אנחנו מדברים על הקלפים האלו כבר מאתמול.
קלף גרוע ומשעמם - Harmonize צוחק עליו, ואפילו Gift of the Gargantuan.
לא ברור לי למה, הוא יכול לתת לך בתיאוריה שניים או אפילו שלושה איומים, או לפחות לנפות מראש החבילה שלך אדמות כשאתה רוצה איומים ב-late game. זה תלוי כמובן בכמות ה-non-creatures שאתה משחק, אבל זה לא גרוע כמו שאתה מתאר אותו.
ה-Kor חוזרים? הם לא מעבירים נזק ליצורים שלך?
הם חזרו כבר ב-Time Spiral וכבר אז הם לא העבירו נזק באופן אקסקלוסיבי. ולאור השינויים הרטרואקטיביים, בעקרון היו Kor שלא העבירו נזק אפילו ב-Tempest block
אז אני משלם עוד מנה שחורה בשביל 2 נזק ליריב? מעניין. אני עדיין ישחק Doom Blade ו-Terminate מעליו, אבל הוא יכול להיות הדום בלייד השמיני בדק מונו שחור (שדרך אגב, כבר עכשו קיים.). מה לעשות - לשלם עוד מנה בשביל להרוס יצור זה כואב (תשוו את WOG ל-Hallowed Burial ל- Planar Cleansing), וכבר חלפו הימים שהיה אפשר להשוות קלפים ל-Dark Banishing. ה-2 נזק הללו פשוט לא משנים (עיין ערך Countersqull).
משנה ועוד איך ב-limited ושום חבילה לא צריכה לשחק 8 עותקים של doom blade בפורמט הקיים. לפחות, לא חבילה תחרותית.
הקלף הזה לא הגיוני - למה אתה לא חייב להחזיר את היצורים שנכנסו בתור הזה - הם הרי אלו שהפעילו את המלכודת ונלכדו בה. וגם - איך אתה מחזיר יצורים שלך ליד אם הם לא נלכדו? Just doesnt make sense...
כן הגיוני. התנאי שמאפשר לך לשחק את הקלף הוא ה-trigger של המלכודת; אם קורה כך וכך, היא מופעלת בעצמה. אם זה לא קורה, אתה צריך להשקיע מאמץ כדי להפעיל אותה. תדמיין חוט שמתוח לאורך המסדרון ומישהו שחוצה אותו ומושך אותו. אבל אף אחד לא אמר שמה שהחוט הזה מפעיל זה דווקא בור באותו מסדרון... לדוגמא, במקרה הזה, אם מישהו פותח שני שערי זימון, האנרגיה שהם משחררים מאפשרת לך לפתוח בקלות שני שערים שעושים את ההפך. וזה כמובן רק הסבר אפשרי ששלפתי על המקום.