תרד יצירת קלפים שוב!

בפורום זה ניתן לדון בנושאים הקשורים למג'יק שלא מכוסים על ידי אחד הפורומים האחרים. לדוגמה: שמועות על סטים עתידיים, דיון במוצרי מג'יק חדשים, דיונים על נציגים ישראליים בטורנירים בין לאומיים וכולי.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

שלח תגובה
jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee »

תמונה

היא מיט'יק, שכחתי לשנות (נדמה לי שכרגע היא ביסיק לנד XD)
נערך לאחרונה על ידי jooleeboolee ב 02/9/2011 , 21:45, נערך פעם 1 בסך הכל.
Banuni
TimeShifted Banana
הודעות: 3479
הצטרף: 17/1/2004 , 20:48
מיקום: אביחיל(עמק חפר)
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Banuni »

jooleeboolee כתב:אני מבין אותך, אבל אני לא מדבר רק על קלפי מוטיקלרד. למשל falmeborn viron הוא יצור 6/4 עם עלות שלRR4, לאומת זאת, Flameborn Hellion הוא יצור 6/1 עם עלות של R5. אותה עלות, פשוט אחד אדום יותר, מה שברוב החבילות לא ממש יפריע, והוא מקבל 3 Toughness, משהו נראה לי כאן לא בסדר...
אתה עוד תלמד...
יצור ב5R, יכול להכנס בקלות כספלאש בחבילת סילד או דראפט שלך, אם חסרים לך יצורים שמנים, לעומת יצור ב 4RR או אפילו 3RR שכדי לשחק אותו, אדום חייב להיות צבע מרכזי שלך...
Sir Psycho Sexy כתב: אני ממליץ לך לטוס להודו, בטוח גדל שם משהו שיכול להפוך אותך בחזרה לילד נורמלי.
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

לא כל הקלפים נוצרו שווים. יש קלפים חזקים, קלפים בינוניים, קלפים שהם בגדר filler וקלפים שהם פשוט גרועים נטו, למעט במצבים מאד קיצוניים. היכולת להעריך נכון את העוצמה של הקלפים הזמינים ולבחור מביניהם היא הבסיס לפורמטים של Limited.

אז כמובן שאף אחד לא מצפה ממך ליצור 6/1 ב-6 מאנה, זה לא יהיה מעניין בכלל. אבל כשאתה יוצר קלף שהאפקט שלו על המשחק מערער לחלוטין את הבסיס למשחק בכל הפורמטים, זה נראה לא מציאותי ולכן שוב לא ממש מעניין. קלף (אלא אם הוא פארודיה הומוריסטית, שנשפטת בקטגוריות אחרות) זוכה לרוב להערכה כשהוא א. עושה משהו מעניין וב. העלות שלו סבירה ביחס לאפקט. אז אנשים יכולים להגיד לעצמם, "היי, זה משהו שהייתי רוצה לראות בבוסטר שלי ואני חושב ש-WotC בהחלט עשויים להדפיס משהו כזה".

איזון זה דבר חשוב. תזכור, הקלף הדמיוני הסופר-שבור הוא אולי כיף כשהוא נמצא רק בצד שלך של השולחן, אבל הוא לא כיפי באותה מידה כשלשני הצדדים יש אותו, והוא מאד לא כיפי כשרק ליריב יש אותו.

היכולת השניה של Rivenia לא הגיונית. אם הקלפים שראית עם scry לא רצויים, למה לך לערבב את הספריה ולהסתכן בזה שהם ימצאו את דרכם שוב לראשה? זה אפקט שיש לו משמעות רק במקרה הנדיר שבו יש לך בראש החבילה קלף שאתה לא רוצה ברגע זה, אבל גם לא רוצה בתחתית החבילה בגלל שאין לך שום דרך אחרת לערבב את החבילה או לחפש אותו.

שתי יכולות ששתיהן מתעסקות עם ראש החבילה שלך נראה קצת משעמם.

היכולת השלישית נראית די מעניינת, על פניה היא מנצחת את המשחק, אבל מספיק שיש ליריב search effect ביד והיא חסרת משמעות, ויכול להיות שהיריב ינצח גם על סמך מה שיש לו ביד/בחבילה. בסה"כ, חלשה יותר מהיכולת של Jace tMS ולמרות שבתיאוריה יותר קל להגיע אליה, העובדה שהיא לא נותנת CA או מסוגלת להגן על מצבה בלוח בשום צורה שהיא מחלישה אותה בצורה משמעותית.

בשורה התחתונה, היא נראית כמו משהו שאנשים ינסו לשחק, ואז יפסיקו לשחק או יעברו לשחק בעותק אחד בתור late game quality control (למרות שכנראה עדיף לשחק משהו כמו Sphinx או Karn או כל שטות אחרת שתנצח את המשחק בעצמה ולא תספק רק "quality control" בשלב כזה).
jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee »

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
tomeriko
Legendary Samurai
הודעות: 1069
הצטרף: 04/11/2009 , 23:08
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי tomeriko »

הייתי עושה את הדבר הבא:
artifact creature
0/1
tap: add (2)
if you cost an artifct, untap this creature

נ.ב
סליחה על שגיאות, מאוחר לי.
jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee »

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
munchlax
MTGil Wizard
הודעות: 715
הצטרף: 01/4/2011 , 18:44
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי munchlax »

הטרבלר די גרוע.
לא הבנתי כל כך את המלאכית,כשאתה משתלט על היצור,השולט שלו יכול בתגובה להקריב אותו?
האדמה שבורה בטרוף.נגיד שבתור השלישי יש לך שתי אדמות כאלה וmountain במגרש. 5 מאנה (צבועה[!]) בלי מאיצים בכלל.
הwarrior מעניין,דומה לhero of bladehold וקצת (הרבה) יותר טוב.
הcrusher משעמם. ולמה יש לו מסגרת של ארטיפקטים צבועים?
הmerfolk מגניב מבחינת פלייבור ובסדר מבחינת משחק.
התמונה של הsolider token לדעתי לא מתאימה לwarrior...
אצל ספיידרמן אני הייתי מחליף את היכולת הראשונה והשנייה ואולי מעלה קצת את הנאמנות.
האולטימייט לא כל כך מעניין,אני חושב שאי הייתי הופך את היכולת הזאת ל+0 ומוסיף לזה until eot.(כמו גידי)
הסופר אוברראן אצל האלפית מעניין,הטוטרינג מרשים וה+1 סבבה.
Munchin All Day Long
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

Depth Titan מעניין, למרות שהיכולת שלו מרגישה יותר ירוקה מאשר שחורה. חבילות UB control היו מתות על קלף כזה, שנכנס בסוף תורו של היריב (או בתחילת תורו כדי לנעול לו את התור, אם מרגישים אמיצים) ואז תוקף כל תור ונותן לך לשחק דברים נוספים בלי לחשוש מ-instants או קאונטרים.
Flesh Titan נראה סביר. אני חושב שהייתי מתפתה לתת לו haste במקום first strike, ולהפוך אותו למקור ארסיבי של LD בדומה ל-Deus of Calamity, למרות שאולי זה חזק מדי בשביל 6 מאנה.
Impurity Titan - ל-Grave Titan כבר יש deathtouch. הוא אמנם אדום, אבל לא ברור למה הוא עושה נזק כשה-discard של שני קלפים בתור זה כבר אפקט חזק להחריד. אפשר אולי שהוא יזרוק ליריב קלף אחד, ויעשה 3 נזק.
Land Titan חזק הרבה יותר מדי; בשעתו היו קלפים ב-Urza's Saga (לדוגמא Time Spiral) שהיו עושים untap למספר האדמות שדרוש כדי לשחק אותם כך שהם היו משוחקים "חינם", והיו הרבה דרכים לשבור אותם; הטיטאן עושה את זה אפילו יותר טוב, וחוזר על התהליך כל תור. העובדה שיש לו Shroud הופכת אותו חסין לכל דבר חוץ מאשר mass removal, מה שמרגיש קצת מוגזם (לטיטאן הכחול, לצורך השוואה, נתנו הגנה הרבה יותר מוגבלת). ובנוסף, WotC מנסים כרגע להוציא את Shroud מהמחזור לטובת Hexproof (אבל זה בפירוש לא אומר שצריך לתת לו Hexproof במקום).
Tempest Titan נראה גם הוא חזק מדי, בגלל שהיכולת שלו מנוסחת ככה שהיא לא תלויה בנוכחות שלו על הלוח - מה שאומר שה-removal שלו כמעט אבסולוטי.

Shark Merfolk - ה-homeland נראית כמו יכולת שקל להפליא למלא אחר התנאים שלה, כך שהוא כמעט תמיד יהיה 3/3 unbloackable ב-3, שזה מאד, מאד חזק בשביל common כחול.
Rumedin's Crusher - למה יש לו מסגרת של artifact creature ולא של יצור רגיל? אם הוא אמור להיות artifact creature זה צריך להופיע בסוג הקלף.
Rikhan Mular - נראה כמו mythic ולא כמו rare; הייתי מתפתה לומר שהוא שבור מדי, בגלל ש-double strike יכול לעשות כמויות עצומות של נזק עם ניפוח קל (שלא לדבר על חרב מזדמנת) אבל בגדול הוא מאד מזכיר גרסה פגיעה של Hero of Bladehold, מה שעושה אותו פחות מעניין אבל יותר קביל.
Mons עדיין סובל מהבעיה של אדמה שנכנסת למשחק תור ראשון tapped ואז מאיצה אותך ל-3 בתור שני, ובמקרה הזה גם נותנת לך mana fixing מטורף בתור בונוס. אולי זה היה עובד אם היית חייב לשלם :manarw::manarw: או להקריב אותה, ואז היא הייתה נכנסת לכל המוקדם בתור שלישי, ועולה לך בתור של tempo. הבעיה היא שהיא עדיין חייבת להיכנס tapped (אחרת צריך ניסוח מסובך כדי למנוע ממך לשחק אותה, לקחת 2 מאנה ואז להקריב) וזה קצת פחות כדאי בשביל חבילות מסוימות, אבל זה יותר סביר מאשר הגרסה הנוכחית.
Destruction Angel - היכולת של היריב לבחור להקריב את היצור שלו נראית כמו סייג מעניין, למרות שהעובדה שהיכולת היא אופציונלית מונעת מהיריב לנצל את זה לרעתך, שזה מוריד מרמת ה-skill של הקלף. רוב היצורים שנותנים אפקט Threaten חינמי כל תור (Dominus of Fealty, Bringer of the Red Dawn) עולים יותר ו/או יש להם דרישות מאנה תובעניות יותר.
jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee »

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

תמונה
תמונה
תמונה תמונה
מרווין
מארגן טורנירים
הודעות: 3918
הצטרף: 12/7/2005 , 14:16
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי מרווין »

הרעיון מאוד נחמד, אבל אתה צריך לרשום עליו שכשהוא נהפך אתה שם עליו 3 Loyalty Counters, אחרת, לפי החוקים הוא סתם ימות מחוסר קאונטרים כPlaneswalker.
tomeriko
Legendary Samurai
הודעות: 1069
הצטרף: 04/11/2009 , 23:08
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי tomeriko »

במקום "להחזיר" את היצור הקודם הוא אמור להשתנות אליו חזרה.
Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul »

טאיגי שבור, אבל הפלייבור מעניין, בייחוד הרעיון שהוא חוזר חזרה למצב רגיל אחרי ה-ultimate
tomeriko כתב:במקום "להחזיר" את היצור הקודם הוא אמור להשתנות אליו חזרה.
זו אפשרות, אבל אז הוא צריך לציין שה-Exile נעשה לכל הפרמננטים חוץ מ-Taigi ועוד דבר שהוא "יצטרך" לדאוג לגביו, אם זה בתכנון שלו, זה להסיר את המונים ממנו (כך שהוא לא יבוא עם עודף בפעם הבאה שיהפוך לפליינסווקר). כמו שהוא עכשיו הוא חוזר בלי מונים עודפים ולפי ויזרדס, הצפי הוא שהחוקים יגרמו לו תמיד לחזור על הצד הקדמי.

אבל גם אני חושב שמטעמי פלייבור זה ירגיש יותר מתאים אם זה יהיה כמו שאתה אומר, אבל צריך לראות כמה זה ממלא את היכולת בטקסט.

יכול להיות רעיון מעניין לשנות אותו כך שייכנס למשחק עם מוני נאמנות בעודו יצור, זה גם יפתור את הבעיה שמרווין ציין. אפשר גם לקחת את הרעיון לקלף חדש שצובר מונים כשהוא יצור אם הוא עושה משהו מיוחד שמזכה אותו בכך.
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

אם אני כותב taigi etb with 3 loyalty counters הוא ישמור אותם כשהוא יהפוך לווקר?
תמונה תמונה
jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee »

וואו אני מת כבר להכין קלף טרנספורם, אבל אני מחקה שיצא מודל אמיתי בתוכנה :cool:
Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul »

Kroen כתב:אם אני כותב taigi etb with 3 loyalty counters הוא ישמור אותם כשהוא יהפוך לווקר?
הצפי הוא שכן.
http://www.wizards.com/magic/tcg/articl ... dfcrules#4
Transforming
After a double-faced card transforms, it's still the same card, so any Auras, counters, or other effects stay right where they are (unless the double-faced card's characteristics have changed such that an Aura can no longer legally enchant it).
אבל בעיה שלא חשבתי עליה לפני-כן, היא, שאם תגמור את כל המונים, בפעם הבאה שיהפוך לפליינסווקר לא יהיו עליו מונים בכלל. אז בכל זאת, בהתאם לתכנון, צריך לדאוג איכשהו להוספת\איפוס מונים כחלק מהיכולת שהופכת אותו לפליינסווקר, או כיכולת נוספת שדואגת לזה שהוא משנה צורה (נראה שזו צריכה להיות יכולת "as" ולהיות על הצד של היצור).
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

הוא לא נראה שבור, בתור 2/1 ב-1 (פלוס בושידו) נטול חסרונות משמעותיים הוא יצור חזק אבל עדיין מאד פגיע, שכל דב מתחלף איתו (ולא, הוא לא יתהפך לפני שהוא ימות בגלל ש-SBE נבדקים לפני שה-transform בכלל עולה על ה-stack). כך שהיכולת להפוך אותו תלויה מאד באפשרות שלך לנצל combat tricks ובחסימות של היריב, ואם לשפוט על פי הביצועים של Bushi Tenderfoot בשעתו, הוא ישנה צורה לעיתים די נדירות (למרות שבשונה מה-Bushi הוא מצדיק מקום בחבילה גם בצורתו הטבעית, והנזק שהוא עושה מעודד את היריב לחסום אותו לעיתים קרובות יותר).
Soul כתב:אבל בעיה שלא חשבתי עליה לפני-כן, היא, שאם תגמור את כל המונים, בפעם הבאה שיהפוך לפליינסווקר לא יהיו עליו מונים בכלל. אז בכל זאת, בהתאם לתכנון, צריך לדאוג איכשהו להוספת\איפוס מונים כחלק מהיכולת שהופכת אותו לפליינסווקר, או כיכולת נוספת שדואגת לזה שהוא משנה צורה (נראה שזו צריכה להיות יכולת "as" ולהיות על הצד של היצור).
לא ברור לי איך הוא אמור "לגמור" את ה-counters אם הוא לא בצורת ה-PW שלו. כשהוא משתמש ב-ultimate הוא מגלה גם את עצמו ואז חוזר בצורת היצור, כך שאם היצור נכנס עם loyalty counters הוא יכנס עם counters חדשים. אבל הרבה יותר הגיוני שה-counters יתווספו כחלק מהיכולת של transform כדי להקטין את הסיכון שיהיו לך כמה סוגים שונים של counters על אותו יצור. מה שבטוח, לצד ה-PW לא אמור להיות סמל loyalty counters (ראה ערך Garruk Relentless).
Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul »

הוא לא נראה שבור, בתור 2/1 ב-1 (פלוס בושידו) נטול חסרונות משמעותיים הוא יצור חזק אבל עדיין מאד פגיע, שכל דב מתחלף איתו (ולא, הוא לא יתהפך לפני שהוא ימות בגלל ש-SBE נבדקים לפני שה-transform בכלל עולה על ה-stack). כך שהיכולת להפוך אותו תלויה מאד באפשרות שלך לנצל combat tricks ובחסימות של היריב, ואם לשפוט על פי הביצועים של Bushi Tenderfoot בשעתו, הוא ישנה צורה לעיתים די נדירות (למרות שבשונה מה-Bushi הוא מצדיק מקום בחבילה גם בצורתו הטבעית, והנזק שהוא עושה מעודד את היריב לחסום אותו לעיתים קרובות יותר).
הוא יצור שעולה אחד שמחליף עם יצור אחר עד 3 toughness ומסב 2 נזק כמו שאר ה-savannah lions . חשבתי שאפילו כיצור אגדי זה עדיין עצמתי מידי מכדי להכיל אפקט נוסף כי הוא מספיק טוב כפי שהוא בלי בלי עוד יכולות. אבל הטיעון שלך די משכנע בייחוד לגבי זה שקשה להפוך אותו.
לא ברור לי איך הוא אמור "לגמור" את ה-counters אם הוא לא בצורת ה-PW שלו.
התבלבלתי קצת עם ההצעה הקודמת לשנות את ה-ultimate. הכוונה הייתה, אילו ה-ultimate היה מגלה את השאר והופך אותו חזרה ליצור. ולפי זה, אחרי שהיצור יהפוך לפליינסווקר וה-ultimate יופעל בפעם הראשונה, היצור יכול למצוא את עצמו עם עודף או חוסר במונים. ... אני מוכרח להודות שיכולת ה-ultimate כפי שקרואן כתב פותרת הרבה בעיות.
מה שבטוח, לצד ה-PW לא אמור להיות סמל loyalty counters (ראה ערך Garruk Relentless).
אני יכול להבין למה זה נחוץ אצל גארוק. זה לא נחוץ כי המספר תלוי במונים שהיו עליו לפני שעשה transform וזה חוסך בלבול.

אבל יכול להיות שמישהו ימצא סיבה להוסיף סמל loyalty על הפנים האחוריות. במקרה של טאיגי, אם היכולת שמשנה אותו תכלול איפוס של המונים, הסמל יכול לשמש כתזכורת, וזה יכול להיות שימושי בפוטנציאל לקלפים עתידיים שיכניסו קלפים דו צדדיים למשחק עם הפנים האחוריות. אני לא אומר שזה בהכרח המקרה פה, אבל זו אפשרות שאפשר לשקול.
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

תזכורות לקלפים עם שני צדדים WotC שמו בקטן מעל ה-P/T, אבל צריך לזכור שסמל ה-loyalty counters מייצג ספציפית כמות של counters שה-PW מקבל כשהוא נכנס לשדה הקרב, ושקלף דו-צדדי לא יכול להיכנס לשדה הקרב כשהוא הפוך כך שזה לעולם לא יהיה רלוונטי. כך שבכל מה שנוגע לקלף הזה, תהיה מה שתהיה המכניקה שנותנת לו loyalty counters, הסמל לא צריך להיות שם לדעתי.

אני מסכים שהוא נראה מאד אגרסיבי, בתור סופר-Lions, אבל מצד שני ראינו הרבה מאד קלפים שמתמודדים עם ה-Lions בשנים האחרונות, וה-Lions עצמם ירדו לדרגה של Uncommon ואפילו קיבלו שיפור בצורת סוג-יצור סינרגטי יותר. אז בשורה התחתונה, היכולת להפוך אותו תלויה מאד בכמות ה-combat tricks שאתה משחק וביכולת של היריב לשחק סביבם. במקרה הכי טוב, הוא 2/1 unbloackable ב-1 שזה חזק... אבל לא בהכרח יותר מאשר Blighted Agent.
tomeriko
Legendary Samurai
הודעות: 1069
הצטרף: 04/11/2009 , 23:08
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי tomeriko »

הנה שלי:
תמונה

והצד השני:
תמונה


פשוט סוגר את מירודין.
שלח תגובה