ת'רד יצירת קלפים *שוב*

בפורום זה ניתן לדון בנושאים הקשורים למג'יק שלא מכוסים על ידי אחד הפורומים האחרים. לדוגמה: שמועות על סטים עתידיים, דיון במוצרי מג'יק חדשים, דיונים על נציגים ישראליים בטורנירים בין לאומיים וכולי.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

שלח תגובה
Chipmunk
Legendery Pest
הודעות: 2080
הצטרף: 29/9/2007 , 20:05
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Chipmunk »

happyhappya כתב:אולי Vanishing X?
אבל הוא בא למשחק עם X טיים קאונטרס... אז אם הוא יכתוב וונישינג X הוא יקבל פעמיים את הקאונטרים
happyhappya
MTGil Apprentice
הודעות: 91
הצטרף: 27/10/2006 , 22:49
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי happyhappya »

אז שלא יבוא למשחק עם X קאונטרים. תן לVanishing לעשות את זה וזהו.
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

אכן. לצורך השוואה, Blaze עושה X נזק, ובשום מקום על הקלף לא כתוב "כש-X שווה ל-X ששילמת על הלחש". ההנחה היא ש-X הוא אותו מספר בשני המקרים. כך שאפשר בהחלט לתת לקלף Vanishing X שנותן לו X קאונטרים כשהוא נכנס למשחק, וזה יהיה הניסוח הנקי ביותר.

עם זאת Vanishing 0 הוא לא חסר השפעה. הוא אולי לא שם על הקלף קאונטרים בעצמו, אבל הוא בודק את מצב הקלף במהלך כל upkeep; אם אין קאונטרים, כלום לא קורה, אבל אם יש קאונטרים הוא יוריד אחד מהם, ואם זה הקאונטר האחרון הוא יגרום לך להקריב את הקלף.

במקרה של ה-Absorb, חשוב כמובן לציין בנפרד ש-X הוא מספר הקאונטרים, וזאת כדי למנוע בלבול משחקנים עקב הערך המשתנה של X.
happyhappya
MTGil Apprentice
הודעות: 91
הצטרף: 27/10/2006 , 22:49
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי happyhappya »

Navidshi כתב:במקרה של ה-Absorb, חשוב כמובן לציין בנפרד ש-X הוא מספר הקאונטרים, וזאת כדי למנוע בלבול משחקנים עקב הערך המשתנה של X.
אבל זה בעצם יקבע שני ערכים לאותו משתנה. X הוא גם כמה ששילמת על הקלף, וגם מספר הקאונטרים (ומספר הקאונטרים יכול להשתנות).

אז בעצם, אם אני צודק, אם שילמת נגיד 3 כ-X, אז חוץ מזה שיהיה לזה Vanishing 3, יהיה לזה גם Absorb 3 תמידי, שלא ישתנה כשמספר הקאונטרים ישתנה.

לדעתי יש פה צורך, אם אפשר, בשני משתנים: X וY.

X יהיה כלול בתשלום, ויקבע את המספר של יכולת הVanishing, בעוד ש Y יצויין כמספר הקאונטרים (המשתנה) ויקבע את המספר של יכולת הAbsorb.

עריכה:

ועוד דבר: אפשר בכלל לתת יכולות של קלפים לשחקן? על הקלף של Rocket Launcher רשום:
"You have Absorb X".
אז האם נכון לומר כך?

ועוד דבר: הנה קלף דומה, אבל שנהרס אחרי שספג כמות מסויימת של נזק, ומתחדש כל תור:
Force Bubble.
PopperThingi
Dragon Food
הודעות: 2002
הצטרף: 09/8/2007 , 16:51
מיקום: בנימינה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי PopperThingi »

צריך להיות כתוב "You have absorb equal to the number of time counters on this"
הקיוב שלי ב-CubeTutor נסו בעצמכם!
yoni277
MTGil Wizard
הודעות: 703
הצטרף: 27/1/2008 , 17:31
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי yoni277 »

Navidshi כתב:האם ראיתי את Spaceballs לפחות פעמיים על כל שנה שאתה חי? כן. האם אני מסוגל לצטט קטעים שלמים מהסרט? כן. האם dog זה creature type חוקי ב-Magic? לא, ה-creature type של כלבים הוא hound. כל השאר זה flavor :wink:
נו... באמת זה היה רק בשביל ההומור, לא בשביל שהקלף אשקרה יהיה שחיק
תינוק שנולד לפני הזמן - פג. תנוק שנולד אחרי הזמן - פג תוקף
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

אפשר לכתוב Absorb X בגלל שה-X ב-casting cost וה-X ב-Vanishing משפיעים רק כשה-permanent על ה-stack או נכנס למשחק, בהתאמה, ולא כשהוא במשחק בפועל. ה-X ב-casting cost משפיע על ה-X ב-Vanishing, שהקאונטרים שהוא מעניק קובעים במקור את ה-X של ה-absorb, וכשה-X של ה-Absorb משתנה (בהתאם לירידה בכמות הקאונטרים) כבר אין משמעות לשתי ההתיחסויות האחרות ל-X ולא נוצרת שום סתירה, כך שאני לא רואה סיבה להשתמש ב-Y, אלא אם אתם רוצים לאמת איתו את מה שכתבתי כאן.

וכש-permanent נמצא במשחק בשליטתך, כל התיחסות של you עליו מתיחסת אליך, השחקן ששולט בו. Absorb היא יכולת חדשה שמופיעה על מספר קלפים מוגבל, אבל אין שום דבר בהגדרה שלה שלא מתאים להשפעה על שחקן - היא פשוט מורידה את הנזק שהוא סופג.
PopperThingi
Dragon Food
הודעות: 2002
הצטרף: 09/8/2007 , 16:51
מיקום: בנימינה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי PopperThingi »

סתם כי בא לי: אין דבר כזה Casting Cost. יש Converted Mana Cost.
הקיוב שלי ב-CubeTutor נסו בעצמכם!
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

Casting Cost (Obsolete)
Some older cards used the term “casting cost” to describe the mana cost of a spell. In general, cards that were printed with the term “casting cost” now use the term “mana cost.” Cards that used the term “total casting cost” now use the term “converted mana cost.”
חלק מאיתנו משחקים כבר הרבה זמן, ואנחנו רגילים למונחים המוכרים שלנו, ביחוד כשיש בהם הרבה יותר flavor מאשר בגרסה החדשה. גם אין כזה דבר "summoning sickness" אבל אנשים עדיין משתמשים במונח באופן שגור.
Raging Asaf
MTGil Wizard
הודעות: 2203
הצטרף: 25/2/2004 , 21:04
מיקום: קרית טבעון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Raging Asaf »

תמונה
תמונה
RocketLauncher
Dead On Craft
הודעות: 979
הצטרף: 14/12/2007 , 17:36
מיקום: תל אביב
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי RocketLauncher »

ממש אהבתי את ה-nightmares, למרות שיכול להיות שהוא יותר מדי חזק. מאוד מצחיק עם forced fruition
kabanist כתב:אתה נוהג בזמנך הפנוי לקרוא את דפי זהב? אם כן, אל תספר לי את הסוף!
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

הייתי מצפה של-scarecrow תהיה יכולת שקשורה איכשהו לציפורים - protection, או אפילו מניעת נזק מוחלטת.
Raging Asaf
MTGil Wizard
הודעות: 2203
הצטרף: 25/2/2004 , 21:04
מיקום: קרית טבעון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Raging Asaf »

חשבתי על זה, אבל הוא היה קצת ספציפי מדי, היתה לו הגנה מציפורים והוא מנע את הנזק שייעשה לך מציפורים.
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

כן, טוב, זו אמורה בכל זאת להיות פרודיה, נכון? אחרי הכל, כבר יש לנו די והותר scarecrows אחרי SM. חוץ מזה, קלף שמשתק ציפורים יכול היה להיות די חזק בכמה וכמה סטים.
happyhappya
MTGil Apprentice
הודעות: 91
הצטרף: 27/10/2006 , 22:49
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי happyhappya »

RocketLauncher כתב:ממש אהבתי את ה-nightmares, למרות שיכול להיות שהוא יותר מדי חזק. מאוד מצחיק עם forced fruition
הוא גם יכול ללכת טוב עם Stroke of Genius
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

תמונה
תמונה תמונה
ryoga
MTGil Wizard
הודעות: 5191
הצטרף: 18/9/2006 , 16:11
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ryoga »

זה אמור להיות חד פעמי באותו התור?
כי אם כן, זה אמור להיות the next time you would draw a card this turn.
תמונה
On the Play/On the Draw
https://www.facebook.com/pages/MTG-MADN" target="_blank ... 5548217210
מרווין
מארגן טורנירים
הודעות: 3918
הצטרף: 12/7/2005 , 14:16
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי מרווין »

זה נראה לי קצת חלש בהשוואה לMemory Sluice, ובטח שזה לא צריך להיות רר.

נ.ב.
איך הפלייבור טקסט קשור?
xlniar
MTGil Wizard
הודעות: 828
הצטרף: 30/4/2007 , 20:53
מיקום: נשר
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי xlniar »

אוליי תעשה שהscrecrow ימנע נזק שכול היצורים עם flying יגרמו בתור הזה זה נשמע הרבה יותר מתאים בשביל דחליל
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

ryoga כתב:זה אמור להיות חד פעמי באותו התור?
כי אם כן, זה אמור להיות the next time you would draw a card this turn.
לא, זה לא אמור להיות חד פעמי. זה אמור להיות כל פעם שאתר שולף קלף בתור שאתה משחק את זה, ובשביל זה הוורדינג הוא בדיוק כמו שהוא צריך להיות.
תמונה תמונה
שלח תגובה