Dark Ascension

בפורום זה ניתן לדון בנושאים הקשורים למג'יק שלא מכוסים על ידי אחד הפורומים האחרים. לדוגמה: שמועות על סטים עתידיים, דיון במוצרי מג'יק חדשים, דיונים על נציגים ישראליים בטורנירים בין לאומיים וכולי.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

שלח תגובה
daking1234
מארגן טורנירים
הודעות: 572
הצטרף: 01/10/2011 , 16:16
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי daking1234 »

קאונטרים של פלוס 1/1 ומינוס 1/1 לא מבטלים אחד את השני. שניהם נוכחים על היצור. ברגע שיצור עם undying מת- אם היה עליו קאונטר +1/1 הוא לא חוזר, בלי קשר לקאונטרים של מינוס 1/1 שהיו עליו.
לפי התפיסה ההגיונית, כל יצור שעוזב שדה אחד ועובר לשדה אחר כמו גלות/היד שלך/בית הקברות ״מתנקה״ מכל דבר שהיה עליו. לכן לדוג׳ קלפים כמו מיקאוס- אם עושים להם exile והח חוזרים לשדה הקרב הם מתים. קלפים עם bloodthirst יכנסו חזרה למגרש מהגלות/בית קברות ללא קאונטרים, אם ליריב לא נגרם נזק התור הזה.
המעקרה המיוחד של הוספת קאונטרים ליצור undying זאת יכולת מיוחדת שיוצאת מן הכלל במיקרה הפרטי אך לא פותחת פירצה למיקרה הכללי.
MORNING DRAGON
MTGil Wizard
הודעות: 1062
הצטרף: 05/1/2005 , 16:55
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי MORNING DRAGON »

למי שמתעניין בסיפור של הבלוק, הכתבה של Doug Beyer היום מגלה יותר פרטים על מה שקרה לפני איניסטראד:
http://www.wizards.com/Magic/Magazine/A ... ly/stf/179
Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul »

קאונטרים של פלוס 1/1 ומינוס 1/1 לא מבטלים אחד את השני.
הם כן. זו פעולה מיוחדת שמתרחשת עם שאר דברים כמו זה שיצור עם 0 toughness הולך לבית הקברות או שחקן עם 0 חיים מפסיד במשחק וכו'.
121.3. If a permanent has both a +1/+1 counter and a -1/-1 counter on it, N +1/+1 and N -1/-1 counters are removed from it as a state-based action, where N is the smaller of the number of +1/+1 and -1/-1 counters on it. See rule 704.
לפי התפיסה ההגיונית, כל יצור שעוזב שדה אחד ועובר לשדה אחר כמו גלות/היד שלך/בית הקברות ״מתנקה״ מכל דבר שהיה עליו. לכן לדוג׳ קלפים כמו מיקאוס- אם עושים להם exile והח חוזרים לשדה הקרב הם מתים. קלפים עם bloodthirst יכנסו חזרה למגרש מהגלות/בית קברות ללא קאונטרים, אם ליריב לא נגרם נזק התור הזה.
כן, בערך. החוק שמתאר את זה מדייק שהמונים לא מוסרים, אלא חדלים מלהתקיים:
121.2. Counters on an object are not retained if that object moves from one zone to another. The counters are not "removed"; they simply cease to exist. See rule 400.7.
אני מניח שהדיוק חשוב כשיש יכולות שה-trigger condition שלהם הוא הסרה של מונה. לצורך העניין, אם Divine Intervention עוזב את שדה הקרב היכולת שלו לא תעשה טריגר.

מה שמביא אותי להודעה הקודמת:
קראתי על זה משהו... בעיקרון כמו שהבנתי עם יצור עם נאמר קאונטר 1 של 1+/1+ מקבל כמות של קאונטרים של מינוס אז אחרי שהוא קבל אותם יכולים לקרות 2 דברים.
או שהיצור מת עם קאונטר פלוס 1 ונגיד 3 קאונטר של מינוס 1 או שהיצור נשאר חי ואז הקאונטרים מתקזזים זה עם בה ונשאר לנו יצור עם 2 קאונטרים של מינוס
מקווה שזה היה ברור מספיק
טכנית זה גם וגם. עם הקלפים הקיימים אין הבדל אז זה לא משנה, אבל אם בעתיד תהיה יכולת שה-trigger condition שלה הוא הסרה של מונה 1+\1+ או 1-\1-, היא תעשה טריגר.
stav brener
מארגן טורנירים
הודעות: 1225
הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי stav brener »

Soul כתב:
קאונטרים של פלוס 1/1 ומינוס 1/1 לא מבטלים אחד את השני.
הם כן. זו פעולה מיוחדת שמתרחשת עם שאר דברים כמו זה שיצור עם 0 toughness הולך לבית הקברות או שחקן עם 0 חיים מפסיד במשחק וכו'.
121.3. If a permanent has both a +1/+1 counter and a -1/-1 counter on it, N +1/+1 and N -1/-1 counters are removed from it as a state-based action, where N is the smaller of the number of +1/+1 and -1/-1 counters on it. See rule 704.
שיט זה כמעט הורס לי קומבו במודרן ...
jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee »

איזה קומבו?
זה הרגע להזכיר שפורום המג'יק הישראלי מתנגד לכל צורה של עבדות.
stav brener
מארגן טורנירים
הודעות: 1225
הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי stav brener »

קומבו שמבוסס על -1 / -1 קאונטרים .
אבל אם מצליחים לשים עליהם +1/+1 אז זה די לא טוב לי ...
jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee »

מה הקומבו? כשמישהו שואל מה הקומבו הוא צתקוון שתתן פרוט על הקומבו ולא תסביר על מה הוא מבוסס...
זה הרגע להזכיר שפורום המג'יק הישראלי מתנגד לכל צורה של עבדות.
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

אני לא אתפלא אם עוד כמה בלוקים נקבל מכניקה של "כשהיצור הזה מת, אם אין עליו [קאונטר], החזר אותו למשחק עם [קאונטר]" והקאונטר הזה בעצם לא יעשה כלום חוץ מלהפעיל את המכניקה הזאת.
תמונה תמונה
stav brener
מארגן טורנירים
הודעות: 1225
הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי stav brener »

jooleeboolee כתב:מה הקומבו? כשמישהו שואל מה הקומבו הוא צתקוון שתתן פרוט על הקומבו ולא תסביר על מה הוא מבוסס...
אין סוף טוקנים , להרוג את כל היצורים של היריב , אין סוף מאנה , ויצור אין סוף אין סוף ...
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

תשאל את עצמך את השאלה הבאה: כמה קלפים ששמים קאונטר של 1+/1+ על יצור אנשים משחקים בדרך כלל ב-EDH? הבעיה העיקרית שלך היא כנראה יריב שמשחק Ghave וזה לא עד כדי כך נפוץ.

מצד שני, קומבו אינסופי שהורג את כולם זה לא כיף. עדיף לך לוותר :P
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

מה הקטע של הקלף הזה?

תמונה

הוא לא סטריקלי כפול 9001 יותר גרוע מביינסלייר? חשבתי שרמת נדירות זה לא תרוץ כדי לעשות קלפים סטריקלי יותר טובים או גרועים מאחרים?
תמונה תמונה
ryoga
MTGil Wizard
הודעות: 5191
הצטרף: 18/9/2006 , 16:11
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ryoga »

טעית, ויש מליון דוגמאות לזה בכל בלוק.
תמונה
On the Play/On the Draw
https://www.facebook.com/pages/MTG-MADN" target="_blank ... 5548217210
stav brener
מארגן טורנירים
הודעות: 1225
הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי stav brener »

Navidshi כתב:תשאל את עצמך את השאלה הבאה: כמה קלפים ששמים קאונטר של 1+/1+ על יצור אנשים משחקים בדרך כלל ב-EDH? הבעיה העיקרית שלך היא כנראה יריב שמשחק Ghave וזה לא עד כדי כך נפוץ.

מצד שני, קומבו אינסופי שהורג את כולם זה לא כיף. עדיף לך לוותר :P
האמת היא שזה לא משנה ...
כי אני שם אין סוף -1/-1 קאונטרים ...
וזה כן כיף ...
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

ryoga כתב:טעית, ויש מליון דוגמאות לזה בכל בלוק.
זה לא בסדר מצידם זה מוריד מהערך
תמונה תמונה
עידו גיא
Legendary Guy
הודעות: 8851
הצטרף: 13/4/2004 , 16:25
מיקום: הוד השרון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי עידו גיא »

Kroen כתב:
ryoga כתב:טעית, ויש מליון דוגמאות לזה בכל בלוק.
זה לא בסדר מצידם זה מוריד מהערך
לדעתי זה נותן טעם לאלמנט ההחלפה (ה-T ב-TCG משמעו Trading, כפי שאתה ודאי זוכר). אם כל הקלפים מאותה נדירות יהיו בדיוק באותו חוזק המשחק יתחיל להיות משעמם ממש מהר, לא יהיה טעם להחליף קלפים כי תכלס הכל אותו חרא, ולוויזארדס לא היה איך למלא סטים של מאות קלפים 4 פעמים בשנה. וגם לא היו crap rares.
אבל אני מבין מאיפה אתה בא, אתה בטח רגיל לאיזון העדין ששואפים אליו במשחקי מחשב.
Banuni כתב:מותר לעשות פרסה כל עוד לא אסור!
So true...
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen »

עידו גיא כתב:אתה בטח רגיל לאיזון העדין ששואפים אליו במשחקי מחשב.
touche

עריכה:
Kroen כתב:אני לא אתפלא אם עוד כמה בלוקים נקבל מכניקה של "כשהיצור הזה מת, אם אין עליו [קאונטר], החזר אותו למשחק עם [קאונטר]" והקאונטר הזה בעצם לא יעשה כלום חוץ מלהפעיל את המכניקה הזאת.
scratch that
Bogardan Phoenix
תמונה תמונה
שלח תגובה