ת'רד יצירת קלפים *שוב*

בפורום זה ניתן לדון בנושאים הקשורים למג'יק שלא מכוסים על ידי אחד הפורומים האחרים. לדוגמה: שמועות על סטים עתידיים, דיון במוצרי מג'יק חדשים, דיונים על נציגים ישראליים בטורנירים בין לאומיים וכולי.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

שלח תגובה
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

לסיכום...
Jake Sully :manaw::manau::manab:

Legendary creature - human avatar na'vi

Whenever you cast a spell you may say "Attack!". If you do other creatures you control that share a type with Jake Sully get +5/+5 until end of turn

"I'm gonna kill you all!"

3/3
בכל מקרה נראה לי די... הוא מנסה להכין קלפים לכיף ואנחנו חופרים לו מפה עד להודעה חדשה
אפשר להכין קלפים איכותיים ואפשר להכין קלפים לכיף אבל אין ספק שהכי טוב זה להכין קלפים איכותיים לכיף. הקלף שהרכבתי לעיל מכל ההערות שלכם עדיין שבור בטירוף, אבל זו לא בעיה כי הוא לא אמור להיות קלף רציני.
Tomer Cory
MTGil Wizard
הודעות: 1236
הצטרף: 17/2/2010 , 6:57
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Tomer Cory »

לדעתי הוא צריך ליהיות :manaw: :manar: :manag:
oh my god they killed kenny!
WHATEVER
the wrong one
הודעות: 1204
הצטרף: 22/8/2006 , 12:25
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי WHATEVER »

מדובר בקלף עם... משחק מוגבל.
Kroen כתב: בפלפל חריף רגיל יש כ2000 מ"ג של קצפסיאן ל100 גרם, ובפלפל החריף הזה, שנקרא red savina habanero יש מעל חצי מיליון מ"ג ל100 גרם.
YO!ded
Necromacy Master
הודעות: 1114
הצטרף: 10/8/2008 , 17:24
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי YO!ded »

מה אתם חושבים?
תמונה
שאלת חוקים: לפי החוקים הנוכחיים שלה, עד מתי היכולת השניה של הדת' נוט נמשכת? רציתי להוסיף שזה לא עד סוף התור אבל לא היה לי מקום, אז אני רוצה לדעת אם אפשר להשאיר את זה ככה או לא. תודה =)
ΓΝ ΨΧ
Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul »

אהבתי.

האפקט חזק מאוד בשימוש חוזר, אבל מצד שני להעלות אותו יותר יכול להפוך אותו ללא שחיק, אולי כדאי לחשוב על חיסרון שלא קשור למחיר שאפשר להוסיף לו, או דרך אחרת להאט אותו (נגיד שהוא לא עושה אנטאפ בתור הבא אחרי האפקט) - אולי תוכל אפילו לקשר לזה פלייבור שככל שמרבים להשתמש בדת' נוט יהיה יותר קל "לתפוס אותך על חם" - למרות שאין לי רעיון כרגע לאפקט שיתאים לזה (או דרך להכניס את כל זה לקלף אחד)


לגבי שאלת החוקים, כן זה עובד - האפקט נשאר עד סוף המשחק.

בד"כ נהוג להוסיף טקסט תיזכורת בסוגריים לגבי זה - למרות שהוא לא מופיע בקלפים עם יותר מידי טקסט (בד"כ מיתיים או נדירים) אז אני מניח שזה בסדר בלי תזכורת. (ראה יכולת שנייה של Nicol Bolas, Planeswalker לעומת היכולת של Fractured Loyalty)
YO!ded
Necromacy Master
הודעות: 1114
הצטרף: 10/8/2008 , 17:24
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי YO!ded »

חשבתי שאולי יהיה יותר פלייבורי להחליף ב"Pay half of your life, rounded up: You get an emblem with "Abilities of Death Note cost 1B less to play" או משהו כזה, נראה לי שככה זה יותר ממחיש את הקטע שאתה השתנית ולא המחברת שלך, אבל אני לא יודע אם אז זה יהיה רלוונטי עבור דת' נוטים אחרים (גם הישנה לא רלוונטית, אם אני לא טועה), וגם אז אם אני מאבד את הדת' נוט האמבלם ישאר (אין לי מקום לכתוב שהוא יעלם יחד עם הדת' נוט, אלא אם אני מוריד את הפלייבור טקסט), וזה לא אמור להיות ככה
ΓΝ ΨΧ
שלח תגובה