הודעה חשובה **** הפרה רליס נדחה

מידע על טורנירים עתידיים, ליגות אזוריות ותחרויות ארציות; דיונים על טורנירים קודמים

מנהלים: Orb, Ward

HedgeKnight
Phyrexian Praetor
הודעות: 347
הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי HedgeKnight »

http://forums.mtgsalvation.com/showthread.php?t=236028
לא צריך לאמר יותר לדעתי
The band: Loyalty
The lead singer: Holy Shit
Copyright: Metamind,HedgeKnight.Cold Hellfire
AVIV
Master of Disaster
הודעות: 4281
הצטרף: 19/9/2005 , 14:09
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי AVIV »

Ekeross Dragon: אתה לא מסתכל על האירועים בצורה נכונה.. נכון שמתוך שני טורנירים אחד רץ כמו שצריך ואחד נדחה אבל אתה צריך להבין שזה אומר שכבר חצי מהטורנירים שארגן היבואן הזה נדחו וזאת רק ההתחלה. מה יהיה בהמשך? הוא ידחה על ימין ושמאל טורנירים כי לא נוח לו להתאמץ קצת?
TheCheat כתב:_.~'`'~._.~ כוכבי כסף - כוכבים בלעשות עליך כסף! ~._.~'`'~._
Shali
אלוף הארץ לשנת 2011
הודעות: 1354
הצטרף: 31/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shali »

kogi3 כתב:http://forums.mtgsalvation.com/showthread.php?t=236028
לא צריך לאמר יותר לדעתי
אוף איך בא לי לעבור לשם. 20$ לסילד ועוד 2 בוסטרים לפרס! 15$ לדרפט והפרסים 8-4-2-2 זה יותר טוב מאונליין!
אני ולא אחר
MTGil Wizard
הודעות: 246
הצטרף: 19/3/2010 , 11:17
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי אני ולא אחר »

יפה שאנשים מתחילים להצדיק את הצד של היבואן ע"י סטטיסטיקה (50% מהטורנירים מתקיימים בזמן). תודה באמת.

לא מעניין אותי אפילו אם היבואן מממן כרטיס טיסה שלם לנציג ישראלי לאליפות העולם, זאת בסך הכל עוזר לבנאדם אחד. כל מה שביקשתי ממנו, זה שתי בקשות:
1. שיארגן PR מסודר.
2. שינסה להרחיב את קהילת השחקנים בישראל.

בינתיים בשני הסעיפים הוא נחל כשלון מוחלט. עזוב את העובדה שה PR הקודם היה מסורבל, אם הוא אפילו לא בזמן שהוא התיימר להיות, זה ביזיון. התגובה של אנשים פה ("הוא נכשל רק פעם אחת") מצחיקה. אפילו את המינימום המוחלט לא ניתן לבצע? מה, רק בישראל יש מכס? תמיד יש מישהו לדבר איתו ולהגיע להבנה.

זה באמת יופי שיש לו משתמש בפורום (שאגב, מאז ההצהרה שהוא היבואן ושהוא מעלה את המחיר, הוא לא הגיב), אבל עם כל הכבוד, זה לא מעניין אותי. במבחן התוצאה כ"כ נכשלו. נכון, עוד יש להם זמן לשנות את המצב, אבל בינתיים זאת זכותי לכעוס
HedgeKnight
Phyrexian Praetor
הודעות: 347
הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי HedgeKnight »

הדבר היחיד שבהם הם כוכבים זה בגניבת כסף
The band: Loyalty
The lead singer: Holy Shit
Copyright: Metamind,HedgeKnight.Cold Hellfire
nurielyap
jhonny poker
הודעות: 1343
הצטרף: 08/8/2008 , 16:27
מיקום: מודיעין
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי nurielyap »

אפ-אחד לא עושה/גונב הון עליך/ממך!תתפלא,אבל גם הם קונים את הבוסטרים במחיר יקר יותר,וגם אז יש עוד כמה תחנות לפני שזה עובר אליך.
לגבי הprerealse-מוסכם.אני גם די התאכזבתי.אבל עדיין זה הדבר הכי קל העולם לכתוב"המחיר יקר!!!!1או כל מה שאתם עושים זה לגנוב כסף!"
الله ماوس!
עדיף 2 BOPים ביד מאשר אחד על המגרש.
HedgeKnight
Phyrexian Praetor
הודעות: 347
הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי HedgeKnight »

הדבר שאני הכי שונא בעולם זה להאשים סתם אנשים
אבל אני מרגיש שכ"כ עושקים אותנו!! וזה לא רק הם את האמת זה כל חברה בארץ
אבל למה לא יכול לקום הצדיק שיגיד די ויעשה משהו כדי לשנות את המצב?
אני חושב שאם הקהילה הייתה מספיק מאוחדת נגד עליית המחירים ונגד הדחייה של טורנירים היה אפשר לדאוג שדברים כאלה לא יקרו. אבל כ"כ אומרים לעצמם:"שחקני המאגי'ק לא אומרים כלום אז כנראה שזה לא משנה" אבל האמת שהת'רד כולו מלא בדעות הפוכות
אז אתה חושב שכדאי פשוט להתלונן בפורומים או לעשות משהו ??????????????????



נ.ב.
אני מעריך את כ"כ על שהם בכלל מוכנים לטרוח ולהביא לארץ מוצר שהביקוש אליו הוא יחסית קטן אבל חבל שהם לא עושים את זה על הצד הטוב ביותר
The band: Loyalty
The lead singer: Holy Shit
Copyright: Metamind,HedgeKnight.Cold Hellfire
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

http://forums.mtgsalvation.com/showthread.php?t=236028
לא צריך לאמר יותר לדעתי
זה מקום אחד, לא כל העולם. אני משוכנע שיש עוד מקומות שזולים במידה כזו (ביחוד בארה"ב, שקרובה יותר מכולם לצלחת), אבל לא כולם וגם לא בהכרח הרוב.

באופן אירוני, בוסטר עולה בארה"ב בערך 3$ (אפשר אפילו בפחות), אז מדובר כאן בהנחה של 12 ש"ח או 17%. אם בארץ בוסטר עולה 30 ש"ח, אז 7 בוסטרים ב-160 ש"ח זה אומר הנחה של 50 ש"ח, או 24% (או להבדיל, בחנות הזולה ביותר - הנחה של 30 ש"ח, או 18%). כמובן שמבחינה אבסולוטית המחיר בארה"ב עדיין יותר זול, אבל היי, גם מיץ תפוזים, ספרים והמבורגרים של מקדונלדס.
הדבר היחיד שבהם הם כוכבים זה בגניבת כסף
זו כבר סתם השמצה. יש לך דרכים אחרות להשיג בוסטרים אם המחירים שלהם לא נראים לך.
אני ולא אחר כתב:לא מעניין אותי אפילו אם היבואן מממן כרטיס טיסה שלם לנציג ישראלי לאליפות העולם, זאת בסך הכל עוזר לבנאדם אחד.

למען האמת, העובדה שיש פרס משמעותי כזה מעודדת אנשים להתחרות עליו, מה שתורם להתפתחות של הקהילה. יותר תחרות מעלה את כמות הפרסים בטורנירים גם מעבר למקום הראשון (שמקבל בד"כ מספר סמלי של בוסטרים בעצמו), את הערך של הקלפים שלך (כי יותר אנשים רוצים חבילה תחרותית) וכמובן את מספר ומגוון האנשים שאיתם אפשר לבלות ואת משך האירועים.
אני יכול להבין שאולי תחרויות ברמה כזו לא קוסמות לך אישית ולכן אתה לא רואה את ההשפעה הזו בצורה ישירה, אבל היא קיימת.
שאגב, מאז ההצהרה שהוא היבואן ושהוא מעלה את המחיר, הוא לא הגיב
זה לא נכון, הוא הגיב מאז, גם אם לא לעיתים קרובות.
רק בישראל יש מכס?
לא, אבל זה לא אומר שהמכס בישראל טוב כמו במקומות אחרים. או שמקומות אחרים שבהם המכס דפוק גם כן, לא סובלים גם כן.
זאת זכותי לכעוס
עם זה אי אפשר להתווכח.
HedgeKnight
Phyrexian Praetor
הודעות: 347
הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי HedgeKnight »

אוקיי אני חושב שאפשר לסכם את העניין במשפט

פעם הבאה יהיה יותר טוב
The band: Loyalty
The lead singer: Holy Shit
Copyright: Metamind,HedgeKnight.Cold Hellfire
אני ולא אחר
MTGil Wizard
הודעות: 246
הצטרף: 19/3/2010 , 11:17
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי אני ולא אחר »

נבידשי, אומנם ענית על חלק מהטענות שלי, אבל לא על המשמעותיות.

בכל העולם יש PR בזמן. למה פה לא? מה, בישראל המכס הכי גרוע בעולם? לא יכול להיות. אני בטוח שיש מדינות עולם שלישי שעושות PR בזמן. זה פשוט המינימום של המינימום. מילא זאת היתה הפעם הראשונה, אבל בגלל שזאת בעיה ידועה זה גרוע פי כמה. זה פשוט מראה שאפילו לא מנסים לשנות את המצב.

גם אם זה נכון שהקהילה מתפתחת בגלל פרס כזה או אחר למי שזוכה באחד הטורנירים, זה פשוט זניח. בסופו של דבר, באים אותה כמות של אנשים, אולי קצת יותר כי שחקנים שהם קצת פחות הארד-קור יגיעו, אבל לא יהיה קהל חדש. זה לא יגדיל את הרווחים של המשחק, לא את התפוצה שלו ולכן זה לא תורם לקהילה בארץ. תסתכל על הפורום, הקהילה רותחת. אתה חושב שמעניין מישהו שהפרס הראשון (ש 99% מהשחקנים בארץ אפילו לא חושבים שהם יכולים להתמודד עליו) הוגדל? אנשים רוצים שהבסיס יעבוד טוב. א', ב'.

רוצה שאני אכתוב גם דברים בונים? יותר מאוחר אני אעשה ת'רד שבו אכתוב איך אפשר לשפר את המצב. וכן, זה יכלול גם התייחסות לעלות של המוצר.
skytiger
MTGil Wizard
הודעות: 270
הצטרף: 13/9/2006 , 13:27
מיקום: קריית טבעון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי skytiger »

ekeross dragon

דבר ראשון, אני התכוונתי שהיבואן הקודם לפחות מהרגשתי היה נוראי מכל הבחינות, יחס עם הקהילה, שמירה על מחירים ועל עזרה לקהילה שלא נדבר בכלל... PMI הם לא אפילו משהו שקרוב אפילו לשמש כדוגמה בשביל יבואנים.
קשר עם הלקוחות זה דבר אלמנטרי אצל יבואן או כל עסק... עושים את זה בכדי לשמור על הלקוחות ואפילו כדי להשיג לקוחות חדשים, PMI לא שמו את MTG בסדר העדיפויות שלהם ומה שקרה לקראת השנים האחרונות שהם ייבאו זה שכבר ממש לא היה להם אכפת מה יקרה עם המג'יק בארץ.
כוכבי הכסף כן יוצרים קשר וכן "מצדיקים" את הטענות שלהם שזה עדיף אבל זה לא אומר שצריך להגיד תודה, בוא אני אגיד לך דבר כזה... אתה תלך ברחוב יעבור לידך מישהו ייתן לך מכה אתה תתעצבן? ברור שכן, יום אחרי זה תעבור ברחוב מישהו יעבור לידך אבל לא ייתן לך מכה אתה תגיד לו תודה? ברור שלא, הקשר עם הצרכן זה דבר שלכל עסק יש בכדי לעזור למניעים שלו בצדק.
אני חייב להוסיף שאחרי הסתכלות קצרה מאד באתר של המכס, נחשפתי לכמה דברים שלא ידעתי קודם אך הם לא משנים את הדעה שלי אפילו לא בקצת שעם ראש יותר פתוח ויותר רצינות היה אפשר להעביר את המוצרים עד הטורניר הרי המכס לא בא לדפוק אותנו בכוונה אלא הוא עושה מה שהוא צריך וכאשר מכינים את כל הפרטים מראש, משלמים את העמלה בזמן אפשר להעביר את המוצר בידוק מהיר מספיק כדי שיהיה המוצר (אלא אם כן כ"כ נחשבים מפוקפקים בפני המכס ו/או מייבאים לא כהלכה את המוצרים, שבשני המקרים האלה בכל מקרה כ"כ אשמים).
ושוב הם התחייבו לשירות מסוים, הודיעו כי הטורנירים יתקיימו ביום זה וזה בשעות אלו ואלו... כאשר הם לא עומדים בהתחייבויות שלהם ואפשר להגיד אפילו דופקים חלק מן האנשים כתוצאה מכך, האשמה נופלת ב-100% עליהם אפילו אם זה משהו שהם לא יכלו לשנות (כן אפילו אם ייפול מטאור בדיוק על הארגזים של המוצר) כך שהם לא עמדו בחלק שלהם בשום אופן ולכן ניתן להסיק שהם נכשלו...
אחרי כל ההצהרות שהם נתנו, לדעתי זאת חוצפה לא נורמלית שדבר כזה קורה, הם אמרו שהם יפעלו שהכל יפעל בצורה יותר חלקה (בינתיים שום דבר לא ישתנה ואפילו החמיר) הם גם אמרו שהם ידאגו לקהילה ויתאמצו להגדיל אותה (גם שום דבר ולפי מה שאני ראיתי יותר עוזבים בגללם מאשר מצטרפים) ככה שאני אישית ממש לא מרוצה מהם וחושב שיש את כל הזכות לבקר אותם.

לפי דעתי, מן הראוי שנראה מהם מכתב סליחה/יהיה פיצוי כלשהו על הפררליס, מה שהם יראו לנכון...
Itay Winkler
MTGil Wizard
הודעות: 3529
הצטרף: 26/1/2003 , 12:46
מיקום: Tel aviv
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Itay Winkler »

במצב שבו כוכבי כסף קיבלו את מג'יק לא היה מג'יק, ככה שלהגיד שהכל החמיר זה פשוט לא נכון.
אף אחד לא מרוצה שדחו את הפריריליס, אבל בכל זאת יש פה עקומת למידה כלשהי - אם פעם שעברה המכס לא עשה בעיות אולי הם לא ידעו למה לצפות הפעם?
בשורה התחתונה אנשים מפשלים, חלק מהקהילה נפגעה, חלק מהקהילה הרוויחה, לחלק זה לא משנה אבל הם בכל זאת בוחרים להתייחס לזה כאל אסון שלא היה כמוהו.
עם יחס כזה אתם מתפלאים למה לPMI לא היה אכפת משחקני המג'יק?
"Mori’s fourth-turn play was handshake, targeting Peleg."
tomeriko
Legendary Samurai
הודעות: 1069
הצטרף: 04/11/2009 , 23:08
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי tomeriko »

תראה, כן, זה מבאס. יום למחרת יהיה לי מתכונת.
להגיד שהכל קורס? זה לא נכון. עדיף פשלות בטורניר מאשר שלא יהיו קלפים בכלל.
אני לא מודאג מזה שהם פישלו, יקח זמן. אולי גם ב-M11 הם יפשלו. אחרי זה, זה באמת יהיה רע.
packman2
MTGil Apprentice
הודעות: 98
הצטרף: 06/10/2009 , 11:14
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי packman2 »

אני מקווה שבגלל הבגרות יום למחרת יותר אנשים יבואו למונסטר גיים מכבים ויתמכו במי שמוריד את המחירים.
במה הבגרות אגב?
Gadi Heimann
MTGil Apprentice
הודעות: 81
הצטרף: 14/12/2003 , 10:29
מיקום: jerusalem
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Gadi Heimann »

אם מקרה כזה היה מתרחש בארה"ב, אני יכול להבטיח לכם שההתמודדות של הגורם האחראי הייתה כדלקמן:

* פירסום הודעת התנצלות של הגורם בעל האחריות הכוללת (במקרה שלנו היבואן) והסבר מפורט מדוע התקלה התרחשה.

* פיצוי כשלהו, סמלי ככל שיהיה, למי שנוגע בדבר (המשתתפים בטורנירים שנדחו): נאמר למשל הנחה של 5 שקלים במחיר הכולל של הטורניר. על ידי כך מאותת הגורם האחראי כי הוא לוקח אחריות על חוסר הנעימות שנגרמה לקליינטים שלו. הוא גם מאותת בכך כי יש גם לו אינטרס שהדבר לא ישנה בעתיד כיוון שהוא בעצמו משלם על כך מחיר.
nurielyap
jhonny poker
הודעות: 1343
הצטרף: 08/8/2008 , 16:27
מיקום: מודיעין
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי nurielyap »

אני מסכים שזה היה יכול להיות נחמד ושהיבואן צריך לדעתי לנהוג ככה.אני אשלח לו איימל בנושא.
الله ماوس!
עדיף 2 BOPים ביד מאשר אחד על המגרש.
nativ bachar
MTGil Apprentice
הודעות: 33
הצטרף: 08/2/2010 , 16:11
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי nativ bachar »

nurielyap כתב:א)יש רק חנות אחת כזאת.

אם Kogi לא גר בחיפה אז סימן שאין לך מושג בנוגע למחיר בחנויות, בגלל שבחנות שאני הולך אליה מוכרים ב30 שקל בוסטר אז אל תגיד שיש רק חנות אחת כזאת, כנראה שאמרת את זה מתוך אי ידיעה אבל אם אתה לא יודע בביטחון עדיף שלא תאמר שום דבר או שבדרך כלל תקבל תגובות שליליות.
skytiger
MTGil Wizard
הודעות: 270
הצטרף: 13/9/2006 , 13:27
מיקום: קריית טבעון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי skytiger »

איתי, אני לא בא ואומר שזה אסון... לי אישית זה באמת לא מפריע הדחייה של הטורניר... בסוף יסתדר ואני אוכל להגיע גם לטורניר אחרי הדחייה אבל כאדם שבין היתר גם מספק שירות מסוים כעובד פרטי זה לא מכובד ולא אמור לקרות דחייה ללא הודעה מוקדמת במקרה שכזה.
תראה לפי ראות עיניי המצב כן החמיר... עד עכשיו מרגע שכוכבי הכסף קיבלו את מג'יק (ונכון שקשה מאד לקרוא לזה מג'יק) ראיתי יותר אנשים פורשים מאשר אנשים שמצטרפים לקהילה... לפי מה ששמעתי הטורנירים גם לא היו מי יודע מה מדהימים...
אני מצפה למכתב התנצלות פומבי מכוכבי הכסף ופיצוי מסוים וכן אפילו קטן וסמלי,הנחה קטנה או קלף FNM/DCI פשוט לנרשם או משהו בסגנון...
כי זה מה שבד"כ נהוג (להתנצל בצורה רשמית ורצינית ולא כחלק מאד קטן מהודעה מסכנה וגם לתת פיצוי מסוים כדי להראות התחשבות).
nurielyap
jhonny poker
הודעות: 1343
הצטרף: 08/8/2008 , 16:27
מיקום: מודיעין
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי nurielyap »

א,תוריד את טון ההתנשאות.(nativ)
ב,כתבתי שיש רק חנות אחת שמוכרת בוסטר ב25,לא ששי רק חנות אחת שמוכרת בוסטר ב30.

בכל מקרה,שלחתי ליבואן איימל בנושא הפרירליס.כמו שאני התרשמתי ממנו אני חושב שהוא כן יעשה משהו,לא יודע אם פיצוי כספי,אבל כן משהו.אני מציע לכולם לא רק לכתוב פה שזה לא בסדר,אלא לראות מה באמת אפשר לעשות כדי לשנות את המצב.
الله ماوس!
עדיף 2 BOPים ביד מאשר אחד על המגרש.
saurriwven
MTGil Apprentice
הודעות: 112
הצטרף: 31/12/2003 , 17:18
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי saurriwven »

זה מצב פשוט לא הגיוני , מה שקורה אצלנו.
מאיפה אתם מביאים תירוצים בכל פעם שזה קורה מחדש?!
יש ליבואן ספר תירוצים רשמי?

ביטלתי משמרת בשבת של 320 ש"ח, שבחיים לא הייתי מבטל אם זה היה משהו אחר.

איפה האחריות של אילו שהעסק בידיים שלהם?

אולי כדאי שכבר נבין שהעסק לא זורם ונבצע יבוא כשחקנים ולא נהיה תלויים ביבואן שלא יודע לבצע את העבודה כמו שצריך.

אני מודע שעיכובים במכס זה דבר של מהבכך וקורה לחברות הגדולות ביותר בארץ, אבל
חשיבה קדימה ועידכון האנשים שאצלם הסחורה עוברת צריכים למנוע דברים כאלו.
sr
שלח תגובה