קצת M14
מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 99
- הצטרף: 24/1/2010 , 23:07
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
לא, זה לקוח מהפייסבוק והטוויטר הרשמיים של WotC, אז זה כנראה אמיתי...
מה שהכי מוזר לי זה שהם משפיעים רק על הסליברים שלך. זה די הורס את הקטע של הסליברים, לדעתי.
גם מבחינה חיצונית הם השתנו... הם נראים קצת כמו Predator
בטח יסבירו את זה בהמשך. מה שעוד אמרו זה שSliver Queen לא חוזרת.
והתמונות:
מה שהכי מוזר לי זה שהם משפיעים רק על הסליברים שלך. זה די הורס את הקטע של הסליברים, לדעתי.
גם מבחינה חיצונית הם השתנו... הם נראים קצת כמו Predator
בטח יסבירו את זה בהמשך. מה שעוד אמרו זה שSliver Queen לא חוזרת.
והתמונות:
נערך לאחרונה על ידי מרווין ב 07/5/2013 , 6:54, נערך פעם 1 בסך הכל.
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 1225
- הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
החשיבות היחידה שאני רואה היא שמדובר על כך שה"סליברים" (אני מצטער, כואב לי לקרוא ל... דברים האלה בשם ששמור לסוג יצור שאני מאוד אוהב) פלשו למישור שנקרא Shandalar.
Shandalar, למי שלא מכיר, היה עולם שנוצר בשביל משחק מחשב עתיק ומגניב של מג'יק, ובתקופה המודרנית מופיע לעיתים בקלפים של קור סט. המקומות Kalonia, Thune ו-Xathrid הם כולם דוגמאות לאזורים בShandalar.
Shandalar, למי שלא מכיר, היה עולם שנוצר בשביל משחק מחשב עתיק ומגניב של מג'יק, ובתקופה המודרנית מופיע לעיתים בקלפים של קור סט. המקומות Kalonia, Thune ו-Xathrid הם כולם דוגמאות לאזורים בShandalar.
נערך לאחרונה על ידי מרווין ב 07/5/2013 , 23:47, נערך פעם 1 בסך הכל.
-
- The man for which no god waits
- הודעות: 539
- הצטרף: 22/8/2010 , 21:53
- מיקום: ערד
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
לדעתי, השינוי ביכולת של ה"סליברים" למשהו שמשפיע רק על שלך נובע מהרצון של WOTC להקל על הדראפטים (ולימיטד בכלל) לשחקנים חדשים.
בשביל שחקן חדש, כל דבר שאו תורם ליריב או מזיק לך נראה לא טוב, למשל:
sign in blood - זה עושה לך נזק! סתם קלף גרוע!
day of judgement - זה הורג גם את היצורים שלך! למה זה טוב?
ועוד כל מיני דברים בסגנון שאני זוכר שאני אמרתי כשהייתי חדש למשחק. עכשיו, אם יש הרבה בהחברה האלה בסט, וזה הופך לאסטרטגיה טובה בלימיטד, אז שחקן חדש (אם היה מדובר בסליברים מקוריים) היה נמנע מלשחק אותם בגלל שהם נותנים בונוס ליריב.
זו רק ספקולציה, אני באמת לא מתמייר לדעת מה WOTC חושבים, אבל אני באמת חושב שחבל שהם עשו את השינוי הזה, בגלל שלא יצא לי לשחק עם סליברים (אז אולי אני בכל זאת חדש?) ועכשיו אני לא בטוח מתי יצא לי...
בשביל שחקן חדש, כל דבר שאו תורם ליריב או מזיק לך נראה לא טוב, למשל:
sign in blood - זה עושה לך נזק! סתם קלף גרוע!
day of judgement - זה הורג גם את היצורים שלך! למה זה טוב?
ועוד כל מיני דברים בסגנון שאני זוכר שאני אמרתי כשהייתי חדש למשחק. עכשיו, אם יש הרבה בהחברה האלה בסט, וזה הופך לאסטרטגיה טובה בלימיטד, אז שחקן חדש (אם היה מדובר בסליברים מקוריים) היה נמנע מלשחק אותם בגלל שהם נותנים בונוס ליריב.
זו רק ספקולציה, אני באמת לא מתמייר לדעת מה WOTC חושבים, אבל אני באמת חושב שחבל שהם עשו את השינוי הזה, בגלל שלא יצא לי לשחק עם סליברים (אז אולי אני בכל זאת חדש?) ועכשיו אני לא בטוח מתי יצא לי...
"The door can see into your mind!!! The door can see into your soul!!!"
למען האמת זה שינוי שהתחיל עוד בלורווין.
maro עונה על שאלות בנוגע לסליברים החדשים בבלוג שלו ובין היתר עונה גם על זה:
התשובה קשורה להקלה על שחקנים חדשים, אבל לא רק במובן של "הם ירגישו רע לתת בונוסים ליריבים \ הם שונאים סימטריה", אלא יותר במובן של לחסוך ריכוז ולמנוע הפתעות לא נעימות:
maro עונה על שאלות בנוגע לסליברים החדשים בבלוג שלו ובין היתר עונה גם על זה:
התשובה קשורה להקלה על שחקנים חדשים, אבל לא רק במובן של "הם ירגישו רע לתת בונוסים ליריבים \ הם שונאים סימטריה", אלא יותר במובן של לחסוך ריכוז ולמנוע הפתעות לא נעימות:
Why did we add “you control”?
The simple answer is that we changed this template years ago with all of our lords (aka creatures that boost other creatures usually of a particular creature type). The new sliver change was just us updating slivers as we’ve done every other similar creature over the last few years.
The more complex answer has to do with how we’ve recrafted Magic over the last five years centering on what we call New World Order. New World Order started as a way to help make the game more approachable for beginners, but while working to solve one problem we ended up solving another.
Magic, we learned, is more fun when it is focused on the gameplay - not comprehension of what’s going on, not memory of the all the different game states (battlefield, hand, graveyard, etc.), not understanding obscure rules better than your opponent. We want people winning because they play better, because they have superior strategy, because they can outthink their opponent.
As part of this, we decided that we wanted to declutter the cards. We wanted players to use their mental energy to focus on the things that mattered rather than have to expend a lot of brain energy on things that could matter but seldom did.
Shifting the lord template was one such thing. Why should I have to keep track of how any of my opponent’s creatures my creature might be affecting? This also had a nice side effect that your cards didn’t accidentally help your opponent because you weren’t paying close enough attention. There’s no hesitation to play your cards.
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 3529
- הצטרף: 26/1/2003 , 12:46
- מיקום: Tel aviv
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
לאיתיי יש תאוריה מעניינת כאן... אפשר לראות חלקים מזוהים מהסליברים הישנים בחדשים, לדוגמא לאחרון יש יד שנראית כמו מה שלסליברים הישנים היה... אולי הוא צודק והם מתאחדים?
והסט הבא הולך להיות עם פלייבור של מיתולוגיה יוונית אז זה לא יהיה מאד מפתיע לראות דקים טרייבל של יצורים כאלה או אחרים מהמיטולוגיה...
והסט הבא הולך להיות עם פלייבור של מיתולוגיה יוונית אז זה לא יהיה מאד מפתיע לראות דקים טרייבל של יצורים כאלה או אחרים מהמיטולוגיה...
mono pink control
אני חייב לומר שככל שאני חושב על זה, יותר ויותר הגיוני שהרעיון של Theros יהיה tribal, ליתר דיוק מפלצות מיתולוגיות.
מעבר לעובדה שסליברים חוזרים לקור סט, ובדר״כ הקור סט מהווה הקדמה לבלוק שאחריו, הראיות הרציניות באות דווקא מראבניקה:
Theros הוא עולם שמבוסס על המיתולוגיה היוונית. אם נסתכל על ראבניקה, נגלה שיש כמות מפתיעה של מינוטאורים (כולל המינוטאור הכי שחיק שהודפס אי פעם), ציקלופים, דריאדות, הידרות, גורגונות, ספינקסים, ועוד....
ונחשו מה סוג הטוקן הכי נפוץ בראבניקה? קנטאור.
למעשה, יש כמות כל כך גדולה של יצורים מיתיים, וספציפית מהמיתולוגיה היוונית, שאני בטוח שזה מכוון.
דבר נוסף הוא שהduel decks הקרובות הן monsters vs. heroes, והם אמרו שזה משהו שמייצג את Theros.
אז מה הקשר בין כל מה שכתבתי לקור סט? טוב, אין המון קשר, רק הרחבתי את מה שאיתי אמר. בנוסף, כמו שאמרתי, הקור סט בדר״כ מכין את הבמה לבלוק שאחריו, אז אם Theros באמת מבוססת טריבל, אנחנו צפויים לראות כאן קלפים שעוזרים לזה.
מעבר לעובדה שסליברים חוזרים לקור סט, ובדר״כ הקור סט מהווה הקדמה לבלוק שאחריו, הראיות הרציניות באות דווקא מראבניקה:
Theros הוא עולם שמבוסס על המיתולוגיה היוונית. אם נסתכל על ראבניקה, נגלה שיש כמות מפתיעה של מינוטאורים (כולל המינוטאור הכי שחיק שהודפס אי פעם), ציקלופים, דריאדות, הידרות, גורגונות, ספינקסים, ועוד....
ונחשו מה סוג הטוקן הכי נפוץ בראבניקה? קנטאור.
למעשה, יש כמות כל כך גדולה של יצורים מיתיים, וספציפית מהמיתולוגיה היוונית, שאני בטוח שזה מכוון.
דבר נוסף הוא שהduel decks הקרובות הן monsters vs. heroes, והם אמרו שזה משהו שמייצג את Theros.
אז מה הקשר בין כל מה שכתבתי לקור סט? טוב, אין המון קשר, רק הרחבתי את מה שאיתי אמר. בנוסף, כמו שאמרתי, הקור סט בדר״כ מכין את הבמה לבלוק שאחריו, אז אם Theros באמת מבוססת טריבל, אנחנו צפויים לראות כאן קלפים שעוזרים לזה.
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 1062
- הצטרף: 05/1/2005 , 16:55
- מיקום: חיפה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
לפי Salvation בM14 נראה את Scavenging Ooze חוזר!!!!
ולא סתם נראה אותו חוזר, אלא הוא הולך להיות קלף פרומו למי שמשחק בDotP2014 לאייפאד.
ההשלכות של דבר כזה הן כמובן מטורפות, זאת תהיה הפעם הראשונה שחובבי קומאנדר וקיוב ולגאסי יוכלו להשיג אותו בפויל, וזה אומר שהוא יהיה חוקי במודרן (וכמובן, בסטנדרט).
גם חוזרים Garruk's Horde, וככה"נ Chandra's Phoenix.
ולא סתם נראה אותו חוזר, אלא הוא הולך להיות קלף פרומו למי שמשחק בDotP2014 לאייפאד.
ההשלכות של דבר כזה הן כמובן מטורפות, זאת תהיה הפעם הראשונה שחובבי קומאנדר וקיוב ולגאסי יוכלו להשיג אותו בפויל, וזה אומר שהוא יהיה חוקי במודרן (וכמובן, בסטנדרט).
גם חוזרים Garruk's Horde, וככה"נ Chandra's Phoenix.
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 915
- הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
- מיקום: חיפה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0