יש לי במשחק Psychic Vortex ו-Chains of Mephistopheles, נניח שעל ה-Vortex יש 3 קאונטרים, מה קורה כשהטריגר באפקיפ נפתר ויש לי ביד שלושה קלפים? קלף אחד? אפס קלפים? מה קורה בכל אחד מהמקרים אם יש יותר מ-Chains אחד?
אני מבין שיש פה Replacement Effect שמשפיע על תשלום, אני רק לא בדיוק מבין איך הוא משפיע...
Psychic Vortex עם Chains of Mephistopheles?
ממה שהצלחתי להבין (אני שונא קלפים ישנים) אתה משלם את הComultive upkeep בלשלוף שלושה קלפים כל שליפה מוחלפת בתורה בReplacment של הChains כלומר שאתה זורק ושולף אחרי שהכל נפתר אתה מסיים עם יד של שלושה קלפים כאב ראש גדול ועוד שליפה רגילה של התור.
השאלה האמיתית היא איך יש לך שלושה קלפים ביד בשביל ליצור האת המצב הזה. אחרי הכל היית צריך לזרוק את היד לvotrtex לפני שני תורות וה-chains לא היה מאפשר לך לשלוף כלום.
השאלה האמיתית היא איך יש לך שלושה קלפים ביד בשביל ליצור האת המצב הזה. אחרי הכל היית צריך לזרוק את היד לvotrtex לפני שני תורות וה-chains לא היה מאפשר לך לשלוף כלום.
123321 כתב:
בני אדם זה כמו גויף, זו חיה שבורה, משהו שהעולם הזה לא ראה כמותו לפני - גם אגודלים מנוגדים וגם מוח מפותח?! - Overpower.
זה מסתדר רק אם היו לי בהתחלה 3 קלפים ויש במשחק רק Chains אחד.
החזרתי לעצמי אדמות ליד עם Trade Routesהבנאי כתב:השאלה האמיתית היא איך יש לך שלושה קלפים ביד בשביל ליצור האת המצב הזה. אחרי הכל היית צריך לזרוק את היד לvotrtex לפני שני תורות וה-chains לא היה מאפשר לך לשלוף כלום.
mil = להשים קלף מהטופ בבית הקברות.
עריכה: לא לקחתי בחשבון שזה שלושה מונים על ה-vortex לפני ששמים עוד מונה מה שהופך את זה ל-4 שליפות. הוספתי התייחסות לשליפה רביעית במודגש וסוגריים עבור כל מקרה:
PV + CoM
0 קלפים: mil שלוש פעמים. [mil במקום שליפה רביעית]
1-3 קלפים: זורק, שולף, זורק, שולף, זורק, שולף. [זורק, שולף] (נשאר עם יד באותו הגודל)
PV + CoM + CoM
0 קלפים :
1) שליפות תמיד נעשות אחת אחרי השנייה ולא במכה אחת, נראה לי שזה יכול לחסוך קצת כאב ראש כי לא צריך לחשב דברים שקורים בו זמנית. אירועים שמחליפים שליפות יבואו להחליף את השליפה הראשונה לפני שעוברים לשליפה הבאה וכו'.
2) ה-chains מחליף שליפה ב"זרוק שלוף" או ב-"mil" אם אין קלפים ביד. אם אירוע הוחלף ב"זרוק שלוף" ויש עוד chains, החלק של ה"שלוף" מוחלף על ידיו. במה ה"שלוף" יוחלף תלוי במצב שאחרי הזריקה הראשונה.
עם שני chains, ההחלפות האפשריות (לפי גודל יד) פר שליפה הן:
שני קלפים ומעלה: זרוק, זרוק, שלוף.
קלף אחד: זרוק, mil.
0 קלפים: mil. (ל-chain השני אין מה להחליף)
בגלל שההחלפה של ה-chains השני תלויה במה שקורה ב-chains הראשון, יותר קל לחשב את זה אחד אחרי השני ולא לחשב מראש את כל ההחלפות.
עריכה: לא לקחתי בחשבון שזה שלושה מונים על ה-vortex לפני ששמים עוד מונה מה שהופך את זה ל-4 שליפות. הוספתי התייחסות לשליפה רביעית במודגש וסוגריים עבור כל מקרה:
PV + CoM
0 קלפים: mil שלוש פעמים. [mil במקום שליפה רביעית]
1-3 קלפים: זורק, שולף, זורק, שולף, זורק, שולף. [זורק, שולף] (נשאר עם יד באותו הגודל)
PV + CoM + CoM
0 קלפים :
- mil
- mil
- mil
- [mil]
- זורק, mil (אפס ביד)
- mil
- mil
- [mil]
- זורק, זורק, שולף (1 ביד)
- זורק, mil (אפס ביד)
- mil
- [mil]
- זורק, זורק, שולף (2 ביד)
- זורק, זורק, שולף (1 ביד)
- זורק, mil (אפס ביד)
- [mil]
1) שליפות תמיד נעשות אחת אחרי השנייה ולא במכה אחת, נראה לי שזה יכול לחסוך קצת כאב ראש כי לא צריך לחשב דברים שקורים בו זמנית. אירועים שמחליפים שליפות יבואו להחליף את השליפה הראשונה לפני שעוברים לשליפה הבאה וכו'.
2) ה-chains מחליף שליפה ב"זרוק שלוף" או ב-"mil" אם אין קלפים ביד. אם אירוע הוחלף ב"זרוק שלוף" ויש עוד chains, החלק של ה"שלוף" מוחלף על ידיו. במה ה"שלוף" יוחלף תלוי במצב שאחרי הזריקה הראשונה.
עם שני chains, ההחלפות האפשריות (לפי גודל יד) פר שליפה הן:
שני קלפים ומעלה: זרוק, זרוק, שלוף.
קלף אחד: זרוק, mil.
0 קלפים: mil. (ל-chain השני אין מה להחליף)
בגלל שההחלפה של ה-chains השני תלויה במה שקורה ב-chains הראשון, יותר קל לחשב את זה אחד אחרי השני ולא לחשב מראש את כל ההחלפות.