צעדים להרחבת ושיפור קהילת המג'יק בישראל

בפורום זה ניתן לדון בנושאים הקשורים למג'יק שלא מכוסים על ידי אחד הפורומים האחרים. לדוגמה: שמועות על סטים עתידיים, דיון במוצרי מג'יק חדשים, דיונים על נציגים ישראליים בטורנירים בין לאומיים וכולי.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

אני ולא אחר
MTGil Wizard
הודעות: 246
הצטרף: 19/3/2010 , 11:17
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

צעדים להרחבת ושיפור קהילת המג'יק בישראל

שליחה על ידי אני ולא אחר »

שלום לכולם.

כפי שכולכם יודעים, מג'יק הוא משחק שכולנו נהנים ממנו ואוהבים אותו. הבעיה היא שלפעמים קצת קשה להנות ממנו, מכיוון שבישראל הקהילה קטנה וכתוצאה מכך המחירים גבוהים, אין מרצ'נדייס, האירועים קטנים ולא מושקעים וכו' וכו'.
זה לא הגיוני שבישראל, מקום שמשופע בחנונים, גיקים, גיימרים ועוד, כמעט אף אחד לא מכיר את המשחק. הכל סובב במעגל קסמים: אין הרבה שחקנים -> לא שווה להשקיע -> לא משקיעים -> אין הרבה שחקנים.
כשהיבואן הצהיר בפורום את האני מאמין שלו, הוא גם ציין שהבעיה היא שהקהילה קטנה. הייתי מעריך שיש 1000 שחקנים מקסימום. לעומת זאת, יש המון שחקני D&D, המון שחקני יוגיהו, תסתכלו כמה אנשים מסתובבים בכנסים כמו אייקון ועולמות. רוב האנשים האלה לא שמעו על מג'יק, או שראו אבל לא נתנו להם את הפוש כדי להתחיל לשחק.

לכן, הנה מספר צעדים שהיבואן יכול לבצע כדי להגדיל את כמות השחקנים ולהפיץ את המשחק. צריך לשים לב כי ההתייחסות צריכה להיות כאילו מג'יק זה משחק חדש שרק הרגע הגיע לישראל וצריך לפרסם אותו. באגרסיביות.
1. כל חנות של גיימינג בארץ צריכה לדחוף שחקנים לשחק. כל אחד שקונה מוצר של מבוכים ודרקונים צריך לקבל ברושור של מג'יק. המוכרים צריכים לספר לכל אחד שמגיע לקנות את פיינל פנטסי ודומיו על קיומו של המשחק. בברושור צריך להיות הנחה של איקס אחוז (10? 25?) לקניית אינטרו פק והזמנה ל FNM שבו תמיד יהיו אנשים שהתפקיד שלהם יהיה ללמד נובים את החוקים. מי יהיו המורים האלה? קחו בני 16 ותנו להם בוסטר, שניים או שלושה על הזמינות שלהם שם. צריך לעשות שלפריק יהיה אינטרס לדחוף את זה. איך? לצ'פר אותם, אנשים יתחילו לשחק ויקנו את זה. אנשים שלא היו אמורים לרכוש את המוצר בכלל והוא לא סתם יישאר על המדף עד שמישהו פתאום יחליט שנתיים אח"כ שבעצם בא לו בוסטר של מורנינגטייד.
2. למצוא מקומות שהולכים בהם ילדים ו/או הורים ולהקים שם דוכן. צריך מעמד, איזה שלט מגניב ושולחן שישחקו בו שני שחקנים. כל אחד שיעבור ישאל מה זה והבחור השלישי יסביר מה הולך. להורים ישווקו את המשחק כמשחק לילדים ויתנו מבצע של שני אינטרופק תמורת 150 שקלים במקום 200 כמתנה לחג לילד. בנוסף נותנים ברושור שמפנה ל FNM הקרוב. הילד יבוא. תסתכלו על יוגיהו, הילדים גורמים להורים להוציא כמות אדירה של כסף על התחביב שמוצא חן בעיניהם.
3. הדרכה/הרצאת היכרות בפקולטות להנדסה או מדעי המחשב באוניברסיטאות ותיכונים ריאליים. יגיע מדריך עם חבילות קאז'ואל, ייתן הדרכת 5 דקות ואנשים יתחילו לשחק עם הדרכה צמודה תוך כדי.
4. להשוות מחירים למה שהם אמורים להיות ולעבוד בצורה הגיונית. לא יכול להיות שאני מגיע לחנות כדי לקנות בוסטר בוקס ואומרים לי "אין בעיה, זה עולה כמו בוסטר כפול 36". זה גורם לי לרצות ללכת לאיביי ואז היבואן לא רואה ממני כסף, מה שגורם לו להעלות את המחיר עוד יותר. חזרנו למעגל הקסום.

נכון, זה למעשה אומר הורדה במחיר, אבל. אבל כל המכירות האלה הן מכירות של בוסטרים שלא היו אמורים להמכר בכלל ולכן זה רווח. אנשים יישארו במשחק והרווחים יעלו. תסתכלו על סדרת שיפור המסעדות של גורדון רמזי. הדבר הראשון שהוא עושה זה ללכת לרחוב ולתת לאנשים להנות מהמוצר הטוב שהמסעדות מפיקות ואז לפתות במבצע. נכון, מוכרים כל מנה ביותר זול וזה מפחיד, אבל המקום מלא והרווח עולה בצורה יפה. אח"כ אפשר לחזור לשגרה ולפנק את הקהילה, שפתאום יש לה כוח.

שימו לב שכל ההצעות האלה זולות מאוד, יהיו אנשים שיסכימו לעשות את זה בהתנדבות. כשהרווחים יגדלו אפשר לקחת את זה לשלב הבא, שהוא יקר יותר, אבל פונה לקהל יעד גדול יותר. כמו לפרסם בעיתון, לפרסם בטלוויזיה (רצוי בתוכנית כמו "היפה והחנון" שצופה בהן קהל היעד המתאים) וכו' וכו'.
nurielyap
jhonny poker
הודעות: 1343
הצטרף: 08/8/2008 , 16:27
מיקום: מודיעין
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי nurielyap »

מג'יק זה לא משחק רק של"חנונים, גיקים, גיימרים ועוד"ואתה מצייר תמונה לא נכונה.איה מתבגר ירצה לשחק במשחק של"חנונים, גיקים, גיימרים ועוד"?דבר שני,אין בעיה.
על חשבונך הורדת המחירים+האנשים שישחקו ברחובות?
الله ماوس!
עדיף 2 BOPים ביד מאשר אחד על המגרש.
אני ולא אחר
MTGil Wizard
הודעות: 246
הצטרף: 19/3/2010 , 11:17
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי אני ולא אחר »

תגובה צפויה. כמו שכבר אמרתי ואפילו הקדשתי לזה פסקה שלמה, אתה רוצה שהקהילה והמצב ישארו כמו שהם עכשיו, או שאתה רוצה להתקדם ולהיות במקום טוב יותר. ההצעות שהעליתי עולות גרושים. היבואן צריך לשווק את המשחק, זאת העבודה שלו ויש לו אינטרס ברור. יש אנשים שיעשו את זה בחינם ומי שלא, אפשר לקנות אותו בשלושה בוסטרים מאוד בקלות. אם תיתן לי שלושה בוסטרים, אני מוכן להיות זמין ב FNM וללמד אנשים שבאים.

לא אמרתי שמשווקים את המשחק כמשחק של חנונים, גיקים, גיימרים ועוד. אמרתי שזה קהל היעד הנוח ביותר לשווק לו. את המשחק צריך לשווק כמשחק אסטרטגיה. קל מאוד להכניס אנשים למשחק, אני בעצמי לימדתי משהו כמו 10 אנשים ורובם משחקים עכשיו באופן קבוע ומוציאים כסף על המשחק. המשחק כ"כ טוב שברגע שאתה מתחיל לשחק בו, הוא כבר משווק את עצמו. רק צריך שאנשים ישמעו עליו ויעשו משחק אחד או שניים.

מה שאתה אומר זה היגיון מאוד בעייתי. אנשים שמשחקים יוגיהו צריכים לשווק את המשחק? אנשים שמשחקים ב PS3 צריכים ללמד אנשים אחרים ולהכניס אותם על חשבון הזמן שלהם? יש יבואן, הוא רוצה להרוויח כסף, הוא ביקש הצעות, הנה. שיהיה בהצלחה. היבואנים של הדברים האלה עושים צעדים בשביל שיקנו את המוצר שלהם. הם מפרסמים, הם מוציאים מבצעים, פליירים, מגזינים וכו' וכו'. אני לא צריך לעשות את העבודה של היבואן וגם לא ביקשתי שהוא יפתח לי עיתון למג'יק. מה שהצעתי אלה צעדים בסיסיים כדי לפרסם.
chaosblack
מארגן טורנירים
הודעות: 889
הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי chaosblack »

אני דורש חזרה את הדקה וחצי שנדרשו לי כדי לקרוא את הפוסט הזה...


העלת מספר רעיונות מרתקים שהועלו כבר בעבר ללא שום מחשבה בנוגע לישימות שלהם או למחשבה איך פועל שוק במיוחד בארץ.
כול הדיון מנקודה זאת פשוט יחזור על עצמו כמו עוד מליון עצים ארכיוניים שכבר נפתחו בנושא ומתו להם לאט בלי לשפיע אפילו בקצת.
nurielyap
jhonny poker
הודעות: 1343
הצטרף: 08/8/2008 , 16:27
מיקום: מודיעין
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי nurielyap »

ובכל זאת,אם אתה משווק ליעד של חנונים,גיימרים וכל מה שכתבת שם,מתבגרים או ילדים שהם לא כאלה יראה את זה בתור משחק של חנונים,גיימרים וכו' וזה לא יוצר את השיווק הרצוי.
הייתי נותך ליבואן עוד קצת זמן,אם אני טועה זה הפרירליס הראשון שהוא אחראי עליו,
אי אפשר לצפות שזה יעבור בצורה מושלמת.מה שכן,אני בטוח שהוא ישמח לקרוא רעיונות כאלה או אחרים אם הם ישלחו לאיימל שלו.בניגוד ליבואן הקודם,היבואן הזה רוצה ויש לו אינטרס לשווק את המשחק.אבל תנו לו עוד קצת זמן :).
الله ماوس!
עדיף 2 BOPים ביד מאשר אחד על המגרש.
kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist »

בוא אני אתן לך את הדרך הפשוטה.
פשוט לקחת ילד שנראה לך חכם, וללמד אותו לשחק.
אני עושה את זה עם האחיין של אשתי, ילד בכיתה ו', והוא נהנה מכל רגע.
אני מביא אותו בשבת לפרירליס.
אם הוא יתלהב, חברים שלו יכולים גם להתלהב, ואז אולי תהיה ליגה בביה"ס ואז יהיה באז, בקיצור לא צריך הרבה רעיונות, פשוט תלמד ילדים לשחק...
אני הדורבן שקולע בזמן !
חבוב
Mr. Dude
הודעות: 1381
הצטרף: 20/11/2006 , 0:32
מיקום: רעננה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי חבוב »

יש פה רעיונות טובים, שווה ליבואן להעיף מבט.
It’s practically a rule that a ssason is awesome in Limited - LSV, Avacyn set review
Sir Psycho Sexy
Moderator
הודעות: 4093
הצטרף: 08/9/2002 , 2:00
מיקום: קריית מוצקין
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Sir Psycho Sexy »

יש לך בעייה מאד בסיסית- אי אפשר למכור במחירי הפסד או ללא רווח, זה נוגד כל חוק בסיסי בכלכלה.

אל תשכח שחלק מהבעייה של המשחק היא שהוא משחק תחרותי שדורש הרבה כסף, ניסיון וידע כדי לנצח בו. זה גם קצת מוריד מהקסם שלו בפני שחקנים חדשים (כי אף אחד לא אוהב להגיע לPR או דראפט ולהפסיד בו בצורה איומה).
אני ולא אחר
MTGil Wizard
הודעות: 246
הצטרף: 19/3/2010 , 11:17
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי אני ולא אחר »

כאוסבלק, הושקעה מחשבה ואפילו התייחסות בהודעה לישימות של הרעיונות וגם לאיך ששוק פועל. מה, כ"כ קשה לשים איזה בן 16 שילמד אנשים ב FNM? מה, כ"כ קשה לשים איזה דוכן בדיזנגוף סנטר עם שני אנשים שישחקו ואחד שיסביר? באמת.
בכל שוק בעולם אם יש לך מוצר שאף אחד לא שמע עליו, הוא לא ימכור. כדי שהוא יימכר טוב אתה נותן מבצע כדי שאנשים יקנו אותו. ככה זה עובד. תסתכל מסביבך, יום העצמאות עכשיו, מה כל הסופרים עושים? נכון, מבצעים. איך רמי לוי מכר עוף בשקל וחצי? מה, הוא לא הפסיד? בוודאי שלא, כי הוא הרוויח המון לקוחות שעשו קניות והוא השלים את הרווח הזה.

סיר פסיכו סקסי, אתה למדת כלכלה? אני כן. קודם כל, אם תמכור שני אינטרופק ב 150 במקום 200 שקל הרווח שלך יהיה קטן יותר וזה משהו שאתה חייב לעשות כדי להגדיל את הלקוחות שלך. חוץ מזה, לא יעזור כלום, בהתחלה צריך להוציא כסף כדי להרוויח כסף. בכל השקעה שאתה עושה נחש מה, צריך לשים כסף קודם. בבורסה, אתה צריך לשלם על המנייה שקנית, נכון? כשאתה פותח תוכנית חסכון, אתה לא מעביר קודם כסף לחשבון? אתה משקיע כמות כסף, בהתחלה התשואה נמוכה ולאחר מכן, כשיש לך קהל גדול אתה מרוויח בגדול. בכל מקרה אם לא יעשו פעולות כדי לקדם את המשחק, הוא יישאר כמו שהוא היום וכולם ימשיכו לסבול.

אנשים שהרגע ילמדו את המשחק לא יצטרכו מיד להגיע ל PR או דראפט. קודם כל אתה מפיץ את המשחק ברמת הקאז'ואל (לכן כתבתי שאתה מפנה אנשים ל FNM ולא ל PR), כשכמובן שאתה מציין שיש גם ליגה. תאמין לי שאחרי כמה משחקים, מי שייכנס לזה כבר יגיע ל PR ויהיה לא רע. גם אם יהיה רע זה בסדר, יש תהליך למידה.

קבניסט, אני כבר עושה את מה שכתבת. אבל זאת דרך לא דרך כדי להפיץ את המשחק. היבואן צריך לעשות קצת עבודה אם הוא רוצה שמשהו יתקדם. צריך לפנות למאסות של אנשים, לא לאחד בכל פעם.
Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax »

דווקא לא התרשמתי שלמדת כלכלה מהפוסט האחרון, הוא מערבב מונחים לא קשורים במיוחד.
בכל מקרה, בנקודות.
4) אני מניח שהחנויות פשוט לא ימכרו מג'יק אם היבואן יקטין את שולי הרווח שלהם (לדוגמה על ידי מכירה לשחקנים במחירים זולים יותר מאלה שהם מוכרים בהם).
3) יש ליגה די מוצלחת בטכניון.
2) זה כבר נעשה. 150 שקל זה לא זול למתנה לחג לילד, וגם הילד לא אוהב לשחק במשחק מסובך שכולו באנגלית. בנימה אישית, אילו היו לי ילדים שהיו אוהבים לשחק משחקי מחשבה, מג'יק זה לא הכיוון שהייתי דוחף אותם אליו פשוט כי זה ממש יקר.
1) כמה חנויות של גיימינג לדעתך יש בארץ? אין ממש תרבות פנאי בארץ. זה לא שצריך להפנות את כל המסות האדירות של הגיימרים למג'יק, אלא שיש כמות לא גדולה של גיימרים בכלל בארץ, והם עוסקים גם במשחקי תפקידים, גם במג'יק וגם בכל השאר.

נעשתה פעילות אקסטנסיבית להחדרת המשחק בתקופת מיינד גיימס. אני מניח שהחלפת היבואן והפרישה של אור מעידות על כך שזה לא בהכרח מאד עובד.
נא לא לשלוח לי יותר מה"פ אחת בכל פעם. לפני השליחה, מומלץ לעיין בחוקי הפורום ובשיטת האימות אם עוד לא קראתם אותם.
Orb
Moderator
הודעות: 3566
הצטרף: 23/7/2007 , 11:57
מיקום: ת"א
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Orb »

בוא נגיד שזה אפשרי ברמת העיקרון, אבל זה הרבה יותר קשה ומסובך משמוצג בת'רד ההצעות שהועלה כאן.
רק הערה קטנה לגבי הצעת ההדגמות עם 3 חבר'ה, 2 שמשחקים ואחד שמסביר בצד:
1. זה דווקא כן די קשה למצוא אנשים שיעשו את זה בחינם או עבור 2 בוסטרים, ואני אומר את זה מניסיון.
2. היה לי לפעמים קשה למצוא מישהו אחד עבור הדגמה, אדרבא 3.
3. כשאתה מתכנן לעשות המון הדגמות ונותן לכל מדגים 3 בוסטרים, זה מצטבר.
4. לא כזה פשוט לשים דוכן איפה שאתה רוצה. לא כולם יגידו לך "וואלה בכיף שים דוכן אם בא לך".
מוזמנים להשתתף במכירת החיסול שלי:
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank
chaosblack
מארגן טורנירים
הודעות: 889
הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי chaosblack »

שני הפוסטים מעלי סיכמו את הכול די יפה אז אני לא אהרוס.

רק שים לב שמרבית התלונה שלי הייתה שזה נורא יפה על הנייר, אבל אלף איש הציעו את זה לפניך ובאמת שזה לא שינה כלום.
אני ולא אחר
MTGil Wizard
הודעות: 246
הצטרף: 19/3/2010 , 11:17
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי אני ולא אחר »

אוה, תשובות כמו של אנת'רקס ואורב אני אוהב לקבל. לא ניסיתי לדייק יותר מדי במונחים, אבל עקרונות השוק כן פועלים בצורה שתיארתי (ולמדתי קורס אחד של כלכלה בתואר ראשון וגם בתואר שני, לא הרבה אבל באמת שלא צריך תואר שלם בכלכלה בשביל לדעת איך למכור).

אוקיי, אז אתה אומר שניסו את מה שאמרתי יש שתי אפשרויות:
1. לנסות שוב, יותר באגרסיביות ולעבור להצעות המורכבות יותר. אתה צודק, החנויות לא ימכרו בשולי רווח נמוכים יותר, לכן היבואן צריך לסבסד את ההפרש (כתבתי את זה תחת אחד הסעיפים וקראתי לזה "שלחנויות יהיה אינטרס לשווק את המוצר"). אני שמח לשמוע שיש ליגה מוצלחת בטכניון. אם היו לך ילדים היית יודע ש 150 שקל לילד זה סביר למתנת חג. קח דוגמא, יוגיהו. אתה חושב שלילדים שם כסף? אתה חושב שזה יותר זול? לא. בכל זאת, שם יש קהילה. בנימה אישית אני יכול להבטיח לך שהילדים שלי ישחקו משחקי מחשבה ולא משנה כמה הם יעלו.
2. להרים ידיים לגמרי והמצב ישאר כמו שהוא. זה באמת לא משנה לי, אני את הדראפטים אצלי בבית עם החברים והקאז'ואל אמשיך לעשות. אני מעדיף שיהיה PR, אבל אם לא אז לא. כל מה שאני כותב זה לטובת המשחק, כדי לקדם אותו.

אורב, אני מציע לך לעשות את החישוב ביחד איתי,זה באמת כסף קטן. תסתכל על פרוייקטים מקבילים ותראה איזו השקעה קיימת בשיווק. כשחנות מביאה משחק קופסא לארץ היא משווקת אותו בפרסומות בטלוויזיה (אומנם לא פריים-טיים, אומנם לא אפקטים או שחקנים, אבל בכל זאת עושים). אם לכוכבי הכסף אין כסף כדי להגיע לאנשים, ליידע אותם שיש מוצר ושכדאי להם לקנות אותו - הם בעסק הלא נכון. סעיפים 1 ו-2 שלך פשוט אומרים שלא חיפשת מספיק חזק, כי אני אמרתי לך עכשיו שהייתי מוכן לעשות את זה. על סעיף 3 עניתי ואת סעיף 4 בהחלט אפשר לפתור.

בכל מקרה, אין אפס. אם לא יעשו כלום, הרווח יהיה קטן מאוד (הרי אי אפשר להתקיים ולהרוויח מ"קהילה" של 500 שחקנים, לא משנה כמה הם מכורים. רק אם מדובר במוצר יוקרה שעל כל יחידה הרווח שלך הוא אדיר, מה שלא קורה פה) ובשלב מסויים גם כ"כ יפסיקו להשקיע. לא חייבים ללכת לפי ההצעות שלי, גם לא חייבים לעשות שום דבר, באמת שזה לא משנה לי. אם יעשו אז יופי ואם לא אז לא. אני פשוט מצפה ליותר ממישהו שעלה מולנו בפורום והצהיר שהוא שונה ומיוחד וישקיע בנו וידאג לנו ויפנק אותנו.
PopperThingi
Dragon Food
הודעות: 2002
הצטרף: 09/8/2007 , 16:51
מיקום: בנימינה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי PopperThingi »

כל פעם שהקהילה "נדפקת" ממשהו עולה דיון כזה. כבר מתחיל להמאס. רוצה לעזור? תעשה, אל תדבר.
הקיוב שלי ב-CubeTutor נסו בעצמכם!
chaosblack
מארגן טורנירים
הודעות: 889
הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי chaosblack »

יש כמה בעיות עם הקטנת שולי הרווח שאתה טוען שהיא אסטרטגיה שיווקית מוצלחת.

בהנחה ששולי הרווח קטנים מישהו ניזוק. או היבואן או החנות. אם זאת החנות היא פשוט תפסיק להחזיק את המוצר. אם זה היבואן אז בסופו של יום הוא פשוט יפסיק את היבוא או לא יבצע את המהלך. עקרונות השוק לא פועלים כפי שתיארת (עשיתי קצת יותר מקורס אחד בכלכלה) אז זה בכלל לא רלוונטי.

אתה לא יכול להשוות את מגי'ק ליוגיהו פשוט כי לא מדובר באותו קהל צרכנים. יוגיהו נתמך על ידי סדרת טלויזיה, הוא מיועד לילדים, וברמת המכירה הכי נמוכה שלו הוא אפילו לא חייב להימכר כמשחק. הוא יכול להיות קלפי "צעצוע" לילדים שישחקו איתם כמו בתוכנית ללא קשר לחוקים באמת (ראיתי את זה קורה בטורניר, זה היה קורע).

כשהורה בא לבדוק את עלות המוצר הוא לא מסתכל רק על מחיר הוא מסתכל גם על מחוייבות למוצר וגם על עלויות נלוות לאורך זמן. הורה יתפוס את זה כמו עוד "משחק קלפים" כמו סופרגול, לא משנה כמה תדחוף לו שזה אחר כי יש מצב של קיבעון תודעתי בנושא הזה בארץ.

השקקעה בשיווק היא לעולם לא "כסף קטן" בדרך כלל היא אפילו הכסף הגדול. פרסומת בפרייםטיים עולה הון קטן. פשרום משחקי לוח חדשים בארץ דרך טלויזיה נעשה בערך על ידי שלוש חנויות והמובילה בנייהן היא קודקוד (ימך שמם) שמשווקים את המשחקים שלהם לילדים כצעצוע. למה זה עובד להם? כי הם מציגים את זה כאלטרנטיבה למשחקי מחשב כדי שהילד יהיה עם ההורים ולא עם עצמו. בכול אופן שים לב שלעולם לא יהיה מדובר במשחק מבוסס קלפים או בעל אלמנט אספנות כי אז חוזרים לבעיית התודעה הציבורית והם בורחים מזה כמו מאש.
sabre510
MTGil Apprentice
הודעות: 55
הצטרף: 25/1/2010 , 15:14
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי sabre510 »

בקשר למה שנאמר ללא רווח-
אם מייבאים מארצות הברית אז זה יוצא זול יותר מיזה...
בקשר למה שנאמר כאן בכלל-
רוב הבעיות הועלו כבר בעבר באמת אבל ע"פ דעתי צריך להראות להם את זה ולא רק לנו כי בתכלס, אין כמעט מאיתנו מישו שהוא אשכרה משלהם...

ובנוסף, ע"פ דעתי יש צורך בשביתת צרכנים...
ultimus כתב:תנו לשמנים לחיות!
צריכים לעשות טייפ שנקרא fat!
דיפנדרים עם אפשרות לשבת על יצורים XDDD
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

היבואן לא יכול ליבא מארה"ב. שביתת צרכנים מחייבת שאנשים יוותרו על כל האירועים הרשמיים שנערכים ואנשים פשוט לא מוכנים לזה. שני הטיעונים הועלו בעבר והעלו חרס.
MYSTIC ENFORCER
Legendary Demon Slayer
הודעות: 668
הצטרף: 21/1/2003 , 19:33
מיקום: זכרון יעקב
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי MYSTIC ENFORCER »

Navidshi כתב:היבואן לא יכול ליבא מארה"ב. שביתת צרכנים מחייבת שאנשים יוותרו על כל האירועים הרשמיים שנערכים ואנשים פשוט לא מוכנים לזה. שני הטיעונים הועלו בעבר והעלו חרס.
למרות אני לא מתייג את זה כ-'חרם צרכנים' אני לא בטוח שאני רוצה לשלם 160 שקלים
על prerelease או 90 שקלים על דראפט.

http://members.pundak.co.il/magic/viewtopic.php?t=1416
ממש צורם לכל מי ששיחק באותה תקופה ולראות את המחיר אז והיום.

sabre510: אני לא יודע עד כמה הקהילה רווחית ל-יבואן/חנויות/wizards עד לרמה
ימשהו בנידון ישתנה. לצערי אין לנו מספיק מידע על המצב בכדי לקבוע שחרם צרכנים
הוא דבר מועיל שיניב תוצאות.
יואב: "עשיתם לי קומבו, אתם נסעתם הלוך אלה חזור.
דלק ו-70 שקל חניה ואף אחד לא שילם"
Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi »

MYSTIC ENFORCER כתב:למרות אני לא מתייג את זה כ-'חרם צרכנים' אני לא בטוח שאני רוצה לשלם 160 שקלים על prerelease או 90 שקלים על דראפט.
עובדה: לאחר העלאת המחירים האחרונה (והאיסור הזמני [?] על תשלום בבוסטרים) ירד מספר המשתתפים בדראפטים בטכניון מטווח של 20-12 איש למפגש ל-8 איש בלחץ, אבל היו 8 איש לדראפט כל עוד נערכו דראפטים. אז כן, חלק מהאנשים פורשים, אבל על חרם כולל אין מה לדבר.
Y
מנהל טכני
הודעות: 10415
הצטרף: 27/5/2003 , 10:58
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Y »

א. מג'יק ויוגיהו הם שני דברים שונים מאוד. יוגיהו פונה לילדים קטנים, מה שאנחנו לא רוצים, וזה נכון שיש יותר ילדים שקונים יוגיהו, אבל הקהילה (אנשים שמשחקים את המשחק באופן קבוע ומקצועי) קנה בהרבה מזו של מג'יק. הטורנירים שלהם בתדירות נמוכה יותר ורמה נמוכה הרבה יותר. אחוז השחקנים התחרותיים מתוך כלל השחקנים הוא מאוד קטן, לעומת קרוב ל-100% במג'יק.
ב. חרם צרכנים זאת שטות גמורה. כבר שנים שיבואנים מעבירים את מג'יק מאחד לשני כמו תפו"א לוהט. חרם ייתן להם לגיטימציה להפסיק את היבוא, לא לשפר את התנאים.
ג. אתה מוכן לעבוד בתמורה לשלושה בוסטרים, רוב האנשים לא. ואם תסתכל על רוב הקהילה, אתה תשים לב שרובה מורכבת מילדים שאין להם דרך להתנייד בקלות (שלא לדבר על התנגדות של הורים).

ההצעות פה טובות בתיאוריה, לא במעשה.

אני את החלק שלי עושה. רוצה לעזור גם? תביא אתך כמה שיותר שחקנים חדשים לטורנירים. אני מעריך שמתישהו הם יביאו שחקנים חדשים משל עצמם.
שלח תגובה