דיווח sealed קנדי

בפורום זה ניתן לדון בנושאים הקשורים למג'יק שלא מכוסים על ידי אחד הפורומים האחרים. לדוגמה: שמועות על סטים עתידיים, דיון במוצרי מג'יק חדשים, דיונים על נציגים ישראליים בטורנירים בין לאומיים וכולי.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

שלח תגובה
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

דיווח sealed קנדי

שליחה על ידי Navidshi »

(הועבר לכאן מהמקום שבו פרסמתי אותו לראשונה מחמת חוסר-רלוונטיות)

אתמול הלכתי עם אניסה לרליס sealed היחיד בעיר. 20 משתתפים, 30$ דמי כניסה, D20 חינם, קלף PR בנוסף לקלף הרליס, מקום ראשון בוקס, מקום שני fat pack + שמונה בוסטרים, מקום שלישי 12 בוסטרים, מקום רביעי 10 בוסטרים, כל האחרים 2 בוסטרים על כל ניצחון. בסוף הטורניר הגרילו פוסטרים. ואז הגרילו Mouse pad עם הציור של Elspeth מ-Crusade. ואז (בגלל שהילד הקטן של בעל החנות התעקש) הגרילו playmat אקראי (של בעל החנות). ואז הגרילו חמש intro packs בין עשרת המקומות הנמוכים.

דקליסט:
Gideon's Lawkeeper
Birds of Paradise
Elite Vanguard
Stormfront Pegasus
Runeclaw Bear
Garruk's Companion
Roc Egg
Giant Spider
Assault Griffin
Stonehorn Dignitary
Acidic Slime
Stingerfling Spider
Aegis Angel
Carnage Wurm

Fireball
Stave Off
Shock
Mighty Leap
Titanic Growth
Timely Reinforcements
Druidic Satchel
Angelic Destiny
Overrun

8 Forest
7 Plains
2 Mountain

הדיווח שלי חפוז וקוריוזי, אין בו ערך אסטרטגי אמיתי. דלגו לסוף אם אתם רוצים :)

סיבוב ראשון שיחקתי נגד בחור בשם Thomas ששמעתי מדבר עם חבר וחשבתי שיש לו DoJ foil, אז שיחקתי סביב זה מה שלא היה מאד קשה בגלל Druidic Satchel, שזה כנראה הקלף השבור ביותר בסט בהתחשב בעובדה שזה מוודא שאתה שולף דלק במקום אדמות ושם אדמות ישר בשדה הקרב ולפעמים בתור בונוס נותן לך חיים או יצורים. הסתבר שמה שהיה לו זה בכלל Chandra foil, אז לא ריחמתי עליו ודרסתי אותו עם Overrun ומלאכית.
סיבוב שני שיחקתי נגד אשתי, שהכריזה שאסור לי לכסח אותה. במשחק הראשון היא החזיקה אותי קצר עם פרעה וצ'נדרה, אבל במקום לשמור את הפרעה לחסימה ולמנוע ממני לתקוף בזמן שהיא מסרסת את היצורים שלי ובונה ultimate היא תקפה לתוך ה-22 חיים והחוסמים הזעירים שלי ונתנה לי הזדמנות להרוג את צ'נדרה, להתייצב ולבנות צבא. במשחק השני היא עשתה טעות קריטית והשתמשה ב-Diabolic Tutor בשביל להביא את Chandra במקום Naturalize או קלף דומה כשלי יש במגרש Satchel ובראש החבילה יש Angelic Rancor שהיא ראתה בגלל ה-Satchel. צ'נדרה לא שרדה וגם לא אשתי שהודיעה לי שאני ישן על הספה.
סיבוב שלישי נגד גברת בשם אנג'י (לפי אניסה היא מבוגרת מאיתנו) ששיחקה כחול לבן ומעכה אותי עם מעופפים וקצת removals במשחק הראשון בזמן שאני דאגתי שהיא תשלוף Jace (כן, שלושה סיבובים, שלושה יריבים עם PW). במשחק השני הכנסתי Plummet/Combust והתייצבתי יפה עם העכבישים, המעופפים, ה-removals וה-CA המטורף שסיפק בכיף ה-Satchel, עד שהגיע Overrun והצבא שלי עבר דרך ההגנות שלה כמו סכין חם בבשר חי. במשחק השלישי קלטתי שהייתי אמור להוציא את הביצה ועוד משהו לטובת Lurking Crocodile x2 שישבו לי בסייד אז עשיתי את זה. ישבתי מתחילת המשחק עם Fireball ביד ושמרתי אותו בקנאות למקרה חירום, גם שיחקתי את כל ה-match סביב mana leak תאורטי (הסתבר בפועל שיש לה Negate אבל היא לא שלפה אותו) ושוב Satchel סיפק CA שלכחול-לבן אין הרבה מה לעשות נגדו וניצחתי עם Overrun.
סיבוב רביעי נגד בחור בריטי בשם Shane, שגם משחק כחול-לבן אבל הרבה יותר control מאשר אנג'י ואין לו PW! אם אני זוכר נכון, לא ראיתי ממנו שום פצצות, רק evasion סביר וקאונטרים ששוב מעכו אותי משחק ראשון, אבל הפעם זכרתי להכניס מיד את התנינים בנוסף לשאר. משחק שני שייך כמו תמיד לתיק הדרואידי. במשחק השלישי שמרתי יד אולטרה-אגרסיבית, הורדתי Vanguard תור ראשון, דוב תור שני, תור שלישי זרקתי Companion למלתעות ה-leak שהנחתי שיש לו ואז ניצלתי את המרווח כדי להשחיל פנימה Lawkeeper, תור רביעי Stonehorn, תור חמישי הוא tapped out בשביל גולם עם קוצים ואני מטפדק אדמה, מוריד Slime, הורס אותו ודורס אותו למוות. בדיעבד, היה לי shock ביד, אז אולי היה נכון יותר להקריב את ה-Lawkeeper ולשמור את ה-3/2 בשביל אגרו מהיר יותר.
סיבוב רביעי אני היחיד עם 4-0 ומשחק מול Andrew עם שחור-לבן. הוא מוריד Tormented בלתי ניתן לחסימה, מחבר אליו חרב גדולה, ותוקף לחתיכות של 4 כל תור. יש לו Lawkeeper בשדה הקרב שמשאיר את ה-Angelic Rancor ביד שלי ואת הכסא של הקיסר מ-Star Wars שמשריץ לו stormtroopers, אבל יש לי קצת מעופפים, קצת יותר שומן והוא זורק את הרגלים לתוך ה-saprolings שאני מקבל מהתיק שלי. בנקודה מסוימת הוא מוריד Gideon Jura ומשום מה הורג לי עכביש לא רלוונטי במקום להכריח אותי לתקוף לתוכו במשך שני תורות, אז אני הורג את Gideon וממשיך. יש לי בערך חצי מליון פתרונות שמנצחים לי את המשחק בחבילה אבל אני עושה טעות קריטית ולא משתמש ב-Satchel ב-upkeep כמו בדרך כלל, כך שאני שולף אדמה במקום להכניס אותה לשדה הקרב ולשלוף Timely Intervention בשביל 6 חיים שהיו מחזיקים אותי עוד סיבוב ונותנים לי לנצח. משחק שני אפילו לא היה קרוב, Lawkeeper פגש את גידי שוב, רק שהפעם גידי עשה בדיוק מה שהוא אמור לעשות, בלי הגנות המעופפים שלו דגדגו אותי קצת ואז הוא הוריד Bloodlord of Vassgoth פויל (!!! אבל לא קלף ה-PR, בדקתי :)), ואז הוא הרביץ לי איתו, ואז הוא הוריד Sengir Vampire עם קאונטרים ואני נפנפתי לשלום ל-flawless victory שלי. מסתבר שהיה לו גם Sorin's Vengeance (תודה למנצ'קין על התיקון) בחבילה, אז כנראה שלא הייתי היחיד בחדר עם ערימת פצצות ענקית. על הצד החיובי, ההפסד היחיד שלי הוא ל-4-1, הבחור שהפסיד לי בסיבוב הראשון גם הוא 4-1, ואנג'י משחקת נגד שיין, כך שאחד מהם בטוח יהיה 4-1 ואניסה היא היחידה מבין היריבים שלי שלא הלך לה טוב במיוחד, אז ה-tiebreakers שלי הם כמעט 20 נקודות מעל כל אחד אחר, שזה טוב. מנהל הטורניר מיידע אותי שזכיתי בבוקס, ואז מיידע אותי שהבן הקטן שלו לא מסכים, אבל הוא הטיל על הבן וטו.

שלל: צ'נדרה (מאניסה), ערימה של קלפים שלא ראוי להזכיר, בוסטר בוקס, 4 בוסטרים (מאניסה), קוביה (כי אניסה שומרת על שלה בקנאות), 2 קלפי רליס, 2 קלפי PR, פוסטר של סורין (שאני תולה הפוך, כי הוא ערפד), Playmat עם ציור של דרקונים ו-intro pack כחולה.

זהו, את ה-PR הבא נעשה בארץ, אז תתכוננו :)
kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist »

דיווח נחמד וברכות על הזכייה.
מה שהכי הפליא אותי הם הפרסים המטורפים בטורניר הזה. לא ברור לי למה לא מאמצים גם פה את השני בוסטרים על כל ניצחון לאלה שלא במיקומים גבוהים. בטורנירים האחרונים הודגש הגידול בפרסים, וזה נראה לי עדיין רחוק מאוד מהפרסים שהצגת.
אני הדורבן שקולע בזמן !
Yoav
מארגן טורנירים
הודעות: 3184
הצטרף: 30/9/2002 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Yoav »

*עריכה, לא ראיתי שרשום שהיו 4 סיבובים ולא 5 כמו שאמורים להיות, האמ האמ... לא רק בת"א מקצצים סיבוב :)*

בחישוב קל (בעזרת התוכנה של הטורנירים) הפרסים שחולקו בטורניר הזה, תשמעו טוב, 118 בוסטרים + Fat pack + 5 intro packs.
כלומר, 5.9 בוסטרים נוספו לקופת הפרסים על כל משתתף.

אם הטורניר עלה 30$ וכל משתתף, כביכול, מקבל 11.9 בוסטרים, יוצא שכל בוסטר שווה 2.59$, הזוי לגמרי.
וזה עוד בלי רווח על הארגון, בלי ה-Fat pack ובלי 5 Intro packs ובלי הצ'ופרים האחרים שחולקו.
ממש קשה לי להאמין לנתונים האלו, מזל שרן היה שם.

מסקנה?
שווה לעבור לקנדה.
מיצי מיאו
Yoav
מארגן טורנירים
הודעות: 3184
הצטרף: 30/9/2002 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Yoav »

ערכתי את התגובה הקודמת שלי, עכשיו הנתונים אפילו יותר הזויים...
ג'יזס
מיצי מיאו
Orb
Moderator
הודעות: 3566
הצטרף: 23/7/2007 , 11:57
מיקום: ת"א
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Orb »

לא ברור לי למה לא מאמצים גם פה את השני בוסטרים על כל ניצחון לאלה שלא במיקומים גבוהים
אם כוונתך היא למה לא מעבירים חלק מהפרסים למקומות הגבוהים למקומות הנמוכים, התשובה היא שרוצים שיהיו פרסים מכובדים ויפים למקומות הגבוהים.
אם כוונתך היא למה לא מוסיפים עוד בוסטרים לקופת הפרסים על חשבון המארגנים, התשובה היא שאין לנו את האפשרות מבחינה כלכלית.

הנתונים האלה של הפרסים באמת לגמרי הזויים, אני מניח שהרבה מהפרסים האלה נובעים מה-retailer reward program שזו תוכנית שלמה של promotions שלצערי לא זמינה לנו בארץ בגלל וויזארדס.
מוזמנים להשתתף במכירת החיסול שלי:
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank
kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist »

לא התכוונתי לחלוקה הצרה/רחבה, החלוקה לארבעת המקומות הראשונים היא לא טובה בהרבה בקנדה מאשר אצלנו, התכוונתי לתוספת שלהם על הניצחונות. גם במקומות האחרונים בדר״כ מנצחים סיבוב אחד, כך שכמעט כל משתתף שם קיבל לפחות שני בוסטרים כפרס וזה ממש נחמד. אני יכול להבין שזה לא כלכלי אבל זה אמור להיות לא כלכלי להם גם אז זה לא מובן.
אולי שווה לתת את המקרה הזה כדוגמא בפעם הבאה שיש איזה משא ומתן עם וויזארדס, אם יש כזה דבר.
אני הדורבן שקולע בזמן !
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

תודה. קודם כל, אני אתקן את עצמי (ואת יואב), היו חמישה סיבובים ולא רק ארבעה; פשוט כתבתי "סיבוב רביעי" בטעות גם בסיבוב החמישי. אני לא יודע איך זה משפיע על החישובים.

לגבי הפרסים, למען האמת גם לי קשה להאמין ואני בקנדה כבר קרוב לשנה. באופן טיפוסי, יש booster box למנצח אבל היא ניתנת רק למי שלא הפסיד אפילו סיבוב אחד (מה שמעודד אנשים לעשות split בגמר כשהם 4:0, מה שדי מבאס בעיני, אבל מילא). סניף אחר של אותה רשת חנויות בעיר (יש להם שלוש) פרסם במקור מבנה פרסים של "בוסטר על כל סיבוב שניצחת" ולא "שני בוסטרים על כל סיבוב" אבל יומיים מאוחר יותר הם הורידו את הפרסום והחליפו אותו במשפט "!Prizes: crazy". כמה אנשים בטורניר אמרו שזו הנחיה מלמעלה (כלומר מ-WotC) ואני יודע שיש להם מדיניות של "הפתעות" שמחולקות לחנויות שונות בכל פעם ולא באופן אחיד כך שאולי זה קשור... מצד שני, בפעם שעברה שנתקלתי במשהו כזה חילקו כמה deck boxes וקוביות, לא כמויות על של פרסים. בקיצור, לא לגמרי אופייני אפילו לקנדה וכשסיפרתי על זה שלשום בחנות שאני בדרך כלל הולך אליה גם הם פתחו עיניים.

לגבי רוחב החלוקה, כמו בכל מקום זו בחירה של המארגנים בהתאם למה שהם חושבים שהשחקנים רוצים. החנות שאני הולך אליה לרוב (שמושכת, למיטב הבנתי, כמה מהשחקנים הטובים באזור) תומכת בחלוקה מאד צרה של פרסים באירועים שוטפים, משהו כמו שלושת המקומות הראשונים גם כשיש לך דראפט של 20 איש. רק בטורנירי ה-PR וה-release יש חלוקה רחבה יותר, ואפשר לקבל פרסים יפים גם על רקורד של 3-2 (כמספר השחקנים הטיפוסי מצדיק 5 סיבובים). החנות שבה נערך הטורניר הזה מריצה דראפטים זולים (10$) בלי פרסים (עם rare picks לפי סדר המנצחים) שמושכים בעיקר שחקנים מתחילים, בזמן שהסניף הראשי מריץ דראפטים עם בוסטר פרס על כל ניצחון בסיבוב.

במה שנוגע להיגיון הפיננסי מאחורי העניין, ההערכה שלי היא שבוסטר עולה לחנות הרבה פחות מ-3$ (לאור העובדה ש-booster box נמכרת באופן שוטף ב-125$ ו-preorders עולים רק 115$). כך שמבחינת החנות, קרוב לוודאי שאפילו מבנה הפרסים המטורף הזה הוא לא בגדר הפסד משמעותי, אם בכלל, מה גם שמדובר בחנות שמוכרת באופן שוטף בוסטרים, אביזרים וסינגלים ומארגנת טורנירים נושאי פרסים (כמו גם מוצרים נפרדים לחלוטין כמו קומיקס ו-action figures) ולכן חשוב ורצוי עבורה לטפח נאמנות לקוחות.

אני יכול לתת דוגמא נוספת שמחזקת את הטענה הזו: בשבוע שעבר אניסה ואני השתתפנו באחד הדראפטים הזולים שלהם ובסוף הטורניר התברר, לאחר בלגן מסוים, שמישהו "העלים" כמה rares מהשלל הסופי ובמקומם השתרבבו לערימה כמה מהסינגלים של החנות (קלפים כמו Inkmoth Nexus, Green Sun's Zenith ועוד). העניין התגלה רק אחרי שחילקנו את הזכיות, ובאופן מפתיע בעל החנות בחר לספוג את ההפסד במקום לדרוש שהקלפים יוחזרו ותתבצע חלוקה מחדש, למרות שכל המשתתפים עדיין נכחו במקום.

מסקנה: אני לא יודע לגבי לעבור לקנדה באופן כללי אם אתה לא מאוהב, יש כאן טונות של שלג בחורף, כמויות יתושים שלא היו מביישות את החולה לפני קום המדינה בקיץ והחומוס פשוט מזעזע... אבל בהחלט שווה לשחק כאן Magic :)
Yoav
מארגן טורנירים
הודעות: 3184
הצטרף: 30/9/2002 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Yoav »

עם חמישה סיבובים זה נראה כך -
חולקו 132 בוסטרים לפרסים.
6.6 בוסטרים הלכו לקופת הפרסים על כל משתתף.
עם כך כל בוסטר שווה 2.38$ (מבלי רווח של החנות על הטורניר).

יש כאלו שיסבלו שלג ועקיצות בשביל מחיר כזה של בוסטר :wink:
מיצי מיאו
TV-R-US
MTGil Wizard
הודעות: 3010
הצטרף: 10/12/2006 , 1:33
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי TV-R-US »

הייתי מקריב את הבנים שלי לothers בשביל מחיר כזה :wink:
זה מסתדר גם עם הקור.
when its cold, they come, and play magic
My first girlfriend turned into the moon
ליגת הטכניון בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/1659351194292050/" target="_blank
Sinister-
MTGil Wizard
הודעות: 508
הצטרף: 28/11/2005 , 15:33
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Sinister- »

סנורלקאס למשל.
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

[quote="Yoav"]עם חמישה סיבובים זה נראה כך -
חולקו 132 בוסטרים לפרסים.
6.6 בוסטרים הלכו לקופת הפרסים על כל משתתף./quote]
החישוב שלי היה 20 שחקנים = 10 מנצחים לסיבוב, כפול 5 סיבובים = 50 נצחונות, כפול 2 בוסטרים לנצחון = 100 בוסטרים, פלוס 2 בוסטרים למקום רביעי, פלוס 4 בוסטרים למקום שלישי, פלוס 9 בוסטרים (fat pack) למקום שני פלוס 28 בוסטרים למקום ראשון = 143 בוסטרים (כשלוקחים בחשבון שארבעת המקומות הראשונים החזיקו ברקורד של 4-1), שזה אפילו קצת יותר.
שלח תגובה