Dark Ascension
מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 572
- הצטרף: 01/10/2011 , 16:16
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
קאונטרים של פלוס 1/1 ומינוס 1/1 לא מבטלים אחד את השני. שניהם נוכחים על היצור. ברגע שיצור עם undying מת- אם היה עליו קאונטר +1/1 הוא לא חוזר, בלי קשר לקאונטרים של מינוס 1/1 שהיו עליו.
לפי התפיסה ההגיונית, כל יצור שעוזב שדה אחד ועובר לשדה אחר כמו גלות/היד שלך/בית הקברות ״מתנקה״ מכל דבר שהיה עליו. לכן לדוג׳ קלפים כמו מיקאוס- אם עושים להם exile והח חוזרים לשדה הקרב הם מתים. קלפים עם bloodthirst יכנסו חזרה למגרש מהגלות/בית קברות ללא קאונטרים, אם ליריב לא נגרם נזק התור הזה.
המעקרה המיוחד של הוספת קאונטרים ליצור undying זאת יכולת מיוחדת שיוצאת מן הכלל במיקרה הפרטי אך לא פותחת פירצה למיקרה הכללי.
לפי התפיסה ההגיונית, כל יצור שעוזב שדה אחד ועובר לשדה אחר כמו גלות/היד שלך/בית הקברות ״מתנקה״ מכל דבר שהיה עליו. לכן לדוג׳ קלפים כמו מיקאוס- אם עושים להם exile והח חוזרים לשדה הקרב הם מתים. קלפים עם bloodthirst יכנסו חזרה למגרש מהגלות/בית קברות ללא קאונטרים, אם ליריב לא נגרם נזק התור הזה.
המעקרה המיוחד של הוספת קאונטרים ליצור undying זאת יכולת מיוחדת שיוצאת מן הכלל במיקרה הפרטי אך לא פותחת פירצה למיקרה הכללי.
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 1062
- הצטרף: 05/1/2005 , 16:55
- מיקום: חיפה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
למי שמתעניין בסיפור של הבלוק, הכתבה של Doug Beyer היום מגלה יותר פרטים על מה שקרה לפני איניסטראד:
http://www.wizards.com/Magic/Magazine/A ... ly/stf/179
http://www.wizards.com/Magic/Magazine/A ... ly/stf/179
הם כן. זו פעולה מיוחדת שמתרחשת עם שאר דברים כמו זה שיצור עם 0 toughness הולך לבית הקברות או שחקן עם 0 חיים מפסיד במשחק וכו'.קאונטרים של פלוס 1/1 ומינוס 1/1 לא מבטלים אחד את השני.
121.3. If a permanent has both a +1/+1 counter and a -1/-1 counter on it, N +1/+1 and N -1/-1 counters are removed from it as a state-based action, where N is the smaller of the number of +1/+1 and -1/-1 counters on it. See rule 704.
כן, בערך. החוק שמתאר את זה מדייק שהמונים לא מוסרים, אלא חדלים מלהתקיים:לפי התפיסה ההגיונית, כל יצור שעוזב שדה אחד ועובר לשדה אחר כמו גלות/היד שלך/בית הקברות ״מתנקה״ מכל דבר שהיה עליו. לכן לדוג׳ קלפים כמו מיקאוס- אם עושים להם exile והח חוזרים לשדה הקרב הם מתים. קלפים עם bloodthirst יכנסו חזרה למגרש מהגלות/בית קברות ללא קאונטרים, אם ליריב לא נגרם נזק התור הזה.
121.2. Counters on an object are not retained if that object moves from one zone to another. The counters are not "removed"; they simply cease to exist. See rule 400.7.
אני מניח שהדיוק חשוב כשיש יכולות שה-trigger condition שלהם הוא הסרה של מונה. לצורך העניין, אם Divine Intervention עוזב את שדה הקרב היכולת שלו לא תעשה טריגר.מה שמביא אותי להודעה הקודמת:
טכנית זה גם וגם. עם הקלפים הקיימים אין הבדל אז זה לא משנה, אבל אם בעתיד תהיה יכולת שה-trigger condition שלה הוא הסרה של מונה 1+\1+ או 1-\1-, היא תעשה טריגר.קראתי על זה משהו... בעיקרון כמו שהבנתי עם יצור עם נאמר קאונטר 1 של 1+/1+ מקבל כמות של קאונטרים של מינוס אז אחרי שהוא קבל אותם יכולים לקרות 2 דברים.
או שהיצור מת עם קאונטר פלוס 1 ונגיד 3 קאונטר של מינוס 1 או שהיצור נשאר חי ואז הקאונטרים מתקזזים זה עם בה ונשאר לנו יצור עם 2 קאונטרים של מינוס
מקווה שזה היה ברור מספיק
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 1225
- הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
שיט זה כמעט הורס לי קומבו במודרן ...Soul כתב:הם כן. זו פעולה מיוחדת שמתרחשת עם שאר דברים כמו זה שיצור עם 0 toughness הולך לבית הקברות או שחקן עם 0 חיים מפסיד במשחק וכו'.קאונטרים של פלוס 1/1 ומינוס 1/1 לא מבטלים אחד את השני.
121.3. If a permanent has both a +1/+1 counter and a -1/-1 counter on it, N +1/+1 and N -1/-1 counters are removed from it as a state-based action, where N is the smaller of the number of +1/+1 and -1/-1 counters on it. See rule 704.
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 915
- הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
- מיקום: חיפה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 1225
- הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 915
- הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
- מיקום: חיפה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 1225
- הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
תשאל את עצמך את השאלה הבאה: כמה קלפים ששמים קאונטר של 1+/1+ על יצור אנשים משחקים בדרך כלל ב-EDH? הבעיה העיקרית שלך היא כנראה יריב שמשחק Ghave וזה לא עד כדי כך נפוץ.
מצד שני, קומבו אינסופי שהורג את כולם זה לא כיף. עדיף לך לוותר
מצד שני, קומבו אינסופי שהורג את כולם זה לא כיף. עדיף לך לוותר
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 1225
- הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
האמת היא שזה לא משנה ...Navidshi כתב:תשאל את עצמך את השאלה הבאה: כמה קלפים ששמים קאונטר של 1+/1+ על יצור אנשים משחקים בדרך כלל ב-EDH? הבעיה העיקרית שלך היא כנראה יריב שמשחק Ghave וזה לא עד כדי כך נפוץ.
מצד שני, קומבו אינסופי שהורג את כולם זה לא כיף. עדיף לך לוותר
כי אני שם אין סוף -1/-1 קאונטרים ...
וזה כן כיף ...
-
- Legendary Guy
- הודעות: 8851
- הצטרף: 13/4/2004 , 16:25
- מיקום: הוד השרון
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
לדעתי זה נותן טעם לאלמנט ההחלפה (ה-T ב-TCG משמעו Trading, כפי שאתה ודאי זוכר). אם כל הקלפים מאותה נדירות יהיו בדיוק באותו חוזק המשחק יתחיל להיות משעמם ממש מהר, לא יהיה טעם להחליף קלפים כי תכלס הכל אותו חרא, ולוויזארדס לא היה איך למלא סטים של מאות קלפים 4 פעמים בשנה. וגם לא היו crap rares.Kroen כתב:זה לא בסדר מצידם זה מוריד מהערךryoga כתב:טעית, ויש מליון דוגמאות לזה בכל בלוק.
אבל אני מבין מאיפה אתה בא, אתה בטח רגיל לאיזון העדין ששואפים אליו במשחקי מחשב.
So true...Banuni כתב:מותר לעשות פרסה כל עוד לא אסור!
toucheעידו גיא כתב:אתה בטח רגיל לאיזון העדין ששואפים אליו במשחקי מחשב.
עריכה:
scratch thatKroen כתב:אני לא אתפלא אם עוד כמה בלוקים נקבל מכניקה של "כשהיצור הזה מת, אם אין עליו [קאונטר], החזר אותו למשחק עם [קאונטר]" והקאונטר הזה בעצם לא יעשה כלום חוץ מלהפעיל את המכניקה הזאת.
Bogardan Phoenix