העלאת מחירים

בפורום זה ניתן לדון בנושאים הקשורים למג'יק שלא מכוסים על ידי אחד הפורומים האחרים. לדוגמה: שמועות על סטים עתידיים, דיון במוצרי מג'יק חדשים, דיונים על נציגים ישראליים בטורנירים בין לאומיים וכולי.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

אין ספק, כולם יסעו עד לחנות כדי לקנות בוסטר או שניים.

הגישה בהחלט ראויה לציון, אבל מדובר ביוצא מן הכלל שנעדר את הכוח להשפיע על הכלל.
eyal
ממציא כומבואים!!!11
הודעות: 751
הצטרף: 20/12/2003 , 15:39
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי eyal »

המיקום הגאוגרפי נראה לי פחות קריטי במדינה קטנה כמו שלנו.
מבחינתי, בהפרש של 5 שקלים שלמים לבוסטר (זה המון) אני אלך פעם בחצי שנה לאותה חנות. אקנה בוקס ואשתמש בו.
ועד כמה שאני מבין, זה מה שצריכים כל השחקנים בארץ לעשות.
לא כך?

האם הפתרון האידאלי פה הוא לא חרם צרכנים על כל החנויות שאינן מוכרות את הבוסטרים שלהן ב25?
האם זה לא הפתרון לכך שעל גורמים מחו"ל אין לנו כל השפעה ומצד שני אנחנו מנסים להמשיך לקנות מג'יק מחנויות רשמיות בארץ בשביל שנמשיך לקבל טורנירים וכדומה?
Antrax כתב:זה רעיון נהדר. נניח, הרבה אנשים מתים בבית חולים, אז אם נבטל את בתי החולים, אנשים לא ימותו!
אנטרקס
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

רוב השחקנים לא קונים קופסה שלמה של בוסטרים בשנה, אלא משיגים את הקלפים שלהם בדראפטים, שעולים במקרה הרע בערך 25 ש"ח לבוסטר גם בלי לנסוע רחוק. אלו שכן קונים, בעיקר שחקנים מתחילים וצעירים, בדרך כלל לא יערכו סקר שווקים מקיף לפני הרכישה, ובמידה וכן, לעיתים קרובות יגלו שהרבה יותר זול להם פשוט להזמין את הבוסטרים מחו"ל ולא מהחנות היחידה בארץ שמוכרת קצת יותר בזול (אבל עדיין במחיר כפול ממה שזה עולה ב-ebay).

כל הדיבורים על חרם צרכנים טובים ויפים, אבל אני לא רואה קבוצה משמעותית של שחקנים שמודיעה קבל עם ועדה - "אנחנו מפסיקים" ואז מבצעת את זה, אלא רק אנשים בודדים פה ושם שזורקים את הרעיון, או פשוט מפסיקים להגיע באופן פרטני.
eyal
ממציא כומבואים!!!11
הודעות: 751
הצטרף: 20/12/2003 , 15:39
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי eyal »

אני אישית לא זוכר את עצמי גם ככה קונה בוסטר בחנות אי פעם. אבל אני לא מבין איך יכול להיות מצב שיש חנות בארץ שממשיכה למכור באותו מחיר כמו מקודם ולעומת זאת כל שאר החנויות וגם הדראפטים עצמם מתייקרים.

רק כדי שאני אבין. אנשים שעושים דראפטים בעיר של החנות הזאת. המחיר של הדראפט שלהם גם יתייקר או שבגלל שיש להם חנות זולה קרובה המחיר ישאר זהה?
Antrax כתב:זה רעיון נהדר. נניח, הרבה אנשים מתים בבית חולים, אז אם נבטל את בתי החולים, אנשים לא ימותו!
אנטרקס
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

זה די פשוט, היבואן מחליט להעלות את המחיר שבו הוא מוכר את הבוסטרים למארגנים ולחנויות. המארגנים והחנויות, מצדם, יכולים להחליט להעלות את המחיר בהתאם, או לספוג את ההפרש על חשבון הרווחים שלהם.
חבוב
Mr. Dude
הודעות: 1381
הצטרף: 20/11/2006 , 0:32
מיקום: רעננה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי חבוב »

אי אפשר להזמין משלוחים של סחורה מהחנות הזאת לאזור המרכז? אם לוגיסטיקה היא הבעיה היחידה נראה לי פשוט לפתור אותה.
It’s practically a rule that a ssason is awesome in Limited - LSV, Avacyn set review
Alandor
MTGil Wizard
הודעות: 339
הצטרף: 18/5/2005 , 21:19
מיקום: חולון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Alandor »

או להתארגן כמה אנשים ביחד ואז אפשר לקנות בוקס בלי להרוג את התקציב.

ערן.
Prismatic כתב:האמת שאין כל כך טעם לויכוח, אני ממילא לא מאמין שקרואן הוא אדם אמיתי. לפי דעתי זהו יוזר של זינגר שהוא משתמש בו כשמשעמם לו.
Monster-Gaming
MTGil Apprentice
הודעות: 112
הצטרף: 28/10/2007 , 8:11
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Monster-Gaming »

ראיתי שהיו כמה תגובות לתגובה שאנחנו כתבנו, ורציתי להגיב עליהן.

קודם כל, שכל עסק יעשה את החשבון שלו, ואני בהחלט מכבד כל החלטה. ההחלטה שלנו לא להעלות מחירים היא בגלל שאנחנו לא רואים סיבה להעלאת המחירים.

כרגע אנחנו מנסים למצוא פתרונות יצירתיים לבעיה. אני חייב לציין שהודעה ששלחנו למנהלי PMI בנושא פשוט לא נענתה, וזה מצער מאד כמובן. וכמובן שכולם מוזמנים לימי חמישי של מג'יק אצלנו ביום חמישי ב 17:00 :)
מונסטר גיימינג
"מרכז קייזר", עמק זבולון 24, מודיעין
אתר: www.1337.co.il
טלפון: 0777-123415
Ajani7
MTGil Apprentice
הודעות: 1
הצטרף: 15/4/2009 , 22:24
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

היצע-ביקוש

שליחה על ידי Ajani7 »

אני רוצה לפתוח בהתנצלות מראש - התחלתי לקרוא את הנושא מההתחלה, ובשלב מסוים הייתי חייב להגיב. ייתכן (ואף סביר) שחלק מדבריי יופיעו בהודעות אחרות.
__________
עלו מספר דעות בנושא - מי אשם במחירים, למי יש לפנות...
כפי שנאמר כבר בעמודים הראשונים, העלאת המחירים התבצעה ע"י וויזארדס אוף דה קוסט. זאת עקב הפגיעה במצבם הכלכלי. אין הרבה מה לעשות עם זה. PMI רוכשים את הקלפים במחירים גבוהים יותר, וכדי למנוע הפסדים הם מעלים את המחירים.
זה צינור עם הרבה חורים, ואם רוצים לתקן אותו צריך לעבוד באופן שיטתי ומסודר.
פתרון אחד שהוצע הוא הרחבת הקהילה.
הרחבת הקהילה לאו דווקא תעזור:
אם נרחיב את הקהילה - הרווחים שך PMI יגדלו. אתם לא באמת מצפים שהם יורידו את המחירים כי פתאום ההכנסות גדלו, נכון :?:
השוק הוא עולם קר, ובלי תיאום ציפיות, הצבת תנאים, או כל דרך תקשורת אחרת עם החברה, הם סתם ייהנו, וייתכן שגם יקבלו תמריץ להעלאת מחירים נוספת.מה גם שאנשים כמוכם אמורים לדעת שהמשחק מהנה וממכר, והמצטרפים חדשים ימשיכו להוציא כסף. אני רוצה להבהיר את הנק' הבאה:
אני לא מתנגד לרעיון זה, אני פשוט אומר שהוא זקוק לכמה וכמה תנאים, שלאו דווקא קיימים וקלים להשגה.
פתרון נוסף הוא ארגון טורנירים פרטיים ולא רשמיים.
פתרון זמני, לצערי. ארגון טורנירים פרטיים דורש בוסטרים וטורנמנט פקס, שכפי שצויין, נמכרים בארץ במחירים מופרזים. כאן יש התפצלות:
1. מציאת דרך רווחית לארגון טורנירים פרטיים. נראה אוטופי, אולם קשה מדי. עקיפת מחירים היא לא דבר פשוט.
2. ייבוא קלפים מחו"ל באופן עצמאי. =>זול יותר, אולם ישנם דמי משלוח יקרים למדי=>הזמנה מאורגנת של קלפים ע"י קבוצות קטנות=>הזמנות אלו נערכות לטווח קצר - קשה לאמוד את צריכת הקלפים של קהילה קטנה לטווח רחוק=>למרות החלוקה בהוצאות, סביר שיהיו הפסדים קלים במשלוח, שייתכן שמתישהו ייצטברו להפסד גדול למדי. פתרון מעולה, כל עוד זוכרים פרט אחד ויחיד:אנחנו נגרום להפסדים של PMI, המחירים בחנויות (שם רוב השחקנים נפגשים עם מאג'יק לראשונה, אני מניח) יעלו=>צמצום קהילה. מה שאומר שצריך אחד מהבאים: קבוצת אנשים שמוכנים לשלם הרבה כסף על מג'יק, או פרסום רחב שיגדיל את הטורנירים הפרטיים. מה שמעורר בעיה נוספת - למה שאני ארשה לאדם זר/אדם זר ירשה לי להשתתף בטורנירים שהוא מארגן לעצמו ולחבריו?

אני לא בא לדכא אתכם ולגרום עכשיו לקריסה של הקהילה בארץ, אלא להסביר שלא כל הרעיונות רציונאליים. אנחנו צריכים אנשים מאוד גמישים לצורך הפעלת טורנירים פרטיים, שלא לדבר על דרך פרסום חינמית/מחיר זניח, שבו כולם יאלצו להתחלק בתיאום מראש בלי להפגש הרבה (אני מניח שרובנו אנשים עסוקים).
האפשרות ההגיונית היחידה שאני רואה היא למצוא דרך ליצור דו שיח בינינו לבין PMI/wizards, ומשם להגיעה להבנה משותפת שתוכל להוריד את המחירים.
המחירים גבוהים מדי - אני לא בטוח שאני בכלל אוכל ללכת לפרי רליס הקרוב - יש לי בקושי 140 ש"ח, ואני חייב ללכת לשם מתישהו לפצות על העוול שנגרם לחבר שלי, שהבטחתי לו שאשחק איתו בפרי רליס קונפלקס, ובסוף הוא שיחק עם מישהו זר... חייבת להיות אלטרנטיבה זולה ונוחה.
They come from every state to find
Some dreams were ment to be declined
tell the man what you had in mind
What have you come to do
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

עם כל הכבוד, המחירים מדכאים אותנו כבר הרבה זמן לפני שנרשמת לפורום, ואם הקהילה לא קרסה בגללם, היא לא תקרוס בגלל שאתה מציין את הברור מאליו שוב ;)

אני מזכיר לך שהאדם שאחראי לארגון הטורנירים, אור, עובד מול PMI, היבואנית. מבחינתו, הרחבה של הקהילה מהווה נקודת משען כדי להשיג מהיבואן וויתורים בתחום העלויות. אולי היבואן לא יעשה את זה מיוזמתו, אבל יש מי שינסה לשכנע אותו. אתה רוצה להגיע להבנה עם WotC/PMI? תציע משהו שיעשה את זה כדאי מבחינתם להוריד מחירים.

מציאת דרך רווחית לארגון טורנירים - שוב, כל מה שצריך הוא שמספיק אנשים ישתתפו בטורנירים האלו. יותר אנשים = שולי רווח רחבים יותר שמאפשרים למארגנים לגבות מחיר נמוך יותר או להציע יותר פרסים. זה בעייתי בגלל העלויות הגבוהות של חבילה תחרותית שמגבילות את מספר השחקנים שיש להם עניין בטורנירים שכאלו. יכול להיות שהפתרון יהיה התגייסות כללית להשאלת קלפים (במקום מכירה/השכרה שלהם), כולל מצד המארגנים, אבל כמובן שגם זה לא דבר פשוט.

ייבוא קלפים מחו"ל באופן עצמאי - AKA נשק יום הדין. כל מי שמוכן לוותר על PR, PR, PTQ, FNM וכמובן NATS יכול להשיג את הקלפים שלו הרבה יותר בזול. אבל מעטים מעוניינים לעשות את זה, בגלל שזה פחות או יותר מגביל אותם לטורנירי limited עם החברים.
שלח תגובה