Cube הטכניון - M14
טוב, אז ביום רביעי לפני יומיים היה דראפט נוסף. מסקנות מהדראפט:
1) כל הקלפים שנעלמו היו אצל אדם אחד, אז כולם נמצאו.
2) לספור את הקלפים זה רעיון טוב, היו כמה אנשים שכמעט הלכו בלי לתת את הsideboard שלהם.
3) שיטת הערבוב הייתה ממש גרועה, יותר גרועה ממקודם- צריך להמשיך לחפש.
4) פיצה וקלפים לא הלכו ביחד, אז הקלפים לא נדבקים יותר. המשיכו ככה
5) התחלנו יותר מדי מאוחר, וחבל
6) קונטרול היה חלש מאוד הפעם, בייחוד כחול. בעייה שקל מאוד לתקן
עכשיו אני צריך לעבור שוב על הכל ולגלות אילו קלפים בדיוק אביב החזיר לי, ואז אני יכול לפרסם את הרשימה סוף-סוף. אני יכול להתנחם בזה שכבר 95% מהקליפם רשומים. היו שינויים לpool לפני הדראפט, אני רושם אותם כאן.
אם יש לכם תגובות כלשהן, תגיבו פה.
בנוסף, הגיעו עוד קלפים מAlara לספוילר.
Battlegrace Angel - הוא נראה לי יותר טוב מBlinding Angel, היכולת שלו נותנת "רק" 5 life, אבל הרבה פעמים זה יהיה אותו הדבר. היכולת שלו פחות חזקה, אבל יש לו clock מהיר בהרבה, והיכולת שלו עושה משהוא גם בתור שהוא נכנס.
Wild Nacatl הוא כמו Kird Ape, קלף סולידי מאוד לחבילות מהירות בצבע מהיר שיכול להשיג את האדמות שלו בקלות.
Sharkan Vol- די ברור למה, היכולת השנייה והיכולת השלישית חזקות מאוד, חבל רק שהיכולת הראשונה לא עושה הרבה בתור שהוא נכנס.
Sprouting Thrinax- היצור טוב, אבל קשה מאוד לשחק אותו
הפיקסינג בסט די מאכזב, הObelisks לא ברמה של הsignets, והאדמות לא ברמה של karoos.
1) כל הקלפים שנעלמו היו אצל אדם אחד, אז כולם נמצאו.
2) לספור את הקלפים זה רעיון טוב, היו כמה אנשים שכמעט הלכו בלי לתת את הsideboard שלהם.
3) שיטת הערבוב הייתה ממש גרועה, יותר גרועה ממקודם- צריך להמשיך לחפש.
4) פיצה וקלפים לא הלכו ביחד, אז הקלפים לא נדבקים יותר. המשיכו ככה
5) התחלנו יותר מדי מאוחר, וחבל
6) קונטרול היה חלש מאוד הפעם, בייחוד כחול. בעייה שקל מאוד לתקן
עכשיו אני צריך לעבור שוב על הכל ולגלות אילו קלפים בדיוק אביב החזיר לי, ואז אני יכול לפרסם את הרשימה סוף-סוף. אני יכול להתנחם בזה שכבר 95% מהקליפם רשומים. היו שינויים לpool לפני הדראפט, אני רושם אותם כאן.
אם יש לכם תגובות כלשהן, תגיבו פה.
בנוסף, הגיעו עוד קלפים מAlara לספוילר.
Battlegrace Angel - הוא נראה לי יותר טוב מBlinding Angel, היכולת שלו נותנת "רק" 5 life, אבל הרבה פעמים זה יהיה אותו הדבר. היכולת שלו פחות חזקה, אבל יש לו clock מהיר בהרבה, והיכולת שלו עושה משהוא גם בתור שהוא נכנס.
Wild Nacatl הוא כמו Kird Ape, קלף סולידי מאוד לחבילות מהירות בצבע מהיר שיכול להשיג את האדמות שלו בקלות.
Sharkan Vol- די ברור למה, היכולת השנייה והיכולת השלישית חזקות מאוד, חבל רק שהיכולת הראשונה לא עושה הרבה בתור שהוא נכנס.
Sprouting Thrinax- היצור טוב, אבל קשה מאוד לשחק אותו
הפיקסינג בסט די מאכזב, הObelisks לא ברמה של הsignets, והאדמות לא ברמה של karoos.
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 2203
- הצטרף: 25/2/2004 , 21:04
- מיקום: קרית טבעון
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
טוב אז קונטרול, וכחול בפרט היו מאוד חלשים בדראפטים האחרונים. אני מציע לערוך את השינויים הבאים:
-Think Twice
יש יותר מדי שליפות גם ככה, זה אחד היותר חלשים מביניהם כי אין לו בכלל selection.
-Rishadan Airship
ראו בפוסט הראשון
-Cloud Spirit
ראו פוסט ראשון
-Meditate
לא באמת שימושי, החיסרון שלו גדול מדי.
-Muddle the Mixture
הוא לא מקנטר יצורים, ובתור מחפש הוא איטי, מצומצם, יקר ולא ניתן להספלשה.
Cancel-
ולהוסיף:
Legacy's Allure
Control Magic
Threads of Disloyalty
עוד אפקטים מהסוג הזה עוזרים לקונטרול להתמודד מול אגרו. אלה פשוט ההכי חזקים שעוד נשארו בחוץ.
Capsize
קצת רפטטיבי אבל עוזר לקונטרול מול אגרו
Memory Lapse
Remand הוכיח את עצמו כחזק, אז שווה לנסות גם את זה.
Brine Elemental
יצור זול בכחול שעושה משהוא בהמשך המשחק. בכחול יש גם ככה די הרבה morphs, וכמובן יש גם את הקומבו.
שינויים נוספים:
-Soul Warden
+Pariah
Soul Warden לא מרשימה באופן כללי, כולם כבר הפסיקו לשחק אותה ואולי הגיע הזמן להתעדכן. Pariah הוא Removal שמתאים במיוחד לקונטרול כי הוא מבזבז לשני התקפה שלמה.
-Longbow Archer
+Galepowder Mage
הוא הknight הכי הגנתי, ואף אחד לא באמת יטרח להספליש אותו בקונטרול. הקלף השני יכול לנצל comes into play effects שונים והוא גם מעופף גדול במחיר סביר.
-Kataki, War's Wage
+ Promise of Bunrei
לפזר את ה-Curve בלבן. Kataki היה נחמד, אבל היכולת שלו לא ממש עושה משהוא מול רוב החבילות.
-Think Twice
יש יותר מדי שליפות גם ככה, זה אחד היותר חלשים מביניהם כי אין לו בכלל selection.
-Rishadan Airship
ראו בפוסט הראשון
-Cloud Spirit
ראו פוסט ראשון
-Meditate
לא באמת שימושי, החיסרון שלו גדול מדי.
-Muddle the Mixture
הוא לא מקנטר יצורים, ובתור מחפש הוא איטי, מצומצם, יקר ולא ניתן להספלשה.
Cancel-
ולהוסיף:
Legacy's Allure
Control Magic
Threads of Disloyalty
עוד אפקטים מהסוג הזה עוזרים לקונטרול להתמודד מול אגרו. אלה פשוט ההכי חזקים שעוד נשארו בחוץ.
Capsize
קצת רפטטיבי אבל עוזר לקונטרול מול אגרו
Memory Lapse
Remand הוכיח את עצמו כחזק, אז שווה לנסות גם את זה.
Brine Elemental
יצור זול בכחול שעושה משהוא בהמשך המשחק. בכחול יש גם ככה די הרבה morphs, וכמובן יש גם את הקומבו.
שינויים נוספים:
-Soul Warden
+Pariah
Soul Warden לא מרשימה באופן כללי, כולם כבר הפסיקו לשחק אותה ואולי הגיע הזמן להתעדכן. Pariah הוא Removal שמתאים במיוחד לקונטרול כי הוא מבזבז לשני התקפה שלמה.
-Longbow Archer
+Galepowder Mage
הוא הknight הכי הגנתי, ואף אחד לא באמת יטרח להספליש אותו בקונטרול. הקלף השני יכול לנצל comes into play effects שונים והוא גם מעופף גדול במחיר סביר.
-Kataki, War's Wage
+ Promise of Bunrei
לפזר את ה-Curve בלבן. Kataki היה נחמד, אבל היכולת שלו לא ממש עושה משהוא מול רוב החבילות.
הוא הופיע כבר קודם, אז הוא בעמוד הקודם.מה עם tezzeret?
קשה לי קצת להבין מה Soul Warden עושה שם מלכתחילה, אלא אם יש שם גם את Auriok Champion וה-Warden שיחקה עבורה כינור שני.
Legacy's Allure זה אחלה
מה לגבי Dominate? Reins of Power? Binding Grasp?
Legacy's Allure זה אחלה
מה לגבי Dominate? Reins of Power? Binding Grasp?
הליסט עלתה סוף-סוף לאוויר! (הייתי חייב להעלות אותה על אתר אחר כי אין כאן ספוילרים).
הקלף החסר בקיוב הסתבר כקלף multicolored, אז הדפסתי במקומו את Hellkite Overlord מ-Gatherer. הוא יצא די דפוק, אבל נסתפק בזה לבינתיים.
יש לי עוד שינויים בקנה מדעות של אנשים שונים:
-Molten Disaster
+Rolling Earthquake
די ברור למה
-Jokulhaups
+ Kiki-Jiki, Mirror Breaker
haups קלף שקשה לשבור, בייחוד כשיש את שני הWildfires .
kiki יצור טוב עם הרבה שילובים מנצחים, שנראה טוב גם בעצמו.
Waterspout Djinn-
+Maelstrom Djinn
גם כן ברור למדי
בנוסף, ערכתי את השינוי הבא:
- Daggerclaw Imp
+ Dauthi Marauder
כל הרשימות בפוסט הראשון עודכנו.
אתם מוזמנים להביע את דעתכם. רק שני דברים:
א) תרשמו את הקלף באופן ברור ותסבירו את דעכם.
ב) אני בשירות לאומי בימים ראשון-שלישי, אז אם אתם רוצים שהשינוי יהיה תקף בדראפט הבא שלנו, תפרסמו אותו היום.
הקלף החסר בקיוב הסתבר כקלף multicolored, אז הדפסתי במקומו את Hellkite Overlord מ-Gatherer. הוא יצא די דפוק, אבל נסתפק בזה לבינתיים.
יש לי עוד שינויים בקנה מדעות של אנשים שונים:
-Molten Disaster
+Rolling Earthquake
די ברור למה
-Jokulhaups
+ Kiki-Jiki, Mirror Breaker
haups קלף שקשה לשבור, בייחוד כשיש את שני הWildfires .
kiki יצור טוב עם הרבה שילובים מנצחים, שנראה טוב גם בעצמו.
Waterspout Djinn-
+Maelstrom Djinn
גם כן ברור למדי
בנוסף, ערכתי את השינוי הבא:
- Daggerclaw Imp
+ Dauthi Marauder
כל הרשימות בפוסט הראשון עודכנו.
אתם מוזמנים להביע את דעתכם. רק שני דברים:
א) תרשמו את הקלף באופן ברור ותסבירו את דעכם.
ב) אני בשירות לאומי בימים ראשון-שלישי, אז אם אתם רוצים שהשינוי יהיה תקף בדראפט הבא שלנו, תפרסמו אותו היום.
טוב, הבנתי שהלינק לא עבד, אז כל המאמצים לפרסם את הרשימה לפני הטיול לא הועילו. הלינק תוקן בפוסט השני. הקיוב קבוע כבר היום לדראפט, והשינויים לכחול כבר נמצאים בתוכו (וגם ברשימה; הרשימות של קלפים נכנסים.יוצאים עודכנו בהתאם). השינויים האחרים שהצעתי לא יכללו, בין היתר גם כי אף אחד לא הגיב עליהם.
אנחנו צריכים לתת לcube שם, בשביל הת'רד בסלביישן.
Shards of Alara:
הספוילר הושלם ויש כמה קלפים חזקים נוספים:
Akrasan Squire
w
Creature - Human Soldier Common
Exalted (Whenever a creature you control attacks alone, that creature gets +1/+1 until end of turn.)
1/1
הוא 2\2 בהתחלת המשחק אם הוא תוקף לבד, ובהמשך המשחק הוא בכל זאת עושה משהוא. בלבן יש הרבה יצורים עם shadow או Lifelink, מה שנותן לו סיכוי להיכנס.
Elspeth, Knight Errant
2ww
Planeswalker - Elspeth Mythic Rare
+1: Put a 1/1 white Soldier creature token into play.
+1: Target creature gets +3/+3 and gains flying until end of turn.
-8: For the rest of the game, each artifact, creature, enchantment, and land you control is indestructible.
4
נראה סולידי. יצירת Tokens בלי מאנות כל תור זה נחמד.
Knight of the White Orchid
ww
Creature - Human Knight Rare
First strike
When Knight of the White Orchid comes into play, if an opponent controls more lands than you, you may search your library for a Plains card, put it into play, then shuffle your library.
2/2
יצור סביר למחיר שלו + Tithe שמביא את האדמה למשחק. card advantage בלבן.
Bone Splinters
b
Sorcery Common
As an aditional cost to play Bone Splinters, sacrifice a creature.
Destroy target creature.
רימובל רחב במחיר זול. sac outlet
Flameblast Dragon
4rr
Creature - Dragon Rare
Flying
Whenever Flameblast Dragon attacks, you may pay {X}{R}. If you do, Flameblast Dragon deals X damage to target creature or player.
5/5
נראה ממש רצחני אם הוא באמת לא צריך לפגוע.
Agony Warp
ub
Instant Common
Target creature gets -3/-0 until end of turn.
Target creature gets -0/-3 until end of turn.
נראה סולידי
Jhessian Infiltrator
ug
Creature - Human Rogue?
Jhessian Infiltrator is unblockable.
2/2
evasion זול בצבעים שאין להם הרבה multicolored חזקים.
חלק מהקלפים שעולים 3 צבעים נראים מבטיחים. אני חושב שאני אוציא 5 אדמות בשביל cycle שלהם (ואז אולי יהיה טעם גם להשלים את הwedge cycle של doran וlightning Angel). המועמדים הם:
GWU:
Rafiq of the Many
Empyrial Archangel
Stoic Angel
WUB:
UBR:
BRG:
כבר יש לנו את Hellkite Overlord.
RGW:
Wooly Thoctar
Realm Razer
אנחנו צריכים לתת לcube שם, בשביל הת'רד בסלביישן.
Shards of Alara:
הספוילר הושלם ויש כמה קלפים חזקים נוספים:
Akrasan Squire
w
Creature - Human Soldier Common
Exalted (Whenever a creature you control attacks alone, that creature gets +1/+1 until end of turn.)
1/1
הוא 2\2 בהתחלת המשחק אם הוא תוקף לבד, ובהמשך המשחק הוא בכל זאת עושה משהוא. בלבן יש הרבה יצורים עם shadow או Lifelink, מה שנותן לו סיכוי להיכנס.
Elspeth, Knight Errant
2ww
Planeswalker - Elspeth Mythic Rare
+1: Put a 1/1 white Soldier creature token into play.
+1: Target creature gets +3/+3 and gains flying until end of turn.
-8: For the rest of the game, each artifact, creature, enchantment, and land you control is indestructible.
4
נראה סולידי. יצירת Tokens בלי מאנות כל תור זה נחמד.
Knight of the White Orchid
ww
Creature - Human Knight Rare
First strike
When Knight of the White Orchid comes into play, if an opponent controls more lands than you, you may search your library for a Plains card, put it into play, then shuffle your library.
2/2
יצור סביר למחיר שלו + Tithe שמביא את האדמה למשחק. card advantage בלבן.
Bone Splinters
b
Sorcery Common
As an aditional cost to play Bone Splinters, sacrifice a creature.
Destroy target creature.
רימובל רחב במחיר זול. sac outlet
Flameblast Dragon
4rr
Creature - Dragon Rare
Flying
Whenever Flameblast Dragon attacks, you may pay {X}{R}. If you do, Flameblast Dragon deals X damage to target creature or player.
5/5
נראה ממש רצחני אם הוא באמת לא צריך לפגוע.
Agony Warp
ub
Instant Common
Target creature gets -3/-0 until end of turn.
Target creature gets -0/-3 until end of turn.
נראה סולידי
Jhessian Infiltrator
ug
Creature - Human Rogue?
Jhessian Infiltrator is unblockable.
2/2
evasion זול בצבעים שאין להם הרבה multicolored חזקים.
חלק מהקלפים שעולים 3 צבעים נראים מבטיחים. אני חושב שאני אוציא 5 אדמות בשביל cycle שלהם (ואז אולי יהיה טעם גם להשלים את הwedge cycle של doran וlightning Angel). המועמדים הם:
GWU:
Rafiq of the Many
Empyrial Archangel
Stoic Angel
WUB:
UBR:
BRG:
כבר יש לנו את Hellkite Overlord.
RGW:
Wooly Thoctar
Realm Razer
טוב, אתמול 25.9.2008 היה דראפט נוסף. מסקנות מהדראפט:
1) נראה היה שקונטרקול במצב הרבה יותר טוב ממקודם
2) שיטת הערבוב הייתה הרבה יותר טובה מהשתיים האחרות, בינתיים נישאר איתה
3) אל תערבבו בין האדמות הבסיסיות ללא בסיסיות שלכם
SoA:
שכחתי לרשום שגם Scourglass כנראה נכנס.
יש מספיק אדמות לךהוציא לשני סייקלים, אם יהיה מה להכניס
אני מזכיר לכולם שהרשימה בפוסט השני למטה
1) נראה היה שקונטרקול במצב הרבה יותר טוב ממקודם
2) שיטת הערבוב הייתה הרבה יותר טובה מהשתיים האחרות, בינתיים נישאר איתה
3) אל תערבבו בין האדמות הבסיסיות ללא בסיסיות שלכם
SoA:
שכחתי לרשום שגם Scourglass כנראה נכנס.
יש מספיק אדמות לךהוציא לשני סייקלים, אם יהיה מה להכניס
אני מזכיר לכולם שהרשימה בפוסט השני למטה
בגלל שכבר יש תמונות מAlara, אין סיבה לא להכניס אותם.
שינויים:
לבן: Ideal כבר מזמן רצה לצאת, Crusader הוא אחד מתוך שלושה אפקטים כמעט זהים בצבע שלו (ועוד אחד hybrid), Empyrial Armor היה פשוט חלש באופן כללי בתור Aura שלא נותנת אפילו evasion, יש אפקטים יותר חזקים מהwitness על יצורים
In:
Scourglass, Akrasan Squire, Knight of the White Orchid, Battlegrace Angel, Elspeth, Knight Errant
כחול: אין מספיק מטרות טובות שחור: דורש יותר מדי הכנה רימובל מאוד רחב וזול, sac outlet
אדום: ירוק: האצה די גרועה מולטי שני צבעים: לא שימושי
שינויים:
לבן: Ideal כבר מזמן רצה לצאת, Crusader הוא אחד מתוך שלושה אפקטים כמעט זהים בצבע שלו (ועוד אחד hybrid), Empyrial Armor היה פשוט חלש באופן כללי בתור Aura שלא נותנת אפילו evasion, יש אפקטים יותר חזקים מהwitness על יצורים
In:
Scourglass, Akrasan Squire, Knight of the White Orchid, Battlegrace Angel, Elspeth, Knight Errant
כחול: אין מספיק מטרות טובות שחור: דורש יותר מדי הכנה רימובל מאוד רחב וזול, sac outlet
אדום: ירוק: האצה די גרועה מולטי שני צבעים: לא שימושי
+Ajani Vengeant
Planeswalker
-Scab-Clan Mauler
+Sharkhan-Vol
-Gaea's Skyfolk
+Jhessian Infiltrator
-Ghost-Council of Orzohva
+Agony Warp
אדמות:
קשה להפעיל בקביעות, דורש שני צבעים
מולטי 3 צבעים:
Planeswalker
-Scab-Clan Mauler
+Sharkhan-Vol
-Gaea's Skyfolk
+Jhessian Infiltrator
-Ghost-Council of Orzohva
+Agony Warp
-old cyclers
אלא אם מישהוא יגיב אחרת, עד מחר כל השינויים בת'רד הולכים להיכנס לתוקף!דווקא ג'ונד צ'ארם הכי חשוב =[
השינויים בכלליות נראים לי מצויינים, אבל אני מרגיש שיש עוד דברים מאלארה שיכולים להכנס, כמו אולי Sharuum the hegemon צריכים להכנס.
יאללה רשימה קצרה של דברים חזקים שלדעתי יש להם מקום להיות בפנים, למרות שאין לי רעיון מה להוציא.
Gather Specimens
Steward of Valeron
Tidehollow Sculler
Mycoloth
Realm Razer
Cruel Ultimatum
Empyrial Archangel
השינויים בכלליות נראים לי מצויינים, אבל אני מרגיש שיש עוד דברים מאלארה שיכולים להכנס, כמו אולי Sharuum the hegemon צריכים להכנס.
יאללה רשימה קצרה של דברים חזקים שלדעתי יש להם מקום להיות בפנים, למרות שאין לי רעיון מה להוציא.
Gather Specimens
Steward of Valeron
Tidehollow Sculler
Mycoloth
Realm Razer
Cruel Ultimatum
Empyrial Archangel
יש רק סייקל אחד של קלפים מ-3 צבעים- פשוט ממש קשה לשחק אותם, והם לא סיבה מספיק טובה בשביל לשחק 3 צבעים. אם יש קלף 3 צבעים הוא צריך להיות חזק מספיק כדי שחבילה שמשחקת כצבעים ראשיים שניים מהצבעים שלו תרצה להספליש אותו. זאת הסיבה למה Naya Charm שם- אין קלף מתאים יותר בצבעים שלו לתיאור.דווקא ג'ונד צ'ארם הכי חשוב =[
השינויים בכלליות נראים לי מצויינים, אבל אני מרגיש שיש עוד דברים מאלארה שיכולים להכנס, כמו אולי Sharuum the hegemon צריכים להכנס.
יאללה רשימה קצרה של דברים חזקים שלדעתי יש להם מקום להיות בפנים, למרות שאין לי רעיון מה להוציא.
Gather Specimens
Steward of Valeron
Tidehollow Sculler
Mycoloth
Realm Razer
Cruel Ultimatum
Empyrial Archangel
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 2203
- הצטרף: 25/2/2004 , 21:04
- מיקום: קרית טבעון
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
בעקבות תגובות של אנשים משני הפורומים ומהליגה שיניתי חלק מהקלפים.
לבן: אין שינויים.
כחול:
-Mahamotti Djinn
+Body Double
Body Double היה בפנים מההתחלה, אבל משום מה הוא לא נמצא כאן יותר, אז החזרתי אותו חזרה. Mahamotti היה סתם שמן לא משוחק.
-Dream Halls
+False Summoning
Dream Halls זה קלף שהיה שווה את המחיר שלו רק אם בנית את הדק הדק שלך במיוחד בשביל זה.
-Chronozoa
+Repulse
Chronozoa היתה איטית מדי בשביל להיות אפקטיבית. חבל להוציא יצור כחול, אבל אין טעם להשאיר אותו אם הוא לא משוחק. Repulse קלף טמפו מצויין לכל החבילות הכחולות.
-Jace Beleren
+Command of Unsummoning
Jace קלף חלש מדי בשביל כחול. אני לא זוכר שהוא שוחק בהצלחה. Command הוא גם קלף טמפו, אבל אחד שמועיל מאוד לקונטרול.
שחור:
-Fledgling Djinn
+Mesmeric Fiend
Djinn פשוט היה גרוע. Mesmeric Fiend קלף טוב בכל החבילות השחורות.
-Grim Harvest
+Dance of the Dead
Grim Harvest יקר מדי ופגיע מדי בשביל שאפשר יהיה לנצל אותו כמו בלימיטד. Dance of the dead (קחו את הזמן לקרוא ) הוא reanimation זול וטוב.
-Cabal Ritual
+Barter in Blood
הוצאתי את שני הrituals כי הם לא באמת שוחקו. קשה להשיג thresold ולא קל להקריב יצור (למרות שזה יכול להיות יתרון, הסיכוי שזה יהיה שימושי משני הכיוונים מאוד נמוך). הכנסתי את שני הbloods בתור עזרה לקונטרול מבוסס על שחור.
-Culling the Weak
+Innocent Blood
אדום:
-Lava Hounds
+Hell's Thunder
שדרוג.
-Ogre Arsonist
+Kumano, Master Yamabushi
עוד שדרוג (Ogre Arsonist שחיק בLand Destruction, אבל הוא עדיין פחות טוב גם שם).
ירוק:
-Bloom Tender
+Wall of Roots
Bloom Tender לא באמת עבד, Wall of Roots מגיע בשביל לשפר דקי Mana Ramp וMidrange בכלליות.
-Abundance
+Nature's Lore
Abundance יקר מדי, לא שוחק אף פעם. Nature's Lore נראה טוב אם משווים אותו לFarseek.
-Exploration
+Harrow
Exploration לא שוחק אף פעם, Harrow יעזור לדקים ירוקות איטיות.
-Jade Leech
+Grizzly Fate
שדרוג
מולטי:
-Esper Charm
+Dromar's Charm
היכולות פשוט טובות יותר.
-Gaddock Teeg
+Tidehollow Sculler
שניהם יצורים שמפריעים לשני, אבל Gaddock Teeg לא מפריע גם לך (יש דקים שהוא לא מפריע בהן, אבל הוא עדיין מגביל מדי)
-Divinity of Pride
+Debtor's Knell
Divinity עלתה הרבה, ובצבעים שלה יש יצורים חזקים בהרבה במחירים האלה. Debtor's Knell הרבה יותר שחיק ממנו, וגם האפקט הרבה יותר חזק.
-Dominus of Fealty
+Nucklavee
Dominus לא שוחק בכלל. Nucklavee שחיק יותר, למרות שאני בספק שהוא ינוצל עד הסוף.
-Mystic Enforcer
+Mystic Snake
Mystic Snake היה צריך להיות כאן מההתחלה. Mystic Enforcer יוצא כי קשה להגיע לThresold.
-Wilt-Leaf Cavaliers
+Gelectrode
Cavaliers הם הקלף הירוק לבן ההכי חלש שנשאר, בתמורה לקלף אדום כחול שחיק (היו מעט מדי)
-Radha, Heir to Keld
+Snakeform
כנ"ל.
ארטיפקטים:
-Tangle Wire
+Sword of Light and Shadow
Tangle Wire לא היה מפוצץ אפילו בLand Destruction. ההגנה הכפולה של החרב אמורה להיות שבורה בערך כמו Stillmoon Cavalier.
זהו בינתיים. נראה מתי יהיה לאנשים נמאס מהcolor screws של אלארה ולחזור לשחק בcube.
לבן: אין שינויים.
כחול:
-Mahamotti Djinn
+Body Double
Body Double היה בפנים מההתחלה, אבל משום מה הוא לא נמצא כאן יותר, אז החזרתי אותו חזרה. Mahamotti היה סתם שמן לא משוחק.
-Dream Halls
+False Summoning
Dream Halls זה קלף שהיה שווה את המחיר שלו רק אם בנית את הדק הדק שלך במיוחד בשביל זה.
-Chronozoa
+Repulse
Chronozoa היתה איטית מדי בשביל להיות אפקטיבית. חבל להוציא יצור כחול, אבל אין טעם להשאיר אותו אם הוא לא משוחק. Repulse קלף טמפו מצויין לכל החבילות הכחולות.
-Jace Beleren
+Command of Unsummoning
Jace קלף חלש מדי בשביל כחול. אני לא זוכר שהוא שוחק בהצלחה. Command הוא גם קלף טמפו, אבל אחד שמועיל מאוד לקונטרול.
שחור:
-Fledgling Djinn
+Mesmeric Fiend
Djinn פשוט היה גרוע. Mesmeric Fiend קלף טוב בכל החבילות השחורות.
-Grim Harvest
+Dance of the Dead
Grim Harvest יקר מדי ופגיע מדי בשביל שאפשר יהיה לנצל אותו כמו בלימיטד. Dance of the dead (קחו את הזמן לקרוא ) הוא reanimation זול וטוב.
-Cabal Ritual
+Barter in Blood
הוצאתי את שני הrituals כי הם לא באמת שוחקו. קשה להשיג thresold ולא קל להקריב יצור (למרות שזה יכול להיות יתרון, הסיכוי שזה יהיה שימושי משני הכיוונים מאוד נמוך). הכנסתי את שני הbloods בתור עזרה לקונטרול מבוסס על שחור.
-Culling the Weak
+Innocent Blood
אדום:
-Lava Hounds
+Hell's Thunder
שדרוג.
-Ogre Arsonist
+Kumano, Master Yamabushi
עוד שדרוג (Ogre Arsonist שחיק בLand Destruction, אבל הוא עדיין פחות טוב גם שם).
ירוק:
-Bloom Tender
+Wall of Roots
Bloom Tender לא באמת עבד, Wall of Roots מגיע בשביל לשפר דקי Mana Ramp וMidrange בכלליות.
-Abundance
+Nature's Lore
Abundance יקר מדי, לא שוחק אף פעם. Nature's Lore נראה טוב אם משווים אותו לFarseek.
-Exploration
+Harrow
Exploration לא שוחק אף פעם, Harrow יעזור לדקים ירוקות איטיות.
-Jade Leech
+Grizzly Fate
שדרוג
מולטי:
-Esper Charm
+Dromar's Charm
היכולות פשוט טובות יותר.
-Gaddock Teeg
+Tidehollow Sculler
שניהם יצורים שמפריעים לשני, אבל Gaddock Teeg לא מפריע גם לך (יש דקים שהוא לא מפריע בהן, אבל הוא עדיין מגביל מדי)
-Divinity of Pride
+Debtor's Knell
Divinity עלתה הרבה, ובצבעים שלה יש יצורים חזקים בהרבה במחירים האלה. Debtor's Knell הרבה יותר שחיק ממנו, וגם האפקט הרבה יותר חזק.
-Dominus of Fealty
+Nucklavee
Dominus לא שוחק בכלל. Nucklavee שחיק יותר, למרות שאני בספק שהוא ינוצל עד הסוף.
-Mystic Enforcer
+Mystic Snake
Mystic Snake היה צריך להיות כאן מההתחלה. Mystic Enforcer יוצא כי קשה להגיע לThresold.
-Wilt-Leaf Cavaliers
+Gelectrode
Cavaliers הם הקלף הירוק לבן ההכי חלש שנשאר, בתמורה לקלף אדום כחול שחיק (היו מעט מדי)
-Radha, Heir to Keld
+Snakeform
כנ"ל.
ארטיפקטים:
-Tangle Wire
+Sword of Light and Shadow
Tangle Wire לא היה מפוצץ אפילו בLand Destruction. ההגנה הכפולה של החרב אמורה להיות שבורה בערך כמו Stillmoon Cavalier.
זהו בינתיים. נראה מתי יהיה לאנשים נמאס מהcolor screws של אלארה ולחזור לשחק בcube.
טוב אז עבר הרבה זמן מאז העדכון הקודם. בזמן הזה שיחקנו בקיוב די הרבה וצברנו נסיון. כחול במצב מצויין עכשיו (הוא ניצח כבר כמה פעמים והגיע כמעט תמיד לגמר). לבן עכשיו טיפה יותר מדי הומוגני - כל החבילות שהן כבדות בלבן נוטות להיות weene. שחור במצב די טוב, למרות שאין בו כמעט אגרו יותר. אדום בצמצב הכי טוב מכל הצבעים - הוא משומש הרבה בהרבה סוגי אסטרטגיות וחבילות והוא לא קיצוני בכוחו לשום כיוון. בירוק ניסתי בפעם שעברה לגרום לחבילות mana ramp להיות תחרותיות יותר. הכנסתי הרבה האצה, אבל מצפייה במשחקים בשבועות האחרונים נראה כי לחבילות אין מספיק יצורים איכותיים לנצל את ההאצה. ממעקב נראה שהתורות הטובים לשים בהם יצור הם בין 4-6. בגלל שאת הדרופ הרביעי כבר די כיסיתי, עיקר העדכון פה הוא בדרופים 5-6.
לבן:
-Endless Horizons
+Miraculous Recovery
Endless Horizons לא ממש יעיל בחבילות שלא משחקות הרבה לבן, וחבילות שכן משחקות הרבה לבן אגרסיביות לא ישחקו אותו כי הוא איטי מדי. Recovery נראה סולידי. דיברו עליו הרבה בעלי cubes לאחרונה, והוא נראה טוב, בייחוד בתור תמיכה לreanimation theme שיש בלבן, עם מטרות מעולות (Akroma, Angel of Wrath למשל) ומחזירים (Karmic Guide, Reveillark) וזה מספיק חזק כדי להתחרות במקום של לבן אגרסיבי שיש בקיוב.
-Jotun Grunt
+Crovax, Ascendant Hero
Grunt היה קשה לשיחוק, ואף שהופיע מספר פעמים מתוך הסייד הוא לא באמת חזק מספיק. Crovax חזר חזרה פנימה במקומו.
כחול:
-Voidmage Prodigy
+Kira, Great Glass-Spinner
די pure upgrade. הקוסם לא היה שחיק מלכתחילה, וKira נראית כיצור מאוד בעייתי ברגע שהוא עובר. יצור שחיק בקונטרול
-Sea Drake
(FNM)+Wonder
Sea Drake לא התאים לצבע, Wonder הוא יצור שקל להספליש, לדסקרד ויש לו הגנה גבוהה יחסית למחיר. במקור ההצעה היא של אסף שומר.
-Faerie Trickery
+Future Sight
הקאונטר עולה כמו Cancel ואפקטיבי בערך כמוהו. את הenchantment הכנסתי בגלל שהרבה cube owners אמרו שהוא מצוין ברמה של פיק ראשון בלי מתנגדים, שזה דבר די נדיר. בפנים.
-Mystical Teachings
+Crystal Shard
Teachings איטיים מדי וגם האפקט שלהם כבר קיים בקיוב בצורות יעילות יותר. Crystal Shard פשוט עבר מקום לקלף כחול במקום קלף artifact בגלל שהוא הוכיח את עצמו כשחיק רק בחבילות כחולות.
שחור
-Zombify
+Diabolic Servitude
שיפור. הדפסתי אותו עם oracle text לכל המבולבלים.
-Skittering Skirge
+Phyrexian Rager
Skittering Skirge לא שוחק בשום דבר. Phyrexian Rager הולך להיכנס כמעט לכל דק שחורה. עוד שיפור.
-Order of the Ebon Hand
+Twisted Abomination
בעקבות אחיו הלבן, גם הpump knight השחור השלישי יוצא בגלל שיש יותר מדי ממנו. Twisted Abomination מתאים מאוד לחבילות reanimator בגלל שהוא זורק את עצמו וגם פותר בעיות מאנה.
אדום
-Urza's Rage
+Resounding Thunder
לקלף השני יש סיכוי להיות cycled. שיפור.
-Form of the Dragon
+Crater Hellion
Form הוא לא קלף רע אבל אין לו תמיכה באדום. אנחנו לא רוצים לתמוך בו אז הוא יוצא.Crater Hellion יותר טוב מCaldera Hellion שנמצא בקיוב ושוחק בהצלחה.
-Shock
+Arc Lightning
אני חושב שכל דק שאי פעם שיחקה shock הייתה מעדיפה את Arc Lighting.
ירוק
-Hurricane
+Arashi, the Sky Asunder
אמנם Arashi לא פוגע בשחקנים כהוא channelled, אבל המהירות שלו ואי היכולת לקנטר אותו שווים בד"כ את הירוק הנוסף, בייחוד כשהוא מגיע עם אפשרות ליצור 5\5 בחמש מאנות ויכולת שימושית.
-Witherscale Wurm
+Weatherseed Treefolk
שמנים ירוקים צריכים Trample. לWurm אין אותו, אז היא לא אפקטיבית. Weatherseed Treefolk נראה כשמן טוב כי גם יש לו Trample וגם קשה להרוג אותו. שלוש מאנות ירוקות מרתיעות, אבל עדיין הוא כנראה יותר טוב.
-Jade Leech
+Rhox Charger
Trample again, וגם הקרנף יותר קל להספלשה.
-Summoner's Pact
+Chord of Calling
הקלף החדש מחפש יצורים לא-ירוקים ומשחק אותם במהירות instant. שוב פעם שלוש ירוק אבל convoke יקל על המחיר מספיק כדי שיהיה שחיק.
-Wren's Run Vanquisher
+Stunted Growth
Vanquisher לא שחיק ברוב המקרים, Stunted Growth דומה לPlow Under אז יש לו פוטנציאל.
-Ghazban Ogre
+Farhaven Elf
Ghazban Ogre הוא פשוט עוד דרופ מתוך רבים ירוקים אגרסיביים. רוב הזמן הוא לא שוחק והוא לא יחסר יותר מדי. Farhaven Elf הוא חוסם, פיקסר ומאיץ.
מולטי
-Godhead of Awe
+Deft Duelist
Godhead פחות טוב מהיצורים הכחולים ולהבנים שאפשר להשיג במחירים האלה וקשה לשחק אותו. Deft Duelist לא הקלף המושלם אבל הוא יהיה שחיק יותר.
-Grixis Charm
+Crosis's Charm
שיפור.
-Safewright Quest
+Phantom Nishoba
המקום שתפס הSafewright Quest היה מבוזבז. השארתי אותו בין היתר כיוון שניסינו הרבה קלפים ירוקים לבנים בקיוב והם נכשלו. את הקלף הזה עוד לא ניסינו, אז הנה הוא בפנים.
artifact
-Crystal Shard
+Sigil of Distinction
השארד עבר מקום לקלפים הכחולים. Sigil די ברורה ואן לי ממש למה להשוות אותה.
-Crucible of Worlds
+Triskelavus
Crucible פשוט צר מדי. קומבואים של שני קלפים לא טובים בקיוב גדול. קשה לי למצוא סיבה שמישהוא ייקח אותו אלא אם כן כבר יש לו Strip Mine או Wasteland. וגם אז, אם אין לך דרך לחפש את החלקים אז כבר עדיף עוד burn.
-Mox Diamond
+Epochrasite
Mox Diamond יצר card disadvantage שרוב החבילות לא יכלו להריץ. Epochrasite לעומת זאת ישוחק בערך בכל דק שהיא לא אגרו. עובד יפה עם Blink.
-Pithing Needle
+Stuffy Doll
Needle יוצרת card disadvantage לעתים קרובות, כי רוב היכולות שיש צורך להתמודד איתן נמצאות גם ככה על יצור. היכולת כבר לא תשוחק, אבל היצור עדיין נשאר.
Land
-Shelldock Isle
+Riptide Laboratory
ראיתי חבילות שמשחקות את האדמה בפורמאטים שונים ובקיוב גם ככה משחקים את כל המטרות.
לבן:
-Endless Horizons
+Miraculous Recovery
Endless Horizons לא ממש יעיל בחבילות שלא משחקות הרבה לבן, וחבילות שכן משחקות הרבה לבן אגרסיביות לא ישחקו אותו כי הוא איטי מדי. Recovery נראה סולידי. דיברו עליו הרבה בעלי cubes לאחרונה, והוא נראה טוב, בייחוד בתור תמיכה לreanimation theme שיש בלבן, עם מטרות מעולות (Akroma, Angel of Wrath למשל) ומחזירים (Karmic Guide, Reveillark) וזה מספיק חזק כדי להתחרות במקום של לבן אגרסיבי שיש בקיוב.
-Jotun Grunt
+Crovax, Ascendant Hero
Grunt היה קשה לשיחוק, ואף שהופיע מספר פעמים מתוך הסייד הוא לא באמת חזק מספיק. Crovax חזר חזרה פנימה במקומו.
כחול:
-Voidmage Prodigy
+Kira, Great Glass-Spinner
די pure upgrade. הקוסם לא היה שחיק מלכתחילה, וKira נראית כיצור מאוד בעייתי ברגע שהוא עובר. יצור שחיק בקונטרול
-Sea Drake
(FNM)+Wonder
Sea Drake לא התאים לצבע, Wonder הוא יצור שקל להספליש, לדסקרד ויש לו הגנה גבוהה יחסית למחיר. במקור ההצעה היא של אסף שומר.
-Faerie Trickery
+Future Sight
הקאונטר עולה כמו Cancel ואפקטיבי בערך כמוהו. את הenchantment הכנסתי בגלל שהרבה cube owners אמרו שהוא מצוין ברמה של פיק ראשון בלי מתנגדים, שזה דבר די נדיר. בפנים.
-Mystical Teachings
+Crystal Shard
Teachings איטיים מדי וגם האפקט שלהם כבר קיים בקיוב בצורות יעילות יותר. Crystal Shard פשוט עבר מקום לקלף כחול במקום קלף artifact בגלל שהוא הוכיח את עצמו כשחיק רק בחבילות כחולות.
שחור
-Zombify
+Diabolic Servitude
שיפור. הדפסתי אותו עם oracle text לכל המבולבלים.
-Skittering Skirge
+Phyrexian Rager
Skittering Skirge לא שוחק בשום דבר. Phyrexian Rager הולך להיכנס כמעט לכל דק שחורה. עוד שיפור.
-Order of the Ebon Hand
+Twisted Abomination
בעקבות אחיו הלבן, גם הpump knight השחור השלישי יוצא בגלל שיש יותר מדי ממנו. Twisted Abomination מתאים מאוד לחבילות reanimator בגלל שהוא זורק את עצמו וגם פותר בעיות מאנה.
אדום
-Urza's Rage
+Resounding Thunder
לקלף השני יש סיכוי להיות cycled. שיפור.
-Form of the Dragon
+Crater Hellion
Form הוא לא קלף רע אבל אין לו תמיכה באדום. אנחנו לא רוצים לתמוך בו אז הוא יוצא.Crater Hellion יותר טוב מCaldera Hellion שנמצא בקיוב ושוחק בהצלחה.
-Shock
+Arc Lightning
אני חושב שכל דק שאי פעם שיחקה shock הייתה מעדיפה את Arc Lighting.
ירוק
-Hurricane
+Arashi, the Sky Asunder
אמנם Arashi לא פוגע בשחקנים כהוא channelled, אבל המהירות שלו ואי היכולת לקנטר אותו שווים בד"כ את הירוק הנוסף, בייחוד כשהוא מגיע עם אפשרות ליצור 5\5 בחמש מאנות ויכולת שימושית.
-Witherscale Wurm
+Weatherseed Treefolk
שמנים ירוקים צריכים Trample. לWurm אין אותו, אז היא לא אפקטיבית. Weatherseed Treefolk נראה כשמן טוב כי גם יש לו Trample וגם קשה להרוג אותו. שלוש מאנות ירוקות מרתיעות, אבל עדיין הוא כנראה יותר טוב.
-Jade Leech
+Rhox Charger
Trample again, וגם הקרנף יותר קל להספלשה.
-Summoner's Pact
+Chord of Calling
הקלף החדש מחפש יצורים לא-ירוקים ומשחק אותם במהירות instant. שוב פעם שלוש ירוק אבל convoke יקל על המחיר מספיק כדי שיהיה שחיק.
-Wren's Run Vanquisher
+Stunted Growth
Vanquisher לא שחיק ברוב המקרים, Stunted Growth דומה לPlow Under אז יש לו פוטנציאל.
-Ghazban Ogre
+Farhaven Elf
Ghazban Ogre הוא פשוט עוד דרופ מתוך רבים ירוקים אגרסיביים. רוב הזמן הוא לא שוחק והוא לא יחסר יותר מדי. Farhaven Elf הוא חוסם, פיקסר ומאיץ.
מולטי
-Godhead of Awe
+Deft Duelist
Godhead פחות טוב מהיצורים הכחולים ולהבנים שאפשר להשיג במחירים האלה וקשה לשחק אותו. Deft Duelist לא הקלף המושלם אבל הוא יהיה שחיק יותר.
-Grixis Charm
+Crosis's Charm
שיפור.
-Safewright Quest
+Phantom Nishoba
המקום שתפס הSafewright Quest היה מבוזבז. השארתי אותו בין היתר כיוון שניסינו הרבה קלפים ירוקים לבנים בקיוב והם נכשלו. את הקלף הזה עוד לא ניסינו, אז הנה הוא בפנים.
artifact
-Crystal Shard
+Sigil of Distinction
השארד עבר מקום לקלפים הכחולים. Sigil די ברורה ואן לי ממש למה להשוות אותה.
-Crucible of Worlds
+Triskelavus
Crucible פשוט צר מדי. קומבואים של שני קלפים לא טובים בקיוב גדול. קשה לי למצוא סיבה שמישהוא ייקח אותו אלא אם כן כבר יש לו Strip Mine או Wasteland. וגם אז, אם אין לך דרך לחפש את החלקים אז כבר עדיף עוד burn.
-Mox Diamond
+Epochrasite
Mox Diamond יצר card disadvantage שרוב החבילות לא יכלו להריץ. Epochrasite לעומת זאת ישוחק בערך בכל דק שהיא לא אגרו. עובד יפה עם Blink.
-Pithing Needle
+Stuffy Doll
Needle יוצרת card disadvantage לעתים קרובות, כי רוב היכולות שיש צורך להתמודד איתן נמצאות גם ככה על יצור. היכולת כבר לא תשוחק, אבל היצור עדיין נשאר.
Land
-Shelldock Isle
+Riptide Laboratory
ראיתי חבילות שמשחקות את האדמה בפורמאטים שונים ובקיוב גם ככה משחקים את כל המטרות.
-
- Solemn master
- הודעות: 10683
- הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
- מיקום: הוד השרון
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
מהדי הרבה משחקים שעשיתי בcube (בחו"ל זה דבר מאוד גדול לכן שיחקתי שם די הרבה בין הסיבובים) teachings היה קלף שתמיד רציתי בדק כחול,פשוט קלף חזק...בהחלט לא הייתי מוציא אותו.
ואתה מכניס crystal shard ואז מוציא אותו בartifacts? נראה לי שקצת התבלבלת שם...
ואתה מכניס crystal shard ואז מוציא אותו בartifacts? נראה לי שקצת התבלבלת שם...
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm
http://www.twitch.tv/nivshm