האם אי פעם וויזארדס הסבירו (או תירצו) למה הם הכניסו את הקונספט של מיתיק?
הרי כולנו רואים כיום שהותצאה היא רק פגיעה קשה במשחק ובשחקן הפרטי.
אז לפחות אם יש הסבר ל"למה זה?".
אגב, לדעתכם מתישהו הם יפסיקו אם זה? או לחילופין יהפכו את המשחק לעוד-יותר-יוגיהו וישימו אפילו עוד דרגה מעל מיתיק?
האם יש הסבר העומד מאחרי ה-mythic?
מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy
Bog Hoodlums הוא סופר-common.
בכל מקרה, יש מאמר של מארק רוזווטר שמסביר (בין השאר) את ההכנסה של mythic rares. בגדול מה שהוא אומר זה "כל הילדים החדשים בשוק עושים את זה, אז למה שאנחנו הוותיקים לא נעשה? ממילא אנחנו תמיד משנים לכם את ה-rarity של קלף בזה שאנחנו משנים את כמות ה-rares בכל בלוק." כך שלא הייתי מצפה שהם יבטלו את ה-mythics, או יתחילו להדפיס רק second-tier rares בתור mythics או כל דבר שיוריד את ערכם של ה-mythics. זה מאפשר להם להדפיס סט כמו RoE, שיש בו אותה כמות של playables כמו ב-Kamigawa או פחות ועדיין לא לאבד מהיקף המכירות.
בכל מקרה, יש מאמר של מארק רוזווטר שמסביר (בין השאר) את ההכנסה של mythic rares. בגדול מה שהוא אומר זה "כל הילדים החדשים בשוק עושים את זה, אז למה שאנחנו הוותיקים לא נעשה? ממילא אנחנו תמיד משנים לכם את ה-rarity של קלף בזה שאנחנו משנים את כמות ה-rares בכל בלוק." כך שלא הייתי מצפה שהם יבטלו את ה-mythics, או יתחילו להדפיס רק second-tier rares בתור mythics או כל דבר שיוריד את ערכם של ה-mythics. זה מאפשר להם להדפיס סט כמו RoE, שיש בו אותה כמות של playables כמו ב-Kamigawa או פחות ועדיין לא לאבד מהיקף המכירות.