ת'רד יצירת קלפים *שוב*
מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy
הירוק פתוח מדי לניצול, הוא יכול לקרוע את הצורה ל-MUC וחבילות אחרות שאין להן בהכרח מה לעשות עם המאנה ואז אתה מקבל יתרון כפול בלי חסרון.
לאדום אין שום הצדקה ל-P/T 2/3 מלבד הרצון שלך שהוא ישרוד את הפעם הראשונה שהוא משתמש ביכולת שלו. 2/1 כמו ה-Confidant המקורי מתאים לו הרבה יותר, אחרי הכל אתה מקבל לפחות לתקוף איתו פעם אחת ולהחליף אותו בקלף.
הלבן נותן לחבילות control קלפים בלי שום עלות מורגשת, וגם קשה יהיה לעקוב אחרי מניעת הנזק שלו לאורך התורות שהוא נותר במשחק.
הכחול יכול להיות מעניין, אבל אני חושד שהשעון שהוא קוצב לך מהיר מדי.
לאדום אין שום הצדקה ל-P/T 2/3 מלבד הרצון שלך שהוא ישרוד את הפעם הראשונה שהוא משתמש ביכולת שלו. 2/1 כמו ה-Confidant המקורי מתאים לו הרבה יותר, אחרי הכל אתה מקבל לפחות לתקוף איתו פעם אחת ולהחליף אותו בקלף.
הלבן נותן לחבילות control קלפים בלי שום עלות מורגשת, וגם קשה יהיה לעקוב אחרי מניעת הנזק שלו לאורך התורות שהוא נותר במשחק.
הכחול יכול להיות מעניין, אבל אני חושד שהשעון שהוא קוצב לך מהיר מדי.
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 829
- הצטרף: 16/6/2006 , 18:46
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
לרוע המזל, לרוב הקסמים בסט הזה (האדום, השחור והלבן) יש CC הרבה יותר נמוך ממה שהיה מגיע להם ביחס לאפקט שלהם, ובתור בונוס אפשר להטיל אותם בחינם ולשלם רק תור מאוחר יותר, מה שאומר שהם צריכים להיות לכל הפחות ררים.
לצורך השוואה קסמי מניעת נזק לבנים מוגבלים בכמות הנזק, סוגו או מספר המקורות שהם משפיעים עליהם. הקסם הזול ביותר שנותן 1-/1- לכל היצורים עולה 2 מאנה והוא sorcery, לא instant. הדבר הכי קרוב לקסם האדום הוא Fire שעולה 2.
הירוק לא חזק בצורה מוגזמת כי היכולת שלו די חסרת משמעות, והכחול הוא Force Spike עם עלות משנית שולית, כך שהם יכולים להישאר בגדר uncommons להערכתי.
לצורך השוואה קסמי מניעת נזק לבנים מוגבלים בכמות הנזק, סוגו או מספר המקורות שהם משפיעים עליהם. הקסם הזול ביותר שנותן 1-/1- לכל היצורים עולה 2 מאנה והוא sorcery, לא instant. הדבר הכי קרוב לקסם האדום הוא Fire שעולה 2.
הירוק לא חזק בצורה מוגזמת כי היכולת שלו די חסרת משמעות, והכחול הוא Force Spike עם עלות משנית שולית, כך שהם יכולים להישאר בגדר uncommons להערכתי.
זה מאד תלוי באיזה control מדובר. ל-control כחול תמיד חסרה מאנה, כי הוא צריך הרבה מאד ממנה בשביל לקנטר את האיומים של היריב, וקסם שמאפשר לו להוריד איומים ועדיין להיות פתוח לתגובות עוזר לו מאד. הבעיה עם ה-Force Spike החינמי היא, שהוא לא עושה היטב מה שה-Force Spike המקורי עושה - לקנטר איום בתור ראשון/שני - בלי לנעול אותך בלי מאנה בשביל לקנטר איום בתור הבא, ובתורות המתקדמים יותר, הרבה יותר קל ליריב לשחק סביב המגבלה של 1 מאנה.
ובכל מקרה, עלות כמעט תמיד משנה.
ובכל מקרה, עלות כמעט תמיד משנה.
-
- Dead On Craft
- הודעות: 979
- הצטרף: 14/12/2007 , 17:36
- מיקום: תל אביב
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- Dead On Craft
- הודעות: 979
- הצטרף: 14/12/2007 , 17:36
- מיקום: תל אביב
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 342
- הצטרף: 12/2/2007 , 19:10
- מיקום: Tel-Aviv
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- Dead On Craft
- הודעות: 979
- הצטרף: 14/12/2007 , 17:36
- מיקום: תל אביב
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- Legendary Guy
- הודעות: 8851
- הצטרף: 13/4/2004 , 16:25
- מיקום: הוד השרון
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
אתה מדבר על Hand of Honor? כי אין לו פירסט סטרייק.Kroen כתב:בהחלט לא חזק מידי. זה באותה רמת כוח של הסמוראי 2/2 פירסט סטרייק בושידו 1 בWW.
Silver Knight יותר חזק מזה.
So true...Banuni כתב:מותר לעשות פרסה כל עוד לא אסור!