הודעה משמחת
הודעה משמחת
שלום לכולם
אני שמח להודיע שהסחורה השתחררה מהמכס סוף סוף
אני מודע לכך שאומנם באיחור אבל עדיף מאשר בכלל לא
כול הטורירים יעודכנו בתאריכים הנכונים לפרה רליס
כמו כן אנחנו מבינים את עוגמת הנפש שכול השחקנים מרגישים וכפיצוי
ואנו נחלק לכול שחקן שיגיע לפרה ריליס בוסטר מההוצאה החדשה במתנה
אני מקווה שתראו את הדברים כמוני - שעדיף שתתקיים קהילה אמיתית מאשר לא ותצביעו ברגליים
אני חושב שחרם או דווקא או פרנציפ של לא לבוא לא ישרת את הקהילה ויפגע בשחקנים שכן רוצים לשחק בטורירים גדולים
בתודה מראש
אני שמח להודיע שהסחורה השתחררה מהמכס סוף סוף
אני מודע לכך שאומנם באיחור אבל עדיף מאשר בכלל לא
כול הטורירים יעודכנו בתאריכים הנכונים לפרה רליס
כמו כן אנחנו מבינים את עוגמת הנפש שכול השחקנים מרגישים וכפיצוי
ואנו נחלק לכול שחקן שיגיע לפרה ריליס בוסטר מההוצאה החדשה במתנה
אני מקווה שתראו את הדברים כמוני - שעדיף שתתקיים קהילה אמיתית מאשר לא ותצביעו ברגליים
אני חושב שחרם או דווקא או פרנציפ של לא לבוא לא ישרת את הקהילה ויפגע בשחקנים שכן רוצים לשחק בטורירים גדולים
בתודה מראש
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 1432
- הצטרף: 15/6/2004 , 21:46
- מיקום: כדור הארץ
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
Re: הודעה משמחת
יהיה אפשר לשלם פחות על הטורניר במקום לקבל בוסטר ?ziv כתב: וכפיצוי
ואנו נחלק לכול שחקן שיגיע לפרה ריליס בוסטר מההוצאה החדשה במתנה
-
- MTGil Wizard
- הודעות: 1236
- הצטרף: 17/2/2010 , 6:57
- מיקום: חיפה
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- Phyrexian Praetor
- הודעות: 347
- הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 889
- הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
- מיקום: רחובות
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
אוך... זיכרון קצר הוא תכונה כול כך מלבבת.kogi3 כתב: העתיד של מאג'יק בארץ לא עגום אלא יכול בהחלט להיות ורוד יותר
לדעתי האישית הפיצוי עצמו הוא קטנה שבקטנות. מציאת הצורה הכי זולה ליבואן לשמור על המחיר הגבוה, תוך כדי מתן מנת אופיום קטנה (עבורו) להמונים בכדי להשכיח מנפשם המיוסרת את ארועי העבר. עד לפעם הבאה בכול אופן...
לא שיש לי תלונות ליבואן במקומו הייתי עושה אותו דבר. רק בואו לא נבחר לשכוח מהר מדי או לאט מדי (גם נקמנות היא ערך לא מוצלח במיוחד).
Re: הודעה משמחת
לא אי אפשרnesherhaesh כתב:יהיה אפשר לשלם פחות על הטורניר במקום לקבל בוסטר ?ziv כתב: וכפיצוי
ואנו נחלק לכול שחקן שיגיע לפרה ריליס בוסטר מההוצאה החדשה במתנה
זו כבר קטנוניות.chaosblack כתב:אוך... זיכרון קצר הוא תכונה כול כך מלבבת.kogi3 כתב: העתיד של מאג'יק בארץ לא עגום אלא יכול בהחלט להיות ורוד יותר
לדעתי האישית הפיצוי עצמו הוא קטנה שבקטנות. מציאת הצורה הכי זולה ליבואן לשמור על המחיר הגבוה, תוך כדי מתן מנת אופיום קטנה (עבורו) להמונים בכדי להשכיח מנפשם המיוסרת את ארועי העבר. עד לפעם הבאה בכול אופן...
לא שיש לי תלונות ליבואן במקומו הייתי עושה אותו דבר. רק בואו לא נבחר לשכוח מהר מדי או לאט מדי (גם נקמנות היא ערך לא מוצלח במיוחד).
אני לא יגיד שבוסטר שווה 30 ש"ח לצרכן, כי נדיר מאוד שקונים ב30 ש"ח, אבל בכל סוף טורניר המנצח מוכר בוסטרים ב20 ש"ח.
20\160 = 12%.
לפי דעתי 12% זה דיי משמעותי, ואותי אפילו זה סיפק על אף האיחור הגדול והבלתי נסבל.
נקווה שכוכבי כסף ימשיכו בדרך הזו.
-
- MTGil Apprentice
- הודעות: 81
- הצטרף: 14/12/2003 , 10:29
- מיקום: jerusalem
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 889
- הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
- מיקום: רחובות
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
למה קטנוניות? לדעתי מדובר בתוספת הקטנה ביותר האפשרית מצידו. מחיר הבוסטר עבורו הוא נמוך מ20 ש"ח ותצרף לזה את העובדה שמחיר הארוע התייקר לאחרונה תגלה שלא באמת הרווחת משהו מרשים.packman2 כתב:זו כבר קטנוניות.chaosblack כתב:אוך... זיכרון קצר הוא תכונה כול כך מלבבת.kogi3 כתב: העתיד של מאג'יק בארץ לא עגום אלא יכול בהחלט להיות ורוד יותר
לדעתי האישית הפיצוי עצמו הוא קטנה שבקטנות. מציאת הצורה הכי זולה ליבואן לשמור על המחיר הגבוה, תוך כדי מתן מנת אופיום קטנה (עבורו) להמונים בכדי להשכיח מנפשם המיוסרת את ארועי העבר. עד לפעם הבאה בכול אופן...
לא שיש לי תלונות ליבואן במקומו הייתי עושה אותו דבר. רק בואו לא נבחר לשכוח מהר מדי או לאט מדי (גם נקמנות היא ערך לא מוצלח במיוחד).
אני לא יגיד שבוסטר שווה 30 ש"ח לצרכן, כי נדיר מאוד שקונים ב30 ש"ח, אבל בכל סוף טורניר המנצח מוכר בוסטרים ב20 ש"ח.
20\160 = 12%.
לפי דעתי 12% זה דיי משמעותי, ואותי אפילו זה סיפק על אף האיחור הגדול והבלתי נסבל.
נקווה שכוכבי כסף ימשיכו בדרך הזו.
ואם תקראה את העודעה שלי לעומק תראה שהתלונה היא לא כלפי היבואן אלא כלפי ההתנהגות הצרכנית של יושבי הפורום. אפילו ציינתי שבמקומו הייתי עושה פעולה דומה.
אם בוסטר מספק את צרכיך, בכיף. רק שים לב שאתה לא מוכר את עצמך תמורת נזיד עדשים. ולמה זה?
כי מעשים וקבלתם יוצרים תקדים. בפועל אין שום מניעה שבפעם הבאה הוא יעשה אותו דבר אפילו בכוונה תחת הידיעה שהעלות הנלווית שלו היא בוסטר לצרכן. זה הכול.
זה בהחלט קטנוניות כיchaosblack כתב:למה קטנוניות? לדעתי מדובר בתוספת הקטנה ביותר האפשרית מצידו. מחיר הבוסטר עבורו הוא נמוך מ20 ש"ח ותצרף לזה את העובדה שמחיר הארוע התייקר לאחרונה תגלה שלא באמת הרווחת משהו מרשים.packman2 כתב:זו כבר קטנוניות.chaosblack כתב: אוך... זיכרון קצר הוא תכונה כול כך מלבבת.
לדעתי האישית הפיצוי עצמו הוא קטנה שבקטנות. מציאת הצורה הכי זולה ליבואן לשמור על המחיר הגבוה, תוך כדי מתן מנת אופיום קטנה (עבורו) להמונים בכדי להשכיח מנפשם המיוסרת את ארועי העבר. עד לפעם הבאה בכול אופן...
לא שיש לי תלונות ליבואן במקומו הייתי עושה אותו דבר. רק בואו לא נבחר לשכוח מהר מדי או לאט מדי (גם נקמנות היא ערך לא מוצלח במיוחד).
אני לא יגיד שבוסטר שווה 30 ש"ח לצרכן, כי נדיר מאוד שקונים ב30 ש"ח, אבל בכל סוף טורניר המנצח מוכר בוסטרים ב20 ש"ח.
20\160 = 12%.
לפי דעתי 12% זה דיי משמעותי, ואותי אפילו זה סיפק על אף האיחור הגדול והבלתי נסבל.
נקווה שכוכבי כסף ימשיכו בדרך הזו.
ואם תקראה את העודעה שלי לעומק תראה שהתלונה היא לא כלפי היבואן אלא כלפי ההתנהגות הצרכנית של יושבי הפורום. אפילו ציינתי שבמקומו הייתי עושה פעולה דומה.
אם בוסטר מספק את צרכיך, בכיף. רק שים לב שאתה לא מוכר את עצמך תמורת נזיד עדשים. ולמה זה?
כי מעשים וקבלתם יוצרים תקדים. בפועל אין שום מניעה שבפעם הבאה הוא יעשה אותו דבר אפילו בכוונה תחת הידיעה שהעלות הנלווית שלו היא בוסטר לצרכן. זה הכול.
א. מה אכפת לך כמה זה שווה לו, לך זה שווה 20 ש"ח במינימום.
אם אתה רוצה תמכור את זה, אני מכרתי פעם שעברה ב20 ש"ח יותר מחבילה אחת.
ב. המחיר הוא עניין אחר שעמד לבוא על הפרק עם - או ללא האיחור.
ג. אם אתה תקרא את ההודעה שלך בעיון תגלה שזה כן תלונה ליבואן ובסוף בקשה נרגשת שלא נשכח לאט מידיי או מהר מידיי.
זה פיצוי לא רע בכלל, מפתיע לטובה.
מוזמנים להשתתף במכירת החיסול שלי:
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank
-
- Mr. Number
- הודעות: 2872
- הצטרף: 12/9/2005 , 15:33
- מיקום: תל אביב
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
פיצוי של בוסטר הוא פיצוי הולם לדעתי. בהחלט יותר ממה שציפיתי: לדוגמא הנחה של 5 שקלים.
אבל כמו שאלון אמר וצדק, אנחנו לא צריכים לשכוח כ״כ מהר שהבוסטר הזה הגיע אחרי חודש (!) של המתנה.
זה לא עניין של קטנוניות או לא, הזלזול בבוסטר, זה בהחלט העניין של לא להפוך את השיטה: ״חכה חודש - קבל בוסטר״ להרגל.
לדוגמא, אני, אם הפריקליס היה בתאריך המקורי שלו, או שבוע אחרי היה לי הרבה יותר נוח, הבוסטר הזה לא קונה את הגעתי הבטוחה.
ואני מסכים שמבחינת היבואן הבוסטר הנוסף הזה ביחס להתייקרות המחירים הוא לא מכה קשה ליבואן, בסך הכל אולי כמה שקלים בודדים למשתתף.
אבל כמו שאלון אמר וצדק, אנחנו לא צריכים לשכוח כ״כ מהר שהבוסטר הזה הגיע אחרי חודש (!) של המתנה.
זה לא עניין של קטנוניות או לא, הזלזול בבוסטר, זה בהחלט העניין של לא להפוך את השיטה: ״חכה חודש - קבל בוסטר״ להרגל.
לדוגמא, אני, אם הפריקליס היה בתאריך המקורי שלו, או שבוע אחרי היה לי הרבה יותר נוח, הבוסטר הזה לא קונה את הגעתי הבטוחה.
ואני מסכים שמבחינת היבואן הבוסטר הנוסף הזה ביחס להתייקרות המחירים הוא לא מכה קשה ליבואן, בסך הכל אולי כמה שקלים בודדים למשתתף.
-
- מארגן טורנירים
- הודעות: 889
- הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
- מיקום: רחובות
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
מדהים אותי. יש לך גם יכולת לקריאת מחשבות והבנת הנסתר כי אתה בודאות יודע יותר טוב ממני למה התכוונתי...packman2 כתב:ג. אם אתה תקרא את ההודעה שלך בעיון תגלה שזה כן תלונה ליבואן ובסוף בקשה נרגשת שלא נשכח לאט מידיי או מהר מידיי.
הכוונה היא שבתור צרכן אתה לא אמור לוותר למישהו כי הוא נתן לך shiney חדש ליד.
הפניה היא ללקוחות. לקחת דברים בפרופורציה, לא להשתתח לפני היבואן כמביא הגאולה וגם לא לצלוב אותו לנצח על המקרה. המטרה היא ללמוד ולהבין לפעם הבאה.
ארן קלע לצורת המחשבה שלי בצורה הרבה יותר מוצלחת ממך.
-
- Mr. Number
- הודעות: 2872
- הצטרף: 12/9/2005 , 15:33
- מיקום: תל אביב
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
ברור שהוא מפסיד מזה, גם הכאב ראש של ההתעסקות עצמה אם זה מבחינתו זה הפסד. (הפסד לדוגמא של זמן שבו הוא היה יכול לעשות עוד כסף או עבודה או משהו אחר) שלא לדבר על ההפסד הכספי של הבוסטר עצמו.Shali כתב:ארן אתה חי בסרט אם אתה חושב שהיבואן מעדיף להתעכב עם הפריריליס ולהביא בוסטר בתור פיצוי. הוא רק מפסיד מזה.
מה שאני מתכוון הוא, שהבוסטר הזה הוא לא הפסד גדול. ולכן אני מקווה שלא תיווצר סיטואציה שהיבואן יגיד כל פעם לעצמו: "המממ... אוקיי, אז אני לא אלחץ על המכס שבועיים מראש ואודיע להם שסחורה שעלולה להיות בעייתית תגיע, אני אדחה למאות אנשים את הפרירליסים בחודש ובתמורה, כל אחד יקבל בוסטר".
אני מאוד מקווה שמצב כזה לא יקרה, אם כן, משם הקהילה רק תיפול.
-
- Solemn master
- הודעות: 10683
- הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
- מיקום: הוד השרון
- אמר/ה תודה: 0
- קיבל תודה: 0
- יצירת קשר:
מדהים שלא משנה מה יעשו אנשים יבואו בתלונות....פשוט מדהים
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm
http://www.twitch.tv/nivshm