למה לא משנים את המילה play?
מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy
למה לא משנים את המילה play?
חשבתי ששינו את play לcast כדי שהמשחק פחות יתייחס לעצמו בתור משחק, וגם מבחינת פלייבור. אבל המילה play עדיין משומשת בהקשר של אדמות. אז למה לא משנים את זה למילה אחרת? כמו explore למשל?
-
- Moderator
- הודעות: 4093
- הצטרף: 08/9/2002 , 2:00
- מיקום: קריית מוצקין
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
גם את play שינו לcast אחרי שנים וגם dies זה חדש אחרי שנים.Ilan כתב:מה ההיגיון בזה ?
לשנות אחרי שנים לעשות בעיות ולסבך שחקנים ?
אני מקווה בשבילך שאתה לא רציני. הקלף אספלור היה דוגמה. התכוונתי שבכל מקום שכתוב play בהקשר של אדמה יכתובו explore במקום ואם לא הבנת את זה מההודעה הראשונה...Sir Psycho Sexy כתב:לדעתי יש לך נקודה מצויינת. לדעתי לכל קלף צריך לתת keyword המתאימה לו, כמו explore, channel וכו׳. זה ממש יפשט את המשחק.
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 915
- הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
- מיקום: חיפה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
אני אוהב את הרעיון מאחורי מילים עם יותר פלייבור, השאלה היא עד כמה זה תורם.
את cast אני חושב שהיה קל יחסית להכניס כי המשמעות שלה היא מאוד אינטואיטיבית. זהו מושג שהיה קיים בלקסיקון הישן של מג'יק, ובנוסף, הוא עוזר להפריד בין 3 פעולות שונות שהיו תחת השם play (הפעלת יכולות, הטלת קסמים ושיחוק אדמות).
כמו"כ dies, עוזרת לקצר את הטקסט, וחלק מהשחקנים כבר השתמשו בביטוי הזה או בביטוי דומה כדי להתייחס ליצור שעוזב את המשחק.
לגבי מילה שתחליף שיחוק אדמות כמו explore, אני לא בטוח. היא לא מקצרת את הטקסט, הפרדת המושגים שהיא יוצרת לא מרגישה לי נחוצה, ולאנשים יהיה כנראה קשה יותר להתרגל אליה מאשר ל-cast או dies, מה שמשאיר רק את הפלייבור כסיבה. מה שיפה ב-play שהמשמעות שלה היא להשים את הקלף על השולחן שזה בדיוק מה שהפעולה עושה ביחס לאדמות.
מושג שאני הייתי רוצה לראות זה ETB הופך ל-summon.
את cast אני חושב שהיה קל יחסית להכניס כי המשמעות שלה היא מאוד אינטואיטיבית. זהו מושג שהיה קיים בלקסיקון הישן של מג'יק, ובנוסף, הוא עוזר להפריד בין 3 פעולות שונות שהיו תחת השם play (הפעלת יכולות, הטלת קסמים ושיחוק אדמות).
כמו"כ dies, עוזרת לקצר את הטקסט, וחלק מהשחקנים כבר השתמשו בביטוי הזה או בביטוי דומה כדי להתייחס ליצור שעוזב את המשחק.
לגבי מילה שתחליף שיחוק אדמות כמו explore, אני לא בטוח. היא לא מקצרת את הטקסט, הפרדת המושגים שהיא יוצרת לא מרגישה לי נחוצה, ולאנשים יהיה כנראה קשה יותר להתרגל אליה מאשר ל-cast או dies, מה שמשאיר רק את הפלייבור כסיבה. מה שיפה ב-play שהמשמעות שלה היא להשים את הקלף על השולחן שזה בדיוק מה שהפעולה עושה ביחס לאדמות.
מושג שאני הייתי רוצה לראות זה ETB הופך ל-summon.
-
- Dead On Craft
- הודעות: 979
- הצטרף: 14/12/2007 , 17:36
- מיקום: תל אביב
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
נכון, עדיף שכל הקלפים יהיו בלי ציורים, שחור על גבי לבן ועם יכולות כמו "Numerical Interplay avoidance technique A". הוספת flavor לא תמיד צריכה להביע ציעצוע ברמה כזו.
כמו-כן summoned כבר הופיע בקלפים ישנים במשמעות הזאת. אבל במחשבה שנייה, אני לא יודע אם זה רעיון טוב מבחינת flavor. ל-summon יש משמעות של משהו שהוטל כקסם, שלא נכון כל הזמן לגבי יצורים שנכנסים.
כמו-כן summoned כבר הופיע בקלפים ישנים במשמעות הזאת. אבל במחשבה שנייה, אני לא יודע אם זה רעיון טוב מבחינת flavor. ל-summon יש משמעות של משהו שהוטל כקסם, שלא נכון כל הזמן לגבי יצורים שנכנסים.