אז במהלך הפריריליס, באחד המשחקים, שיחקו נגדי את tablet of the guilds תור שני. אני הייתי די מבסוט, הוא בזבז קלף על משהו שיביא לו איזה 6-7 חיים במהלך המשחק. אבל אז, בגלל שהפורמט החדש די איטי (לפחות ממה שאני ראיתי בסילד) הוא קיבל עוד ועוד ועוד, בסופו של דבר הוא קיבל בערך 20 חיים מקלף שעלה לו 2 מאנא. אגב, ניצחתי את המשחק הזה
אתם הייתם משחקים קלף שמביא לכם 20 חיים ב-2 מאנא? נראה לי שכן, גם אם הcard disadvantage היה מכאיב לכם...
אז האנקדוטה המשעשעת הזו גרמה לי לחשוב רגע, כמה חיים צריך להביא לך קלף שהוא נטו life gain ב-2 מאנא (או יחס של חיים למאנא) כדי שהוא יהיה שחיק בלימיטד. אני אמנם לא שיחקתי בzendikar/worldwake אבל אני מכיר את rest for the weary שהביא כמות נכבדת של חיים, שאי אפשר באמת להתעלם ממנה (או שכן? אני באמת לא מכיר את הפורמט), ואני לא חושב שהוא היה שחיק.
מה אתם חושבים?
Pure life gain spells
מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy
-
- The man for which no god waits
- הודעות: 539
- הצטרף: 22/8/2010 , 21:53
- מיקום: ערד
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
זאת שאלה מעניינת, העניין הוא שתלוי אם אנחנו מחפשים יחס מאנה/חיים שהיית מגדיר בתור פילר סביר, או קלף סבבה או אפילו פצצה ששווה פיק ראשון. הערך של קלף כזה גם מאוד תלוי בדק (ובדק יחסית לפורמט). אני יודע שאם היום ב-PR היה לי 10 חיים ב-2 מאנה הייתי מכניס את זה בסייד בכמה סיבובים. אם זה היה מתקרב ל-15 אני חושב שלא הייתי מבואס לשים אחד כזה במיין (הייתה לי דק קונטרול עם דברים יקרים וטובים כמו Trostani's Summoner, Beck/Call ו-Sphinx of the Chimes שבסוף הפסידה רק מאץ אחד לאגרו עצבני).
עריכה: כשאני חושב על זה 15 נשמע ממש הרבה.... גם 10 נשמע הרבה אבל Heroes Reunion זה גרוע... לא יודע, נשמע עוד דעות
עריכה: כשאני חושב על זה 15 נשמע ממש הרבה.... גם 10 נשמע הרבה אבל Heroes Reunion זה גרוע... לא יודע, נשמע עוד דעות
"You had a window of opportunity, but you threw the latter out of the former."