flavor שחסר מאוד מאחורי האלפים במג'יק
מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy
flavor שחסר מאוד מאחורי האלפים במג'יק
הם לא כאילו אמורים להיות בני-אלמוות? וכן, אני יודע שגם אלפים בני-אלמוות אפשר להרוג בדיוק כמו אנשים/יצורים רגילים, אבל עדיין, לא נראה לכם שעשו את האלפים קצת חלשים מדי? (אני מדבר באופן אינדיבידואלי לכל אלף ואלף.)
-
- The Vault Dweller
- הודעות: 2043
- הצטרף: 07/1/2004 , 13:20
- מיקום: חיפה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
-
- The Vault Dweller
- הודעות: 2043
- הצטרף: 07/1/2004 , 13:20
- מיקום: חיפה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
-
- Legendary Guy
- הודעות: 8851
- הצטרף: 13/4/2004 , 16:25
- מיקום: הוד השרון
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
בעקרון מה שקורה במג'יק זה שאתה שולח יצורים לוחמים לקרב. אתה לא עומד לשלוח בן אדם בן שמונים לקרב (Squire) כשאתה יכול לשלוח לוחם צעיר ורענן באותו תשלום (Glory Seeker).
So true...Banuni כתב:מותר לעשות פרסה כל עוד לא אסור!
לא הייתי קורא לגלורי סיקר 'לוחם צעיר ורענן'...עידו גיא כתב:בעקרון מה שקורה במג'יק זה שאתה שולח יצורים לוחמים לקרב. אתה לא עומד לשלוח בן אדם בן שמונים לקרב (Squire) כשאתה יכול לשלוח לוחם צעיר ורענן באותו תשלום (Glory Seeker).
הייתי קורא לו "קלף שהוא סטריקלי יותר גרוע מיצורים 2/2 שעולים 1W ויש להם גם תכונות שימושיות".
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 3529
- הצטרף: 26/1/2003 , 12:46
- מיקום: Tel aviv
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
האמת שיש המון אפיונים שונים לאלפים.
יש מקומות שבהם אלף חיי בממוצע כ1700 שנים. זה לא בן אל-מוות. הם גם לא נחלשים כ"כ מהר ביחס לגילם. לחברת WotC יש את הזכויות על די אן די, והיות והם מחזיקים בזכויות למג'יק אז סביר שהם ישתמשו באותם מקורות כמו הדי אן די המקורי.
יש מקומות שבהם אלף חיי בממוצע כ1700 שנים. זה לא בן אל-מוות. הם גם לא נחלשים כ"כ מהר ביחס לגילם. לחברת WotC יש את הזכויות על די אן די, והיות והם מחזיקים בזכויות למג'יק אז סביר שהם ישתמשו באותם מקורות כמו הדי אן די המקורי.
"Mori’s fourth-turn play was handshake, targeting Peleg."
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 865
- הצטרף: 23/3/2004 , 18:56
- מיקום: אני חי בסרט
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
האמת היא שזמן לא משפיע על אף יצור במשחק מה שאומר שאלפים הם כן אל מוות במשחק P=
זה היה שונה עם לכל קלף היה משהו כמו "this creature die after 7 rounds from being old or from cancer" אבל לא בנו ככה את המשחק......
ואין טעם לחפש דברים שלא עשו נכון במג'יק כי אתה תמיד יכול למצוא מלא כי הקטע זה שהמשחק יהיה כיף והגיוני לא עובר באותה דרך עם כיף מסתבר.....
באותה מידה אני יכול להגיד איך DWARVEN BLASTMINER יכול לפוצץ למשל את WASTE LAND כשהוא גמד אם קצת חומר נפץ וWASTELAND היא ארץ......
או איך LLANOWAR ELF יכל לעשות מנה ירוקה אחת (שהוא בסה"כ אלף עם חרב/קשת תלוי בעונה) כשיער שלם מכין את אותה כמות של מנות....
המסקנה היא שאין טעם לחפש תבונה במשחק...
זה היה שונה עם לכל קלף היה משהו כמו "this creature die after 7 rounds from being old or from cancer" אבל לא בנו ככה את המשחק......
ואין טעם לחפש דברים שלא עשו נכון במג'יק כי אתה תמיד יכול למצוא מלא כי הקטע זה שהמשחק יהיה כיף והגיוני לא עובר באותה דרך עם כיף מסתבר.....
באותה מידה אני יכול להגיד איך DWARVEN BLASTMINER יכול לפוצץ למשל את WASTE LAND כשהוא גמד אם קצת חומר נפץ וWASTELAND היא ארץ......
או איך LLANOWAR ELF יכל לעשות מנה ירוקה אחת (שהוא בסה"כ אלף עם חרב/קשת תלוי בעונה) כשיער שלם מכין את אותה כמות של מנות....
המסקנה היא שאין טעם לחפש תבונה במשחק...
אל תסכתל בקנקן, לך תזיין כוסיות...
אין קשר מהותי בין p/t לבין הגזע או כל מאפיין אחר של יצור, מעבר לקריטריונים ש-WotC קבעו עבור הצבעים השונים. יצורים מאותו גזע יכולים להיות קשוחים יותר או פחות, כשבתור נקודת התייחסות, דמויי-האדם ניחנים באופן טבעי במידה נמוכה של toughness בהשוואה למפלצות כבירות למיניהן. כך לדוגמא Llanowar Elves הם 1/1 בזמן ש-Skyshroud Troopers הם 3/3. זה שרירותי כמעט לחלוטין ותלוי במשחקיות יותר מאשר ב-flavor.
עוד דוגמא: בעלילה של Mirage, אדון Teferi פוצץ את הזמן ומשך את תשומת ליבם של שלושה מכשפים רבי עוצמה: Mangara הוא 1/1 מסכן, Jolrael היא 3/3 ו-Kaervek הוא 5/4, למרות ששלושתם קוסמים אנושיים. Teferi, בגרסתו האנושית, הוא 3/4. למה? כי ככה זה במשחק.
למשחק מג'יק גם אין תפיסה ממשית של מעבר זמן; אי אפשר להקביל את התורות במשחק לשעות/ימים/חודשים/שנים, כך שלאלמוות שאיננו תופס לגבי מוות אלים (כמו בגרסה הטולקינאית של האלפים) אין הרבה משמעות.
עוד דוגמא: בעלילה של Mirage, אדון Teferi פוצץ את הזמן ומשך את תשומת ליבם של שלושה מכשפים רבי עוצמה: Mangara הוא 1/1 מסכן, Jolrael היא 3/3 ו-Kaervek הוא 5/4, למרות ששלושתם קוסמים אנושיים. Teferi, בגרסתו האנושית, הוא 3/4. למה? כי ככה זה במשחק.
למשחק מג'יק גם אין תפיסה ממשית של מעבר זמן; אי אפשר להקביל את התורות במשחק לשעות/ימים/חודשים/שנים, כך שלאלמוות שאיננו תופס לגבי מוות אלים (כמו בגרסה הטולקינאית של האלפים) אין הרבה משמעות.
-
- Sesame Street Lord
- הודעות: 2161
- הצטרף: 07/12/2004 , 18:36
- מיקום: גבעת שמואל
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
-
- Tolarian Master
- הודעות: 1890
- הצטרף: 19/5/2003 , 21:14
- מיקום: Tel-Aviv
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
נראה לי שטיעון טוב יהיה: אם אלפים לא מתים מזקנה, או שהם מזדקנים נורא לאט, אזי יש להם הרבה זמן חופשי. כלומר, בהנחה שהאלפים הלוחמים מתאמנים כל יום, הם אמורים להיות הרבה יותר מיומנים בנשק, ובכך לקבל p/t גדול יותר.
בכל מקרה, במאג'ק אין כל כך איזון בין הדברים- סנאי הוא 1/1, כלומר קוטל אדם אכזרי.
בכל מקרה, במאג'ק אין כל כך איזון בין הדברים- סנאי הוא 1/1, כלומר קוטל אדם אכזרי.
To see a world in a grain of sand and a heaven in a wild flower, hold infinity in the palm of your hand and eternity in an hour.
לדעתי וויזארדס היו צריכים להוסיפ עוד פייס לפני כל תור: פייס ההזדקנות (aging phase) שהיה הולך ככה:
At the begining of your Aging phase, put a ten-years counter on each non-elf non-dragon creature you control. Ten-years counters affect the creatures the following way:
Creatures whose age is 20 or less: No effect.
Creatures whose age is 30 to 50: Their power and toughness are reduced by 1.
Creatures whose age is 60 to 100: Their p/t is 1/1.
Creatures over the age of 100 are immidiately destroyed and may not regenerate.
(כן, גם דרקונים הם בני-אלמוות.)
At the begining of your Aging phase, put a ten-years counter on each non-elf non-dragon creature you control. Ten-years counters affect the creatures the following way:
Creatures whose age is 20 or less: No effect.
Creatures whose age is 30 to 50: Their power and toughness are reduced by 1.
Creatures whose age is 60 to 100: Their p/t is 1/1.
Creatures over the age of 100 are immidiately destroyed and may not regenerate.
(כן, גם דרקונים הם בני-אלמוות.)
-
- SWAMP MASTER
- הודעות: 674
- הצטרף: 04/7/2006 , 5:02
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר: