הודעה חשובה **** הפרה רליס נדחה
-
- Phyrexian Praetor
- הודעות: 347
- הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 112
- הצטרף: 31/12/2003 , 17:18
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- Phyrexian Praetor
- הודעות: 347
- הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 1062
- הצטרף: 05/1/2005 , 16:55
- מיקום: חיפה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 246
- הצטרף: 19/3/2010 , 11:17
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
תודה על התגובה, זיו.ziv כתב:שלום לכולם
אני אסביר מה קרה לנו במכס ולמה זה חוזר על עצמו
למי שלא יודע המכס הוא גוף ששייך למדינה > ולכן אין צמיד היגיון או שכל התנהלות שלהם
וויארד תמיד שולחים לנו את הערכות כולל חולצות ל
ולגבי כול האנשים שניפגעו מהדחייה אנו מתנצלים
1. עשיתי בבולד דברים שאתה יכול לראות בבירור, מהתגובה שלך, שלא קרו בפעם הראשונה ולכן היה אפשר למנוע אותם במספר דרכים.
2. אפילו לגוף ששייך למדינה וחסר היגיון, יש איזה פקיד שאפשר לדבר איתו, לפני שזה קורה. להכין אותו מראש, לוודא, להסביר לו על חשיבות המשלוח. אתה יודע, כדי שלא נדפק.
3. קיבלתי את ההתנצלות שלך. איפה המשתמש "כוכבי הכסף" היקר?
-
- Phyrexian Praetor
- הודעות: 347
- הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 246
- הצטרף: 19/3/2010 , 11:17
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- Phyrexian Praetor
- הודעות: 347
- הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 112
- הצטרף: 31/12/2003 , 17:18
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 1062
- הצטרף: 05/1/2005 , 16:55
- מיקום: חיפה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- Phyrexian Praetor
- הודעות: 347
- הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
שמע אני לא יודע מה השטויות האלה שאתה הרגע שלחת אבל זה בטוח לא התאריך הנכון
אז תעשה טובה ואל תגרום לאנשים ךאבד את הסבלנות שלהם
גם ככה אנשים לא הכי מרוצים מעלית המחירים ומהעיכוב של הפרה רליס
.
.
.
.
.
אני מצטער מראש שהתגובה נשמעת עצבנית היא לא היא באה מתסכול
אני ממש מקווה שמישהו יוכל להודיע בדיוק על תאריך ולא בשנת 2455 שאני לא מתכנן לחיות עד אז
ומצטער שאני נשמע עצבני אני לא
אני כן מתוסכל
אז תעשה טובה ואל תגרום לאנשים ךאבד את הסבלנות שלהם
גם ככה אנשים לא הכי מרוצים מעלית המחירים ומהעיכוב של הפרה רליס
.
.
.
.
.
אני מצטער מראש שהתגובה נשמעת עצבנית היא לא היא באה מתסכול
אני ממש מקווה שמישהו יוכל להודיע בדיוק על תאריך ולא בשנת 2455 שאני לא מתכנן לחיות עד אז
ומצטער שאני נשמע עצבני אני לא
אני כן מתוסכל
The band: Loyalty
The lead singer: Holy Shit
Copyright: Metamind,HedgeKnight.Cold Hellfire
The lead singer: Holy Shit
Copyright: Metamind,HedgeKnight.Cold Hellfire
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 112
- הצטרף: 31/12/2003 , 17:18
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- Phyrexian Praetor
- הודעות: 347
- הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 112
- הצטרף: 31/12/2003 , 17:18
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- Phyrexian Praetor
- הודעות: 347
- הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
חחחחחחחחח הרגת אותי בחור. הטורניר לא נפל על היום-הולדת שלך ויצאת מתוסכל מזה? הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב שזה יתסכל מישהו זה אם ההורים שלך הסכימו לשלם על זה כי זה נפל על היום-הולדת ועכשיו שזה זז הם לא מסכימים כבר. ואתה עוד מתווכח עם בנאדם שהפסיד 300 שקל שאותך זה מתסכל יותר...
בכל מקרה אנשים, באמת שזה לא עוזר להספים את הנושא הזה עם הודעות מיותרות. אם זיו קורא את הנושא אני בטוח שהוא כבר הבין שאנשים צמאים לתשובה והוא יגיב. עד שהוא יגיב אני מציע שנפסיק עם התגובות האלה שלא מקדמות אותנו לשום מקום חוץ מאולי לעצבן חלק מהאנשים.
בכל מקרה אנשים, באמת שזה לא עוזר להספים את הנושא הזה עם הודעות מיותרות. אם זיו קורא את הנושא אני בטוח שהוא כבר הבין שאנשים צמאים לתשובה והוא יגיב. עד שהוא יגיב אני מציע שנפסיק עם התגובות האלה שלא מקדמות אותנו לשום מקום חוץ מאולי לעצבן חלק מהאנשים.
It’s practically a rule that a ssason is awesome in Limited - LSV, Avacyn set review
שלום לכולם
אנא מכם כול עוד לא פירסמתי מידע אחר המידע הרשום הוא הרלוונטי אנא לא להיכנס לספקולציות וזריקת מידע מוטעה
אני כן יהיה שקוף איתכם ואומר לכם היכן הדברים עומדים
נכון לרגע זה הסחורה במשלוח אלינו למחסן ומתוכננת להגיע מחר
אני עושה את כול המאמצים שהטורנרים יתקיימו כמתוכנן
במידה ולא יהיו הפתעות הטורנירים יתקיימו במועדם
אנא מכם כול עוד לא פירסמתי מידע אחר המידע הרשום הוא הרלוונטי אנא לא להיכנס לספקולציות וזריקת מידע מוטעה
אני כן יהיה שקוף איתכם ואומר לכם היכן הדברים עומדים
נכון לרגע זה הסחורה במשלוח אלינו למחסן ומתוכננת להגיע מחר
אני עושה את כול המאמצים שהטורנרים יתקיימו כמתוכנן
במידה ולא יהיו הפתעות הטורנירים יתקיימו במועדם
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 14
- הצטרף: 03/12/2008 , 22:06
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
זיו כתב:
למרות שאני מעריך אותך על המאמץ לעדכן ולהודיע הקשר עם הלקוח בעת כשל הינו של בעל הכשל, במקרה זה חברת כ"כ- למרות שמניסיון עם המכס אני יודע שצפויות בעיות לפעמים למשך חודשים (בתקווה לא במקרה זה).
navidshi כתב:
אני סבור ששליחת הודעה +מענה לתגובות בנוסף על איזה פיצוי סמלי או מחווה של רצון טוב תוכל לעזור רבות בהשקטת סערת הרגשות של השחקנים
אני חושב שאחד ממוקדי התסכול הגדולים הינו כי ההודעות מגיעות ממך ולא מהיבואן.שלום לכולם
אנא מכם כול עוד לא פירסמתי מידע אחר המידע הרשום הוא הרלוונטי אנא לא להיכנס לספקולציות וזריקת מידע מוטעה
אני כן יהיה שקוף איתכם ואומר לכם היכן הדברים עומדים
אני עושה את כול המאמצים שהטורנרים יתקיימו כמתוכנן
למרות שאני מעריך אותך על המאמץ לעדכן ולהודיע הקשר עם הלקוח בעת כשל הינו של בעל הכשל, במקרה זה חברת כ"כ- למרות שמניסיון עם המכס אני יודע שצפויות בעיות לפעמים למשך חודשים (בתקווה לא במקרה זה).
navidshi כתב:
אני חושב שהטיעון שלך נפגם בצורה ממשית כאשר גם כמעט שבוע לאחר שכתבת את זה עדיין לא הגיעה תגובה מהיבואן (ושוב סליחה זיו אתה עושה עבודה טובה אבל זה לא מספיק) ברוב החברות שהתעסקתי איתן היה מישהו שאמור היה להגיב לצרכנים הרלוונטיים, לא רק בחברות גדולות עושים את זה- זה א',ב' של שיווק שקצת מתעלמים ממנו בארץ.אין שום בעיה, אבל זה צריך לבוא מהיבואן, שביניתיים לא עשה זאת ויש להניח שגם לא יעשה זאת במהלך סוף השבוע - בשבילנו זה תחביב, בשבילו זה עבודה ובמדינת ישראל רוב האנשים לא עובדים בימים האלו, כולל המכס שהוא כרגע המכשול היחיד. במילים אחרות, עניין של תזמון וזמן. תמיכה של 24/7 לא זמינה בכל התחומים עדיין.
אני סבור ששליחת הודעה +מענה לתגובות בנוסף על איזה פיצוי סמלי או מחווה של רצון טוב תוכל לעזור רבות בהשקטת סערת הרגשות של השחקנים
זיו מוזמן לתקן אותי אם אני טועה, אבל אני קיבלתי רושם די מובהק שבכל מה שנוגע ל-Magic וכוכבי כסף, הוא ה"מישהו" שאתה מדבר עליו ואליו יש לפנות. ולכן הוא גם זה שמפרסם הודעות בפורום בנושא.ברוב החברות שהתעסקתי איתן היה מישהו שאמור היה להגיב לצרכנים הרלוונטיים
בכל מקרה, הטיעון שלי נגע לאפשרות שהיבואן יגיב על כל התלונות בזמן שהן הושמעו, קרי, בסוף השבוע. הוא לא נוגע לעובדה שהיבואן לא הגיב בזמן שעבר מאז.