סיכום טורניר - פרהרליס M12 , תל אביב

בפורום זה מופיעים סיכומי הטורנירים שהיו בארץ

מנהלים: Orb, Ward

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

TrUnks כתב:8. עניין ההצבעה זה לא הזמן,הרעש שנעשה,אלא פשוט מאוד שהמארגנים צריכים לקחת אחריות,אני למשל הייתי מעדיף 7סיבובים אבל לא כזה היה אכפת לי על 6,מי שזה באמת יעשה לו רע בלב על סיבוב לפה או לפה אז באסה.
המארגנים צריכים לקחת אחריות ופשוט לקבוע עובדות בדברים כאלה,כמו שיובל כתב אז בואו נתייעץ בעוד דברים,כמה סיבובים האליפות? כמה סיבובים פיטיקיו למרות "המלצת ויזרדז" יאללה נעשה פה שכונה שלמה למה לא,הרי כולם מכירים את כולם לא? קיצר לא,וצריך לקחת את הדברים הקטנים האלה קצת יותר ברצינות.
Exactly. This. Is. Sparta! :evil:

No, wait. It's a prerelease. Fun's a key factor. Majority rule is reasonable so long as it's not time consuming. Any other tournament, even just a random "let's have a tournament this week" tournament, I would have agreed with you about the need to be strict, because people have to get used to it. But the PR? That should be casual fun. And the number of rounds can be a major issue to some players. I had to skip a PR tournament on Saturday because it started late and I was afraid I wouldn't have a way to get back home afterwards.
Sir Psycho Sexy
Moderator
הודעות: 4093
הצטרף: 08/9/2002 , 2:00
מיקום: קריית מוצקין
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Sir Psycho Sexy »

זיו, נקודה אחת רק שלא הבנתי- אם הרוב היה קובע שהוא רוצה עוד סיבוב (כלומר, הPR היה נמשך עד 18), זה לא היה בהתנגשות עם ההכנות הלוגיסטיות?

אגב, ניב, הפתרון לבעייה שלך היא שיפסיקו לומר שיש דראפט בסוף הPR. ככה לא יתחייבו בפנייך לשום דבר, ואז לא יהיה לך על מה להתלונן. אני חושב שיש לך בעייה קלה בהבנת המושג "מובן מאליו".

ודבר אחרון, לאיתי וינקלר- אתה נראה זוועה, מה קרה? חצי שנה אני לא בארץ והגעגועים אליי הורגים אותך מבפנים? :)
Itay Winkler
MTGil Wizard
הודעות: 3529
הצטרף: 26/1/2003 , 12:46
מיקום: Tel aviv
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Itay Winkler »

החום, החום...
ואני צריך להסתפר, ידוע.
"Mori’s fourth-turn play was handshake, targeting Peleg."
Yoav
מארגן טורנירים
הודעות: 3184
הצטרף: 30/9/2002 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Yoav »

ziv כתב:1. אני מסכים שבאחריות השופט להשקיט את כולם, ויתכן וזה לא נעשה באופן אופטימלי. זה משהו שאנחנו ניקח הלאה ובהחלט נשים דגש של לקבל שקט מהשחקנים על מנת להעביר הודעות. לגבי הגברה, זה לא הדבר הכי פשוט, ומערכת הגברה ניידת טובה יכולה לעלות הרבה מאוד כסף, וזה משהו שעד היום לא תעדפנו גבוה (ניסינו מגפונים ודברים זולים דומים בעבר וזה לא הניב תוצאות טובות מספיק). בנושא הזה אני חייב לומר שהאחריות היא גם של השחקנים. בסופו של יום, השופט לא יוכל לדבר אם השחקנים לא יתנו לו, וכאן אני בעד שהשחקנים יקחו בעתיד אחריות, ויפגינו תרבות ונימוסין, כאשר מישהו אחר מנסה לדבר, על אחת כמה וכמה השופט הראשי.
אני מביא לטורניר מקרופון ורמקולים של מחשב בתור הגברה. בתחילת הטורניר שיש מלא רעש וצריך להשתיק את כולם גם הרמקולים לא עוזרים.
פשוט תביא משרוקית ותראה איך כולם שותקים.
מיצי מיאו
אני ולא אחר
MTGil Wizard
הודעות: 246
הצטרף: 19/3/2010 , 11:17
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי אני ולא אחר »

איתי, אם אתה כבר פה, אתה יכול לפרט על הפול שלך, ולמה בנית אותו כך? קבלת החלטות וכאלה...

חוץ מזה, שכחתי לציין שאני מסכים במיליון אחוז שהמקום השני שהפסיד בגמר היה צריך לקבל יותר פרס :cool:
TrUnks
Solemn master
הודעות: 10683
הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
מיקום: הוד השרון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי TrUnks »

רן,סבבה צריך להיות כיף אבל יש דברים שהמארגנים צריכים לקחת אחריות עליהם ולקבוע וזהו.

והתגובה ה"ספארטה" שלך מפגרת אבל בסדר.


SPS (מה השם שלך אגב?)- סבבה אז שלא יבטיחו משהו שהם לא יכולים לקיים ואז באמת לא יהיה לי על מה להתלונן,מה הבעיה פה בדיוק? אז אני אארגן דראפט פרטי כמו שקרה ואין על מה להתלונן בפני המארגנים כי הם לא הבטיחו שיהיה דראפט אז סבבה.

הבעיה הגדולה פה שהם כן הבטיחו שיהיה דראפט אבל לא קיימו שום חלק מזה.


והעלת נקודה מעניינת לגבי העוד סיבוב,באמת מה הייתם עושים זיו?
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

Thank you ever so much for pointing out my ever so lame sense of humor, Niv, but I have to make a lot of dumb jokes to catch up to some people, hmm?

Point still stands, asking people what they want leaves a better impression than arbitrarily telling them what to do in a fun-oriented environ. When it's time for a dead-serious tournament, that's where democracy stops.
ziv
MTGil Wizard
הודעות: 2289
הצטרף: 15/6/2005 , 21:17
מיקום: נתניה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ziv »

TrUnks כתב: והעלת נקודה מעניינת לגבי העוד סיבוב,באמת מה הייתם עושים זיו?
להזיכרך הסיבוב הנוסף היה על חשבון ההפסקה של חצי שעה כך שההבדל בזמנים היה במקרה הגרוע 20 דקות

אין בעייה פעם הבאה נרשום הערה קטנה כול תוכנית בסיס לשינויים
אהה רגע בתור המארגן יש לי הסמכות לעשות שינויים להוסיף סיבוב או להוריד סיבוב לתת הפסקה או לא

אהה רגע זה בדיוק מה שעשיתי - אז אני אני לא מבין ניב כאשר אני שואל את דעת הרוב האם לקיים 6 או 7 סיבובים אני לא בסדר ולא לוקח החלטות שקשורות לטורניר אלא עושה שכונה
ואתה מתלונן וכאשר אני כן לוקח החלטה ולא מריץ דראפט כמו שריצתה אז אני לא בסדר כי "התייחבתי " ואני לא שואל אותכם ואתה מתלוננן
אז תחליט כי לא משנה מה אני עושה לוקח החלטה או לא אתה מתלוננן
עומרישוני
MTGil Wizard
הודעות: 832
הצטרף: 05/11/2001 , 2:00
מיקום: ראשל"צ
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי עומרישוני »

זיו, בנוגע לזה שצריך להחזיר את השולחנות והכסאות ולכן יש בעיה עם הדראפטים - יש את השולחנות קרטון + השרפרפים שאתה מעביר איתך לדראפטים שונים, והם שלכם ולא של אדם כלשהו. אולי שווה להביא אותם לפרירליסים וכך יהיה אפשרי להריץ דראפטים גם אם צריך להחזיר את שאר הציוד (בנוגע לשעת סיום במקום אני כבר לא יכול לעזור, אבל אם המקום מסלק אותנו בחמש אולי כדאי לחפש מקום אחר).

בנוגע להצבעה - זו לא הייתה הבעיה העיקרית שלי, אבל שוב, אני לא חושב שיש מקום להצבעה. תפקידו של המארגן הוא להחליט, גם אם אוהבים את זה וגם אם לא. וד"א - אני חושב שצריך למצוא פתרון לכך שגם יהיה אפשר להריץ 7 סיבובים וגם תהיה הפסקה (למרות שכמו שאמרתי - 6 סיבובים בעיניי זה די והותר).
ד"א, לדעתי מזה גם נובע נושא הצורך בהגברה \ השתקת השחקנים \ סדר בחלוקת הבוסטרים וכו' - ההצבעה הזו יוצרת תחושה בקרב בשחקנים ש"לא ברור מה קורה", שיש בלאגן ניהולי, שאין מי שמחליט בדיוק מה קורה. ואז מתחיל רעש ומתחילה המולה, ואם אין שופט סופר אסרטיבי, ואני מצטער אבל דקל, עם כל ההערכה שלי אליו, הוא לא שופט סופר אסרטיבי, הטורניר מתחיל להיות רועש מדי, מבורדק, ואי אפשר להשתלט על זה, כמו שבאמת קרה, לתחושתי, בתחילת הטורניר ובחלקים מסויימים לאורכו.

בנוגע לדראפטים - אין פה שאלה, הם צריכים להתקיים בצורה מאורגנת, ואני חושב שגם אתה יודע את זה. אם תתחילו להתנות את הדראפטים בדברים אחרים זה גם ייפגע בשחקנים וגם בכם, לדעתי.

בנוגע לחוסר הנסיון של השופטים - זו סתם הטעיה. כמעט כל השופטים בפרירליס שפטו מספר לא מבוטל של טורנירים עד כה, את שלב ההשתפשפות הם היו צריכים לעבור מזמן, וגם אם הטענה שלך הייתה נכונה, אין קשר בין חוסר נסיון לחוסר נחמדות. (ואתה רואה שיש כמה שחקנים שמתלוננים ככה שאולי זה לא מקרה יחיד אלא משהו שחוזר על עצמו).

לבסוף - ניב ורן, תפסיקו להיות ילדים.
TrUnks
Solemn master
הודעות: 10683
הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
מיקום: הוד השרון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי TrUnks »

זיו אז עכשיו אתה משחק את קלף ה"אני מארגן מותר לי הכל"? כן זאת בהחלט דרך טובה לתת פתרון.


אתה לא "לקחת אחריות והורדת את הדראפט" אלא פשוט הסרת אחריות מעצמך\מארגנים אחרים ואמרת לשחקנים "תארגנו דראפט,תמצאו מקום,תקחו את הכסף,בסוף הכל תביאו לי את הכסף\דיווח של הדראפט.

אין פה עניין של לקיחת אחריות,אלא פשוט מאוד עניין של הסרת אחריות לגמרי ולהעביר את האחריות הזאת למישהו אחר.


אני אפסיק להתלונן פה\כל טורניר אחר כנראה כי כל פעם אני מקבל את אותו ייחס מצדכם(mind games) או המארגנים עצמם וזה "טוב בסדר הבנו אותך עכשיו שקט" (רק במילים יותר "יפות") אז בעצם אין באמת טעם להתלונן.



ורן,אם בא לך לדבר על ההומור שלך\שלי אתה מוזמן בפרטי,אין לי כוח כבר לוויכוחים הטיפשיים האלה איתך.
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm
Sir Psycho Sexy
Moderator
הודעות: 4093
הצטרף: 08/9/2002 , 2:00
מיקום: קריית מוצקין
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Sir Psycho Sexy »

TrUnks כתב:SPS (מה השם שלך אגב?)- סבבה אז שלא יבטיחו משהו שהם לא יכולים לקיים ואז באמת לא יהיה לי על מה להתלונן,מה הבעיה פה בדיוק? אז אני אארגן דראפט פרטי כמו שקרה ואין על מה להתלונן בפני המארגנים כי הם לא הבטיחו שיהיה דראפט אז סבבה.

הבעיה הגדולה פה שהם כן הבטיחו שיהיה דראפט אבל לא קיימו שום חלק מזה.
(כל מה שאני כותב זה בצורה הכי אובייקטיבית שיש, בלי להכנס לזה אם אני מכיר או לא מכיר את הנפשות הפועלות, אלא פשוט איך ששאר מקומות מתנהלים)

הנקודה שלי הייתה שהמושג "מובן מאליו" לא באמת חל פה, כי לא נתת שום דבר עבור שירות כלשהו. בסופו של דבר, זיו הוא באמת המארגן, ובאמת מותר לו לעשות כל מה שהוא רוצה, כי הוא נותן השירות. אם הוא לא מסוגל \ רוצה לארגן דראפט בסוף הטורניר, הוא לא באמת חייב בסופו של דבר.

אני לא בטוח שלכתוב "יהיה דראפט בסוף הטורניר" הוא התחייבות, וגם אם כן, אין לך יותר מדי מה לעשות בנושא. אתה צודק במאה אחוז שזה לא בסדר לכתוב "יהיה" ואז בסוף להגיד "אין", אבל פה אתה נכנס למצב בעייתי- Mind Games מחזיקים בסוג של מונופול על המג'יק בישראל (לא לדאוג, אני לא אפנה לממונה על ההגבלים העסקיים עלייכם), ולכן, אתה בתור לקוח יכול להחליט שהשירות שאתה מקבל לא טוב ולכן ולא לחזור לאותו מקום (=לא להשתתף יותר בטורנירים בארץ). הבעייה היא, שהאדם שהכי יפגע פה זה אתה, כי שוב, Mind Games הם סוג של מונופול.

אגב, גם את הפתרון של "תארגנו לבד" זיו לא היה חייב לתת לך בתאכלס. זה שאתה לקוח לא הופך אותך לאוטומטית צודק (אבל אתה תמיד נשאר לקוח).

הצלחת להבין את הנקודה שלי בנוגע ל"מובן מאליו"? כי המושג הזה פשוט לא קיים בשאר המקומות והחברות האחרות בשוק.

אני לא מכיר את פרטי הנושא לעומק, אבל פשוט להגיד "מובן מאליו" לא תקף כאן. אפשר להתלונן על זה שלא היה דראפט למרות שהבטיחו (לגיטימי), אפשר לא לקבל את העניין שהדבר התנגש בהסדרים לוגיסטיים שנעשו (פחות לגיטימי), אבל להגיד שזה "מובן מאליו שאני אגיע לPR ואקבל גם דראפט בסוף הטורניר לא משנה מה כי הבטיחו" זה כבר יותר בעייתי. מה היה קורה אם היו מגיעים 1025 אנשים לטורניר (לא סביר במיוחד, אני יודע, אבל זה מספר שאמור להמחיש נקודה). הטורניר אז היה אמור להסתיים בערך ב21-22. עדיין היית מצפה מהמארגנים לארגן לך דראפט?

אגב, כבר דנו בפורום על הכרת שיטת הFlights בטורנירים, ואם זכרוני אינו מטעה אותי, אפילו בשנים 2002-2005 (משהו כזה) ניסו את זה בארץ. למה לא חוזרים לזה? יכול לחסוך המון כאב ראש וגם להגדיל הכנסות.

ודבר אחרון- הרעש בטורנירים הינו רעה חולה שיש להוקיעה, אבל זה לא רק אחריות המארגנים- איפה השחקנים? כמה אנשים באמת אומרים לשחקנים שלידם לשתוק בזמן שהמארגן \ שופט מנסה לדבר?
Krosan
מארגן טורנירים
הודעות: 2808
הצטרף: 26/7/2004 , 15:31
מיקום: מזכרת בתיה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Krosan »

אני זוכר את תקופת הflights לדעתי זה היה גרוע ולא מועיל בשיט... טורניר יותר גדול יותר כיף לדעתי אבל שיהיה...
מה שמעצבן אותי זה יותר הדרפט שהיה בסוף שעזוב אני כבר ידבר פרטני עם זיו
מה?
jamanta
MTGil Wizard
הודעות: 1783
הצטרף: 26/5/2004 , 9:36
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי jamanta »

אני תמיד מרגיש שכל הריבים האלה הם מהומה רבה על לא דבר...
ואולי יש כאלה שממש יהרגו אותי עכשיו אבל הרבה מזה יכול להיפטר אם מדברים באותו רגע עם המארגן \ שופט.
לא הייתי בטורניר הזה לצערי אז אני לא אעמיק אבל בטורנירים אחרים שהתפתחו סביבם דיונים כועסים כאלה כן הייתי וזה יכול היה להיגמר לגמרי אחרת אם מישהו היה מדבר במקום ולא שומר את הכעס בפנים ושופך הכל בפורום אחרי זה...
ואורי. אתה חייל צעיר.

סתם,
חום ואהבה אח שלי :)
הגודל אוהו קובע....
Aviad
מארגן טורנירים
הודעות: 1045
הצטרף: 30/9/2002 , 2:00
מיקום: מדרשת שדה בוקר
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Aviad »

ניב, אין צורך לשבור את הכלים, כמו שכבר אמרתי: הערותיכם נרשמו ואהיה בטוח שינקטו צעדים לשיפור בהמשך.

אני אסכם את הנקודות העיקריות:

א. יש לדאוג בעתיד לארגון מלא של הסייד אבנטס (דראפטים) , הן מבחינת שולחנות וכסאות והם מבחינת מארגן לדראפט.
ובמידה והדבר לא אפשרי - על מארגן הטורניר לציין זאת בהודעה הרשמית של האירוע.

ב. יש לאפשר לשחקנים המשחקים בסיבוב האחרון לסיים את משחקיהם לפני קיפול הציוד.

ג. יש לנסות למצוא פתרון לבעיית השמע בהסברים בתחילת הטורניר.

ד. יש לנסות למצוא פתרון לחוסר במיזוג באיזור זה בסנטר.

ה. יש לנסות לשפר את אווירת הטורניר באמצעות עזרי רקע , כגון: קווסטים נושאי פרסים.

הערות נקודתיות:

* חלוקת פרסים - יש ליצור קווים מנחים לקביעת החלוקה (בקרב המארגנים) תוך התחשבות באופי הטורניר.
* מס' סיבובים - יש לשקול קבלה גורפת של המלצת די סי איי למס' הסיבובים בהתאם למס' השחקנים, מקרים גבוליים (כאשר מס' השחקנים הוא על הגבול{+-2} בין כמות סיבובים אחת לאחרת) יהיו בהחלטת מארגן הטורניר .

זיו התייחס ונתן מס' הסברים להערות שניתנו, חלקם באו פשוט כדי להציג את העניין מזווית ראייתו של המארגן , שיקוליו היו תחת מגבלות לוגיסטיות ולא נעשו מתוך זילזול לקהל השחקנים.
אין צורך להפוך את הכל לוויכוח חסר תכלית.

הערותיכם וביקורתכם חשובים לנו ולעתיד הטורנירים בארץ,

אביעד
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

קצת מצחיק שאנשים לוקחים את הדראפטים האלו כמובן מאליו. כעקרון, לא אמורים להיות דראפטים של הסט החדש ב-PR. אני גר בעיר שיש בה לפחות שמונה חנויות שמריצות טורנירי PR ולמיטב ידיעתי אף אחת מהן לא עורכת דראפטים של הסט החדש לפני תאריך ההשקה הרשמי, וזה לא בגלל מחסור בשחקנים מעוניינים.
ודבר אחרון- הרעש בטורנירים הינו רעה חולה שיש להוקיעה, אבל זה לא רק אחריות המארגנים- איפה השחקנים? כמה אנשים באמת אומרים לשחקנים שלידם לשתוק בזמן שהמארגן \ שופט מנסה לדבר?
טוב לדעת שאני לא היחיד שחושב ככה.
הבנאי
I'm aint no bob
הודעות: 224
הצטרף: 25/11/2007 , 9:56
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי הבנאי »

היי אני שפטתי ביום שבת ויש לי כמה הערות:
א. לגבי בעיית הרעש, אכן היה המון רעש, ומי ששם לב היה שומע שיצאתי מהטורניר צרוד לגמרי, כי ניסיתי לדבר מעל לכל הרעש. אגב, הבאנו מערכת הגברה שלא הצלחנו להפעיל אותה, אבל נפעיל אותה בטורניר הבא
ב. לגבי ההערה של עומרי. עומרי צודק. אני מצטער אם הייתי תקיף מדי. אני יכול להבטיח שהכוונה שלי היתה טובה, לאפשר לשחקנים לסיים את המשחק ללא הפרעות.
ג. לגבי ההערה של אורי: לא לא התנהגנו כמו במועדון, ולא הייתה אווירה של בדיחה. אם התכוונת לחלק הקצר בהתחלה, כשערן, עוז ואני עמדנו בצד ודיברנו - לידיעתך, דיברנו על שאלות שעלולות לעלות במהלך הטורניר וכיצד לטפל בהן.
ד. ידענו רק על שחקן זר אחד בתחילת הטורניר, אשר ביקש שנעביר את נאום הפתיחה גם באנגלית. מאחר וכשהסתיים הנאום בעברית,לא ניתן היה לנאוםפ גם באנגלית, הלכתי אליו אישית והסברתי לו הכל באנגלית.
ה. בנושא הניסיון של השופטים - לפחות לגבי, אני יכול להגיד שעד שבת שפטתי רק בשלושה טורנירים, ואולי אין לי מספיק ניסיון. הגישה שלי הייתה שאני עוזר למי שמבקש. ניסיתי להיות נחמד ככל יכולתי, אבל כמו שהיה לכם חם, גם לי היה חם. חום זה דבר מעצבן, וגם אם לא חייכתי, ניסיתי לעשות כמיטב יכולתי, ואם טעיתי, ואני לא חושב שטעיתי או הטעיתי, אני מצטער.
נקווה שבפעם הבא יהיה יותר טוב לכולנו.
123321 כתב:
בני אדם זה כמו גויף, זו חיה שבורה, משהו שהעולם הזה לא ראה כמותו לפני - גם אגודלים מנוגדים וגם מוח מפותח?! - Overpower.
חבוב
Mr. Dude
הודעות: 1381
הצטרף: 20/11/2006 , 0:32
מיקום: רעננה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי חבוב »

מאוד נהנתי בטורניר, פרי רליסים הם הטורנירים הכי כיפים שיש (חוץ מPT אולי)

רוצה להדגיש את ההערות על החום. אל תצפו ליפול על ימים קרים בחודשים הקרובים, צאו מנקודת הנחה שכל טורניר הולך להיות ביום חם יותר מהקודם (הנחה סבירה מאוד). קיצר מיזוג\אוורור זאת לא המלצה אלא דבר נחוץ והכרחי כדי לארגן טורניר בחודשים הקרובים. אם אין מיזוג בסנטר נעבור למקום שיש ואם לא אז צריך להביא מאווררים, כמו שעומרי אמר אם אין לכם מאיפה לארגן אני בטוח שיש שחקנים שישמחו לעזור. שורה תחתונה: זה לא דבר זניח אלא בעיה שצריך לפתור, לתשומת ליבכם.
It’s practically a rule that a ssason is awesome in Limited - LSV, Avacyn set review
ryoga
MTGil Wizard
הודעות: 5191
הצטרף: 18/9/2006 , 16:11
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ryoga »

Im O.K כתב:האמת יהיה נחמד אם בועז יפרט קצת יותר על איך היה הארגון בפריריליס שם, עד היום שמעתי על טורנירים מאורגנים היטב בגלל שהם היו רישמיים כמו PTQ או GP אבל עוד לא יצא לי לשמוע ממישהו על טורניר קצת פחות רציני כמו פריריליס.
ואולי אני בכלל טועה ושבמדינות מג׳יק מתועשות גם פריריליס לוקחים במלוא הרצינות.
בקיצור שמישהו יגיד לבועז להכנס ולתת תמונת מצב משם.

(וזה בכלל לא בגלל שאני בסוף אוגוסט בלונדון, טוב נו אולי רק קצת... ;) )
הטורניר היה כ90 איש, לאדע אם זה הרבה או לא, אבל היה גם עוד פריריליס בלונדון.
הטורניר נערך באולם ספורט של איזה בית ספר, עם שולחנות עקומים, בחיים לא שיחקתי על שולחנות כל כך גרועים, צריך להחזיק את כל הפרמננטים שלך אחרת הם יחליקו!
לטורניר היו זוג שופטים (רשמיים, עם מדי DCI והכל), והמארגן, שגם עזר בשיפוט.
לעומת זאת, מהשיחות שלי עם השופטים (עשיתי דרופ אחרי הסיבוב השני) ראיתי שהם לא רציניים, זה נכון, זה פריריליס, אבל כן צריך לשמור על החוקים של המשחק, וזה לא דבר שהם עשו.
ההרשמה נגמרה כ20 דקות אחרי שהטורניר היה אמור להתחיל, בנקודה הזאת אמרו לכולם לצאת מהאולם, ואז ארגנו שולחנות ביחד, בזבוז של עוד 20 דקות...
אחרי שהושיבו את כולם, בלי סיטינגס, התחילו לחלק דקליסטים, ואז לקחו אותם חזרה...
אז אין סיטינגס, ואין דקליסטים, יפה.
מבחינת חלוקת פרסים, אני יודע שזה היה 36 למקום ראשון, וכל מי שסיים 6-1 קיבל 24 בוסטרים, ואז 3 לכל מי ש5-2, ובוסטר אחד לכל מי שסיים 4-3.
בנוסף עשו סיידראפטים, כל פעם שסיימנו סיבוב בסייד דראפט, אנחנו בעצמנו דאגנו להעביר לשופטים את התוצאות, ורק 20 דקות אחרי זה הם חזרו אלינו עם פיירינגס.
רציתי גם להוסיף שכולם שם היו סקראבים :D
תמונה
On the Play/On the Draw
https://www.facebook.com/pages/MTG-MADN" target="_blank ... 5548217210
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

בועז, אין כמו הבית :) כמה אנשים בדיוק סיימו עם 6-1?

אני די מתגעגע לטורנירים הגדולים (יחסית) בארץ, כאן הפררליסים יותר מוגבלים וצריך PTQ בשביל נוכחות מסיבית באמת. בטורניר שהייתי בו אתמול היו בערך 20 איש, 5 סיבובים, עם קופסה למקום הראשון, 6 בוסטרים ל-4-1 ו-4 בוסטרים ל-3-2. היה צפוף יחסית, כי החנות קטנה, וחלק מהכיסאות גורמים לשולחן להיות בערך בגובה החזה, אבל הסדר היה די מופתי, עם שולחנות ממוספרים, match slips ו-sitting שנתלה בשני מקומות שונים כדי למנוע מאנשים להצטופף במקום אחד. ולוח שעון גדול על הקיר שהראה כמה זמן נותר לסיבוב. רוב השחקנים שם טובים, אבל היה לפחות עוד סקראב אחד חוץ ממני.
ryoga
MTGil Wizard
הודעות: 5191
הצטרף: 18/9/2006 , 16:11
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ryoga »

3-4 שחקנים סיימו 6-1 למיטב ידיעתי.
תמונה
On the Play/On the Draw
https://www.facebook.com/pages/MTG-MADN" target="_blank ... 5548217210
שלח תגובה