אני מתחיל להיות מודאג
מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy
אני מתחיל להיות מודאג
היום זה יום העסקים ה13 מאז שהזמנתי מוואלה שופס ועדיין לא קיבלתי שום טלפון. אני מניח שאופן טבעי צריכים להתקשר יום לפני שהשליח מגיע, נכון? כלומר, הם לא יכולים פשוט לקפוץ ולדפוק על הדלת בציפייה שאולי אני אהיה בבית, הם צריכים לתאם את זה מראש. נכון? אם זה לא יגיע מחר, האם זו עילה לתביעה? כתוב בפרוש שזמן משלוח הוא 14 ימי עסקים לא "כ14 ימי עסקים".
מה לא? זה לא הפרת חוזה?123321 כתב:לא. ותרגע זה קורה.
זה הראשון, וגם אם זה השני אז זה ממילא אושר באותו היום.Y כתב:באיזה תאריך קנית את זה? רשום "14 ימי עסקים", או "14 ימי עסקים מיום אישור העסקה"?
חוץ מזה, יכול להיות שיהיו אתך בקשר עוד באותו יום.
איפה אתה גר? יכול להיות שזה ישוב עם דואר נע ולא דואר שליחים?
דואר נע? דואר שליחים? מה ההבדל ומה הקשר?
אני חושב שמה שיובל מנסה לומר שהוא שאם אתה נמצא באזור של דואר נע, אתה תקבל את החבילה שלך באמצעות הדואר הנע ולא על ידי שליח מיוחד, מה שעשוי לגרום לעיכובים. מצד שני, אני מפקפק שבני ברק נמצאת באזור של דואר נע (ואתה היית יודע את זה אם היית באזור כזה, כי היית צריך לציין את העובדה כחלק מהכתובת שלך).
ישראל היא ארץ מאד קטנה, ודואר בדרך כלל עובר מקצה אחד שלה לשני תוך בערך יום אחד. אם לא קיבלת את החבילה שלך אחרי שבועיים, זה אומר כנראה שהיא הלכה לאיבוד בדואר, או סביר יותר, מעולם לא עזבה את החברה שממנה קנית אותה. תתקשר אליהם ותנסה לברר.
ישראל היא ארץ מאד קטנה, ודואר בדרך כלל עובר מקצה אחד שלה לשני תוך בערך יום אחד. אם לא קיבלת את החבילה שלך אחרי שבועיים, זה אומר כנראה שהיא הלכה לאיבוד בדואר, או סביר יותר, מעולם לא עזבה את החברה שממנה קנית אותה. תתקשר אליהם ותנסה לברר.
טוב, התקשרתי אליהם והם אמרו שזה יעזוב את המכס עם יומיים ואז זה ישלח אלי. ואני שואל- למה הם מפרסמים מכירה אם מה שהם מוכרים עדיין לא ברשותם?!
נערך לאחרונה על ידי Kroen ב 26/11/2007 , 14:31, נערך פעם 1 בסך הכל.
-
- Legendary Guy
- הודעות: 8851
- הצטרף: 13/4/2004 , 16:25
- מיקום: הוד השרון
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
לא כל החנויות, רק החנויות שמוכרות דברים שאנשים יוכלו להסתדר עם לחכות שבוע עד שזה יגיע אליהם. למשל, להזמין אוכל מראש לאנשים שמבקשים זה לא ראלי, כי יש אנשים שיגוועו ברעב עד שהאוכל יגיע, אבל להזמין טלוויזיה מראש זה כן ראלי, כי כל טלוויזיה חדשה זה עניין של אלפי שקלים או עשרות אלפי שקלים וזה לא פריט חיוני להשרדות של הצרכן.Kroen כתב:אז לפי מה שאתה אומר כל החנויות באשר הן צריכות להיות ריקות, וכשמישהו רוצה לקנות משהו יגידו לו "תחזור עוד שבוע, אנחנו נזמין את זה עכשיו"
So true...Banuni כתב:מותר לעשות פרסה כל עוד לא אסור!
-
- Legendary Guy
- הודעות: 8851
- הצטרף: 13/4/2004 , 16:25
- מיקום: הוד השרון
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
אני הייתי מתחיל בדיון/ויכוח על זה, אבל אני לא יודע הרבה על השוק הישראלי ועל איך עובד המסחר בארץ ובעולם, אז אני בטח אגיד הרבה שטויות בנוסף לכל אלה שבטח כבר אמרתי. בכל מקרה, עד שיגיע מישהו שמבין בשטויות האלה בוא נניח שאתה צודק, כי אף אחד מאיתנו לא יכול לבוא עם טיעון יותר טוב. מה אתה הולך להגיד לוואלה-שופס? ששיטת העבודה שלהם לא לגיטימית?Kroen כתב:אבל עובדה שיש חנויות שמוכרות טלוויזיות במקום.. וגם מה שהזמנתי (נגן MP3) לא חסר חנויות שמוכרות את זה במקום.
So true...Banuni כתב:מותר לעשות פרסה כל עוד לא אסור!
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 342
- הצטרף: 12/2/2007 , 19:10
- מיקום: Tel-Aviv
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
Kroen - זה פשוט שיקול שחנות צריכה לעשות.
מצד אחד - להחזיק מלאי של מוצרים עולה כסף - לקנות הכול מראש כשאין לך את הכסף עדיין מהלקוח - זה השקעה. בנוסף - צריך מקום לאחסן את הכול. וצריך לבטח את המוצרים (אם פתאום תפרוץ שריפה במחסן), וכו'.
מצד שני - מקומות כמו ביג בוקס וכדומה, שכן מחזיקים מלאי גדול מושכים אליהם לקוחות שאוהבים לראות את המוצר ולקחת אותו איתם הביתה באותו היום. כשאתה מזמין מהאינטרנט אתה מוותר על המותריות האלו, ובתמורה אתה לרוב מקבל מחיר יותר נמוך. זה הכול שאלה של מה אתה מעדיף.
מצד אחד - להחזיק מלאי של מוצרים עולה כסף - לקנות הכול מראש כשאין לך את הכסף עדיין מהלקוח - זה השקעה. בנוסף - צריך מקום לאחסן את הכול. וצריך לבטח את המוצרים (אם פתאום תפרוץ שריפה במחסן), וכו'.
מצד שני - מקומות כמו ביג בוקס וכדומה, שכן מחזיקים מלאי גדול מושכים אליהם לקוחות שאוהבים לראות את המוצר ולקחת אותו איתם הביתה באותו היום. כשאתה מזמין מהאינטרנט אתה מוותר על המותריות האלו, ובתמורה אתה לרוב מקבל מחיר יותר נמוך. זה הכול שאלה של מה אתה מעדיף.
The general rule for people on the internet - attractive, single, mentally stable: choose two
-
- מנהל טכני
- הודעות: 10415
- הצטרף: 27/5/2003 , 10:58
- מיקום: רמת גן
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
הסיבה ששאלתי אם זה ד"נ או שליחים היא ששליח מגיע עם המוצר עד הבית, בעוד שד"נ מגיע עם המוצר עד מרכז הדואר של הישוב (סניף דאר מקומי, מזכירות הישוב וכו'...). הסיבה שאני מעלה את זה היא שנתקלתי במקרים בהם לקוחות בקשו מוצר עם שליח, וכשהם מתקשרים אחרי שבוע וחצי לשאול למה הם עדיין לא קיבלו את המוצר, אתה מפנה אותם למזכירות הישוב ומסתבר שזה יושב שם כבר כמה ימים, אבל אף אחד לא תרח להודיע ללקוח. בכל מקרה, אני מאמין שבבני ברק הדואר הוא דואר שליחים (והתקשרת אליהם, אז אתה יודע שזאת לא הבעיה).
לגבי המלאי: יכול להיות מאוד שנגמר המלאי והם הזמינו עוד, אבל זה מתעכב/לא צפו את היקף המכירות. זה לא אומר בהכרח שהמוצר הוזמן רק אחרי שקנית אותו (למרות שזה ייתכן, אבל אני לא מאמין שהם היו רוכשים מוצר כמו נגן MP3 רק ע"פ דרישה).
תביעה לא ממש תעזור לך, כי זה דבר שיקח הרבה זמן וחברות גדולות מחזיקות עורכי דין טובים. לדעתי פניה אליהם ישירות, אל מוקד שירות הלקוחות, תניב תוצאה טובה יותר. תסביר להם שהתחייבו לזמן הספקה מסויים ושהכסף כבר שולם (הכרטיס שלך הוא לחיוב מיידי, עד כמה שאני זוכר), אבל המוצר עדיין לא נשלח. אמנם לא תקבל אותו יותר מוקדם, כי הוא עדיין במכס, אבל זה יתן לך עדיפות במשלוח וסביר מאוד שתקבל עוד מוצר כלשהו בחינם, הנחה, או פיצוי אחר כלשהו.
אני מציע, בתור נציג שרות עם קצת נסיון, להסביר לנציגה עד כמה התאכזבת מהשירות. על תתעצבן או תצעק עליה. זה מזיק יותר מאשר מועיל. כשנציג מזדהה אתך, הוא רוצה לעזור לך.
לגבי המלאי: יכול להיות מאוד שנגמר המלאי והם הזמינו עוד, אבל זה מתעכב/לא צפו את היקף המכירות. זה לא אומר בהכרח שהמוצר הוזמן רק אחרי שקנית אותו (למרות שזה ייתכן, אבל אני לא מאמין שהם היו רוכשים מוצר כמו נגן MP3 רק ע"פ דרישה).
תביעה לא ממש תעזור לך, כי זה דבר שיקח הרבה זמן וחברות גדולות מחזיקות עורכי דין טובים. לדעתי פניה אליהם ישירות, אל מוקד שירות הלקוחות, תניב תוצאה טובה יותר. תסביר להם שהתחייבו לזמן הספקה מסויים ושהכסף כבר שולם (הכרטיס שלך הוא לחיוב מיידי, עד כמה שאני זוכר), אבל המוצר עדיין לא נשלח. אמנם לא תקבל אותו יותר מוקדם, כי הוא עדיין במכס, אבל זה יתן לך עדיפות במשלוח וסביר מאוד שתקבל עוד מוצר כלשהו בחינם, הנחה, או פיצוי אחר כלשהו.
אני מציע, בתור נציג שרות עם קצת נסיון, להסביר לנציגה עד כמה התאכזבת מהשירות. על תתעצבן או תצעק עליה. זה מזיק יותר מאשר מועיל. כשנציג מזדהה אתך, הוא רוצה לעזור לך.
-
- The ScepterChant
- הודעות: 2871
- הצטרף: 16/7/2003 , 21:38
- מיקום: פתח תקוה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
מדובר על תביעת נזיקין. במקרה הזה אתה צריך להוכיח שהייתה הפרה של חוזה ושנגרם נזק, אם אני לא טועה. אם זה בכלל לא יגיע אז נגרם לך נזק, אם זה סתם יאחר בכמה ימים אז אני בספק.Kroen כתב:ברור שאני לא מתכוון לתבוע, אבל אם הייתי רוצה לא נראה לי שהייתה בעייה.. נזק? מה הקשר נזק? הם הפרו חוזה, זה לא מספיק?
ובכלל נראה לי שזה גם מחר לא יגיע, נראה לי שהם סתם מורחים אותי.. כבר קראתי מספיק באינטרנט על חברות שאמרו ללקוחות שלהם "עוד יומיים" , "עוד שבוע" ובסוף הם לא קיבלו את המוצר בחיים.
Master of Puppets כתב:גיחצי.
Orb כתב:"יאללה, דראפט".
Orb כתב: חארטה
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 3529
- הצטרף: 26/1/2003 , 12:46
- מיקום: Tel aviv
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
אני מתקשה להאמין שוואלה!שופס היא חברת קש שכל מטרתה לרמות אנשים הגונים ולהוציא מהם את כספם. ואפילו אנשים לא הגונים...Kroen כתב:ברור שאני לא מתכוון לתבוע, אבל אם הייתי רוצה לא נראה לי שהייתה בעייה.. נזק? מה הקשר נזק? הם הפרו חוזה, זה לא מספיק?
ובכלל נראה לי שזה גם מחר לא יגיע, נראה לי שהם סתם מורחים אותי.. כבר קראתי מספיק באינטרנט על חברות שאמרו ללקוחות שלהם "עוד יומיים" , "עוד שבוע" ובסוף הם לא קיבלו את המוצר בחיים.
"Mori’s fourth-turn play was handshake, targeting Peleg."