קלף מדרקסטיל

בין אם זה קלף בודד או הקומבו הלוהט בשוק, חבילה תחרותית או משחק בין חברים זה המקום

מנהלים: Navidshi, kabanist

elf king
The Master of Elves
הודעות: 65
הצטרף: 16/9/2003 , 15:48
מיקום: שמשית
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

קלף מדרקסטיל

שליחה על ידי elf king »

הלוגו:תמונה

תמונה

גדול
me is de blob :oooo
Storm Tyrant
Weather Manipulator
הודעות: 1370
הצטרף: 15/3/2003 , 21:29
מיקום: תל-אביב
יצירת קשר:

שליחה על ידי Storm Tyrant »

build a deck around it and get raped by affinity b4 u draw it :/
ROFL | trades ONLY by phone : 056-425293
itayhi כתב:nimrod pwnz j00, he's 1337, j0ure not, j0ure not zup3ri0r 47 411, muh4h4h4
Arie
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 4472
הצטרף: 20/3/2003 , 21:46
מיקום: באר שבע

שליחה על ידי Arie »

הוא מזכיר לי קלף גרוע אחד..
ישן
THE HIVE
Hairy Rabbit
Evil Bunny
הודעות: 476
הצטרף: 28/11/2003 , 10:56
מיקום: תל-אביב

שליחה על ידי Hairy Rabbit »

נראה לי שבדרקסטיל יהיו הרבה שיט ררים...

שימו לב לתאוריה שלי. הרבה פעמים, וכמעט תמיד כשבלוק חדש יוצא, ההוצאה הראשונה בבלוק היא הכי טובה, ההוצאה השניה פשוט.. מסריחה, ומלאה בשיט ררים, והאחרונה בבלוק היא משהו בין לבין. שימו לב!

אונסלוט פשוט הוצאה מצוינת, ליג'נס פשוט ההוצאה של שיט ררים, וסקרג'.. יש שימום מדי פעם לקלפים מסוימים, אבל הרוב פשוט טיפשי! זה גם מאד דומה בטמפסט בלוק, ובמסקס בלוק! (נראה לי)
Beryl the Green כתב:I demand you to change your sig back to quoting sometihng stupid i said!
Beryl the Green
Tolarian Master
הודעות: 1890
הצטרף: 19/5/2003 , 21:14
מיקום: Tel-Aviv
יצירת קשר:

שליחה על ידי Beryl the Green »

no.......
first, scourge is good (limited). it has killer commons, about 5 1st picks in every booster...
prophecy (in my opinion) was way better then masques.... the rhystic stuff were so GOOD. you didnt play then, i and barely did, but rhystic is good. very
To see a world in a grain of sand and a heaven in a wild flower, hold infinity in the palm of your hand and eternity in an hour.
Greg
MTGil Wizard
הודעות: 777
הצטרף: 24/11/2003 , 21:15
מיקום: Haifa

שליחה על ידי Greg »

דבר ראשון - מלך האלפים, למה לפתוח נושא על משהו שכבר קיים?

דבר שני - הקטע של ההוצאות (טובה - גרועה - ביינונית) ממש לא מדוייק, אפוקליפס הייתה ההוצאה הכי טובה בבלוק שלה. אודסי בלוק בכלל קשה לשפוט, אבל טורמנט בהחלט הוצאה מעולה.
לגבי דארקסטיל, אני דווקא מאד אוהב את מה שאני רואה עד עכשיו... ועוד לא ראינו את רוב הסט...
יש 10 סוגי אנשים, אלו שמבינים מספור בינארי ואלו שלא.

הטלפון שלי: 0578106106
Canopy Crawler
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 5493
הצטרף: 25/3/2003 , 21:52
מיקום: באר-שבע
יצירת קשר:

שליחה על ידי Canopy Crawler »

קשה לדעת מה יהיה, מה שראיתי עד עכשיו זה הרבה שיט ררים, הרבה מאוד קלפים מעולים בלימיטד וגם כמה דברים טובים בקונסטרקטד בעיקר לאקסטנדד דרך אגב, אני מעריך שירוק לבן או מונו ירוק ביטס יכול לחזור לשליטה (הקול אוף דה הרד החדש והגולם עם האפיניטי לפורסטים, יחד עם בלו'ט, טרול ושאר ירקות), אבל שוב, לא ראינו את רוב הסט וקשה להגיד מה ישתנה.

מה שמשמח אותי זה שלא ראיתי קלף שמחזק אפיניטי בורה משמעותית, מה שאומר שאולי הדק המעצבנת הזו תפסיק להיות כל כך מעצבנת, אולי אפילו ייצא קלף סייד בורד נגד אפיניטי...פיירבול נראה מעולה מול וויני (דעעע) ויש כל מיני קארד דרואוינג נורא נחמד (כמו זה שאתה שולף ואם ליריב יש יותר קלפים אז אתה מחזיר ליד).
Beryl the Green
Tolarian Master
הודעות: 1890
הצטרף: 19/5/2003 , 21:14
מיקום: Tel-Aviv
יצירת קשר:

שליחה על ידי Beryl the Green »

Darksteel has shown us some very powerful cards for both limited and constructed. some of the equipments, like the +1/-1 and draw 2 cards are insanely powerful for both formats.
Also, you must remenber that the 2 latter sets contain about 100, 150 or so less cards, so they usually make a lesser impact in constructed.

Greg- Oddesy was one of the few very balanced and powerful blocks. in torment, you had heavy black, and in judgment, you had so much hate against it its hard to believe. oddessy was also one of the best sets in the game (cough, wild mongrel)
the golem with affinity for forest isnt so good... the new "roar of the wurm" could have some potential, but not in extended. by the time you would have put it, sligh or suicide black would have either lost or won, tog has answers, and rock has deed, not that it plays so much spells... And you forgot the huy that gives all attacking creatures +1/+1
To see a world in a grain of sand and a heaven in a wild flower, hold infinity in the palm of your hand and eternity in an hour.
GothDude
Squirrley Wrath
הודעות: 2402
הצטרף: 16/1/2003 , 22:49
מיקום: חיפה
יצירת קשר:

שליחה על ידי GothDude »

Beryl the Green כתב:Darksteel has shown us some very powerful cards for both limited and constructed. some of the equipments, like the +1/-1 and draw 2 cards are insanely powerful for both formats.
Also, you must remenber that the 2 latter sets contain about 100, 150 or so less cards, so they usually make a lesser impact in constructed.

Greg- Oddesy was one of the few very balanced and powerful blocks. in torment, you had heavy black, and in judgment, you had so much hate against it its hard to believe. oddessy was also one of the best sets in the game (cough, wild mongrel)
the golem with affinity for forest isnt so good... the new "roar of the wurm" could have some potential, but not in extended. by the time you would have put it, sligh or suicide black would have either lost or won, tog has answers, and rock has deed, not that it plays so much spells... And you forgot the huy that gives all attacking creatures +1/+1
כן בטח, מאוזנת...
כל כך מאוזנת עד כדי שמספר חבילות פשוט התפגרו מול העצמה המגוכחת של U/G madness/trash ושל R/G beats המחודשת.
שלא לדבר על שני יצורים שרק המחשבה עליהם גורמת לי לכווץ את הפנים- Wild Mongrel ו Psychatog שהיו די אחאים ליצירת הקלף Smother.
You light a man a fire, and he's warm for a night.

You light a man ON fire...and he's warm for the rest of his life
stitch
Zombie Maker
הודעות: 2066
הצטרף: 05/4/2003 , 17:23
מיקום: גן יאושיה (עמק חפר)
יצירת קשר:

שליחה על ידי stitch »

יש עוד קלף dark steel ממש טוב שבטוח ישוחק איפושהו באקסטנדד ובטייפ 2, blinkmouth nuxus זה manland החדש, הוא שמן, הוא מעופף והוא זול!!.
יהודי לא מגרש יהודי!
הוא רק מזיז אותו קצת...
Slash
blank
הודעות: 778
הצטרף: 28/5/2003 , 20:29
מיקום: U.S.A

שליחה על ידי Slash »

jeny, what's the problem?
wizards didn't consider about u/g madness,nor trashhold,nor psychotog.
wizards in that time didn't consider those decks to be existed, they thought that beasts or beats will be the most seviere decks.
now wizards just made it worst, maybe there will be some good stuff,but the most are shittiest, oddysey is a balanced block, until thet discovered the power of madness.

btw
it's so hard for you to imagine what's the feeling of reading Gothdude's hebrew, it's an unbeliveable thing.
Sir Psycho Sexy
הודעות: 4093
הצטרף: 08/9/2002 , 2:00
מיקום: קריית מוצקין

שליחה על ידי Sir Psycho Sexy »

אכן OTJ היה דראפט מאוזן- אם אף אחד לא שיחק שחור בשולחן (מישהו פעם עשה פה דראפט של OTJ וראה מה קורה כשיש שחקן שחור אחד בשולחן?).

בנתיים DS נראית כמו Legions. במילים אחרות- רע. לא מוסיפה שום דבר לConstructed, בLimited יש רק כמה דברים נחמדים (לא יותר מדי). איכות הקלפים היא לא בדיוק מדהימה כמו שכולכם חושבים (אגב, איך אתה בכלל משווה את הNexus לMan Lands האגדיות? זה לא Factory).

Mothman- אולי תפסיק כבר לדחוף לכל הודעה שלך שהעברית של ג'ני מעצבנת אותך? דיי, נמאס. ואגב, כל עוד אתה בארה"ב- תלמד אנגלית, בבקשה.

SPS
Canopy Crawler
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 5493
הצטרף: 25/3/2003 , 21:52
מיקום: באר-שבע
יצירת קשר:

שליחה על ידי Canopy Crawler »

Sir Psycho Sexy כתב: Mothman- אולי תפסיק כבר לדחוף לכל הודעה שלך שהעברית של ג'ני מעצבנת אותך? דיי, נמאס. ואגב, כל עוד אתה בארה"ב- תלמד אנגלית, בבקשה.

SPS
ROFL-this is going to my signature

And about DarkSteel:
There are some limited bombs and about 1 or 2 really good constructed stuff...but not good enough

its pretty sure that a beats deck will be much stronger...
Sir Psycho Sexy

Add this to the quote thread (not the part about Jeni's Hebrew, the other part).

SPS
S_C_epter
The ScepterChant
הודעות: 2871
הצטרף: 16/7/2003 , 21:38
מיקום: פתח תקוה
יצירת קשר:

שליחה על ידי S_C_epter »

יש קלף בדארסטיל שדווקא יתאים מאוד לאקסטנדד-הקלף הלבן שהורס יצור שחור או ארטיפקט. או במילים אחרות, the tog slayer.
Master of Puppets כתב:גיחצי.
Orb כתב:"יאללה, דראפט".
Orb כתב: חארטה
Slash
blank

שליחה על ידי Slash »

who the fuck are you to tell me that?
i'll learn english in my own rate and way,and btw, don't think that the english here is all grammer, it's slang, including the english lessons, don't open your shovvle on stuff you don't know , thank you very much.

and for the real purpose of this message:
when's the global launch of DS?
Trooper
MTGil Wizard
הודעות: 484
הצטרף: 17/11/2003 , 16:14
מיקום: חיפה

שליחה על ידי Trooper »

February 6th
And there was nothing finer than a wizard dressed up formally, until someone could find a way of inflating a Bird of Paradise, possibly by using an elastic band and some kind of gas.
Terry Pratchett
Sir Psycho Sexy

מי אני? אני משתמש בפורום שמעוניין לקרוא את כל התגובות, אבל בגלל חוסר השימוש שלך בדקדוק בסיסי ובדיקות איות לא מסוגל להבין את רוב ההודעות שלך. תלמד אנגלית בקצב שלך, אבל אל תשתמש בה פה כאילו היא שפת האם שלך כשאתה לא שולט בה ברמה של שפת אם. זה כמו שאני אכנס לאתר גרמני ואתחיל לכתוב בגרמנית- לא יהיה כדאי בגלל אותם סיבות.

גם אני הייתי בארה"ב, תאמין לי, אני יודע מה זה אנגלית טובה. מה לעשות, האנגלית שלך פשוט לא טובה. אל תיקח את זה בתור העלבה, קח את זה בתור ביקורת בונה. חוץ מזה, יהיה הרבה יותר נחמד אם תסיים כל הודעה שלך באנגלית כך: "I am very sorry if my post is unreadable, English for me is not the mother tounge so mistakes are common. I am sorry for my mistakes". אני מסיים במשפט הזה כל הודעה שאני מפרסם באנגלית שאני בטוח רק ב99% שהיא נכונה דיקדוקית. מה לעשות, זה שאני לא מדבר אנגלית בתור שפת אם לא אומר שאנשים אחרים צריכים לסבול בשל זה.

מה שכן, אולי הכל סלנג (זה גם אני יודע, דיברתי שם עם יותר מאדם אחד ואני יודע שהכל סלנג) אבל הם עדיין משתמשים בדקדוק בסיסי. אולי הם לא משתמשים בFuture Perfect Progressive (זרקתי זמן מהראש שלי, יכול להיות שזה זמן מאד שימושי) אבל הם עדיין יודעים כיצד לדבר בו.

חוץ מזה, אם תעשה את המאמץ ותתחיל לכתוב את התגובות שלך באנגלית נורמלית, תאמין לי, פתאום אתה תראה איך האנגלית שלך משתפרת עד מאד. להזיק זה לא יזיק, אלא זה רק יועיל.

SPS
Slash
blank

שליחה על ידי Slash »

look,grammer isn't my best quality, and that i do know, but now i'm more concern about my oral english, the thing is, that here,even if you write a sentence that will be grammaticly correct,you still will lose point a lot, and this is from my experience here, grammer isn't being teached here in high-schools, onle in pre-schools.
99% of the population here doesn't even speak english correctly, they're chinese and mexican.

grammer worth shit here, even though they speak perfectly here, their questions and work is not grammarticly correct.

and for another thing, the phrase"english is not my mother tongue" is incorrect, simply because the phrase in these days english counts as irregular.
although people do use the phrase( i also use it a lot in school work to get extra 15% credit) , but englishwise speaking, it's incorrect and suppose to originally be:
"english is not my mother language".
Sir Psycho Sexy

Mothman: חידשת לי דבר, פשוט יותר נוח לכתוב Tounge מאשר Language. גם אני השתמשתי בביקור שלי בארה"ב במשפט הזה הרבה (בעיקר כתגובה על זה שמישהו אמר לי שיש לי אנגלית טובה).

שמע, אני מדבר עם הרבה אמריקניים. הם עדיין יודעים שQuestions and work יביאו Are ולא Is.

SPS
שלח תגובה