי המשחק פשוט נעצר ויש תיקו
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm
http://www.twitch.tv/nivshm
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 3529
- הצטרף: 26/1/2003 , 12:46
- מיקום: Tel aviv
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
Soular כתב:אם אני לא טועה, אם לשחקן מסויים יש משהו שיעצור את ה-loop והוא בוחר להישתמש בו אז אין תיקו. במקום זאת בוחרים כמה פעמים הדבר יתבצע לפני שאותו שחקן עוצר את הלולאה.
Itay Winkler כתב:אתה גם לא בוחר מספר כלשהו של פעמים שהלולאה תתבצע אלא אם יש לך דרך לשבור אותה. אם אין לך דרך אז זו לולאה אינסופית
-
- מנהל טכני
- הודעות: 10415
- הצטרף: 27/5/2003 , 10:58
- מיקום: רמת גן
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
מרגע שגרימת הנזק התחילה, מתחילה הלולאה. אם הוא הורס את הסטאפי לפני שהנזק נגרם בפעם הראשונה, המשחק ממשיך. אם הלולאה כבר התחילה - זה תיקו.
איפה ההגיון?
נניח שאני אומר שיש לי Disenchant ביד ואני רוצה להפעיל אותו אחרי עשר התרחשויות של הלולאה.
עברו עשר התרחשויות, אבל עכשיו אין שום דבר שמכריח אותי לשחק את ה-Disenchant, אז אני מחליט שלא וממתין לעוד עשר.
ככה אני ממשיך עד שנגמר הסיבוב ואני מנצח 1-0.
תקין? לא. אז זה ההגיון.
איפה ההגיון?
נניח שאני אומר שיש לי Disenchant ביד ואני רוצה להפעיל אותו אחרי עשר התרחשויות של הלולאה.
עברו עשר התרחשויות, אבל עכשיו אין שום דבר שמכריח אותי לשחק את ה-Disenchant, אז אני מחליט שלא וממתין לעוד עשר.
ככה אני ממשיך עד שנגמר הסיבוב ואני מנצח 1-0.
תקין? לא. אז זה ההגיון.
(עריכה : טעות שלי, לא הבנתי שאתה מדבר פה על הפסד בגלל "זמן", חשבתי שמדובר בנזק (אמרת 10 תורים + 10 תורים , ובגלל שהסטפי עושה 1 נזק זה מסתכם ב-20 בגלל זה התבלבלתי))
יש לי כמה שאלות:
1)מאיפה צריך להגדיר שמתחילה הלולאה ? (למה אני יכול להגיב לפני שהנזק נעשה לסטפי אבל לא אחרי)
2)מה קובע אילו פעולות הם חלק מהלולאה ? (למה למשל אני לא יכול להגיד ש-disenchant הוא חלק מהלולאה)
יש לי כמה שאלות:
1)מאיפה צריך להגדיר שמתחילה הלולאה ? (למה אני יכול להגיב לפני שהנזק נעשה לסטפי אבל לא אחרי)
2)מה קובע אילו פעולות הם חלק מהלולאה ? (למה למשל אני לא יכול להגיד ש-disenchant הוא חלק מהלולאה)
-
- The Timetwister
- הודעות: 387
- הצטרף: 21/10/2003 , 18:31
- מיקום: נס ציונה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
יכול להיות שאני מבין לא נכון, אבל נראה לי שאתה טועה. כתוב בחוק עצמו להסתכל על זה:Y כתב:רק תיקון קטן, אבל משמעותי: גם אם למישהו יש אפשרות לעצור את הלולאה, המשחק הוא תיקו.
אין יוצא מהכלל.Comprehensive Rules כתב:421.4. If the loop contains only mandatory actions, the game ends in a draw. (See rule 102.4b.)
הניסוח של החוק מבלבל. זה נראה כאילו החוקים סותרים אחד את השני.Comprehensive Rules כתב:102.4b If the game somehow enters a “loop,” repeating a sequence of events with no way to stop, the game is a draw. Loops that contain an optional action don’t result in a draw.
סבא טוביה
-
- I Am Tutor
- הודעות: 1943
- הצטרף: 21/2/2006 , 21:28
- מיקום: מעונות
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- I Am Tutor
- הודעות: 1943
- הצטרף: 21/2/2006 , 21:28
- מיקום: מעונות
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
תראה, כמו ש-Y אמר פה מקודם:
מרגע שגרימת הנזק התחילה, מתחילה הלולאה. אם הוא הורס את הסטאפי לפני שהנזק נגרם בפעם הראשונה, המשחק ממשיך. אם הלולאה כבר התחילה - זה תיקו.
מן הסתם זה אומר שאתה חייב לגרום לכך שהלולאה לא תתחיל בכלל, ולכן אתה חייב להרוס את אחד המרכיבים של הלולאה לפני שהיא מתחילה.
זה בכללי לגבי לולאות במג'יק.
איפה מתחילה הלולאה פה?
אני לא בטוח אם זה לפני שהנזק עולה על הסטאק או נפתר, או קורה בכלל, אבל נראה לי שלפני שהוא בכלל קורה.
מרגע שגרימת הנזק התחילה, מתחילה הלולאה. אם הוא הורס את הסטאפי לפני שהנזק נגרם בפעם הראשונה, המשחק ממשיך. אם הלולאה כבר התחילה - זה תיקו.
מן הסתם זה אומר שאתה חייב לגרום לכך שהלולאה לא תתחיל בכלל, ולכן אתה חייב להרוס את אחד המרכיבים של הלולאה לפני שהיא מתחילה.
זה בכללי לגבי לולאות במג'יק.
איפה מתחילה הלולאה פה?
אני לא בטוח אם זה לפני שהנזק עולה על הסטאק או נפתר, או קורה בכלל, אבל נראה לי שלפני שהוא בכלל קורה.
How is my whisky cup doing?
-
- Sliver Overlod
- הודעות: 5941
- הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
- מיקום: רחובות
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
בואו נעשה הבחנה בין 2 סוגים של לולאות:
יש את הלולאה שהיא בשליטת אחד או שניים מהשחקנים ואז היא סתם לולאה, ויש את הלולאה שהיא לא בשליטת השחקנים, וזאת הלולאה שהיא אינסופית וגורמת לתיקו.
אפשר לזהות שיש לולאה כשהפעולות מתחילות לחזור על עצמן.
אני לא מסכים עם ההגיון של Y, אבל בכלליות מקרים כאלו (לדוגמא מקרי לולאות שאינם מכוסים במדוייק בחוקים) יוצרים דילמות בין שופטים שונים.
כמו שאני רואה את זה הלולאה בשאלה מכילה רק פעולות חובה ואמורה להסתיים בתיקו רק לכאורה, כי לשחקן שיש Disenchant כן יש אפשרות לשבור אותה.
הוא לא חייב לשחק את הקלף, ולכן אופי הלולאה בעצם תלוי בו: הוא יכול לומר שיש לו מה לעשות ולכן זו לולאה מהסוג הראשון, היא תרוץ X פעמים ואז הוא יעשה משהו שונה (כלומר לא לתת לה להמשיך לרוץ) ואז כן חובה עליו לעשות משהו שונה והוא ישחק את ה Disenchant, או שהוא יכול להחליט שהוא לא משחק את ה Disenchant וזו לולאה מהסוג השני והמשחק מסתיים בתיקו.
יש את הלולאה שהיא בשליטת אחד או שניים מהשחקנים ואז היא סתם לולאה, ויש את הלולאה שהיא לא בשליטת השחקנים, וזאת הלולאה שהיא אינסופית וגורמת לתיקו.
אפשר לזהות שיש לולאה כשהפעולות מתחילות לחזור על עצמן.
אני לא מסכים עם ההגיון של Y, אבל בכלליות מקרים כאלו (לדוגמא מקרי לולאות שאינם מכוסים במדוייק בחוקים) יוצרים דילמות בין שופטים שונים.
כמו שאני רואה את זה הלולאה בשאלה מכילה רק פעולות חובה ואמורה להסתיים בתיקו רק לכאורה, כי לשחקן שיש Disenchant כן יש אפשרות לשבור אותה.
הוא לא חייב לשחק את הקלף, ולכן אופי הלולאה בעצם תלוי בו: הוא יכול לומר שיש לו מה לעשות ולכן זו לולאה מהסוג הראשון, היא תרוץ X פעמים ואז הוא יעשה משהו שונה (כלומר לא לתת לה להמשיך לרוץ) ואז כן חובה עליו לעשות משהו שונה והוא ישחק את ה Disenchant, או שהוא יכול להחליט שהוא לא משחק את ה Disenchant וזו לולאה מהסוג השני והמשחק מסתיים בתיקו.
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.
-
- I Am Tutor
- הודעות: 1943
- הצטרף: 21/2/2006 , 21:28
- מיקום: מעונות
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
לפי איך שהבנתי את Y, אי-אפשר לעצור את הלולאה המחייבת (mandatory).אבל, נניח לפי ההגיון של Y, שאם הלולאה מתחילה, אז כבר יש תיקו, מתי אני מטיל את ה- Disenchant, כדי למנוע את הלולאה/תיקו?
אולם, מתעקשים איתי בפורום של wizards ועכשיו אני רואה שזו גם דעתו של sliver, שאפשרי לעצור את הלולאה כשיש דרך, אפילו שזה לא חלק מהלולאה.
x-rex, אפשר להשתמש בציטוט שהבאת לשני אופנים ולכן קשה להקשות ממנו עד שנבין את המשמעות שלו:
- אפשר להגיד שהחוק אומר שאם יש דרך לעצור את הלולאה המחייבת (mandatory) אז המישחק לא ניגמר אוטומטית בתיקו (וככה גם אומרים האנשים בפורום של wizards).
- אולם, אפשר להגיד שהחוק הזה הוא בעצם קיצור, והפירוט המלא לכוונה "way to stop" מפורט בחוקי הלולאות (וממילא כשהלולאה היא mandatory אין "way to stop").