אני יודע שספלסלינגרס זה למתחילים אבל כואב לראות לפעמים...
טורמנטינג וויס שחייב אדמות הוכיח את עצמו במשחק הזה כקלף שאסור לשים בדק, ה3/2 במצב ההוא פחות טוב מאדמה אז עם טורמנטינג וויס המהלך הנכון הוא לזרוק אותו ולשלוף 2 אבל לא הייתה לה האופציה הזאת וגם כשהייתה לה, הenchantmentים שלה שצריכים landfall גורמים לזה להרגיש כאובדן פוטנציאל.
יותר מדי nombo עם כל הland matters שיש לירוק.
BW נראה high risk high reward בדראפט לפי הדק שלו, צריך הרבה חתיכות שיעבדו ביחד ולא תמיד אפשר להשיג אותן אבל אם משיגים זה יוצא ממש טוב, המון סינרגיה בדק.
מצד שני אם תשימו לב החלקים בפני עצמם פשוט לא יעילים, 2/3 ב4 או 2/2 ב3 זה פשוט חלש מדי, משקל העולם התחתון קלף גרוע בפני עצמו, זה מאוד מזכיר מהבחינה הזאת את BW spirits, רוב הקלפים לבד גרועים, ביחד הם ממש טובים.
זה בניגוד למשל לUR (שכן אני קצת עם הרבה הייפ עליו) שרוב היצורים שראינו מאוד יעילים (2/2 + 2 1/1 ב4 למשל, זה יצור מאוד יעיל ושחיק גם בלי שום קשר לסינרגיה עם הארטיפקטים אבל בניגוד לBW אני לא חושב שהסינרגיה כשהיא כבר שם דוחפת מספיק את הכוח של הדק, BW עם המון סינרגיה נראה טוב יותר מUR, אבל בלי מספיק UR ידרוס אותו גם אם לUR עצמו אין הרבה סינרגיה)
אני לא מבין, איפה אתם רואים את הפלייבורים של הקלפים אם לא כתוב עליהם שום פלייבור? (ספציפית עכשיו אני מדבר על זה שאמרו על wilt-leaf lanower שהפלייבור שלו אדיר ואין לו פלייבור)
הוא קרא את הסיפור... יש למג'יק סיפור!
ואז אם תסתכל נגיד על סיפור שהרוב מכירים של ליליאנה הפליינסווקרית, אז הקלף שלה מתחיל כהילרית שזה מה שהיא הייתה שרצתה לרפא את אחיה אבל זה התברר כרעל והוא חזר כגופה וזה מה שהצית אותה והפך אותה לליליאנה שאנחנו מכירים.
אז הקלף הוא הילרית, שכשיצור אחר מת (ואוטומטית מקבל את התואר של אחיה כמובן) היא רוצה להציל אותו ולא מצליחה אז אתה מקבל זומבי 2/2 וזה מה שמצית אותה והופך אותה לplaneswalker.
וחוץ מזה יש לה lifelink כי היא הילרית.
טונות של Flavor בפליינסווקרים המתהפכים.