הודעה משמחת
אני לא חושב שיבואן יכול לדעת בוודאות כמה עלה לו כול העיכוב הנ"ל
ובוודאי ש כ 250 - 300 בוסטרים כפיצוי עולים הרבה כסף
ובוודאי שההחסנה במכס עולה הון
ואובדן הכנסה עתידי וכו'
שנינו מסכימים שיש פה נזק לכול הגורמים
ולשבת ולחשוב שטוב אני יודע שאני אפסיד כסף במידה וזה יקרה שוב
אז אני לא צריך להתאמץ כדי למנוע מקרה כזה היא לא הגיונית לא כלכלית ואף טיפשית
ובוודאי ש כ 250 - 300 בוסטרים כפיצוי עולים הרבה כסף
ובוודאי שההחסנה במכס עולה הון
ואובדן הכנסה עתידי וכו'
שנינו מסכימים שיש פה נזק לכול הגורמים
ולשבת ולחשוב שטוב אני יודע שאני אפסיד כסף במידה וזה יקרה שוב
אז אני לא צריך להתאמץ כדי למנוע מקרה כזה היא לא הגיונית לא כלכלית ואף טיפשית
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 889
- הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
- מיקום: רחובות
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
אני אוהב שאתה מכניס לי מילים לפה... (רק מילים! שלא יהיו לך מחשבות אחרות!)ziv כתב:אני לא חושב שיבואן יכול לדעת בוודאות כמה עלה לו כול העיכוב הנ"ל
ובוודאי ש כ 250 - 300 בוסטרים כפיצוי עולים הרבה כסף
ובוודאי שההחסנה במכס עולה הון
ואובדן הכנסה עתידי וכו'
שנינו מסכימים שיש פה נזק לכול הגורמים
ולשבת ולחשוב שטוב אני יודע שאני אפסיד כסף במידה וזה יקרה שוב
אז אני לא צריך להתאמץ כדי למנוע מקרה כזה היא לא הגיונית לא כלכלית ואף טיפשית
ננסה שוב...
במידה ויש אירוע חוזר של עיקוב ולמרות הנסיון לפתור אותו נוצר עיקוב, היבואן יודע מה העלות שלו מול הקהילה. העלות היא בוסטר לאיש. אז הקהילה שותקת.
מדובר במצב שכבר נוצר עיקוב, לא במצב בו היבואן מעקב בכוונה.
הנקודה היא לא העיקוב אלא היכולת של היבואן לקבע תג מחיר לעיקוב במידה שהוא מתממש כי במכס יושב מישהו שמעדיף לחטט באף במקום לעשות עבודה.
אני חושב שזה די ברור אכשיו. אתה מוזמן לקחת את ההודעה שלי לאיזה אפיק דמיוני שאתה רוצה עכשיו.
נערך לאחרונה על ידי chaosblack ב 05/5/2010 , 11:12, נערך פעם 1 בסך הכל.
נו מספיק עם השטויות האלה! היבואן הציע פיצוי על סיטואציה שהצדיקה פיצוי, לא הייתה לא שום חובה לעשות את ולא היה רף קיים של פיצוי כיוון ש-PMI אף פעם לא שקלה לפצות. אני בהחלט לא אומר שזה יגרום לי או לאף אחד אחר לשכוח את הבעיות, אני בטוח שעם או בלי הפיצוי, הת'רדים של דיבורים נגד היבואן היו נרגעים עד לפשלה הבאה ואז כמובן שכולם יזכרו בפריריליס הזה. לא נקנתה שום שתיקה ולא הוצב שום רף לקניית ההמונים. אני בטוח שגם עם צ'ופר של בוסטר כל מי שמספיק נפגע מהדחייה והחליט "להצביע ברגליים" עדיין לא יבוא אז עם או בלי צ'ופר אנחנו יושבים באותו מצב, ואני בהחלט לא חושב שלפצות אותנו זה תקדים רע.
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 112
- הצטרף: 31/12/2003 , 17:18
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
טוב קודם כל כל הויכוח שלכם די מיותר .
הבן אדם (chaose black ) כולה אמר שלא צריך להקל בראשינו עקב מה שאירע והוא צודק.
מה שעשיתם ממה שהוא כתב זה פשוט ניפוח לכל עבר... עזבו.
מה שכן נחמד לראות את היבואן מציע משהו, אם כי כמו שאמרו חלק מהאנשים פה - את המינימום שיכולנו לחשוב כמקובל.
שמעו ,אחרי 3 שבועות של איחור זה קצת מוציא את החשק.(קצת הרבה)
איבדתי כבר 900 ש"ח על משמרות עקב הדחיות (לצערי אני לא יכול להמתין לתשובה של יום-יומיים לפני טורניר כדי לדחות אותה) ומה לעשות שבוסטר פיצוי לא עושה את זה.
אנשים שהתרעמו בפורום נגד מה שאירע (ומה לא אמרו פה על היבואן) פתאום מקבלים את הבוסטר פיצוי כמתנה משמיים וזה די מפתיע אותי.
זיו ... אני מחזק את ידייך על העבודה שהשקעתם כדי לדאוג שהסחורה תשוחרר,
אבל מבחינתי זה too little too late.
מילא אם היו משלבים לנו את האירוע עם הריליס שאבדנו - והיינו מקבלים קלפי גם פריריליס וגם ריליס ואולי עוד הנחה של 10 ש"ח שהוא טרח כל כך להוסיף לאירוע, היה נראה יותר
מכובד.
תודה על האירוע אבל באותו היום יש באונליין.
נתראה בפריריליס הבא (בתקווה)
הבן אדם (chaose black ) כולה אמר שלא צריך להקל בראשינו עקב מה שאירע והוא צודק.
מה שעשיתם ממה שהוא כתב זה פשוט ניפוח לכל עבר... עזבו.
מה שכן נחמד לראות את היבואן מציע משהו, אם כי כמו שאמרו חלק מהאנשים פה - את המינימום שיכולנו לחשוב כמקובל.
שמעו ,אחרי 3 שבועות של איחור זה קצת מוציא את החשק.(קצת הרבה)
איבדתי כבר 900 ש"ח על משמרות עקב הדחיות (לצערי אני לא יכול להמתין לתשובה של יום-יומיים לפני טורניר כדי לדחות אותה) ומה לעשות שבוסטר פיצוי לא עושה את זה.
אנשים שהתרעמו בפורום נגד מה שאירע (ומה לא אמרו פה על היבואן) פתאום מקבלים את הבוסטר פיצוי כמתנה משמיים וזה די מפתיע אותי.
זיו ... אני מחזק את ידייך על העבודה שהשקעתם כדי לדאוג שהסחורה תשוחרר,
אבל מבחינתי זה too little too late.
מילא אם היו משלבים לנו את האירוע עם הריליס שאבדנו - והיינו מקבלים קלפי גם פריריליס וגם ריליס ואולי עוד הנחה של 10 ש"ח שהוא טרח כל כך להוסיף לאירוע, היה נראה יותר
מכובד.
תודה על האירוע אבל באותו היום יש באונליין.
נתראה בפריריליס הבא (בתקווה)
sr
אנשים יכולים להתרעם (בצדק) על העיכוב ועדיין לרצות להשתתף בטורניר, כך שלקבל פיצוי מסוים (שהוא אולי המינימום שאתה יכול לחשוב כמקובל, אבל בהחלט יותר ממה שהרבה אנשים ציפו) זו בהחלט ברכה בשבילם. באמת שלא ברור לי למה זה שממתיקים לנו את הגלולה גורם לחלק מכם להניח שאנחנו שוכחים את הגלולה עצמה, בגלל שילד אחד התלהב קצת יותר מדי?
אבל כמובן שאי אפשר לפצות אותך על הפסדים בשיעור של 900 ש"ח וגם אי אפשר לצפות ממך שתסלח על הפסדים כאלו.
אבל כמובן שאי אפשר לפצות אותך על הפסדים בשיעור של 900 ש"ח וגם אי אפשר לצפות ממך שתסלח על הפסדים כאלו.
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 112
- הצטרף: 31/12/2003 , 17:18
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- מנהל טכני
- הודעות: 10415
- הצטרף: 27/5/2003 , 10:58
- מיקום: רמת גן
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
אני חושב שיש נתק בין מה שאלון ניסה להגיד לבין מה שאנשים הבינו.
אני מעריך שזיו עבד הרבה והשקיע מאמצים אדירים (גם כי יוצא לי לדבר איתו וגם כי אני יודע איך הוא עובד). השאלה היא האם מעבר אליו, הצד שאמור לטפל בעניין (כוכבי כסף), עושה את העבודה.
כי לא משנה כמה זיו עמל בחודש האחרון וכמה הוא ספג מאנשים לא מרוצים (ותאמינו לי שהוא סופג הרבה), אם מי שעומד בראש הפירמידה לא עושה כלום, אז חלק לא מבוטל מההשקעה נעשה לחינם.
אני חושב שאלון לא התכוון להגיד שמעכשיו היבואן יאחר את הטורנירים בכוונה, אלא שבהינתן מצב שבו מתקשרים אליו מהמכס ואומרים לו "שמע, יש פה קבלה עם טעויות, משלוח לא תקין ולבן של המזכירה שלי יש שפעת, אז המשלוח שלך לא ישוחרר עד שלא תקנה לה אנטיביוטיקה", היבואן יודע שיש לו את השיקול הבא:
"אני יכול לרוץ לשם עכשיו, לצעוק עליו ולקשור את עצמי לשולחן עד שמשחררים לי את הסחורה, או לתת לזה להתעכב בעלות של בוסטר לשחקן".
יכול להיות שזה מה שהוא יבחר לעשות, ויכול להיות שהתשובה שלו תהיה "נה, אני יכול לתת לזה להירקב שם שבועיים, ובשבועיים האלה אני אעבוד בתור רוצח שכיר וארוויח הרבה יותר. שזיו והקהילה שלו ישברו את הראש לבד בינתיים."
את זה נדע בפעם הבאה.
אני מעריך שזיו עבד הרבה והשקיע מאמצים אדירים (גם כי יוצא לי לדבר איתו וגם כי אני יודע איך הוא עובד). השאלה היא האם מעבר אליו, הצד שאמור לטפל בעניין (כוכבי כסף), עושה את העבודה.
כי לא משנה כמה זיו עמל בחודש האחרון וכמה הוא ספג מאנשים לא מרוצים (ותאמינו לי שהוא סופג הרבה), אם מי שעומד בראש הפירמידה לא עושה כלום, אז חלק לא מבוטל מההשקעה נעשה לחינם.
אני חושב שאלון לא התכוון להגיד שמעכשיו היבואן יאחר את הטורנירים בכוונה, אלא שבהינתן מצב שבו מתקשרים אליו מהמכס ואומרים לו "שמע, יש פה קבלה עם טעויות, משלוח לא תקין ולבן של המזכירה שלי יש שפעת, אז המשלוח שלך לא ישוחרר עד שלא תקנה לה אנטיביוטיקה", היבואן יודע שיש לו את השיקול הבא:
"אני יכול לרוץ לשם עכשיו, לצעוק עליו ולקשור את עצמי לשולחן עד שמשחררים לי את הסחורה, או לתת לזה להתעכב בעלות של בוסטר לשחקן".
יכול להיות שזה מה שהוא יבחר לעשות, ויכול להיות שהתשובה שלו תהיה "נה, אני יכול לתת לזה להירקב שם שבועיים, ובשבועיים האלה אני אעבוד בתור רוצח שכיר וארוויח הרבה יותר. שזיו והקהילה שלו ישברו את הראש לבד בינתיים."
את זה נדע בפעם הבאה.
תיקון - היה מקרה בו לאחר איחור הפרי רליס בשבוע/שבועיים, PMI חילקה לכל משתתף בוסטר מסדרה ישנה כפיצוי, כך שכן היה מקרה שכזה.ולא היה רף קיים של פיצוי כיוון ש-PMI אף פעם לא שקלה לפצות
עם זאת, זה מאפשר לנו כמובן לראות שבהשוואה, הפיצוי הפעם יותר נדיב, למרות שכמובן הוא בא בעקבות מחדל רציני יותר.
מוזמנים להשתתף במכירת החיסול שלי:
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank
כמה דברים:
1. NAVIDSHI צודק. לפחות שני אנשים (ואני ביניהם) לא יגיעו לפוסט-רליס, או לשום ארוע אחר של ההוצאה הזו. לא כי אנחנו מרירים, פשוט כי זה לא מסתדר וכי מיצינו את ההמתנה ואנחנו מעדיפים ליהנות במקומות אחרים במקום להתמרמר כאן, ואז לקבל פיצוי (או שלא לקבל).
2. אני חושב שהפיצוי שהיבואן מציע הוא סביר. אני חושב שהטענות שהוא יעדיף לתת פיצוי ולא להתאמץ לשחרר את הסחורה בזמן, הן מגוחכות לחלוטין. יש פה בסופו של דבר שאלה של סך הכסף שנכנס. בוסטרים בחינם = פחות כסף נכנס, חד וחלק. כמה טלפונים ונסיעות שהוא לא יעשה, עדיין תזרים המזומנים הזה חשוב יותר מהכל, ועולה עליהם במספרים. אני מבין את האינטרסים החבויים של מי שטוען טענות כאלה, וזה גם משהו שבא לכל אחד שהתמרמר מהפרה רליס לעשות. אבל זה פשוט לא נכון. האם זה יניב תוצאות בפעם הבאה - קשה לדעת.
3. למרות שהפיצוי כאמור סביר, יש מי שנפגע מהפרה רליס ולא יגיע אל הארועים הבאים שהתקיימו, פשוט כי הוא לא יכול. אני למשל, גם נפגעתי מהדחיה, וגם לא אפוצה. אז אי אפשר לומר שפיצוי מאוחר מתקן הכל. אפנה בהזדמנות זו לזיו, ואשאל אם קיימת דרך בה היבואן יפצה גם אם מי שלא מגיע כבר לארועים, למרות שהתכוון.
4. כל הטבה שלא תהיה, היא קצת מעט מדי מאוחר מדי. מאוחר מדי זה ברור, אנחנו כבר חודש מחכים; אבל מעט מדי כי גם ככה היבואן הוכתם ע"י העלאת מחירים, יחס לא מהאדיבים שפגשתי (אני מדבר באופן כללי, לא על התחום שבו גם יבואני העבר אינם טליתות) ובכלל, התחושה אינה טובה. כבר חודשיים אין דראפטים בטכניון, למשל, אני מניח שמחוסר בסחורה. בעיה שלא קשורה כלל לפרה רליס...
אז כשבוחנים את היבואן, צריך לבחון אותו מכל ההיבטים. לזכותו יאמר שהשביתה האיטלקית בנמל אשדוד כנראה תרמה נכבדות לעיכוב הזה. אבל לא כאן התחילה הבעיה, ואולי לא כאן תסתיים. בכל מקרה, אנחנו נהיה פה לבחון את התוצאות.
1. NAVIDSHI צודק. לפחות שני אנשים (ואני ביניהם) לא יגיעו לפוסט-רליס, או לשום ארוע אחר של ההוצאה הזו. לא כי אנחנו מרירים, פשוט כי זה לא מסתדר וכי מיצינו את ההמתנה ואנחנו מעדיפים ליהנות במקומות אחרים במקום להתמרמר כאן, ואז לקבל פיצוי (או שלא לקבל).
2. אני חושב שהפיצוי שהיבואן מציע הוא סביר. אני חושב שהטענות שהוא יעדיף לתת פיצוי ולא להתאמץ לשחרר את הסחורה בזמן, הן מגוחכות לחלוטין. יש פה בסופו של דבר שאלה של סך הכסף שנכנס. בוסטרים בחינם = פחות כסף נכנס, חד וחלק. כמה טלפונים ונסיעות שהוא לא יעשה, עדיין תזרים המזומנים הזה חשוב יותר מהכל, ועולה עליהם במספרים. אני מבין את האינטרסים החבויים של מי שטוען טענות כאלה, וזה גם משהו שבא לכל אחד שהתמרמר מהפרה רליס לעשות. אבל זה פשוט לא נכון. האם זה יניב תוצאות בפעם הבאה - קשה לדעת.
3. למרות שהפיצוי כאמור סביר, יש מי שנפגע מהפרה רליס ולא יגיע אל הארועים הבאים שהתקיימו, פשוט כי הוא לא יכול. אני למשל, גם נפגעתי מהדחיה, וגם לא אפוצה. אז אי אפשר לומר שפיצוי מאוחר מתקן הכל. אפנה בהזדמנות זו לזיו, ואשאל אם קיימת דרך בה היבואן יפצה גם אם מי שלא מגיע כבר לארועים, למרות שהתכוון.
4. כל הטבה שלא תהיה, היא קצת מעט מדי מאוחר מדי. מאוחר מדי זה ברור, אנחנו כבר חודש מחכים; אבל מעט מדי כי גם ככה היבואן הוכתם ע"י העלאת מחירים, יחס לא מהאדיבים שפגשתי (אני מדבר באופן כללי, לא על התחום שבו גם יבואני העבר אינם טליתות) ובכלל, התחושה אינה טובה. כבר חודשיים אין דראפטים בטכניון, למשל, אני מניח שמחוסר בסחורה. בעיה שלא קשורה כלל לפרה רליס...
אז כשבוחנים את היבואן, צריך לבחון אותו מכל ההיבטים. לזכותו יאמר שהשביתה האיטלקית בנמל אשדוד כנראה תרמה נכבדות לעיכוב הזה. אבל לא כאן התחילה הבעיה, ואולי לא כאן תסתיים. בכל מקרה, אנחנו נהיה פה לבחון את התוצאות.
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 889
- הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
- מיקום: רחובות
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
אני נעלב... אתה טוען שיש לי אינטרסים חבויים?liorusii כתב:כמה דברים:...
אני מבין את האינטרסים החבויים של מי שטוען טענות כאלה...
בלי קשר תזרים הוא לא תמיד הפונקציה החשובה ביותר שיש לחברה. כן הוא חשוב ומועיל ביותר אבל לא תמיד הכי חשוב.
אור היות ולא הייתי נוכח באירוע שנדחה על ידי PMI אפשר לשאול מאיזו הוצאה חולקו המתנות? ואיזה סט שוחרר אז?
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 246
- הצטרף: 19/3/2010 , 11:17
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
אתם יודעים שהעובדה שהיבואן נותן בתור פיצוי בוסטר לאדם לא אומרת שזה עולה לו בוסטר לאדם?
אני יכול להגיד אפילו יותר מזה, מספרית, יכול להיות שהבוסטר חינם הזה יגרום ליותר שחקנים להגיע, מה שיכניס לו יותר כסף והוא אפילו ירוויח מזה.
כך שמספיק לשבח אותו על הבוסטר הזה, עדיין היה מחדל ענק וזה רק קצת ממתיק את הגלולה המרה (שעדיין מרה גם בפתגם).
אני מגיע, דרך אגב.
אני יכול להגיד אפילו יותר מזה, מספרית, יכול להיות שהבוסטר חינם הזה יגרום ליותר שחקנים להגיע, מה שיכניס לו יותר כסף והוא אפילו ירוויח מזה.
כך שמספיק לשבח אותו על הבוסטר הזה, עדיין היה מחדל ענק וזה רק קצת ממתיק את הגלולה המרה (שעדיין מרה גם בפתגם).
אני מגיע, דרך אגב.
[quote="liorusii"]
4. כל הטבה שלא תהיה, היא קצת מעט מדי מאוחר מדי. מאוחר מדי זה ברור, אנחנו כבר חודש מחכים; אבל מעט מדי כי גם ככה היבואן הוכתם ע"י העלאת מחירים, יחס לא מהאדיבים שפגשתי (אני מדבר באופן כללי, לא על התחום שבו גם יבואני העבר אינם טליתות) ובכלל, התחושה אינה טובה. כבר חודשיים אין דראפטים בטכניון, למשל, אני מניח שמחוסר בסחורה. בעיה שלא קשורה כלל לפרה רליס...
quote]
לא היה דראפט כי המארגנים לא לקחו סחורה ולא כי לא היה סחורה במחסן
4. כל הטבה שלא תהיה, היא קצת מעט מדי מאוחר מדי. מאוחר מדי זה ברור, אנחנו כבר חודש מחכים; אבל מעט מדי כי גם ככה היבואן הוכתם ע"י העלאת מחירים, יחס לא מהאדיבים שפגשתי (אני מדבר באופן כללי, לא על התחום שבו גם יבואני העבר אינם טליתות) ובכלל, התחושה אינה טובה. כבר חודשיים אין דראפטים בטכניון, למשל, אני מניח שמחוסר בסחורה. בעיה שלא קשורה כלל לפרה רליס...
quote]
לא היה דראפט כי המארגנים לא לקחו סחורה ולא כי לא היה סחורה במחסן
למה המארגנים לא לקחו סחורה? להבנתי הייתה איזשהי אי התאמה בין המארגנים ליבואן. הבוס שלי בחוג קנה בוסטרים מהיבואן בתקווה למכור אותם בקייטנת החוג. הוא ידע שבאותו רגע היבואן לא מביא את הבוסטרים למארגנים וניסה למכור להם בוסטרים במחיר מעט יקר יותר. זה היה טיפשי והוא כמובן לא הצליח אבל עדיין לא ממש הבנתי למה המארגנים לא יכלו אז פשוט להשיג את הסחורה מהיבואן כרגיל.
אני כבר לא זוכר איזה סט זה היה, אבל זה היה לדעתי לפני שנה בערך, אולי קצת יותר.אור היות ולא הייתי נוכח באירוע שנדחה על ידי PMI אפשר לשאול מאיזו הוצאה חולקו המתנות? ואיזה סט שוחרר אז?
חולקו בוסטרים משלל סטים ישנים, כל דבר שהיה במחסן של PMI, מ-scourge, דרך champions, וכלה ב-5th dawn.
מוזמנים להשתתף במכירת החיסול שלי:
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 889
- הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
- מיקום: רחובות
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
בלי להעליב זה נשמע לי יותר כמו חיסול מלאי ישן לטובת דוחות כספיים מאשר פיצוי :\Orb כתב:אני כבר לא זוכר איזה סט זה היה, אבל זה היה לדעתי לפני שנה בערך, אולי קצת יותר.אור היות ולא הייתי נוכח באירוע שנדחה על ידי PMI אפשר לשאול מאיזו הוצאה חולקו המתנות? ואיזה סט שוחרר אז?
חולקו בוסטרים משלל סטים ישנים, כל דבר שהיה במחסן של PMI, מ-scourge, דרך champions, וכלה ב-5th dawn.
דעתי האישית כמובן.
בתור מי שהיה מעורב בהצעת הרעיון לפיצוי ויישומו, דעתך שגויה.
ובלי קשר אשמח אם תסביר לי איך לחלק מלאי ישן אבל בעל שווי כלשהו, בחינם, עוזר לחברה מבחינה עסקית/כלכלית.
ובלי קשר אשמח אם תסביר לי איך לחלק מלאי ישן אבל בעל שווי כלשהו, בחינם, עוזר לחברה מבחינה עסקית/כלכלית.
מוזמנים להשתתף במכירת החיסול שלי:
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 889
- הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
- מיקום: רחובות
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
על איזה דו"ח אתה מדבר? מאזן? רווח והפסד? תזרים מזומנים?
אני יודע שבדו"ח מאזן יש סעיף מלאי שהוא סעיף חיובי. אם מלאי סתם מתנדף, זה לא דבר טוב.
כמו כן יש דו"ח רווח והפסד, שבו מתייחסים להכנסות והוצאות. מלאי שמחלקים בחינם לא יוצר הכנסה, ולכן גם שם זה לא דבר חיובי.
"ליצור רווח" שלא באמת היה לך זה גם כן לא דבר חיובי, אתה רק משלם על זה יותר מיסים.
בקיצור, עדיין אשמח לקבל הסבר איך זה חיובי עבורם מבחינת הדו"חות הכספיים.
אני יודע שבדו"ח מאזן יש סעיף מלאי שהוא סעיף חיובי. אם מלאי סתם מתנדף, זה לא דבר טוב.
כמו כן יש דו"ח רווח והפסד, שבו מתייחסים להכנסות והוצאות. מלאי שמחלקים בחינם לא יוצר הכנסה, ולכן גם שם זה לא דבר חיובי.
"ליצור רווח" שלא באמת היה לך זה גם כן לא דבר חיובי, אתה רק משלם על זה יותר מיסים.
בקיצור, עדיין אשמח לקבל הסבר איך זה חיובי עבורם מבחינת הדו"חות הכספיים.
מוזמנים להשתתף במכירת החיסול שלי:
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank