דיווח פריריליס שדומור חיפה. מקום רביעי. (מעודכן)

מידע על טורנירים עתידיים, ליגות אזוריות ותחרויות ארציות; דיונים על טורנירים קודמים

מנהלים: Orb, Ward

שלח תגובה
MahSatan
MTGil Wizard
הודעות: 276
הצטרף: 08/8/2004 , 17:10
מיקום: חיפה/שדרות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

דיווח פריריליס שדומור חיפה. מקום רביעי. (מעודכן)

שליחה על ידי MahSatan »

הגעתי לגראנד קניון ביום ראשון בבוקר לגלות פנים מוכרות ופנים חדשות, אך כמות די מאכזבת של אנשים. אח שלי לא בא איתי כי לא היה לו כוח להתעורר, למרות שכיצאתי מהבית שמעתי את השעון מעורר שלו מתחיל לצלצל. זאת אומרת שהוא התכוון להתעורר יותר מאוחר גם אם לא היה מצליח להתעורר לפריריליס (דביל ^_^).

לא היו בעיות ברשמה והתורניר התחיל ללא תקלות ככל הנראה עם בסביבות 40 איש. לפני שפתחנו את חבילות אריאל הסביר לנו את המכניקות החדשות של הסט (בלי קריזה ולא בקול רם, אבל לא היינו הרבה אז נסלח לו).
פתיחת חבילות: שמחתי לראות בררים שלי את oona, queen of the fae, את האדמה שלה ואת Glen Elendra Liege ואז אחרי שמיינתי את כל הקלפים שלי לפי צבעים. עוד יותר שמחתי לראות שהפול שלי לא רע בצבעים האלו.

הטורניר:
מצ' ראשון- דני יוסף
לי ולדני היתה דק דומה עם אותם צבעים מרכזיים (וגם לו היתה oona) את המשחק הראשון נצחתי בגלל שהייתי מאוד אגרסיבי. הוא נתקע קצת בגלל התקפה מוזרה שלי שהיתה מלווה בscar(במגינים) וfate change(עם נזק על הסטאק) כדי להרוג יצור שלא חסם ולנקות את הדרך להתקפה הבאה. לא בדיוק card advantage אבל לא נורא, עדיין קומבט טריק נחמד.
משחק שני היה לי פלאד.
במשחק שלישי ראיתי את הoona שלו עם 3 מנה פתוחה. הוא השתמש ביכולת שלו בתורו (כדי לדעת אם לתקוף אני חושב) ולא הצליח לייצר פיות. היה לי Thoughtweft Gambit בשביל להעביר את הנזק שלי לנצחון כך שאם היה זוכר את הקלף הזה הוא היה יודע שהוא היה צריך להשאיר את המנה פתוחה כדי לייצר מגינים אחרי שאני משתמש בזה. הוא ראה את היד שלי בשלב מוקדם יותר אבל לא זכר את הקלף הזה ולא רשם... tsk tsk

מצ' שני- ניב משהו...
ניב שיחק אדום/לבן/שחור.
משחק ראשון היה לו סקרו וזה נגמר מהר.
משחק שני היה קצת יותר מעניין אבל אין מה לספר יותר מדי, אני חושב שנצחתי עם tower above (לא שיחקתי ירוק אבל ב6 מנה זה עדיין חזק).



מצ' שלישי- לא זוכר את השם. ליאור אולי (כתוב לי "הוא" במחברת P-: )
הוא שיחק לבן ירוק.
משחק ראשון. מוליגאן ל5... לא טוב.
טמפו עצבני ליריב שלי ואני תקוע עם קלפים יקרים/לא שימושיים ואני לא מצליח לשלוף את האדמה השישית בשביל לשחק את oona. כשהיא סוף סוף נכנסה אני הייתי על 9 חיים. הוא מתקיף עם הכל. חשבתי שהוא יגדיל את היצור 4/4 שלו אם אני יחסום עם oona אז חסמתי איתה יצור 1/1 וחסמתי עם יצור קטן את השמן. הוא הוריד אותי 94 אבל לפני נזק הוא הקפיץ לי את Oona לראש הספריה ופרשתי כי לא היו לי יצורים או מספיק מנה לייצר משהו עם oona
משחק שני היה דומה. הוא שוב שיחק את האנצ'נט הזה שמייצר אלפים בטאפ והפעם היה לו את היצור הזה שאני לא יכול להרוג והגודל שלו לפי הקבועים הירוקים שלו.... הפעם היה לי בעזרת steel of the godhead, יצור 6/6 בלתי חסים שנותן לי חיים אבל הוא הקפיץ לי גם אותו לראש הספריה... והגעתי למסקנה שזה לא כיף להפסיד

מצ' רביעי- רשום לי "מציק" במחברת אז נראה לי שהייתי נגד תומר.
תומר שיחק לבן, אדום וירוק אני חושב...
משחק ראשון- היה לי יצור 2/2 שמקבל +1 שאני משחק קסם לבן ומעופף אם אני משחק קסם כחול לא היו לו מעופפים, אז הGlen Elendra Liege, ה3/3 כחול/לבן ששיחקתי תור אחרי ותור אחריו steel of the godhead כדי להרוס לו את החלומות P-:

משחק שני- היתה לי יד לא רעה. אבל תומר לא נתן לי לשחק כלום הפעם. קצת רימוולים בהתחלה ואז הוא הוריד Reaper king וגיליתי לצערי שיש לו כמות לא קטנה של דחלילים בדק... המשחק נגמר מהר אחרי זה.

משחק שלישי- שוב היה לי יצור כחול/לבן אם steel of the godhead עליו אבל הוא שם עליו את האנצ'אנט שעושה טאפ כל תור. הורדתי Grief Tyrant שעשה לו קצת בעיות ותקע אותו טיפה. שלפתי אתThoughtweft Gambit והתחלתי להתקיף עם הtyrant הוא לא רצה להחליף 3 על 1 אז הוא נתן לי הזדמנות והורדתי אותו ל12. הורדתי עוד שני יצורים תור אחרי הטלתי את הgambit לפני התקפה כדי שאוכל להתקיף גם גם היצור בטאפ ל12 נזק בדיוק.

מצ' חמישי- קורן
אני לא זוכר מה קורן שיחק כי המצ' נגמר מהר מאוד לטובתי. אדום שחור אולי.
סוף סוף יצא לי לשחק גם את oona וגם את הLiege באותו משחק. זה היה כיף, אבל הleige היה די מיותר. גם אם הייתי מצליח לייצר פיות (הורדתי 6 קלפים ו5 מהם היו אדמות והשישי בצבע שונה) זה כבר היה overkill גם בלי הLiege.
fugitive wizard FTW
TrUnks
Solemn master
הודעות: 10683
הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
מיקום: הוד השרון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי TrUnks »

דיווח נחמד יפה, אבל במשחק שלנו משחק ראשון שכחת לציין שמילגנתי ל4...וניצחת אם oona לא בגלל שהייתי בסקרו(בלי אונה הייתי כנראה מנצח) ומשחק שני שם הייתי בסקרו(מוליגן ל6) אה והייתי אדום לבן(כן hybrid מבלבל) בכל מקרה בהחלט הייתה לך דק חזקה מאוד, כל הכבוד
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm
yaircohen221
MTGil Apprentice
הודעות: 102
הצטרף: 02/8/2005 , 12:16
מיקום: עפולה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי yaircohen221 »

אני הייתי מ'אצ' 3 אני חושב....וקוראים לי יאיר הגבר
AVIV
Master of Disaster
הודעות: 4281
הצטרף: 19/9/2005 , 14:09
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי AVIV »

ריינר ריינר, במקום ללמוד אתה בא לכתוב לנו דיווח?
סתם, כל הכבוד..
TheCheat כתב:_.~'`'~._.~ כוכבי כסף - כוכבים בלעשות עליך כסף! ~._.~'`'~._
Metamind
MTGil Wizard
הודעות: 372
הצטרף: 06/10/2007 , 0:42
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Metamind »

היו שישה מאטצ'ים, והאחד החסר היה נגדי. שיחקתי אדום-ירוק.
משחק ראשון: היה לי curve של תור שני Medicine Runner, תור שלישי Oracle of Nectars, תור רביעי Wildslayer Elves ותור חמישי Devoted Druid. לך היה מגרש ריק לגמרי, שמת לנד אחת כל תור וזהו. תור שישי oona נכנסה, והיית על 10 חיים. היה לי קלף אחד שיכול להרוג את oona בדק אם הוא לא חוסם, אז תקפתי עם הכל, בתקווה שאני אהרוג אותו עם burn. הוא חסם את oracle of Nectars וירד ל-5. תור הבא הוא לא הניח לנד והעביר. שלפתי קלף לא מועיל. היה לי בדק Furystoke Giant אז לא יכולתי להרשות לעצמי לאבד יצורים בהתקפה. בסוף תורי הוא עשה mill לBurn Trail וייצר שלוש פיות. הוא שלף והעביר תור. שוב קלף מת. בסוף תורי הוא עשה לי mill לעוד Burn Trail, Furystoke Giant וגם ל Traitor's Roar. נגמרו לי הדרכים להרוג אתו או את oona, פרשתי כדי שלא יראה לי את שאר הדק.

משחק שני: היה לו duo עם steel שלא הצלחתי להוריד. היו לו גם המון fliers, והמשחק לא היה קרוב בכלל.

כל הכבוד על התוצאה.
MahSatan
MTGil Wizard
הודעות: 276
הצטרף: 08/8/2004 , 17:10
מיקום: חיפה/שדרות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי MahSatan »

אאה נכון. סורי אורי P-:

זה מה שקורה שלא עושים רישומים. פעם הבאה יהיה דיווח יותר מדוייק.
fugitive wizard FTW
Chipmunk
Legendery Pest
הודעות: 2080
הצטרף: 29/9/2007 , 20:05
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Chipmunk »

MahSatan כתב:אאה נכון. סורי אורי P-:

זה מה שקורה שלא עושים רישומים. פעם הבאה יהיה דיווח יותר מדוייק.
לא כזה נורא.. אורי יסלח לך... ומעצבן זה גם יכול להיות אני.. אבל זה בטח תומר כי ריפר קינג לא היה לי... דיווח נחמד..

Oona, you fatty, I want to open one of you so called "Oona"'s in a draft@!!!!
שלח תגובה