Gadi Heimann:
תשמע, אני לא יודע מי אתה ומה הקשר שלך ליבואן, אבל בדבריך יש מספר דברים המרתיחים את הדעת:
אין לי קשר ליבואן ואני לא מנסה לייצג אותו, אני אומר את דעתי.
. העובדה שנדפק הפרה-ריליס השני שהיבואן אירגן אינה מבחינת נחמה. גם אם לא ניתן להשיג כאן מובהקות סטטיסטית מדובר בהחלט בדגל אדום, אם אתה מבין למה אני מתכוון.
אני לא מציע את זה כנחמה. אני כן מציע לחכות ולראות איך העניין מתקדם. מה תגיד אם זה יהיה הפרירליס היחיד בשנה הקרובה שיתעכב?
אני לא טוען שזו לא בעיה, אבל אני כן טוען שצריך לחכות ולראות מה קורה לפני שתוקפים.
אני מבין שאני, וכל חברי קהילת המג'יק עלובת הנפש, חייבים להיות אסירי תודה עד אין קץ על העובדה שירום הודו מוכן להצדיק את פעולותיו ולא להסתפק בעדכונים יבשים. נראה לי שאתה שוכח שאנחנו הקליינטים והוא זה שצריך לתת שירות.
יש בדברים שלך משהו, שאנחנו אכן הקליינטים והוא צריך לתת שירות. אני מקבל את הנקודה שלך.
הדבר היה כך לא ניתן היה להעביר ביקורת על שום דבר שכן המבקר לעולם אינו בקיא באחרון הפרטים
אתה לא צריך להיות בקיא בכל הפרטים, אבל לפחות תבין על מה אתה מדבר...
נ.ב: אינני בטוח כי היבואן היה בכלל מזדהה עם הסנגוריה המוגחכת הזו עליו.
זו לא סנגוריה, זו דעתי. אני בהחלט לא יודע מה היבואן חושב עליה, אבל זו דעתי.
chaosblack:
אחד מהדברים שהובטחו לנו הוא שינוי תפיסה. ארוע אחד שמאורגן בזמן ומיד אחריו ארוע כזה לא מצביעים על שינוי תפיסה.
איך אתה יכול להבין את התפיסה משני אירועים בלבד-במיוחד כשאחד היה הצלחה והשני (לפי הדברים שלכם) כישלון?
המיוחד לא במקרה חוזר.
לא בדיוק הבנתי את ההערה הזאת
בנוסף אני מציע לך להימנע מלהודיע לאנשים שהם צריכים לשתוק, זה לא נחמד.
אני מתנצל
skytiger:
נכון שזה רק 2 התחרויות הראשונות שלהם אבל דחייה כזאת בפירוש לא צריכה לקרות לא עם היבואן הקודם שחלק כבר יודעים מה חשבתי עליהם...
לא ממש הבנתי למה אתה מתכוון פה-איך היבואן הקודם קשור?
כמו שאמרתי בהודעה הקודמת אני באמת לא מבין בגרוש בכל העניינים עם המכס אבל בטוח שהיה אפשר למנוע בעיות,
אני לא רוצה להעליב או משהו כזה, אבל אם אתה לא מבין איך אתה בטוח שיכול היה להיות שונה?
ה שיש להם משתמש בפורום והם מנסים לתת הצדקות לפעולותיהם זה לא אומר שהם תלית שכולה תכלת, זה נכון שיפור מהיבואן הקודם אך זה שהם פחות גרועים מהיבואן הקודם זה לא הופך אותם לטובים... ואתה אומר שהם לא חייבים לתת לנו הסברים ושיהיה להם משתמש בפורום אבל רק כדי להאיר את עינייך, כל חברה שמכבדת את עצמה יוצרת יחסים טובים עם הלקוח בצורות כאלו ואחרות...
זאתבדיוק הנקודה שלי-אני לא אומר שהם טובים, אבל אני לא אומר שהם רעים. אתה לא יכול לשפוט אם הם טובים או רעים על סמך 2 הפרירליסים שהם אירגנו.
אם משתמש בפורום זה מובן מאליו, למה ליבואן הקודם לא היה כזה?
שוב, דבר כזה לא אמור לקרות גם לא פעם משניים וגם לא פעם מעשר...
גם אני אגיד שוב-איך אתה יכול לדעת שהדבר הזה היה בשליטתם? איך אתה יכול לדעת שהם יכלו לשנות זאת?
נ.ב.
רק כדי להבהיר (בעקבות ההערה של גדי) שאני ממש לא נציג של כ"כ, אני רק מביע את דעתי. אני לא יודע מה דעתם עלי או על דעתי, ואני בהחלט לא גורם רשמי P: