נקודת התחלה לdeck standard
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 136
- הצטרף: 13/9/2015 , 10:07
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
נקודת התחלה לdeck standard
אני מנסה לבנות deck standard ויש לי נקודת התחלה שהיא למען האמת די גרועה, ואני צריך חוות דעת עליה ואשמח לדעת אם יש קלפים שכדאי להוציא ולהכניס אחרים במקומם.
http://tappedout.net/mtg-decks/first-st ... nd-advice/" target="_blank
תודה מראש
http://tappedout.net/mtg-decks/first-st ... nd-advice/" target="_blank
תודה מראש
Re: נקודת התחלה לdeck standard
שמע, קצת קשה לענות לך על הבקשה. בעיקר בגלל שלא ברור מה המטרה של הדק.
אתה רוצה להכניס את הבחור ה6/6 שלך כמה שיותר מהר?
אתה רוצא למלא את הלוח בטוקנים?
תעבור רגע על היכולות של המפלצות שלך - אתה רואה שאין להן שום מכנה משותף, יכולת אחת לא "עוזרת" לשנייה.
אם אתה סתם רוצה להכניס יצורים ולתקוף - זה לגיטימי, אבל את זה אתה יכול להשיג מכל ערבוב אקראי של מפלצות.
אתה רוצה להכניס את הבחור ה6/6 שלך כמה שיותר מהר?
אתה רוצא למלא את הלוח בטוקנים?
תעבור רגע על היכולות של המפלצות שלך - אתה רואה שאין להן שום מכנה משותף, יכולת אחת לא "עוזרת" לשנייה.
אם אתה סתם רוצה להכניס יצורים ולתקוף - זה לגיטימי, אבל את זה אתה יכול להשיג מכל ערבוב אקראי של מפלצות.
אחרי ארבע שנים שאני משחק, הבנתי שצריך לדעת את החוקים.
החבילה שלי - אשמח להערות\הארות
החבילה שלי - אשמח להערות\הארות
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 136
- הצטרף: 13/9/2015 , 10:07
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
Re: נקודת התחלה לdeck standard
בגדול גם יצורים שמכניסים טוקנים יכולים לעזור מאוד.
בהתחלה, רציתי לעשות deck שמונע מהיריב לשחק את היצורים שלו, לדוגמא בעזרת
Complete Disregard
http://tappedout.net/mtg-card/complete-disregard/" target="_blank
Smite the Monstrous
http://tappedout.net/mtg-card/smite-the-monstrous/" target="_blank
Bone Splinters
http://tappedout.net/mtg-card/bone-splinters/" target="_blank
Sheer Drop
http://tappedout.net/mtg-card/sheer-drop/" target="_blank
בהתחלה, רציתי לעשות deck שמונע מהיריב לשחק את היצורים שלו, לדוגמא בעזרת
Complete Disregard
http://tappedout.net/mtg-card/complete-disregard/" target="_blank
Smite the Monstrous
http://tappedout.net/mtg-card/smite-the-monstrous/" target="_blank
Bone Splinters
http://tappedout.net/mtg-card/bone-splinters/" target="_blank
Sheer Drop
http://tappedout.net/mtg-card/sheer-drop/" target="_blank
-
- Moderator
- הודעות: 4442
- הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
- מיקום: קרית חיים
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
Re: נקודת התחלה לdeck standard
השאלה זה לאן אתה חותר? אם זה למשהו שתוכל לשחק עם חברים שלך, ולנצח קצת יותר מלהפסיד, אתה יכול להמשיך בכיוון הזה.
אבל אם אתה מחפש להיכנס למשחק תחרותי יותר, עדיף שפשוט תעבור על הדקים המצליחות, תבחר אחת ותקנה אותה.
אוסף רנדומלי של קלפים זה לא ממש חבילה...
אבל מה שלא תעשה, תבחר את הקלפים היותר טובים ושים 4 עותקים מהם.
אבל אם אתה מחפש להיכנס למשחק תחרותי יותר, עדיף שפשוט תעבור על הדקים המצליחות, תבחר אחת ותקנה אותה.
אוסף רנדומלי של קלפים זה לא ממש חבילה...
אבל מה שלא תעשה, תבחר את הקלפים היותר טובים ושים 4 עותקים מהם.
אני הדורבן שקולע בזמן !
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 136
- הצטרף: 13/9/2015 , 10:07
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
Re: נקודת התחלה לdeck standard
אני רוצה deck שיהיה טוב ויהיה כיף לשחק איתו לפעמים במתחרויות כמו gamedaykabanist כתב:השאלה זה לאן אתה חותר? אם זה למשהו שתוכל לשחק עם חברים שלך, ולנצח קצת יותר מלהפסיד, אתה יכול להמשיך בכיוון הזה.
אבל אם אתה מחפש להיכנס למשחק תחרותי יותר, עדיף שפשוט תעבור על הדקים המצליחות, תבחר אחת ותקנה אותה.
אוסף רנדומלי של קלפים זה לא ממש חבילה...
אבל מה שלא תעשה, תבחר את הקלפים היותר טובים ושים 4 עותקים מהם.
Re: נקודת התחלה לdeck standard
שמע, מבחינתי חבילה נוצרת כדי לנצח מקסימום פעמים. כמות הקלפים המשמידים שיש לך בדק היא משמעותית. אבל השאלה היא לא רק איך להוריד ליריב את המפלצות - צא מהנחה שליריב תמיד תהיה מפלצת אחת יותר מכמות המשמידים שלך - השאלה היא איך אתה מתכוון לנצח?
העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך היא להתחיל בלחשוב - איך אני רוצה לנצח?
הנה דוגמא:
אוקיי, גיליתי שאני מעדיף להכניס את היצור ה6/6 שלי כי הוא הכי חזק שיש לי. ויש לי אחד ממנו והוא עולה 8.
לעומת זאת, יש לי ארבעה עותקים מיצור 5/6
אז מי עדיף להכניס?
התשובה יכול לתת לך היא להכניס את ה5/6. למה? כי הסיכוי שתשלוף אותו גבוה יותר. (1/15 לעומת 1/60)
בסדר. אז יש לנו ארבעה עותקים של ה5/6. הוא עולה 6 מאנה, אז כדאי לראות איך אני מייצר מאנה כדי להכניס אותו כמה שיותר מהר - היי! יש לי יצור 1/2 בעלות 3 שמייצר טוקנים, שאת הטוקנים האלה אני יכול להקריב בשביל מאנה - ויש לי שלושה עותקים ממנו - מעולה!
אוקיי, היצור שעושה טוקנים מצליח לעשות את זה רק אם הוא פגע ליריב בחיים. אבל בעסה! הוא רק 1/2 - אבל היי - יש לי אנצ'נטמנט שנותן למפלצת יכולת תעופה - אוקיי, אז עכשיו יש סיכוי יותר טוב שהוא יפגע ביריב. אחלה - הכנסנו. (ובמקרה הכי גרוע נוכל להצמיד את היכולת תעופה למפלצת ה5/6 שלנו שזה גם סבבה).
וכן הלאה...
------------------
מבין? קלפים צריכים לתמוך אחד בשני - שהאפקטים של אחד ישרתו את האחר. כשהמטרה של כל העסק היא להביא אותך לניצחון.
כרגע החבילה שלך לא ממש עובדת ככה.
העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך היא להתחיל בלחשוב - איך אני רוצה לנצח?
הנה דוגמא:
אוקיי, גיליתי שאני מעדיף להכניס את היצור ה6/6 שלי כי הוא הכי חזק שיש לי. ויש לי אחד ממנו והוא עולה 8.
לעומת זאת, יש לי ארבעה עותקים מיצור 5/6
אז מי עדיף להכניס?
התשובה יכול לתת לך היא להכניס את ה5/6. למה? כי הסיכוי שתשלוף אותו גבוה יותר. (1/15 לעומת 1/60)
בסדר. אז יש לנו ארבעה עותקים של ה5/6. הוא עולה 6 מאנה, אז כדאי לראות איך אני מייצר מאנה כדי להכניס אותו כמה שיותר מהר - היי! יש לי יצור 1/2 בעלות 3 שמייצר טוקנים, שאת הטוקנים האלה אני יכול להקריב בשביל מאנה - ויש לי שלושה עותקים ממנו - מעולה!
אוקיי, היצור שעושה טוקנים מצליח לעשות את זה רק אם הוא פגע ליריב בחיים. אבל בעסה! הוא רק 1/2 - אבל היי - יש לי אנצ'נטמנט שנותן למפלצת יכולת תעופה - אוקיי, אז עכשיו יש סיכוי יותר טוב שהוא יפגע ביריב. אחלה - הכנסנו. (ובמקרה הכי גרוע נוכל להצמיד את היכולת תעופה למפלצת ה5/6 שלנו שזה גם סבבה).
וכן הלאה...
------------------
מבין? קלפים צריכים לתמוך אחד בשני - שהאפקטים של אחד ישרתו את האחר. כשהמטרה של כל העסק היא להביא אותך לניצחון.
כרגע החבילה שלך לא ממש עובדת ככה.
אחרי ארבע שנים שאני משחק, הבנתי שצריך לדעת את החוקים.
החבילה שלי - אשמח להערות\הארות
החבילה שלי - אשמח להערות\הארות
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 136
- הצטרף: 13/9/2015 , 10:07
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
Re: נקודת התחלה לdeck standard
הקטע הוא שהרעיון בחבילה שלי הוא לא להכניס את ה6/6, הוא לנסות להעיף ליריב את היצורים כשאני שולט בכמה שיותר יצורים ככה שיהיה לי יתרון.daterly כתב:שמע, מבחינתי חבילה נוצרת כדי לנצח מקסימום פעמים. כמות הקלפים המשמידים שיש לך בדק היא משמעותית. אבל השאלה היא לא רק איך להוריד ליריב את המפלצות - צא מהנחה שליריב תמיד תהיה מפלצת אחת יותר מכמות המשמידים שלך - השאלה היא איך אתה מתכוון לנצח?
העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך היא להתחיל בלחשוב - איך אני רוצה לנצח?
הנה דוגמא:
אוקיי, גיליתי שאני מעדיף להכניס את היצור ה6/6 שלי כי הוא הכי חזק שיש לי. ויש לי אחד ממנו והוא עולה 8.
לעומת זאת, יש לי ארבעה עותקים מיצור 5/6
אז מי עדיף להכניס?
התשובה יכול לתת לך היא להכניס את ה5/6. למה? כי הסיכוי שתשלוף אותו גבוה יותר. (1/15 לעומת 1/60)
בסדר. אז יש לנו ארבעה עותקים של ה5/6. הוא עולה 6 מאנה, אז כדאי לראות איך אני מייצר מאנה כדי להכניס אותו כמה שיותר מהר - היי! יש לי יצור 1/2 בעלות 3 שמייצר טוקנים, שאת הטוקנים האלה אני יכול להקריב בשביל מאנה - ויש לי שלושה עותקים ממנו - מעולה!
אוקיי, היצור שעושה טוקנים מצליח לעשות את זה רק אם הוא פגע ליריב בחיים. אבל בעסה! הוא רק 1/2 - אבל היי - יש לי אנצ'נטמנט שנותן למפלצת יכולת תעופה - אוקיי, אז עכשיו יש סיכוי יותר טוב שהוא יפגע ביריב. אחלה - הכנסנו. (ובמקרה הכי גרוע נוכל להצמיד את היכולת תעופה למפלצת ה5/6 שלנו שזה גם סבבה).
וכן הלאה...
------------------
מבין? קלפים צריכים לתמוך אחד בשני - שהאפקטים של אחד ישרתו את האחר. כשהמטרה של כל העסק היא להביא אותך לניצחון.
כרגע החבילה שלך לא ממש עובדת ככה.
אני לא ממש יודע אם זה אפשרי, ובגלל זה אני צריך עזרה
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 116
- הצטרף: 10/9/2012 , 21:10
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
Re: נקודת התחלה לdeck standard
אתה מנסה למנף את עצמך נגד midrange, היית בסילד, בסילדים ודראפטים מידריינג זה הדבר היחיד שמסתובב, בטח שמת לב שם שהרבה רימובלים זה דווקא לא רעיון רע.
בסטנדרט זה לא המצב, יש לך הרבה דקים שמשחקות 3-4 יצורים יעילים עם דרכים להגן עליהם
יש לך דקים שיש להם יצורים אבל לא בגלל שחלילה הם מנסים להשתמש ביצורים האלה כדי לנצח אלא רק כדי להישאר בחיים בזמן שהם אוכלים לך את החבילה.
ואז יש לך דקים אגרסיביות שמשחקות ערימות של יצורים שלא עולים שום דבר ומנסים לסגור את המשחק עם נזק ישיר.
נגד מה מאלה החבילה שאתה חושב עליה תעבוד?
התשובה היא אף אחד מהדקים האלה.
אתה פותח את המשחק יש לך 2 רימבולים ו2 יצורים ביד ו3 אדמות ומרגיש טוב.
בוא נראה איך זה מתמודד מול יד של:
1. קונטרול עם 3 יצורים בלחץ - ה2 רימובלים שלך מתים, קונטרול לא ישחק את היצורים שלו עד שהוא מוודא שהוא יכול להגן עליהם וכשהוא יכול להגן עליהם הרימובלים שלך יאכלו קאונטר או ילכו לאיבוד לאיזה קסם שנותן הגנה או סתם יעמדו מבולבלים מול יצור עם hexproof.
אז יש לך קלפים מתים ביד, אתה משחק את היצורים שלך כדי שיהיה לך יותר יצורים מליריב אבל היריב הוא קונטרול אז גם אם אתה מצליח להטיל אותם הם לא שורדים מי יודע מה זמן, כמה תורות אחר כך אתה רואה בצד השני איזה דרקון ענק וחסין קסמים או איזה יצור כחול ענקי חסין קסמים שיכול להחזיר את עצמו ליד והוא בכלל בא בפלאש בסוף תורך אז עוד יותר משעשע.
2. מילינג קומבו - יש לך יצורים זה נחמד, יש לך רימובלים אבל הרימובלים לא יעשו כלום עד סוף המשחק, מקווה שהיצורים שלך מאוד מאוד מהירים לרדת ויודעים לתת אגרוף רציני, עוד כמה תורות אין לך דק, הכל ביד שלך ואתה צריך לשלוף קלף.
כשחלק גדול מהדק הוא רימובלים ואין להם מטרות, אתה מוצא את עצמך בבעיה.
3. אגרו - איזה יופי הליצן הזה משחק 2/1 ו1/1 וכל מיני דברים מצחיקים כאלה, סוף סוף משהו להאכיל את הרימובלים שלך! והיצורים שלך גדולים יותר! איזה מצחיק! מה הוא...
אוי לא! בתור 2 הוא כבר תקף ל8 איכשהו ובתור 3 יש לו 4 יצורים על המגרש, להטיל רימובאל על אחד לא יעזור לך ולהוריד חוסם זה לא משהו שהולך להרשים אותו... הקלפים שלך לא מרגישים יעילים בהשוואה לאלה שלו והכי גרוע יש לך ביד bone splinters ואין מצב שאתה מקריב עכשיו 3/3 כדי לפרק 2/1 נכון?!
פתאום הדרך היחידה שאתה מנצח זה אם אתה לא משחק סתם איזה מידריינג, אלא מידריינג תחרותי, כשהיצורים שלך יורדים כ4/5 בתור 4 ושואבים 3 חיים ליריב כדי להתמודד עם השיטפון של ה2/1ים שרצים פה ובכל מקרה בתור הקודם מחקת את המגרש של היריב שלך עם crux of fate.
כשהרימובאלים שלך יכולים להיות רימובאלים אבל בינינו הם גם יכולים לשלוף לך קלפים או להגדיל את היצורים שלך, אז הם לא מבוזבזים.
כשהיצורים שלך כבר עושים משהו שהם נכנסים למגרש אז גם רימבואל של היריב שלך לא גרם לך לבזבז תור על שום דבר.
וכשהם יעילים מאוד וזולים מאוד ובשלב מאוחר יותר של המשחק אפילו יכולים להפוך לחסיני קסמים ובלתי ניתנים להריסה כי למה לא לשגע שחקני קונטרול בעצם?
יודע איך זה קרה שהכל אצלך מתפקד ככה נהדר? כנראה כי העתקת את הגירסה העדכנית ביותר של abzan midrange.
וזה תכלס מה שאתה מנסה לעשות, אתה מנסה לחשוב על דק עמוסה באינטרקציה עם היריב שלך, שיש לה כמה יצורים יעילים מאוד שיתנו לך יתרון התקפי והגנתי במגרש.
קיבלת כבונוס כמה פליינסווקרים שתורמים לנוכחות וכמה קלפים שמתעסקים ליריב ביד כדי שיהיה לך מה לעשות גם נגד אותם שחקני "כמה קלפים ביד? 1? אה לא כי לי יש 7" שמשחקים כחול.
זה מאוד מצער אבל בעידן של ימינו כשכולם מעתיקים מהאינטרנט דקים לבנות דק לא-סופר-יעילה עם אותו קונספט כמו אחת שכבר במילא יש באינטרנט והיא כן סופר יעילה רק מוריד לך את הסיכויים לנצח דרמטית.
בסטנדרט זה לא המצב, יש לך הרבה דקים שמשחקות 3-4 יצורים יעילים עם דרכים להגן עליהם
יש לך דקים שיש להם יצורים אבל לא בגלל שחלילה הם מנסים להשתמש ביצורים האלה כדי לנצח אלא רק כדי להישאר בחיים בזמן שהם אוכלים לך את החבילה.
ואז יש לך דקים אגרסיביות שמשחקות ערימות של יצורים שלא עולים שום דבר ומנסים לסגור את המשחק עם נזק ישיר.
נגד מה מאלה החבילה שאתה חושב עליה תעבוד?
התשובה היא אף אחד מהדקים האלה.
אתה פותח את המשחק יש לך 2 רימבולים ו2 יצורים ביד ו3 אדמות ומרגיש טוב.
בוא נראה איך זה מתמודד מול יד של:
1. קונטרול עם 3 יצורים בלחץ - ה2 רימובלים שלך מתים, קונטרול לא ישחק את היצורים שלו עד שהוא מוודא שהוא יכול להגן עליהם וכשהוא יכול להגן עליהם הרימובלים שלך יאכלו קאונטר או ילכו לאיבוד לאיזה קסם שנותן הגנה או סתם יעמדו מבולבלים מול יצור עם hexproof.
אז יש לך קלפים מתים ביד, אתה משחק את היצורים שלך כדי שיהיה לך יותר יצורים מליריב אבל היריב הוא קונטרול אז גם אם אתה מצליח להטיל אותם הם לא שורדים מי יודע מה זמן, כמה תורות אחר כך אתה רואה בצד השני איזה דרקון ענק וחסין קסמים או איזה יצור כחול ענקי חסין קסמים שיכול להחזיר את עצמו ליד והוא בכלל בא בפלאש בסוף תורך אז עוד יותר משעשע.
2. מילינג קומבו - יש לך יצורים זה נחמד, יש לך רימובלים אבל הרימובלים לא יעשו כלום עד סוף המשחק, מקווה שהיצורים שלך מאוד מאוד מהירים לרדת ויודעים לתת אגרוף רציני, עוד כמה תורות אין לך דק, הכל ביד שלך ואתה צריך לשלוף קלף.
כשחלק גדול מהדק הוא רימובלים ואין להם מטרות, אתה מוצא את עצמך בבעיה.
3. אגרו - איזה יופי הליצן הזה משחק 2/1 ו1/1 וכל מיני דברים מצחיקים כאלה, סוף סוף משהו להאכיל את הרימובלים שלך! והיצורים שלך גדולים יותר! איזה מצחיק! מה הוא...
אוי לא! בתור 2 הוא כבר תקף ל8 איכשהו ובתור 3 יש לו 4 יצורים על המגרש, להטיל רימובאל על אחד לא יעזור לך ולהוריד חוסם זה לא משהו שהולך להרשים אותו... הקלפים שלך לא מרגישים יעילים בהשוואה לאלה שלו והכי גרוע יש לך ביד bone splinters ואין מצב שאתה מקריב עכשיו 3/3 כדי לפרק 2/1 נכון?!
פתאום הדרך היחידה שאתה מנצח זה אם אתה לא משחק סתם איזה מידריינג, אלא מידריינג תחרותי, כשהיצורים שלך יורדים כ4/5 בתור 4 ושואבים 3 חיים ליריב כדי להתמודד עם השיטפון של ה2/1ים שרצים פה ובכל מקרה בתור הקודם מחקת את המגרש של היריב שלך עם crux of fate.
כשהרימובאלים שלך יכולים להיות רימובאלים אבל בינינו הם גם יכולים לשלוף לך קלפים או להגדיל את היצורים שלך, אז הם לא מבוזבזים.
כשהיצורים שלך כבר עושים משהו שהם נכנסים למגרש אז גם רימבואל של היריב שלך לא גרם לך לבזבז תור על שום דבר.
וכשהם יעילים מאוד וזולים מאוד ובשלב מאוחר יותר של המשחק אפילו יכולים להפוך לחסיני קסמים ובלתי ניתנים להריסה כי למה לא לשגע שחקני קונטרול בעצם?
יודע איך זה קרה שהכל אצלך מתפקד ככה נהדר? כנראה כי העתקת את הגירסה העדכנית ביותר של abzan midrange.
וזה תכלס מה שאתה מנסה לעשות, אתה מנסה לחשוב על דק עמוסה באינטרקציה עם היריב שלך, שיש לה כמה יצורים יעילים מאוד שיתנו לך יתרון התקפי והגנתי במגרש.
קיבלת כבונוס כמה פליינסווקרים שתורמים לנוכחות וכמה קלפים שמתעסקים ליריב ביד כדי שיהיה לך מה לעשות גם נגד אותם שחקני "כמה קלפים ביד? 1? אה לא כי לי יש 7" שמשחקים כחול.
זה מאוד מצער אבל בעידן של ימינו כשכולם מעתיקים מהאינטרנט דקים לבנות דק לא-סופר-יעילה עם אותו קונספט כמו אחת שכבר במילא יש באינטרנט והיא כן סופר יעילה רק מוריד לך את הסיכויים לנצח דרמטית.
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 136
- הצטרף: 13/9/2015 , 10:07
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
Re: נקודת התחלה לdeck standard
יודעים מה?, בואו נתחיל מההתחלה.
אני רוצה לבנות deck שחור לבן שרוב הרעיון שלו זה להקריב יצורים בשביל להעיף יצורים אחרים או אפקטים נוספים שמגיעים באמצעות הקרבת יצורים או סתם לעשות מספיק damage כדי להעיף ליריב קלפים.
האם אפשר ליצור deck שיעבוד טוב בstandard שבנוי על הרעיון הזה?
אני רוצה לבנות deck שחור לבן שרוב הרעיון שלו זה להקריב יצורים בשביל להעיף יצורים אחרים או אפקטים נוספים שמגיעים באמצעות הקרבת יצורים או סתם לעשות מספיק damage כדי להעיף ליריב קלפים.
האם אפשר ליצור deck שיעבוד טוב בstandard שבנוי על הרעיון הזה?
Re: נקודת התחלה לdeck standard
עקרונית כן. תדאג לכך שתוכל להחזיר את היצורים שהקרבת ליד שלך ככה שהם לא ימותו לשווא.
אחרי ארבע שנים שאני משחק, הבנתי שצריך לדעת את החוקים.
החבילה שלי - אשמח להערות\הארות
החבילה שלי - אשמח להערות\הארות
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 116
- הצטרף: 10/9/2012 , 21:10
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
Re: נקודת התחלה לdeck standard
למה לבן?
מה שאתה מתאר זה Black Red traitors Sac/ Black green tokens sac deck
זה ארקטייפים ידועים.
תעזוב את הלבן בשקט הוא לא מתאים לארקטייפ של הקרבות.
הנה סתם דוגמאות חמודות:
Black Red steal and sac
http://tappedout.net/mtg-decks/black-lives-matter
שים לב ליצורים ש"לא מתים" כשמקריבים אותם כמו sultai emissary, לact of treason והקרבה של יצור של היריב איתו.
bloodsoaked champion, flamewake phoenix שיכולים לחזור למגרש מבית הקברות בכוחות עצמם וכן הלאה.
המטרה של הדק היא לשחק יצורים שנותנים לך ערך מלהקריב יצורים אחרים, יצורים שלא ממש מתים כשמקריבים אותם (משאירים יצור או חוזרים בכוחות עצמם) וגניבת יצורים כדי להקריב אותם.
Black Green Token sac
http://tappedout.net/mtg-decks/06-10-15 ... sacrifice/
הדק הזאת בניגוד לשיטה של שחור אדום בעיקר מייצרת טוקנים, כשאתה מבזבז חלקיק קלף על טוקן אתה לא מרגיש רע כשאתה מקריב טוקן כזה בשביל אפקט.
עם קלפים שנותנים לך רימובאלים לכל טוקן וקלפים לכל טוקן שאתה מקריב (Blood Butcher/Smothering Abomination) או סתם שאיבת חיים מטרידה (Zulaport Cutthroat) והכל מגובה בהמוני קלפים שמייצרים טוקנים שיכולים להקריב את עצמם מתי שאתה רק רוצה.
מה שאתה מתאר זה Black Red traitors Sac/ Black green tokens sac deck
זה ארקטייפים ידועים.
תעזוב את הלבן בשקט הוא לא מתאים לארקטייפ של הקרבות.
הנה סתם דוגמאות חמודות:
Black Red steal and sac
http://tappedout.net/mtg-decks/black-lives-matter
שים לב ליצורים ש"לא מתים" כשמקריבים אותם כמו sultai emissary, לact of treason והקרבה של יצור של היריב איתו.
bloodsoaked champion, flamewake phoenix שיכולים לחזור למגרש מבית הקברות בכוחות עצמם וכן הלאה.
המטרה של הדק היא לשחק יצורים שנותנים לך ערך מלהקריב יצורים אחרים, יצורים שלא ממש מתים כשמקריבים אותם (משאירים יצור או חוזרים בכוחות עצמם) וגניבת יצורים כדי להקריב אותם.
Black Green Token sac
http://tappedout.net/mtg-decks/06-10-15 ... sacrifice/
הדק הזאת בניגוד לשיטה של שחור אדום בעיקר מייצרת טוקנים, כשאתה מבזבז חלקיק קלף על טוקן אתה לא מרגיש רע כשאתה מקריב טוקן כזה בשביל אפקט.
עם קלפים שנותנים לך רימובאלים לכל טוקן וקלפים לכל טוקן שאתה מקריב (Blood Butcher/Smothering Abomination) או סתם שאיבת חיים מטרידה (Zulaport Cutthroat) והכל מגובה בהמוני קלפים שמייצרים טוקנים שיכולים להקריב את עצמם מתי שאתה רק רוצה.
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 136
- הצטרף: 13/9/2015 , 10:07
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
Re: נקודת התחלה לdeck standard
בגדול רציתי להשתמש בלבן כי יש לו קלפים שאני ממש אוהב כמו:BurningOak כתב:למה לבן?
מה שאתה מתאר זה Black Red traitors Sac/ Black green tokens sac deck
זה ארקטייפים ידועים.
תעזוב את הלבן בשקט הוא לא מתאים לארקטייפ של הקרבות.
הנה סתם דוגמאות חמודות:
Black Red steal and sac
http://tappedout.net/mtg-decks/black-lives-matter
שים לב ליצורים ש"לא מתים" כשמקריבים אותם כמו sultai emissary, לact of treason והקרבה של יצור של היריב איתו.
bloodsoaked champion, flamewake phoenix שיכולים לחזור למגרש מבית הקברות בכוחות עצמם וכן הלאה.
המטרה של הדק היא לשחק יצורים שנותנים לך ערך מלהקריב יצורים אחרים, יצורים שלא ממש מתים כשמקריבים אותם (משאירים יצור או חוזרים בכוחות עצמם) וגניבת יצורים כדי להקריב אותם.
Black Green Token sac
http://tappedout.net/mtg-decks/06-10-15 ... sacrifice/
הדק הזאת בניגוד לשיטה של שחור אדום בעיקר מייצרת טוקנים, כשאתה מבזבז חלקיק קלף על טוקן אתה לא מרגיש רע כשאתה מקריב טוקן כזה בשביל אפקט.
עם קלפים שנותנים לך רימובאלים לכל טוקן וקלפים לכל טוקן שאתה מקריב (Blood Butcher/Smothering Abomination) או סתם שאיבת חיים מטרידה (Zulaport Cutthroat) והכל מגובה בהמוני קלפים שמייצרים טוקנים שיכולים להקריב את עצמם מתי שאתה רק רוצה.
Re: נקודת התחלה לdeck standard
תראה פה יש דק נחמדה מאוד שמקריבה יצורים והורגת את היריב יפה עם rally the ancestors
http://www.mtggoldfish.com/articles/bre ... razi-aggro" target="_blank
http://www.mtggoldfish.com/articles/bre ... razi-aggro" target="_blank
My first girlfriend turned into the moon
ליגת הטכניון בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/1659351194292050/" target="_blank
ליגת הטכניון בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/1659351194292050/" target="_blank
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 136
- הצטרף: 13/9/2015 , 10:07
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0