למה אתם לא פורשים ממג'יק

בפורום זה ניתן לדון בנושאים הקשורים למג'יק שלא מכוסים על ידי אחד הפורומים האחרים. לדוגמה: שמועות על סטים עתידיים, דיון במוצרי מג'יק חדשים, דיונים על נציגים ישראליים בטורנירים בין לאומיים וכולי.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

זינגר, להשוות תפוחים לתפוזים זה קצת כמו להשוות בננות לאנטנות שידור. אין ספק שאלו שני דברים שונים, אבל אם תרצה, תוכל למצוא ביניהם נקודות להשוואה בתחומים מסוימים. במקרה המסוים הזה, מכיוון שהועלתה הטענה ש-Magic מספק X זמן של הנאה בתמורה ל-Z ש"ח וזה לא יחס כדאי, הבאתי דוגמא לפעולות אחרות שמספקות כמות דומה של זמן הנאה בתמורה לכמות דומה של כסף ונחשבות לגיטימיות לחלוטין.
TheCheat
MTGil Wizard
הודעות: 1685
הצטרף: 01/1/2007 , 20:22
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי TheCheat »

Antrax כתב:שוב עם הביקורת על האקראיות?
אני מוכן לתקוף את זה מכיוון אחר. יש לי נסיון מאד רחב במשחקי-לא-מחשב (גם גו), ומג'יק הוא בפירוש הכי מגוון. היכולת להמציא משחק אסטרטגיה שלא דורש המון שינון (פתיחות, הכרזות וכדומה) היא כבר מרשימה - המשחק היחיד האחר שאני מכיר כזה הוא וריאנט של שחמט שמוסיף אקראיות לעמדת הפתיחה (אקראיות שללא ספק היית מבקר לו שיחקת בזה והחלטת לפרוש).
להשוות מג'יק לסרטים זה קצת להשוות תפוחים לתפוזים. אין מה להשוות בידור פאסיבי, טוב ככל שיהיה, למשהו שאתה עושה בעצמך, כמו שמוזר לי להשוות מג'יק לפעילות ספורטיבית כלשהי - זה מנגן על מיתרים שונים לחלוטין.
כמה שאתה טועה. אקראיות כמו בשחמט960 (אם על זה אתה מדבר) או מפה רנדולמלית ב-Heroes3 זה דבר טוב ומבורך כי שלא כמו במגי'ק אין לה השפעה כל כך דרסטית על התוצאה של המשחק, יכולת המשחק של השחקנים משחקת את התפקיד העיקרי (בניגוד למג'יק שסדר הקלפים מראש החבילה כבר קובע לך למי יש יתרון).
ובכלל, שלא כמו בדיון השני לא ביקרתי את האקראיות (עדיין) אלא כתבתי מה לדעתי כיף בכל הסיפור - האקראיות של לפתוח בוסטר/לשלוף יד וכו'.
"You had a window of opportunity, but you threw the latter out of the former."
Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax »

סדר הקלפים קובע למי יש יתרון בדיוק כמו שסידורים מסוימים מתעדפים כישורי משחק שונים בשחמט, או שלהיות לבן מתעדף שחקן מסוימים. אלא אם אתה טוען שבאופן עקבי ברמה הגבוהה כל מה שקובע תוצאות של משחקי מג'יק הוא סדר השליפה (ואף מילה על היכולת של שחקנים לבנות את החבילה), אני לא מבין את גוף הטיעון.
יש הרבה דברים שגורמים הנאה, זה לא אומר שהם תחליפיים. לדוגמה, אני לא יכול לבחור לקחת כסף ממג'יק ולאכול עוד כמה פעמים ביום במסעדות יוקרה - כמות האוכל שאני מסוגל לצרוך ולהנות ממנה חסומה, ויש תועלת שולית פוחתת בכל מקרה מאוכל טוב. רוב האנשים שאני מכיר צריכים גיוון מסוים, כך שגם אם מהסרט הראשון נהנים הרבה יותר מ35 ש"ח של מג'יק (37? שמעתי שזה עלה לאחרונה), לא ברור שחמישה סרטים יותר מהנים מפרירליס.
נא לא לשלוח לי יותר מה"פ אחת בכל פעם. לפני השליחה, מומלץ לעיין בחוקי הפורום ובשיטת האימות אם עוד לא קראתם אותם.
אני ולא אחר
MTGil Wizard
הודעות: 246
הצטרף: 19/3/2010 , 11:17
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי אני ולא אחר »

אני חושב שאתם מסתכלים על הנושא הזה יותר מדי שחור-לבן.

אין ספק שאם רוצים להיות שחקנים תחרותיים ברמות הגבוהות צריך להשקיע כסף וגם זמן. אבל כדי להיות תחרותי בכל דבר צריך שילוב של כסף וזמן ובדרך כלל כמות מטורפת של זמן יחסית למג'יק. אי אפשר לכמת "כיף", אני נהנה ולכן אני משקיע בזה. למרות שהעלות בארץ עולה, השאלה אם אני אמשיך להגיע או לא תלויה בכמה זה שווה לי. לי שווה להשקיע את העלות של הפריריליס, אפילו כפול 2. אפילו אם אני לא זוכה בבוסטר אחד...

רוב השחקנים הם לא סופר תחרותיים וגם זה בסדר. הפשרה שאפשר לעשות היא, בערך, מה שאני עושה. לקנות בוסטר בוקס ולשחק עם חברים, להשתתף בפריריליס. רק זה נותן מספיק קלפים בשביל להרכיב חבילות סבירות (כלומר, שניתן להינות מהן) ולשחק בהן כמות בלתי מוגבלת של זמן. תעשו חישוב, מדובר על עלות חודשית שנמוכה מללכת לחדר כושר או לאכול כמה פעמים במסעדות טובות. מי שהבעיה שלו היא כלכלית נטו שיעבוד ככה ויחכה לתקופות שבהן הוא ירוויח יותר כסף. גם זה מגיע בסופו של דבר.

כל קהילה מורכבת משחקנים הארד-קור, שחקני קאז'ואל וכאלה שהם איפשהו באמצע. שכל אחד ימצא את המקום המתאים לו וימשיך להנות. לא מסכים עם גישה של "עד הסוף או בכלל לא".
ido55558
Vampire King
הודעות: 370
הצטרף: 20/10/2009 , 20:01
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

פורום

שליחה על ידי ido55558 »

מי שאחראי לפורום הזה:תעשה לכולנו טובה ותנעל את ההודעה הזאת.
קונה מטבעות עתיקים
למי שיש ומוכר לשלוח לי מייל: ido55558@walla.com
אלף גבוה
MTGil Apprentice
הודעות: 36
הצטרף: 02/1/2008 , 19:44
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי אלף גבוה »

אני התחלתי די מזמן אולי שנה וחצי,אבל אני לא ממש בתוך הקהילה.
ביזבזתי עד עכשיו על מג'יק בין 150 ל200 ש''ח... וזה הכול.
אני נהנה מכמות הקלפים ומהגיוון שיש לי עכשיו,אני משחק עם חברים,וזה הכול.
אפילו עשיתי ליגה בכיתה שלנו,איזה 10 השתתפו כולל אותי והיה ממש מוצלח.
אני לא ממש מבין את כל המושגים שאתם מדברים עליהם 'פרי רליס' וכיוב',ואני מאוד נהנה מהתחביב בכל זאת.

אגב,אני פעיל בקהילת המיניאטורות,ואני שחקן וורהאמר פנטזי כבר כמה שנים ושר הטבעות התחלתי השנה. warmaster גם התחלתי וקניתי הביגור שהיה.
אני מזכיר את זה כי מיניאטורות זה תחביב מאוד יקר,אבל שווה כל לירה. אני נהנה מכל רגע ואני אוהב לקרוא חומר שקשור לזה,ספרי חוקים,אסטרטגיות והכל.לצבוע להרכיב ולאסוף...באמת כיף.
Kroen כתב:
אני לא ידעתי :roll: בכלל, ספורט לא מעניין אותי... חוץ מקווידיץ' :roll:
ryoga
MTGil Wizard
הודעות: 5191
הצטרף: 18/9/2006 , 16:11
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ryoga »

בקטע מסוים, אני מתגעגע לימים שהייתי כמוך.
לרובנו פה, מג'יק זה כבר לא תחביב, זה ספורט.
אני זוכר שדיברתי עם מישהו בצבא שהיה משחק פעם, ולמרות שהוא הפסיק לשחק לפני איזה 6 שנים, עדיין עלה עליו חיוך כשהוא אמר Serra Angel.
לא שאני לא נהנה ממג'יק עכשיו, אבל לתחרותיות יש מחיר כלשהו.
תמונה
On the Play/On the Draw
https://www.facebook.com/pages/MTG-MADN" target="_blank ... 5548217210
WHATEVER
the wrong one
הודעות: 1204
הצטרף: 22/8/2006 , 12:25
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי WHATEVER »

אולי אני טועה, אבל לרובנו כאן מג'יק הוא עדיין תחביב ולא ספורט. אפילו לא תחביב יקר כל כך, כי כל מה שצריך בשביל ליגה הוא משהו כמו אלף קלפים שונים, ברמות כוח שונות, וחמישה עד עשרה אנשים יוכלו להכין דקים בכיף, והקומבינציות שלהם לא ייגמרו, פשוט יבנו דק חדש כל פעם שבא להם. מכיוון שאלף קלפים (לא גרועים עד כדי בלתי שחיק) עולים בערך, במקרה הרע 200 שקל, וגם זה אם אתה מעביר סינון ומשקיע בררים שהם לא צ'ייס, וזה מתחלק בין 5 עד 10 אנשים אפשר לארגן ליגה קטנה בכיף ןלשרוד עם זה בערך שנתיים או יותר, תלוי עד כמה אתה מחפש ריגושים חדשים. אגב, אני מוצא את דרך המשחק הזו מרגשת יותר גם מטורניר שבו אתה מכיר כל דק ודק באופן של מנתח מוח
Kroen כתב: בפלפל חריף רגיל יש כ2000 מ"ג של קצפסיאן ל100 גרם, ובפלפל החריף הזה, שנקרא red savina habanero יש מעל חצי מיליון מ"ג ל100 גרם.
שלח תגובה