זה שהיצור אגדי זה אמנם חיסרון, אבל לא גדול כל-כך, בייחוד כשהקלף עושה כל-כך הרבה בעצמו.
החוסר ב-evasion פחות מפריע, כי מנקודת המבט שלי הוא מכונה להשמדת יצורים ולנעילה של הקרב. הוא יותר משמש כקלף קונטרול או אלפא פינישר כמו Overrun. קלף דומה הוא Nacatl War-Pride.
הטענה של הצבא של 1\1 לא מדוייקת. כגודל הצבא כך גודל היצורים שהוא יכול להתמודד מולם. אם כמות היצורים שחוסמים הוא X צריך X*X+3 נזק כדי להשמיד אותו. אם למשל יש חמישה יצורים שיכולים לחסום, אז כל יצור 5\5 ומטה יפסיד ועדיין צריך עוד 3 נקודות של נזק כדי להשמיד אותו. ואפילו אם הוא יושמד היריב עדיין עלול לאבד הרבה יצורים, זה הופך לסוג של:
למרות כל האמור, יש משהו מעניין בקלף בזה שהוא חזק מאוד נגד אגרו ומיד-רנג' אבל מפסיד לקונטרול ששופע ברמובלים ואוהב לסיים עם כמות קטנה של יצורים גדולים.
אפילו אם תוסיף שהוא חייב לחסום זה עדיין לא יספיק לדעתי, כי עיקר הבעיה היא שכשהוא תוקף, אולי אם תוסיף את זה אבל תוריד את ההייסט זה יעזור לאזן קצת ואפילו יוסיף חיסרון מעניין (אם הוא סתם ישים אותו היריב יתקוף עם יצור גדול מספיק כדי לחסל אותו), אבל גם אז הוא ירגיש לי חזק מידי.
על ה-vigilance הייתי מוותר לא רק בגלל החוזק אלא כיוון שזה חוסך לשחקן את הדילמה שבין התקפה להגנה ונראה לי חבל כשמדובר באפקט חזק שכזה.